تبلیغات :
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 58 از 69 اولاول ... 84854555657585960616268 ... آخرآخر
نمايش نتايج 571 به 580 از 686

نام تاپيک: اخبار ایرانـــــسل

  1. #571
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    1 سلب امتیاز سیم‌کارت اعتباری ایرانسل پس از ۳ ماه خاموشی

    اپراتور دوم تلفن ‌همراه متذکر شد

    سلب امتیاز سیم‌کارت اعتباری ایرانسل پس از ۳ ماه خاموشی

    ایرانسل بار دیگر به مشترکانش متذکر شد اگر سیم‌کارت اعتباری به مدت ۹۰ روز پیاپی فعالیتی نداشته باشد از مالکیت مشترک خارج و به ایرانسل بازگردانده می‌شود.



    به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ،اپراتور دوم تلفن‌همراه در پیامی به مشترکان خود یادآوری کرده است که در صورت عدم استفاده از سیم‌کارت به مدت 3 ماه، سیم‌کارت از مالکیت مشترک خارج می‌شود.
    ایرانسل در این پیام گفته: « چنانچه سیم‌کارت اعتباری به مدت 90 روز پیاپی فعالیتی نداشته باشد از مالکیت مشترک خارج می‌شود و به ایرانسل بازگردانده می‌شود. برای پیشگیری می‌توان یک تماس برقرار کرد یا یک پیامک فرستاد.»
    به گزارش فارس، این اقدام براساس دستورالعمل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام می‌شود.
    پس از واگذاری تعداد زیادی سیم‌کارت که درصد قابل توجهی از آنها بی‌استفاده مانده بودند، رگولاتوری به عنوان راه‌حلی به جای ارائه شماره‌های جدید، از اپراتورهای تلفن‌همراه خواست شماره‌های بدون استفاده‌ای که در اختیار مردم است را به شبکه بازگردانند.
    به این ترتیب اپراتورهای تلفن‌همراه می‌توانند در صورت غیرفعال بودن سیم‌کارت اعتباری به مدت 3ماه متوالی، سیم‌کارت را از مشترک پس‌گیرند و مشترک حقی روی سیم‌کارت نخواهد داشت.
    این اقدام درابتدا مورد اعتراض مشترکان واقع می‌شد اما اکنون دیگر اغلب مشترکان از این موضوع اطلاع دارند.
    اپراتورهای تلفن‌همراه نیز هر از چند گاهی این موضوع را به مشترکان یادآوری می‌کنند.
    انتهای پیام/ک

  2. این کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #572
    کاربر فعال علوم انسانی mohammad varaste's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2011
    محل سكونت
    کشور37 شهر 37 کوچه37 پلاک37
    پست ها
    1,535

    پيش فرض

    من چجوری بفهمم چه قدر از بسته اینترنتم مونده ؟

  4. #573
    آخر فروم باز hamed29's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    محل سكونت
    سیاره زمین
    پست ها
    1,567

    پيش فرض

    من چجوری بفهمم چه قدر از بسته اینترنتم مونده ؟
    جای این سوال اینجا نبود ولی جوابتون اینه:

    کد زیر رو بزنید:
    # 3 * 7 * 3 * 140 *
    از منویی که میاد گزینه ی اطلاعات بسته رو انتخاب کنید.

  5. 2 کاربر از hamed29 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #574
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    10 ایرانسل فروشگاه برنامه موبایل راه‌اندازی می‌کند

    ایرانسل فروشگاه برنامه موبایل راه‌اندازی می‌کند

    مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت: فروشگاه برنامه‌های کاربردی تلفن همراه ایرانسل با عنوان "چارسو" به زودی راه اندازی می‌شود تا مشترکین برنامه‌های کاربردی مورد نیازشان را که با سیستم عامل گوشی آنان همخوانی دارد، تهیه کنند.






    آرش کریم بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] با بیان این مطلب گفت: ایرانسل به زودی اقدام به عرضه رسمی سرویس جدید خود به نام "چارسو" خواهد کرد.
    مدیر روابط عمومی ایرانسل افزود: این سرویس مشترکین را قادر می‌سازد تا از طریق مراجعه به پورتال اینترنتی این فروشگاه و یا برنامه قابل نصب چارسو روی گوشی تلفن همراه خود، برنامه‌های کاربردی مورد نیازشان را که با سیستم عامل گوشی هوشمندشان همخوانی دارد مرور و خریداری کنند.
    وی گفت: به زودی اطلاعات تکمیلی در رابطه با این سرویس شامل هزینه‌ها، روش استفاده و دیگر موارد مورد نیاز مشترکین اطلاع رسانی خواهد شد.
    انتهای پیام/ح

  7. این کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #575
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    10 ترک‌سل از شکایت علیه ام تی ان انصراف داد

    ترک‌سل از شکایت علیه ام تی ان انصراف داد





    شرکت مخابراتی ترک‌سل با اشاره به حکم اخیر دادگاه عالی آمریکا از پیگیری شکایت چند میلیارد دلاری علیه شرکت آفریقای جنوبی ام تی ان انصراف داد.

    به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ترک‌سل که بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه ترکیه است، سال گذشته شکایتی علیه ام تی ان در واشنگتن تنظیم کرد.

    این شرکت مخابراتی با این ادعا که ام تی ان با استفاده از رشوه موفق شده مجوز فعالیت در ایران را که ابتدا به ترک سل داده شده بود، دریافت کند، خواهان 4.2 میلیارد دلار خسارت شده بود.

    اما دادگاه این پرونده را تا زمانیکه دادگاه عالی در مورد قانون حقوق بشر آمریکا که شکایت ترک‌سل مبتنی بر آن بود تصمیم بگیرد، به تعویق انداخت.

    به گزارش بلومبرگ، دادگاه عالی در ماه آوریل اعلام کرد که شکایت کنندگان خارجی تنها به شرطی می توانند به این قانون استناد کنند که شکایت‌شان با آمریکا ارتباطی داشته باشد. به دنبال این حکم، وکلای ترک‌سل خواستار لغو پرونده شکایت این شرکت شدند.

    شرکت ام تی ان، در سال ۲۰۰۴ توانست در رقابت با شرکت ترک‌سل برنده شود و ۴۹ درصد از سهام اولین اپراتور خصوصی تلفن همراه ایران را در اختیار بگیرد.

    انتهای پیام

  9. این کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #576
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    10 امکان پرداخت هزینه مکالمه تلفن ‌‌همراه توسط مقصد



    در شبکه اپراتور دوم امکان‌پذیر شد

    امکان پرداخت هزینه مکالمه تلفن ‌‌همراه توسط مقصد

    برای اولین بار، با عرضه سرویس "میزبان تماس" از سوی اپراتور دوم تلفن همراه مشترکین اعتباری این اپراتور می‌توانند هزینه‌ تماس ورودی را متقبل شوند.






    به گزارش [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با عرضه سرویس میزبان تماس، از این پس مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند علاوه بر تماس‌های عادی، پذیرای تماس‌هایی باشند که تمایل دارند هزینه آنها را بر عهده بگیرند.
    مشترکین ایرانسل برای استفاده از این سرویس کافیست، شماره دیگر مشترک ایرانسلی را که می‌خواهند هزینه مکالمه را او متقبل شود با پیش‌کد 704 شماره گیری کنند. پس از آن، سیستم با مشترک موردنظر تماس گرفته و در صورت موافقت او با بر عهده گرفتن هزینه مکالمه از سوی وی، تماس برقرار می‌شود.
    به عنوان مثال برای تماس از طریق سرویس میزبان تماس با مشترکی با شماره 09351234567 و درخواست قبول هزینه مکالمه از سوی وی، کافیست با اضافه کردن پیش‌کد 704 به ابتدای شماره، با شماره 70409351234567 تماس گرفت.
    مدیریت سرویس میزبان تماس ایرانسل با استفاده از کددستوری #704* ممکن است.
    انتهای پیام/ح

  11. #577
    اگه نباشه جاش خالی می مونه amir_dvb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2006
    محل سكونت
    wonderland
    پست ها
    457

    پيش فرض

    صبح امروز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت رسمی اعلام کرد: براساس ارزیابی‌ها و رده بندی‌های این سازمان، ایرانسل برترین اپراتور تلفن همراه کشور بوده و رتبه اول را از آن خود ساخته است.

    دکتر محمدعلی فرقانی، معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی کشور در گفتگو با وبسایت این سازمان و در تشريح فرآيند ارزيابي اپراتورهاي فعال در حوزه ICT گفت: "به منظور حمايت از كاربران و اپراتورها و توسعه كيفي و كمي خدمات از طريق ايجاد فضاي رقابتي سالم، ارزيابي و رتبه‌بندي اپراتورها به صورت سالانه، از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي انجام مي‌شود و در اين ارزيابي، اپراتورهاي تلفن همراه با هفت معيار مديريت و رهبري، منابع انساني، نتايج كليدي عملكرد، فرايندهاي سازماني، نتايج مشتري، نتايج جامعه و منابع و مشاركت با شاخصهاي مختلف سنجيده مي‌شوند."

    رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: براساس اين شاخصها در سال جاري، شركت خدمات ارتباطي ايرانسل رتبه اول و شركت ارتباطات سيار ايران (همراه اول) رتبه دوم را در ارزيابي اپراتورهاي شبكه سيار ایران كسب كرده اند.

  12. #578
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    10 افتتاح مرکز خدمات اختصاصی اپراتور دوم در کرج

    افتتاح مرکز خدمات اختصاصی اپراتور دوم در کرج





    دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵


    با هدف بهبود سرویس دهی به مشترکین شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل در شهر کرج و استان البرز، مرکز خدمات اختصاصی این اپراتور در کرج افتتاح شد.

    به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)؛ در این مرکزعلاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت نام انواع سیم کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم کارت، پیگیری دریافت سیم‌کارت هدیه، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، فروش و فعال سازی اینترنت وایمکس ایرانسل، صدور ریزمکالمات برای مشترکین سیم‌کارت اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات GPRS وMMS، بسته های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییر مالکیت، دریافت و بررسی شکایات حقوقی و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه و وایمکس نیز به متقاضیان ارائه می‌شود.

    متقاضیان می‌توانند از ساعت 9 تا 18 روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 9 تا 13 روزهای پنجشنبه، با مراجعه به نشانی میدان شهدا، ساختمان سلوک، طبقه اول، شماره 22، خدمات مورد نظر خود را از مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در کرج دریافت کنند.

    با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی مشترکین با شماره گیری کد دستوری #8*898* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، میتوانند نشانی وموقعیت نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چند رسانه‌ای دریافت کنند.

    از سوی دیگر، تمامی مشترکین شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل می توانند با استفاده از برنامه کاربردی "ایرانسل من"، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال سازی بسته‌های افزایشی، کنترل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از طریق این برنامه کاربردی امکان پذیر است.

    علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی ایرانسل به نشانی [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] برنامه کابردی " ایرانسل من" را دریافت کنند. مشترکین برای استفاده از این برنامه، به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی ایرانسل خود نیاز دارند که می توانند با استفاده ازهمین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

    مشترکین شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل همواره می‌توانند با استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی و بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکین، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند.

    همچنین کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره700 برای تماس از خطوط ایرانسل و09377000000 برای تماس از دیگر خطوط و کارشناسان مرکز تماس وایمکس ایرانسل به شماره 707 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377070000 برای تماس از سایر خطوط، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته نیز آماده پاسخگویی به مشترکین و متقاضیان هستند.

    انتهای پیام

  13. این کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #579
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض تأخیر دو ماهه ایرانسل در کاهش تعرفه‌ آوای پیشواز/ اضافه دریافت‌ها بازگردانده شود

    تأخیر دو ماهه ایرانسل در کاهش تعرفه‌ آوای پیشواز/ اضافه دریافت‌ها بازگردانده شود
    مصوبه کاهش تعرفه آوای پیشواز از 500 به 300 تومان باید از مهر ماه 91 اجرا می‌شد که توسط ایرانسل با دو ماه تاخیر اجرا شده است بنابراین این شرکت نیز موظف به استرداد اضافه مبالغ دریافتی در این دو ماه به مشترکان‌ است.





    به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ، اخیراً در پی اعلام نظر دیوان محاسبان کشور در پرونده گران‌فروشی آوای انتظار همراه اول، اقدام شرکت همراه اول در افزایش تعرفه آوای پیشواز از مبلغ 3 هزار ریال به 5 هزار ریال بر خلاف مصوبه 147 تاریخ 5 شهریورماه 1391 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات غیرقانونی اعلام شد.براین اساس تخلف شرکت همراه اول را برای رسیدگی و استرداد اضافه دریافتی از مشترکین همراه اول به تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارسال شد.دیوان محاسبات همچنین اعلام کرده در این قضیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برخلاف وظایف ذاتی خود تخلف شرکت همراه اول را نادیده گرفته و در انجام وظایف خود کوتاهی کرده است، از این رو تخلف آنها به دادسرای دیوان محاسبات ارسال شده است.در خصوص دیرکرد در اعمال کاهش تعرفه آوای پیشواز، ایرانسل نیز در اجرای این مصوبه تاخیر داشته است زیرا در حالی که مصوبه 147 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات برای کاهش تعرفه آوای پیشواز از 500 به 300 تومان باید از مهر ماه 91 اجرا می‌شد، ایرانسل این مصوبه را با 2 ماه تاخیر اجرا کرده است.بنابراین طبق حکمی که دیوان محاسبات برای همراه اول صادر کرده و این شرکت را ملزم به استرداد اضافه مبالغ دریافتی به مشترکان کرده است، ایرانسل نیز باید این مبالغ را به مشترکان‌ خود باز گرداند.اما علت برخورد دیوان محاسبات با همراه اول به دلیل طولانی‌شدن مدت این تخلف بوده است و از آنجا که ایرانسل زودتر از همراه اول این مصوبه را اجرا کرده، در خصوص این اپراتور حساسیت ایجاد نشده بود.انتهای پیام/

  15. این کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  16. #580
    آخر فروم باز italia88's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    محل سكونت
    ناکجا آباد !!!
    پست ها
    2,075

    پيش فرض نماینده سراوان: اقدام شرکت ایرانسل برخلاف اصل وحدت ملی بود

    نماینده سراوان: اقدام شرکت ایرانسل برخلاف اصل وحدت ملی بود

    نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام اخیر شرکت ایرانسل در توهین به خلیفه دوم، گفت: این اقدام برخلاف اصل وحدت و فرمایش مقام معظم رهبری در جهت حفظ وحدت بود که از وزیر ارتباطات خواستار برخورد با آن هستیم.


    به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، هدایت‌الله میرمرادزهی در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی حضور مردم سراوان در انتخابات ریاست جمهوری را حضور حداکثری دانست و خاطر نشان کرد: علی‌رغم تمام محرومیت‌ها این مردم بار دیگر با بزرگترین بار مشارکت را بر دوش داشتند. آنها چشم به راه دولت تدبیر و امید هستند تا به قومیت‌ها توجه کند و شایسته ‌سالاری را مدنظر قرار دهد.


    وی ادامه داد: با استفاده از تخصص بومی و محلی در مدیریت شهرستان، استان و کشور که متاسفانه با تبغیض‌هایی همراه بوده و مردم منطقه را آزرده خاطر کرده تنها راه ایجاد امنیت است.


    میرمرادزهی با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در استخدام تعدادی از نیروهای بومی گفت: موقعیت این شهرستان‌ها ایجاب می‌کند از پتانسیل‌های بومی استفاه شود و با اقداماتی چون توجه به گردشگری و ایجاد صنایع خرما در جهت رفع بیکاری تلاش ‌شود.


    این نماینده مجلس از دولت منتخب خواست با ایجاد منطقه‌ اقتصادی ویژه در سراوان هدیه‌ ویژه‌ای به شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌اش بدهد.


    وی از زیرساخت‌های حمل و نقل در شهرستان‌های سراوان انتقاد کرد و گفت: علی‌رغم نیاز مردم منطقه و ایجاد تاسیسات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، فرودگاه سراوان کاملا بلااستفاده مانده است. آسفالت راه‌های ارتباطی نیز غیراستاندارد است که از وزیر راه خواستار پیگیری داریم.


    میرمرادزهی درباره مشکلات بهداشتی حوزه انتخابیه‌اش نیز خاطر نشان کرد: با وجود جمعیت 350 هزار نفری در این منطقه، امکانات بهداشتی کمی وجود دارد. از وزیر بهداشت و علوم درخواست می‌کنم دانشگاه علوم پزشکی سراوان تاسیس شود و به پزشکان عمومی این شهرستان سهمیه شرکت در آزمون تخصصی داده شود در این صورت می‌توان نیروهای ماندگاری برای این منطقه تربیت کرد.


    این نماینده مجلس همچنین ضمن تقاضای تسریع در اجرای پروژه بیمارستان‌های سراوان و ارتقای بیمارستان 10 تخت‌خوابی شهر مهرستان به 32 تخت‌خوابی و تاسیس آموزشگاه بهداری از مشکلات آموزش و پرورش شهرستان سراوان نیز انتقاد کرد.


    میرمرادزهی توضیح داد: سراوان با کمبود فضای استاندارد آموزشی مواجه است به طوری که در شهر مهرستان فقط یک دبیرستان شبانه‌روزی وجود دارد و هنوز هیچ مدرسه راهنمایی و نمونه‌دولتی در آن وجود ندارد.


    وی به لزوم ایجاد رشته‌های جدید کار و دانش از جمله خیاطی لباس‌های بلوچی، تسریع در پرداخت حق مرزی کارکنان آموزش و پرورش و جذب نیروهای بومی اشاره کرد.


    بخش دیگر سخنان این نماینده مجلس درباره مشکلا آب و برق منطقه بود که زندگی مردم را به مخاطره انداخته است. در بخش کشاورزی نیز طرح‌های آبیاری تحت فشار، تامین اعتبار قنوات، تامین سهمیه سوخت مسائلی بود که میرمرادزهی در آنها تاکید کرد.


    این نماینده مجلس در ادامه از لزوم تخصیص اعتبار به شهرداری‌ها و گازرسانی به شهرستان‌های تحت حوزه انتخابیه و استقرار تیم اورژانس در مسیر دهستان‌های سراوان صحبت کرد.

  17. این کاربر از italia88 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •