تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: كي روش و ولاسكو خوشحالي مردم را به عدد 3 خواهند رساند؟

  1. #1
    Banned
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    پست ها
    2,167

    پيش فرض كي روش و ولاسكو خوشحالي مردم را به عدد 3 خواهند رساند؟

    كي روش و ولاسكو خوشحالي مردم را به عدد 3 خواهند رساند؟






    همزمان بود که اين دو مربي وارد کشور شدند و هر كدام سكان يكي از تيم هاي ملي كشورمان را بدست گرفتند، تيم هايي كه پر طرفدار بودند و مردمي.

    كي روش و ولاسكو خوشحالي مردم را به عدد 3 خواهند رساند؟
    ورود همزمان و آزمون همزمان دو مربي پرآوازه
    سعيده فتحي
    همزمان بود که اين دو مربي وارد کشور شدند و هر كدام سكان يكي از تيم هاي ملي كشورمان را بدست گرفتند، تيم هايي كه پر طرفدار بودند و مردمي. زماني که کارلوس کي روش در اواسط فروردين 1390 به همراه عباس ترابيان وارد فرودگاه امام (ره) شد ناگهان بدون آن که از قبل خبر داشته باشد با خوليو ولاسکو سرمربي مشهور و صاحب نام واليبال جهان رو به رو شد که مانند او به بهانه قرارداد با تيم ملي واليبال کشورمان وارد ايران شده بود. هر دو مربي نامدار خوش و بش کوتاهي در سالن ترانزيت فرودگاه کرده و در خروجي عکسي به يادگار گرفته و پس از آن به سوي سرنوشت و فدراسيون‌هاي مربوطه راه افتادند تا هر چه زودتر کارشان را شروع کنند. اين دو مربي ورودشان با هم بود و استارت كارشان را هم تقريبا با هم زدند و حالا پس از گذشت 2 سال هر دو در يك زمان در آزموني سخت قرار گرفته اند.
    ولاسكو با ايران جهاني شد، كي روش اما...
    كي روش فوتبالي، بايد تيم خود را راهي جام جهاني كند. اين خواسته مردم و جامعه ورزش است و در مقابل ولاسكوي واليبالي كه ايران را راهي ليگ جهاني كرده است بايد در اين رقابت ها ايران را به جلو هل دهد تا شاهد بازي هاي ديدني از اين تيم باشيم. در واقع مي توان گفت كه ولاسكو يك پله از كي روش جلوتر است چراكه او واليبالي ها را جهاني كرده و كي روش هنوز چند گام تا جهاني شدن فاصله دارد. البته خوليو ولاسكو هنوز از راه نرسيده بود كه خودش را معرفي كرد، جام ملت‌هاي آسيا را از چنگ چين و كره جنوبي ربود و در تاريخ واليبال آسيا، در صفحه‌اي جديد، نام يك تيم تازه را نوشت؛ ايران.
    ولاسكو، استاد تيم ساختن و تغيير
    او يك چيز را ثابت كرد و آنهم اينكه انگار فرصت خواستن براي تيم ساختن، حرف بود. وقتي خوليو ولاسكو باشيد ديگر مي‌توانيد ره صدساله را يك شبه برويد ورزش ايران، اين ورزش كه در آن شلختگي مديريت بيداد مي‌كند، اين ورزش كه براي هدر رفتن استعدادها همه‌چيز را مهيا مي‌كند، مربياني از دسته ولاسكو مي‌خواهد، مربياني كه در تيم ساختن استاد باشند، مربياني كه چهره‌هاي تازه را بي‌باك به ميدان بفرستند، مربياني كه بتوانند تغييرات فني را غافلگيركننده ايجاد كنند. در ورزش ايران اگر يك مربي غافلگيرتان نكند، انگار كاري نكرده است. همه اين ها بود كه خوليو ولاسکو را به مورينيوي واليبال تبديل كرد. يک آرژانتيني که سابقه کار در اسپانيا را دارد و شهرتش را مديون حضور موفق در ايتالياست. او آمده بود تا با ايران افتخاري بزرگ خلق کند. مردي که در دانشگاه فلسفه خوانده اما به دليل کودتاي ???? آرژانتين از تحصيل بازمانده است. او مي گفت به ايران آمده چون مي‌خواسته لايه زيرين فرهنگ ما را ببيند. مي‌خواست دنيايي جديد را تجربه کند. او نشان داد كه اهل تغيير است و همين تغيير را هم در تيم ملي واليبال ايجاد كرد. او در ليگ جهاني هم تغييرات بسياري داشت و در اين باره مي گويد: در تمام مسابقات ليگ جهاني تركيب تيم ملي را تغيير مي دهيم. بارها گفته ام كه ليگ جهاني تورنمنتي براي يادگيري است؛ متأسفم كه خيلي ها فكر مي كنند اين مسابقات براي بردن است؛ ما در ليگ جهاني به دنبال كسب تجربه هستيم.
    سرشاخ شدن با مربيان ايران؛ اگر مرد هستيد رودررو صحبت كنيد
    ولاسكو اما مدتي است با مربيان ايراني سرشاخ است. ايراني ها از ولاسكو ايراد مي گيرند و ولاسكو هم به آنها مي تازد. آقاي خاص واليبال اين بار اما ناراحت است كه چرا مربيان با استفاده از خبرنگاران نقدهاي خود را مطرح مي كنند او در انتقاد خبرنگاران از تعويض هاي بازي با روسيه مي گويد: گاهي اوقات دو تعويضه ها نتيجه مي دهد و بعضي وقت ها نه. اين هم بخشي از بازي است؛ اما مي دانيد اين يك سؤال نيست؛ يك نظر است. نه نظر شما خبرنگاران،‌ بلكه نظر مربيان ايراني؛ مربيان ايراني همه چيز را مي دانند و به من هم ياد مي دهند؛ من مشكلي ندارم و از آنها ياد مي گيرم اما بايد واضح صحبت كنيم نه اينكه از طريق رسانه ها نظرات خود را بيان کنيم. اگر مرد هستند رو در رو صحبت كنند. اگر فكر مي كنند ولاسكو نمي فهمد، من مي پذيرم اما نبايد خبرنگاران را مقابل من قرار دهند تا اينگونه سؤال بپرسند. فكر مي كنم آنها هنوز نفهميده اند كه من از كسي نمي ترسم؛ برايم نظر ‌مردم، ‌مربيان و رسانه ها مهم نيست؛ آنها بايد با داورزني صحبت كنند كه من را تغيير دهد. من مردانه و به صورت مستقيم نظرم را مي گويم نه اينكه پشت سر كسي حرف بزنم. آن دو تعويض در مسابقه با روسيه نتيجه نداد اما شايد در مسابقه اي ديگر مفيد باشد؛ بازي اين است؛ چطور مي توانم از قبل بدانم كه اين تعويض چه نتيجه اي مي دهد؟ اميدوارم مرتبه بعد نتيجه خوبي داشته باشد.
    ولاسكو نقطه ضعف واليبالي ها را به پنالتي در فوتبال تشبيه مي كند
    ولاسكو نقطه ضعف واليبالي ها را در سرويس هاي آنها مي داند و آن را با فوتبال مقايسه مي كند و مي گويد: بازيكنان ما در سرويس، اشتباهات زيادي داشتند. اين موضوع هم فقط به دليل مسائل فني نيست و به شرايط رواني بازيكنان هم بستگي دارد؛ سرويس، مانند پنالتي در فوتبال است و بازيكن تنهاست. مثلاً در شرايطي كه دو تيم در امتياز ?? هستند، خيلي سخت است. بايد خود را آماده كنيم كه براحتي به حريف امتياز ندهيم. بازي كردن در ليگ جهاني، مقابل تماشاگران زياد آسان نيست. بايد به بازيكنان جوان فرصت بدهيم كه در اين شرايط تجربه كسب كنند؛ اگر بخواهيم در همه مسابقات با گروهي خاص از بازيكنان بازي كنيم چه زماني بايد نفرات جديد را به تيم ملي معرفي كنيم؟
    ولاسكو براي پيروزي به ميدان مي رود اما پيش بيني نمي كند
