تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 26 از 26 اولاول ... 162223242526
نمايش نتايج 251 به 257 از 257

نام تاپيک: فوتبال باشگاهی در اسپانیا | فصل 2012-2013

  1. #251
    حـــــرفـه ای nw_nk's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    پست ها
    14,127

    پيش فرض

    راموس و پیکه: خبرنگاران بیشتر از بازیکنان دلتنگ مورینیو می شوند

    پیکه معتقد است:« مورینیو فوتبال را به سالن کنفرانس خبری می کشید و این درحالی است که این طور نیست و فوتبال در زمین چمن انجام می شود.»



    سایت گل- سرخیو راموس و جرارد پیکه، مدافعان باتجربه دو تیم رئال مادرید و بارسلونا حالا در اردوی تیم ملی اسپانیا در کنار هم هستند. آنها در یک گفتگوی ویژه در یک مورد با هم اتفاق نظر داشتد:« خبرنگاران بیشتر از بازیکنان در لالیگا، دلتنگ ژوزه مورینیو خواهند شد.»

    راموس و پیکه که زوج خط دفاعی تیم ملی اسپانیا را تشکیل می دهند درکنار خاویر تباس، رئیس لیگ اسپانیا در مراسم معارفه رقابت های فصل بعد لالیگا که در میامی برگزار شد، حضور یافتند. در حریان این مراسم از هر دوی این بازیکنان این سوال پرسیده شد که با جدایی ژوزه مورینیو از رئال و حضورش در لیگ برتر انگلیس، لیگ اسپانیا چه چیزی را از دست داد.

    پیکه در پاسخ به این سوال گفت:« خبرنگاران بیشتر از بازیکنان دلتنگ مورینیو می شوند؛ چون مورینیو چالشهای زیادی را ایجاد می کرد. او تنش زیادی میان بازیکنان بارسلونا و رئال مادرید ایجاد می نمود. در بازی های میان رئال و بارسا رقابت زیادی وجود دارد و مورینیو این بازی ها را مبدل به چیز دیگری نموده بود که من وقتی بچه بودم، شاهد چنین چیزهایی بودم. مورینیو فوتبال را به سالن کنفرانس خبری می کشید و این درحالی است که این طور نیست و فوتبال در زمین چمن انجام می شود.»

    سرخیو راموس هم به نوبه خود در این باره صحبت کرد و گفت:« من این روزها خیلی راجع به مورینیو صحبت کرده ام. او دوره ای را در تاریخ باشگاه مادریدی رقم زد. ما لحظات خوب و بد زیادی را با هم سپری کردیم ولی فکر نمی کنم که الان بتوان جمع بندی بیشتری داشت، چون این ماجرا مربوط به گذشته است. آنچه در طول این مدت رخ داد برای ما و درذهن ما می ماند و شاید جرارد حق داشته باشد بگوید که خبرنگاران بیشتر از ما دلتنگ مورینیو می شوند.چون او بازی های لفظی زیادی داشت و سرمربی جنجالی ای بود. مورینیو تیترهای زیادی به خبرنگاران می داد و این از آن دسته مسائلی است که رسانه ها از آن سود می کنند.»

    از سوی دیگر خاویر تباس، رئیس لیگ اسپانیا هم دراین باره گفت:« غیبت مورینیو محسوس است.چون او یکی از بهترین سرمربیان دنیا و یک مهره بزرگ برای لالیگا بود ولی من مطمئنم که سرمربی ای که سران رئال به عنوان جانشین مورینیو برمی گزینند، در حد و اندازه های خود مورینیو خواهد بود.»

    تباس در ادامه و درارزیابی شرایط مالی پیچیده و سخت باشگاه های اسپانیایی ابراز خوشبینی کرد و گفت:« فکر می کنم که در طول سه فصل، خیلی از تیم هایی که در شرایط اقتصادی سختی هستند، می توانند با ثبات شرایطشان را حفظ کرده و بهبود بخشند و مهارت ها را به زمین چمن بیاورند.این غیرقابل اجتناب است که بعضی از بازیکنان به لیگ های دیگر می روند. الان ما در فاز بازسازی اقتصادی در خیلی از باشگاه ها هستیم.»



    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  2. 2 کاربر از nw_nk بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #252
    حـــــرفـه ای nw_nk's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    پست ها
    14,127

    پيش فرض

    بازگشت کاروان اسپانیا به مادرید و شروع تعطیلات ماتادور ها

    با اتمام جام کنفدراسیون ها و کسب عنوان نایب قهرمانی این ترونمنت دل بوسکه و شاگردانش به اسپانیا بازگشتند



    سایت گل- اعضای کاروان فوتبال اسپانیا ساعت 16.05 بعد از ظهر روز دوشنبه وارد فرودگاه باراخاس مادرید شدند تا بتوانند در جمع خانواده هایشان تعطیلات تابستانی را آغاز کنند.

    این بازیکنان که با هواپیمایی شرکت ایبریا از ریو دوژانیرو به مادرید آورده شدند، پس از پیاده شدن از هواپیما، سوار بر اتوبوس شده و به یکی از سالن های خصوصی مخصوص چهره های سرشناس در ترمینال 4 فرودگاه باراخاس منتقل شدند

    اعضای تیم ملی اسپانیا که در حال حاضر عنوان قهرمانی دنیا و اروپا را یدک می کشند، فرودگاه باراخاس را ترک کرده و هر کدام به هر نحوی که می خواستن به سمت خانه هایشان رفتند. با اتمام رقابتهای جام کنفدراسیون ها، بازیکنان ملی پوش، تعطیلات تابستانی شان را شروع خواهند کرد تا برای 20 تا 30 روز بین اعضای خانواده شان به استراحت بپردازند و دوباره خود را برای شروع یک فصل سخت و نفس گیر دیگر آماده سازند.

