سلام
دوستان من یه مشکلی دارم و حدودا یک ماهی هست که باهاش درگیرم! ولی راه حلی نتونستم براش پیدا کنم!

مشکل اینه که IDM بعد اتمام دانلود یا متوقف کردن دانلود توسط کاربر، ارتباط رو قطع نمیکنه! یعنی چیزی دانلود نمیشه، ولی نمودار شبکه نشون میده 100% پهنای باند "دان استریم" پر هست!(از ترافیک اکانتم هم کم میشه)
با DAP هم تست کردم، نتیجه همین بود!


تا زمانی که ارتباط IDM رو از طریق فایروال قطع نکردم، یا از شبکه دیسکانکت نشدم، این شرایط ادامه داره!
فایروال هم نشون میده شبکه با حداکثر پهنای باند اینترنت داره دانلود میکنه، ولی جلوی IDM سرعت 0 هست! ولی وقتی IDM رو با فایروال بلاک میکنم مشکل حل میشه!

*****************
این مشکل رو دیدم تو انجمن های Bitdefender یک کاربر دیگه این مشکل رو داشته، ولی برای راه حل گفته بودند که به پشتیبان Bitdefender پیام بدیم که متاسفانه امکان ارسال پیام نبود!(پشتیبان دریافت پیام رو غیر فعال کرده بود)


ویندوز WIN7 هست!
انتی ویروس Bitdefender Total Security 2013 هست(اینو نمیتونم عوض کنم چون 290 روز از لایسنسش مونده)
دانلود منجر هم IDM 6.17 هست! با DAP هم تست کردم، نتیجه همین بود!
اینترنت هم، هم وایمکس و هم ADSL دارم که هر دو بیسیم هستند!