    يكي از كارهاي مثبت ولاسكو تزريق خودباوري به ملي پوشان بوده است. او مي گويد: بازيكنان ايراني متوجه شده اند كه فاصله زيادي با تيم هايي مثل روسيه ندارند و فهميده اند كه اشتباه در واليبال خيلي مهم است. صربستان يكي از بازيكنان خود را تغيير داده است و با تركيبي از دو تا سه بازيكن جوان و تعداد زيادي بازيكن جوان وارد ليگ جهاني شده است؛ مي توانيم مقابل اين تيم براي رسيدن به پيروزي به ميدان برويم اما نتيجه را نمي توان پيش بيني كرد. حتي اگر در مقابل يك تيم ضعيف هم بازي مي كنيم نبايد با ذهنيت اينكه حتماً برنده مي شويم به ميدان برويم چه برسد به ليگ جهاني.
    هدف ولاسكو با ايران؛ حضور در جمع ده تيم برتر ليگ جهاني
    ولاسكو هميشه مي گويد نترسيد و با تمام وجود جلو برويد. او آينده بسيار خوبي را براي واليبال ايران ترسيم كرده و در اين باره مي گويد: از هيچ تيمي نمي ترسيم؛ من به بازيكنانم علاقه مندم و آنها را باور دارم. هدف من اين است كه سال آينده در جمع ده تيم برتر ليگ جهاني باشيم. بعد از ليگ جهاني براي ديدارهاي تداركاتي به آرژانتين و برزيل مي رويم. بازيكنان بايد شرايط سخت را تجربه كنند. ممكن است مدت ها از كشور و خانواده خود دور باشند؛ اين شرايط براي خود ملي پوشان و خانواده هايشان سخت است. سال اول سختي مي كشند اما در سال هاي بعد بيشتر آماده مي شوند و به اين شرايط عادت مي كنند.
    توصيه ولاسكو به فوتبالي ها؛ وارد دهان گرگ شويد و قوي باشيد
    ولاسكو كه حالا با كي روش همزمان در يك آزمون قرار گرفته است به فوتبالي ها يك توصيه مي كند و آنهم اينكه« اهميت ندهيد كه رقيب چه مي گويد. اين حرف ها براي اين است كه شما را عصباني كنند. وقتي وارد ميدان شويد فقط مسابقه فوتبال است. او براي تيم ملي فوتبال ايران آرزوي موفقيت مي كند و مي گويد ما در ايتاليا نمي گوييم Good Luck چون ممكن است نتيجه اش خوش شانسي نباشد و به بدشانسي منجر شود. ما مي گوييم In Paoca al Lupu كه معناي آن مي شود: وارد دهان گرگ شويد و قوي باشيد. نمي گوييم Good Luck چون قرار نيست براي رسيدن به پيروزي شانس بياورند. اميدوارم تيم ملي فوتبال ايران راهي جام جهاني شود و تيم ملي واليبال هم نتيجه خوبي در ليگ جهاني به دست بياورد. مردم به خاطر نتيجه انتخابات خوشحال هستند و مي تواند دليل شادي مردم به سه تا برسد؛ وقتي مردم ايران را خوشحال مي بينم من هم خيلي خوشحال مي شوم.

    90

  2. 2 کاربر از شاهزاده خانوم بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    پزشک انجمن S0R3N4's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2006
    محل سكونت
    حزب نازی
    پست ها
    6,329

    پيش فرض

    کیروش هم بالاخره به همه نشون داد تا چه اندازه ها بزرگه....

    و تیم ملی به عنوان تیم اول به جام جهانی رسید...

    در حالی که خیلی ها آرزوی غیر این رو داشتن؛واسه کله پا کردن کیروش...!!

    دمش گرم که به جز شادی و خوشحالی به ما ایرانی بخشید و فوتبالمون رو در آستانه ی تحول قرار داد ؛ بدجوری ضایعه کردن دوستانی که دندان تیز کرده بودنش واسه جایگاهش ..!!

  4. 2 کاربر از S0R3N4 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •