تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 112 از 356 اولاول ... 1262102108109110111112113114115116122162212 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1,111 به 1,120 از 3558

نام تاپيک: دنیای اتومبیل

  1. #1111
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    پست ها
    103

    پيش فرض

    خدایی نمیدونم چیه شما بگین
    ممنون

    اون یه مک لارن استاندارد که در سال 95 ساخته شده.
    حمید رفت از اون موقع تا حالا دیگه اینجا جذاب نیست
    Last edited by core due 2; 14-12-2006 at 23:18.

  2. #1112
    پروفشنال casper66m's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2005
    پست ها
    750

    پيش فرض

    این جه وضع صحبت کردن
    یک نفر نظر داده حالا درست یا غلط خودش باید جواب بده نه اینکه تمام بچه ها متهم بشن به ...
    پست مکلارن مال دو هفته پیش تازه یادت افتاده مکلارن استاندارد تو که میدونستی همون جا درستش میکردی
    نه اینکه بعد از دو هقته بیای بدو بیرا بگی
    در مورد ضبط هم اسم این انجمن دنیای اتومبیل و هر چیزی مرتبط با ماشین میتونه توش مطرح بشه
    در ضمن شما که ادعا داری ومیگی 100 بربر=برابر ما اطلاعات داری چرا خودت نمیای کارو دست بگری

  3. #1113
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    پست ها
    103

    پيش فرض

    مگه من چی گفتم؟!من فقط گفتم اون یه مک لارنه!باشه بابا حالا که تومیگی قبول اون یه آردی هست . آفرین بر تو.!!!

  4. #1114
    پروفشنال casper66m's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2005
    پست ها
    750

    پيش فرض

    جالبه
    هر چی دلت میخواد میگی اخرش میگی چی گفتم
    حرفم دهن ما میذاری بهتر بری چند صفحه قبل ببینی من اصلا پستی در مورد این ماشین دادم یا نه بعدا آفرین بگی

  5. #1115
    پروفشنال casper66m's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2005
    پست ها
    750

    پيش فرض

    بهتر بود پستت رو به صورت عذر خواهی از بچه های فروم ادیت میکردی
    نه اینکه تمام حرف هایی که زدی رو پاک کنی بعد اخرش بگی مگه من چی گفتم متاسفم

  6. #1116
    داره خودمونی میشه ja_ghaedi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    پست ها
    144

    پيش فرض

    کسی نیست جواب مارو بده

  7. #1117
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    پست ها
    103

    پيش فرض

    aghaye casper lotfan dota postetoon ro edit konid to ye post jaye forum ro nagirid
    aslan migam behtare baham dost beshim

  8. #1118
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    پست ها
    1

    پيش فرض

    با سلام
    لطفاً اندازه فيلر سوپاپ پرايد را اعلام كنيد .منظور م مقدار لقي سوپاپها است

  9. #1119
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    پست ها
    2

    پيش فرض

    پژو آردی
    نوع موتور:پیکان 1600
    سیستم سوخت رسانی :انژکتوری
    حجم موتور:1598 سی سی
    سوخت :بنزین بدون سرب
    تعداد سیلندر :4
    نسبت تراکم:8/5
    حداکثر گشتاور :110 Nm در 3750 دور در دقیقه
    حداکثر سرعت :175 کیلومتر بر ساعت
    گیربکس :دستی 5 سرعته
    کلاچ: کابلی
    نوع و توان باتری :باتری 12 ولت 60 آمپر ساعت
    دینام :80 A
    استارت:0.9KW
    وزن روی اکسل :630کیلو گرم
    وزن روی اکسل عقب :490 کیلوگرم
    وزن ناخالص:1500 کیلوگرم
    طول خودرو:4408 MM
    عرض خودرو 1694 MM
    ارتفاع خودرو :1460 MM



    ROA ( RD X )
    نوع موتور:OHV 1600
    سیستم سوخت رسانی :انژکتوری
    حجم موتور:31598 Cm
    سوخت :بنزین بدون سرب
    تعداد سیلندر :4
    نسبت تراکم_ 9.5:1
    حداکثر گشتاور:140 Nm در 3000 دور در دقیقه
    حداکثر سرعت :190 کیلومتر بر ساعت
    گیربکس :دستی 5 سرعته
    کلاچ:تک صفحه ای خشک
    نوع و توان باتری :باتری 12 ولت 55 Ah
    دینام :80 A
    استارت 0.9 KW
    وزن روی اکسل:600 کیلوگرم
    وزن روی اکسل عقب 490 کیلوگرم
    وزن ناخالص :1500 کیلوگرم
    طول خودرو:4408 MM
    عرض خودرو 1694 MM
    ارتفاع خودرو :1460 MM



    امكانات و تجهيزات «روآ» نسبت به RD
    موتور HV 1600CC در RDX داراي استاندارد يورو 2 بوده و گفته مي‌شود قابليت تامين استاندارد يورو 3 را نيز دارد. ميزان مصرف سوخت آن 5/8ليتر در هر100 كيلومتر است و حداكثر توان موتور آن با افزايش نسبت به آردي معمولي به 82 اسب‌بخار با 5500دور در دقيقه رسيده است. ساير امكانات اين خودرو عبارتنداز:
    1 - صندلي‌هاي جلو، عقب و پشتي صندلي قابل تنظيم هستند.
    2 - صندلي‌هاي جلو و عقب داراي زيرسري هستند كه زيرسري صندلي عقب ثابت است.
    3 - در سيستم تهويه، سيستم چرخش هوا با فيلتر، كانال دورديفه چپ و راست وجود دارد.
    4 - برف‌پاكن در شيشه جلو دوتيغه‌اي است.
    5 - شيشه گرمكن جلو و عقب نيز در RDX وجود دارد كه در عقب برقي است.
    6 - 4عدد كمربندي ايمني در جلو و عقب وجود دارد.
    7 - سيستم ايمني دزدگير و قفل مركزي ندارد.
    8 - راديوپخش كاست با 3باند و پخش كاست استريو در RDX وجود دارد.
    9 - سيستم كولر دارد.
    10 - رنگ تزئينات داخلي طوسي است و رينگ آن فولادي است. RDX چراغ راهنما، چراغ مه‌شكن در عقب، نشانگر ديجيتال نيز دارد.
    11 - ترمز جلو ديسكي و ترمز عقب كاسه‌اي است

    خودروسازان كشورمان از دو سال گذشته با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده به منظور توليد 30هزار دستگاه خودروي ال‌ - 90 تا پايان سال 85 به جنب‌وجوشي خاص افتاده‌اند. از اين جهت براي ارتقاي كيفي خودروهايي با رنج قيمتي لوگان سخت در تلاش و رقابت هستند. بنابرگفته مسوولان وزارت صنايع و معادن قرار است كه لوگان با قيمت 6750يورو يعني 7ميليون و 800هزار تومان در بازار ايران عرضه شود. اين در حالي است كه تنها خودروهاي پرايد و پژو RD با رنج قيمت لوگان (ال - 90) در بازار ايران يافت مي‌شود. هيبت لوگان با قيمتي كه تا به حال بازار ايران به خود نديده، بسياري از خودروسازان كشور را به وحشت انداخته است.
    رقابت به دست آمده در صنعت خودروسازي كشور را بايد به فال نيك گرفت هر چند ممكن است به كاهش فروش برخي از خودروسازان كه از حمايت دولتي بي‌بهره‌اند، منجر شود. حال از آنجايي كه قرار است، تا پايان سال‌جاري لوگان وارد بازار شود. شركت ايران‌خودرو پژو آردي جديد را وارد بازار كرده است، پژو RD كه طبق گزارش‌هاي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در زمره خودروهاي كم كيفيت كشور است كه با سيستم ارتقا يافته‌تري وارد بازار شده است، خودروي آردي ايكس كه از نوع ارتقايافته پژو RD است و اين روزها نام «روآ» را به خود گرفته، اندكي با خودروي RD متفاوت است. هرچند هنوز آثار و بقايايي از پيكان 40سال پيش نيز در اين خودرو يافت مي‌شود، اما مسوولان ايران‌خودرو با ارتقاي سطح كيفي آن براي جذب مشتريان بيشتر تلاش مي‌كنند.
    پژو RD كه بدون اعلام رسانه‌اي ايران‌خودرو به «روآ 4 تغيير نام پيدا كرد در سيلندر، بلوك سر سيلندر، پيستون رينگ كمپرس اول، رينگ كمپرس دوم، رينگ روغن، ميل بادامك شاتون، فنر سوپاپ و ريل سوخت در موتور با آردي معمولي متفاوت است. قيمت معمولي اين خودرو 7ميليون و 350 و نوع متاليك نيز 7ميليون و 650هزار تومان اعلام شده است.
    بنا به گفته مسوولان ايران‌خودرو تعيين نوع رنگ «روآ» به صورت سفارشي از جانب مشتري امكان‌پذير است. مسوولان ايران‌خودرو همچنين ادعا مي‌كنند كه خودروي «روآ» با توجه به نياز بازار طراحي شده و نياز بازار را به يك خودروي پرقدرت ارزان با مصرف سوخت پايين تامين مي‌كند.افزايش قدرت موتور و كاهش قابل ملاحظه مصرف سوخت، روآ را در كلاس خودروهاي تقريبا هم‌قيمت متمايز با خودروهاي مشابه قرار داده است.سازمان فروش ايران‌خودرو در اولين مرحله، فروش نقدي روآ را اعمال كرده، اما در نظر دارد تا پايان ماه‌جاري ساير روش‌هاي فروش،‌ از جمله اقساطي را نيز براي عرضه خودروي مذكور استفاده كند.
    اجراي روش‌هاي متنوع فروش در مورد خودروي روآ براي اين است كه كم‌درآمدها كه قادر به خريد نقدي اين خودرو نيستند بتوانند آن را خريداري كنند. فروش مكانيزه اين خودرو از يك‌ماه پيش به طور آزمايشي آغاز شده و در همين راستا، متقاضيان خريد نقدي روآ با مراجعه به نمايندگي‌هاي مجاز شركت ايران‌خودرو كه به اين سيستم مكانيزه تجهيز شده‌اند، اقدام به خريد روآ مي‌كنند.
    در حال حاضر، روزانه 200 دستگاه روآ از طريق سيستم مكانيزه به فروش مي‌رسد و مديران ايران‌خودرو انتظار دارند كه اين رقم به 500دستگاه در روز افزايش يابد.
    بسياري از كارشناسان پيش‌بيني مي‌كنند كه با توجه به قيمت خودرو روآ، بيشتر مالكان خودرو‌هاي فرسوده خواستار تعويض خودرو‌ي خود با روآ باشند. گازسوز كردن روآ نيز از برنامه‌هاي ايران‌خودرو در سال آينده است
    مشخصات فني:

    نوع موتور: 1600OHV
    حجم دقيق موتور: 1599 سي سي
    حداكثر قدرت: 83 اسب بخار
    حداكثر گشتاور: 135 نيوتن متر در 3000 دور در دقيقه
    تعداد سوپاپ: 8
    استاندارد آلايندگي: يورو 2
    جعبه دنده: 5 دنده جلو و 1 عقب دستي
    نوع فرمان: هيدروليك
    ظرفيت باك: 52 ليتر
    حداكثر سرعت: 175 كيلومتر بر ساعت(بايد بيشتر از اين حرفا باشه البته)
    شتاب 0 تا 100: حدود 14 ثانيه(اينم بايد كمتر باشه)
    مصرف سوخت داخل شهر در هر 100 كيلومتر: 8.3 ليتر
    مصرف سوخت جاده در هر 100 كيلومتر: 6.8 ليتر
    منبع: [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  10. #1120
    پروفشنال Hpower_sl3's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2006
    محل سكونت
    تهران- نیاوران
    پست ها
    554

    پيش فرض

    بعد از حدود 1 ماه دوری از تاپیک مورد علاقم سلام

    راستش از تمام کسانی که عضو هستن اول معذرت میخوام و بعد هم از کسایی که دنبال ما بودن و نگران ممنون

    راستش نیمدن ما از اون شب شروع شد و بعد به امتحان های نیم ترم و سفر به المان برای همکاری با تیونینگ منصوری و در آخر به امروز ختم شد.

    اینکه نیمدن ما اصلآ ربطی به جازدن و ناراحت شدن واین موضوعات نداره.ممنون از کسایی که به ما لطف داشتن و

    بازم از کسایی که مارو به گلوله بستن بازم ممنون!!!

    تو این مدت ما مسابقه هامون رو داشتیم از همه مهمتر تو پارکینگ اندیشه دریفت واقعآ قشنگ داشتیم(در صورتی که کسی که ادعا داشت از اومدن منصرف شد) به هرحال همه چی گذشته و منم فراموش کردم که الان اینجام.

    تو این 1 ماه از فدراسیون جواز مبنی بر تیونینگ حرفه ای گرفتیم و به امید خدا هفته دیگه تیونینگ منصوری نظر خودش رو برای همکاری با ما ارسال میکنه.تا الان 2 شعبه درحال احداث هستن تو تهران و هر کسی که در مورد تیونینگ سوالی داشت برای راهنمای در خدمتن.

    موفق باشید.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 2 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 2 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •