طی تماسی که با پشتیبانیشون داشتم در خصوص محدودیت ها این جوابو گرفتم!
با عرض سلام و احترام
برای این مورد نمی توان عدد خاصی مشخص نمود چرا که این مقدار عدد از پیش تعریف شده ای نمی باشد و بنا بر پهنای باند مرکز، اختلالات احتمالی برای مشترکین دیگر و با توجه به نامشخص بودن الگوی مصرف کاربران غیر قابل پیش بینی است. شاتل برای حفظ رضایت مندی کاربران همیشه سعی دارد سرویس را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد و اگر به دلیل محفوظ نگه داشتن حقوق کاربران برای استفاده کابران نبود شاتل هیچ گاه ضریبShare مصوب و متعارف را روی سرویس کسانی که سرویس سایر کاربران را دچار اختلال می کرد اعمال نمی کرد و این! کار فقط به تکرار الگوی مصرف بالا و میزان اختلال ایجاد شده در تبع آن بستگی دارد و نمی توان عدد خاصی را برای آن مشخص نمود. شما می توانید با مدیریت مصرف ترافیک خود در ساعات مورد نظر سرعت مناسبی را داشته باشید.













فکر کنم قطعی هامم واسه همینه. وقتی یکی سعی میکنه بهم زنگ بزنه نتم قطع میشه البته ببخشیدا سوالم پارس آنلاینی بود! با توجه به اظهارات دوستمون باید از این به بعد سوالات پارس آنلاینیمو اینجا مطرح کنم !!! چرا که یه زمانی مشترک شاتل بودم الان برم تو تاپیک پارس یعنی کارمند شاتلم و دارم راجع پارس که بزرگترین رغیب شاتله !!! تحقیق میکنم