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  4. 3 کاربر از nw_nk بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #253
    کاربر فعال انجمن فوتبال خارجی M E S S I's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2011
    پست ها
    2,430

    پيش فرض

    مالاگا در حال از هم پاشیدن;
    پلگرینی رفت، ایسکو ،خواکین رفت، دمیکلیس در حال خروج، تولالن به موناکو و یه سری بازیکنای دیگه که من اسمشون رو الان تو ذهن ندارم. به نظر میرسه مالاگا در حال فروپاشیه و دوباره همون تیمی میشه که برای سقوط نکردن میجنگه. به نظر شیخ مالک مالاگا فوتبال زده شده!

  6. 4 کاربر از M E S S I بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #254
    حـــــرفـه ای nw_nk's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    پست ها
    14,127

    پيش فرض

    اولین نبرد ویا برای جام، در سوپر کاپ اسپانیا مقابل بارسا

    داوید ویا اولین نبرد رسمی اش برای جام قهرمانی با پیراهن اتلتیکو مادرید را در ماه آگوست و در سوپر کاپ اسپانیا مقابل تیم سابقش برگزار خواهد کرد



    سایت گل- اولین نبرد رسمی داوید ویا برای فتح جام قهرمانی با پیراهن تیم جدیدش اتلتیکو مادرید، در روز 21 آگوست و در بازی سوپر کاپ اسپانیا انجام خواهد شد. در این بازی اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی اش بیسنته کالدرون مقابل بارسلونا، تیم سابق ویا، سوپر کاپ اسپانیا را برگزار خواهد کرد.

    البته این اولین بازی رسمی ویا با پیراهن اتلتیکو مادرید نخواهد بود. چرا که قبل از برگزاری سوپر کاپ اسپانیا، ویا در هفته اول رقابت های لالیگا برای این تیم به میدان خواهد رفت. اما مصاف با بارسلونا قطعا بازی جذابی برای ویا خواهد بود.

    نبرد برای فتح اولین جام رسمی فصل 4-2013 حس و حال ویژه ای خواهد داشت و این بازی برای ویا به نحو دیگری نیز مهم است. ویا در این بازی رو در روی بارسا، تیم سابقش و هم تیمی های پیشینش قرار خواهد گرفت و انگیزه های زیادی خواهد داشت که با بازکردن دروازه تیم آبی اناری توانایی هایش برای گلزنی را که در بارسا نتوانسته بود آنطور که باید و شاید به اجرا بگذارد را اثبات کند.

    ویا حالا بعد از سه فصل از بارسا جدا شده و به اتلتیکو مادرید پیوسته است و بعد از این بازی، در روز 28 آگوست در بازی برگشت سوپر کاپ اسپانیا در نوکمپ به میدان خواهد رفت و باید دید که در ورزشگاه تیم سابقش به چه نحوی از او استقبال خواهد شد

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  8. 5 کاربر از nw_nk بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #255
    حـــــرفـه ای nw_nk's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    پست ها
    14,127

    پيش فرض

    خورادو: مورینیو به وجهه رئال آسیب زد

    این بازیکن سابق رئال مادرید گفته مورینیو قواعد باشگاه را رعایت نمی‌کرد.



    سایت گل – خوسه مانوئل خورادو حس می‌کند ژوزه مورینیو چهره رئال مادرید را مخدوش کرد.

    این هافبک اسپانیایی اسپارتاک مسکو که در رئال مادرید پرورش یافت به روزنامه آس گفته است: «به جز این که مورینیو به اهدافش، مانند فتح لادسیما نرسید، به نظرم تحت هدایت او چهره باشگاه خراب شد.

    زمانی که من رفتم هم باشگاه به جای توجه به جوانان به خرید بازیکن فکر می‌کرد. قبل از آن امثال ایکر کاسیاس و گوتی در رئال پرورش یافته و به تیم اصلی رسیده بودند.

    بازیکنان جوان این ذهنیت را یافته‌اند که باشگاه به جای آوردن آنها به تیم اصلی بازیکنی از بیرون می‌خرد.»

    او درباره لالیگا گفته: «این که تنها دو تیم بر لیگ مسلط باشند تنها در اسپانیا روی می‌دهد. در آلمان هم شرایط مشابه است و بایرن برتر از سایر تیم‌هاست. اما این سیستم دو تیمی را تنها اسپانیا دارد.

    به نظرم ارزش لالیگا پایین آمده. چند سال قبل این لیگ رقابتی‌تر و متعادل‌تر بود. اما حالا بارسلونا و مادرید برتر هستند و بقیه تیم‌ها انگیزه‌ای برای قهرمانی ندارند چون می‌دانند این دو تیم را نمی‌توانند ببرند.

    اتلتیکو در چند سال گذشته جام‌های خوبی برده. من هم دوران خوبی در این تیم داشتم اما از ترک آن پشیمان نیستم.»

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  10. 2 کاربر از nw_nk بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #256
    پروفشنال HoseinKing's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2013
    محل سكونت
    My Home
    پست ها
    586

    پيش فرض جدول لیگ اسپانیا



    جدول لیگ اسپانیا

    {هر از مدتی آپدیت میکنم}


  12. #257

  13. این کاربر از kasra_khan2003 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •