این گفته صحیح میباشد
دورین های فیلم برداری نیمه حرفه ای به بالا خاصیت تنظیم دیافراگم سرعت شاتر گین و ... هستند
برای اینکه پشت تار تر بشه ما باید با سرعا شاتر پایین تری فیلم برداری کنیم یعنی بجای 100 فریم در ثانیه 25 فریم در ثانیه بگیریم
توی این حالت روشنایی بیشتر میشه چون مدت زمان طولانی تری شاتر باز مونده و نور بیشتری به فیلممون رسیده
پس برای جبران دیافراگممون رو میبندیم یعنی عددش رو زیاد میکنیم . یعنی روی 8 بوده حالا باید بزاریم روی 11 مثلا....
هر چی هم دیافراگم بسته تر باشه عمق میدان هم میره بالا
اما با توجه به عکسی که شما نشون دادی مثلما اون فیلم بعد از ادیت توسط برنامه final cut pro اون شکلی شده . البته هیچ فرقی نمیکنه با افتر افکت هم میشه . ولی تموم فیلم های هالیوودی بدون استثنا با فاینال و مکینتاش کار میشن
چیزی که معلومه پشت سوزه موقع فیلمبرداری کشیده شده اما شلوار و هوای اطراف اون رو بعدا توی برنامه های سه بعدی و افتر طرااحی و اضافه کردن
رنگ و لعاب که 100 درصد بعدا اضافه شده
صاف بودن اطراف سوژه هم بخاط اینه که طرف هم سرعت با دوربین بوده
یعنی دوربین با اون در حال حرککته
همین
راستی اون دوستمون گفت که پرده سبزده بعید میدونم اینطور باشه
معمولا سر صحنه فیلم میگرن و کشتی تایتانیک میسازن و غرق میکنن که پزشو بدن وگرنه تایتانیک با 3D max ورژن 2.5 ساخته میشد !!!!!!!1
یا علی