تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 9 از 9

نام تاپيک: تاپیک اختصاصی محمد حشمتی

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Behrang_sh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    226

    پيش فرض تاپیک اختصاصی محمد حشمتی

    سلام دوستان
    نمیدونم چقدر این خواننده ارزنده کشورمون رو میشناسید. توی صداش یه آرامش خاصی هست . تحریرهای فوق العاده همراه با قدرت بالا داره که من تو کمتر کسی از خواننده های امروزی دیدم
    یه بیوگرافی از ایشون میدم بعدش میریم سراغ آلبوم ها و آهنگهاشون.




    محمد حشمتی 26 تیر 1356 در شهر تهران متولد شد.وی دارای تحصیلات مهندسی شیمی است.
    مرحوم پدر ایشان و همچنین عموی وی از اساتید برجسته قرآنی هستند. وی از کودکی به فراگرفتن قرآن نزد پدر و عمویش پرداخت و همراه پدر هر هفته سه شنبه شب ها به هیأت مکتب قرآن می رفت. وی هم اکنون نیز این سنت زیبا را که از پدر به او رسیده است به انجام می رساند و یاد پدر را در مکتب قرآن زنده نگاه می دارد. پدر بزرگ او مرحوم حاج داوود حشمتی بنیانگذار این هیأت قدیمی در سال 1338 بود؛ ایشان معلم و مفسر قرآن بودند و بسیارانی را با تعالیم خود از نعمت سواد خواندن و نوشتن و قرائت قرآن بهره مند ساختند. ایشان صدای بسیار زیبایی داشتند به طوریکه به گفته مرحوم پدر محمد حشمتی و همینطور عموی ایشان، صدای محمد حشمتی شباهت زیادی به مرحوم حاج داوود حشمتی(خصوصا هنگام اذان گفتن) دارد. محمد حشمتی از بهمن ۱۳۸۱ با خواندن ترانه "آرزو" که شعر آن را فصیح الزمان رضوانی سرود فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود.



    تا به امروز 4 آلبوم جمع آوری و منتشرکرده‌ است که آلبوم «آمده ام» آخرین آلبوم است. آلبوم «خداچراعاشق شدم» تنها یک تک آهنگ با سه سبک است. همچنین دو آلبوم به اسم «خونه خورشید» و «شب نمناک» نیز منتشر کرده که البته «شب نمناک» در بازپخش آن که در سال جاری انتشار یافت نامش تغییر کرد و به اسم «اذان می گوید» منتشر شد.

    ادامه دارد......

  2. این کاربر از Behrang_sh بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Behrang_sh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    226

    پيش فرض

    برای شروع یه آهنگ دلنشین به اسم سنگ و شیشه که برای آلبوم خونه خورشید هستش ( صداش تو این آهنگ من رو یاد صدای مرحوم جهان میندازه)

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    در ادامه نقدها و مصاحبه هایی که با ایشون شده رو براتون میذارم
    موفق باشید
    Last edited by Behrang_sh; 30-01-2013 at 18:00.

  4. این کاربر از Behrang_sh بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Behrang_sh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    226

    پيش فرض

    گفتگوی تفصیلی شبکه ایران با محمد حشمتی

    شبکه ایران/نداسیجانی: «عاشقان وقت اذان است اذان می گویند قبله ام رو به نماز است اذان می گویند...» شاید بارها هنگام اذان این ترانه را از شبکه یک سیما(تیتراژ برنامه آفتاب شرقی) شنیده باشید و حس و حال عجیبی به شما دست داده باشد. چون این قطعه مصداق بارز «هرآنچه از دل برآید ناگه بردل نشیند است». خواننده این قطعه، محمدحشمتی، هنرمندی است با رشته تحصیلی مهندسی شیمی که 10سالی‌است در عرصه موسیقی فعالیت دارد. وی در کودکی قرآن را نزد پدر و عمویش فراگرفت و تا به امرو زهم سنت زیبایی که به او رسیده است را زنده نگاه داشته است؛ وی با توجه به گرایشات قرآنی،حضورش در دنیای موسیقی را یک اتفاق می داند. بخش اول گفت‌وگوی مفصل شبکه ایران با این خواننده را در ادامه می خوانید:


    ابتدا از فعالیت‌هایی که تا به امروز درعرصه موسیقی داشته‌اید توضیح دهید؟

    آغاز کار من در سال 81 با ترانه ای به نام«آرزو» بود که شعر آن را فصیح الزمان رضوانی سروده اند. از آن زمان تا به امروز 4 آلبوم جمع آوری ومنتشرکرده‌ام که آلبوم «خداچراعاشق شدم» تنها یک تک آهنگ است. همچنین دوآلبوم 8 قطعه ای به اسم«خونه خورشید» و «شب نمناک» نیز منتشر کرده ام که البته «شب نمناک» در بازپخش آن که در سال جاری انتشار یافت نامش تغییر کرد و به اسم «اذان می گوید» منتشر شد.
    ناگفته نماند اولین آلبومی هم که قبل از این 4آلبوم منتشر کردم «ماه پنهان» نام داشت که کاری مناسبتی(به مناسبت میلاد امام زمان(عج) ) بود که با همراهی علیرضا افتخاری و امیریل‌ ارجمند و با آهنگسازی فریدون خشنود از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد. در این آلبوم 8قطعه ای که البته به اسم آقای افتخاری منتشر شد دو قطعه را من خوانده بودم که یکی از آن قطعات «آرزو» نام داشت و در سال 81 پخش شد.

    شما در گذشته در هیأت های قرآنی فعالیت داشتید؟هیأت‌های‌قرآنی که به آن صورت مدنظرتان است خیر . ما یک هیأتی داریم به نام مکتب القرآن، این هیات درسال 1338 توسط پدر بزرگ من(مرحوم حاج داوود حشمتی) تاسیس شد و عمو و‌ پدر مرحوم بنده(علی اصغر حشمتی) که از اساتید درجه یک قرآنی هستند این هیات را اداره می کردند.
    شما هم از همین هیات وارد فعالیت قرائت قرآن و بعد خوانندگی شدید؟ به نوعی این هیات حکم کلاس را برای شما داشت؟
    کلاس که چه عرض کنم؛در حقیقت محیط خانوادگی این آموزش را به من داد.من در خانواده‌ای پرورش یافتم که عمو و پدر من هیچگاه ازمن جدا نبودند. در آن محیط ناخودآگاه از آن دو بزرگوار آموختم و فراگرفتم.البته به این صورت نبوده که درکلاس‌های قرآنی شرکت داشته باشم و بعد ترک کنم. من در حال حاضر هم در این کلاسهای قرآنی وهیأت ها شرکت می‌کنم اما اگر مقصود شما این است که چرا من از قرائت قرآن به خوانندگی گرایش پیدا کردم در این باره نمونه می آورم که آقای محمد اصفهانی قاری قرآن بودند ولی بعد خواننده شدند.

    درباره چگونگی روی آوردنتان به عرصه خوانندگی برایمان بگویید.

    من آموزش قرآن را بصورت قاری حرفه ای پیگیری نمی کردم؛هر چند قرائتم حرفه ای شده اما نه به صورت یک قاری مطرح در محیط قرآنی؛ چون این کار را دوست داشتم و بصورت دلی و حسی انجام می دادم.حضور من درمحیط خوانندگی یک اتفاق بود. بنده را به آقای فریدون خشنود معرفی کردند.ایشان در آن زمان مدیرعامل شرکت آوای برگ بودند و یک روز در حوزه هنری در یک جلسه خصوصی از من تست صدا گرفته و از صدای من خوششان آمد. فردای آن روز هم دوباره دراستودیو از من تست صدا گرفتند و بعد گفتند کار را با هم شروع کنیم. این اتفاق به همین سادگی بود ولی عمیق.




    چه کسی شما را به آقای خشنود معرفی کرد ؟یکی ازدوستان پدرم به اسم آقای اکبرآزاد که البته ایشان ترانه سرا هستند. آقای آزاد صدای من را در همین جلسات مکتب قرآن شنیده بودند و می گفتند صدای شما برای خوانندگی صدای بسیار مناسبی است اما من این کار را قبول نمی کردم و 5-6سال با این کار چالش داشتم تا زمانی که پدرم به من اجازه دادند و به اتفاق ایشان رفتم خدمت آقای خشنود و این اتفاقات افتاد.

    چطور شد که همکاری تان با آقای خشنود این قدر طولانی شد؟ آیا تا به حال تصمیم نداشتید آهنگساز خود را تغییر دهید؟
    بنده را‌ آقای خشنود به محیط موسیقی معرفی کرد من هم ایشان را همه جوره قبول دارم و کار و سبک ایشان را می پسندم البته نکته مهمی که وجود دارد این است که اخلاق‌ من و ایشان به هم نزدیک است. چون برای من بحث اخلاق در محیط کار خیلی مهم است و اینکه روحیات من با کسی که کار می کنم همخوانی داشته باشد. به غیراز آقای خشنود نمی توانم با کسی خیلی راحت در کنار هم کار کنیم. البته ایشان خیلی به من لطف دارند و تجربیات چند دهه خود را در اختیار من گذاشته اند و تا به امروز این همکاری همچنان ادامه دارد.

    تصمیم ندارید در کار مداحی فعالیت کنید؟حقیقتش من مداحی را به این مفهومی که الان وجود دارد دوست ندارم، چون مداحی کاری است که باید از دل انسان برخیزد.اما متأسفانه ‌مداحی در ورطه تجارت افتاده است ومن دوست ندارم چنین اتفاقی برایم بیفتد و به عنوان مداح مطرح شوم و چنین عنوانی به من اطلاق شود، چون به نظر من مداحی از مسیر اصلی خود خارج شده و این، اصلا خوب نیست.

    امسال نسبتا پرکار بودید و سه آلبوم منتشر کردید!
    بله. سال 91 سه آلبوم از من انتشار یافت که البته یکی از آنها بازپخش بود. این آلبوم «شب نمناک» نام داشت که در سال 84 منتشرشده بود اما مجددا با تغیراتی به اسم «اذان می گویند» بازپخش شد. قطعه «اذان می گویند» 7سال تیتراژ تلویزیون بود و طرفداران بسیاری هم داشت ولی مردم نمی دانستند درکدام آلبوم این قطعه را جستجو کنند به همین دلیل تصمیم گرفتیم این کار را بازپخش کنیم.

    علت پر کاریتان در سال جاری را چه چیزی بیان می کنید؟خُب بعد از 10 سال خواندن چنین چیزی چندان عجیب نیست. من در 10 سال گذشته تنها 2 آلبوم منتشر کردم و فکر می کنم این اسمش کم کاریست و باید جبران کنم.

    ادامه دارد.....

  6. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Behrang_sh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    226

    پيش فرض

    از خدايم است دعاهاي ماه مبارک رمضان را بخوانم/ کاوه يغمايي در آلبوم جديدم حضور دارد

    شبکه ايران /نداسيجاني:
    محمد حشمتي در قسمت دوم و پاياني گفت و گوي خود با شبکه ايران به توجه آهنگساز به سليقه مخاطب تاکيد دارد. وي همچنين از اشعار کلاسيکي که امروزه خوانده مي شوند گلايه دارد و مي گويد اين ترانه ها به دليل تقليد از ترانه هاي گذشته ضعيف است. حشمتي درباره وديعه صدا که خداوند به او عطا فرموده شکر گذار است و مي گويد متاسفانه امروزه هر کسي در خودش يک اعتماد به نفس کاذبي مي بيند و محيط هنر را خراب مي کند. ادامه گفتگوي محمد حشمتي را در ادامه با هم مي خوانيم:


    قطعه «اذان مي گويد» سبب شهرت شما در بين مردم شد و به همان سبک هم شما را مي شناختند اما در مقابل «چرا عاشق شدم» کار متفاوتي بود. در اين باره کمي توضيح دهيد؟
    من به عنوان يک خواننده پاپ وارد عرصه موسيقي شدم نه يک خواننده رديف خوان و سنتي. در موسيقي پاپ شما مي توانيد تجربيات مختلفي داشته باشيد خصوصا در حال حاضرکه تلفيق ها زياد شده، مي توانيد‌ موزيک هاي مختلف را باهم تلفيق کنيد تا موزيک جديد بدست آيد مثل تلفيق راک و پاپ. درچنين محيطي کسي که خواننده پاپ است اين جسارت را به خود مي دهد تا يک چنين موسيقي توليد کند. چون ديگر به خودش تعلق ندارد تا بخواهد آثاري را توليد يا اجرا کند که فقط خودش دوست دارد.
    به نظر من يک خواننده يا آهنگساز بايد به سليقه مخاطب هم توجه کند چون براي مردم مي خواند و بايد موسيقي هايي را که مردم دوست دارند اجرا ‌کند. خود من به شخصه در راستاي فعاليتم تصميم دارم به مضاميني بپردازم که مخاطب و بخصوص جوانها دوست دارند و هيچ ابايي هم از اين نوگرايي ندارم.

    در مورد قطعه «خدا چرا عاشق شدم » هم کمي توضيح مي‌دهيد؟
    اين قطعه بازخواني آهنگي است به آهنگسازي فريدون خشنود که خواننده ديگري قبلا اين کار را اجرا کرده اند بنده هم با اجاز خود صاحب اثر(مهندس خشنود) اين کار را انجام دادم. اولين بار که اين قطعه را شنيدم با صداي يک خواننده ديگر بود که گويا مورد نظر آقاي خشنود قرار نگرفت و از اين اجرا راضي نبودند.
    زماني که من اين قطعه را شنيدم خيلي علاقمند شدم که اين کار را اجرا کنم. مدتي از اين قضيه گذشت يک روز آقاي خشنود به من گفت هنوز روي حرفت هستي که اين کار را اجرا کني؟ گفتم بله .چون علاوه بر آن که به اين کار علاقمند هستم فضاي آن به دلم نشسته بود البته اول قرار نبود که بصورت سينگل(تک آهنگ) منتشر شود اما بعدا که متوجه شديم اين آهنگ داراي جذابيت و خاطره انگيز است بصورت آلبومي مستقل آن را منتشر کرديم. قطعه «خدا چرا عاشق شدم» در اوايل جواني آقاي خشنود ساخته شد و ايشان با اين آهنگ مطرح و وارد عرصه آهنگسازي شدند. مرحوم محمود وصفي اولين کسي بود که اين آهنگ را خواند.

    به موسیقی «راک» اشاره فرمودید. تصمیم دارید آلبومی به این سبک منتشر کنید؟
    من دوست دارم سبکهای مختلف،حیطه و فضاهایی را که مردمی‌است تجربه کنم ؛ فضاهای راک یکی از این فضاهایی است که دوست دارم تجربه کنم. البته 2تا از آهنگ هایی که آماده کرده ام و قرار است در آلبوم بعدی ام منتشر شود به این سبک خوانده ام . این آهنگ ها شامل«زندگی یک انتخاب» با تنظیم کاوه یغمایی و ترانه سرایی دکتر قزوه است که من با شعر ایشان این فضا را تجربه کردم و برایم خیلی تازگی داشت. دیگری هم «بارون می باره» است که این کار کاور از کاری است که در دهه 70 توسط یک گروه خارجی اجرا شده اما با تنظیم جدید مسعود همایونی که تمام سازها در آن زنده اجرا شده است.

    در انتخاب ترانه با چه ترانه سراهایی همکاری دارید؟
    با ترانه سراهای معاصر خیلی همکاری ندارم به دلیل اینکه بسیاری از ترانه های امروز تقلیدی است،یعنی تقلیدی از ترانه سرایان بزرگ گذشته است. به اعتقاد من و آقای خشنود خیلی کم ترانه خوب وجود دارد که به دل بشیند.
    البته تا به حال هم پیش نیامده است با ترانه سرایان معاصرکار کنم یعنی اشعاری بوده ولی ضعیف؛ضعیف به این لحاظ که تقلیدی بوده و چیز جدید و تازه ای در آن وجود نداشته است به همین خاطر مجبور شدیم به اشعار کلاسیک که در آن استواری کلام وجود دارد مراجعه کنیم چون بعضی از این اشعار آنقدر قوی هست که هنوز هم امروزی است.
    ناگفته نماند در این راستا از اشعار شاعرخوب معاصر آقای شاملو استفاده کرده ایم.من شعر «قصه دختر ننه دریا»ی ایشان را خیلی دوست دارم وحتی شعر«خونه خورشید» بر اساس این شعر ساخته شده است چون به نظر من شعریست که هنوز هم تازگی دارد و واقعا خیلی خوشحالم که این کار را اجرا کردم.


    گویا از علاقمندان اشعار محمد صالح علاء هم هستید؟
    بله. صالح علاء یک فایل جداگانه هم برای من و هم برای آقای خشنود هستند. من هم شخصیت ایشان و هم ترانه‌هایشان را که شناسنامه خاص خودش است دوست دارم. کلمات صالح علاء برای خودش است و در کلام ترانه سرای دیگری وجود ندارد. هر چه بیشتر از او می خوانم کمتر خسته می شوم حتی حاضرم یک آلبوم از ترانه های محمد صالح علاء اجرا کنم چون آن قدر تنوع و زیبایی در گفتار ایشان هست که چنین قابلیتی را دارد.

    می توانید در آثارتان از صدای ایشان به عنوان دکلمه استفاده کنید.
    اتفاقا در بازپخش قطعه «عاشقان وقت اذان است اذان می گویند»که ایشان هم این ترانه را سروده اند از صدای ایشان به عنوان دکلمه استفاده کرده ام و اگر سعادت باشد خوشحال می شوم در آلبوم های بعدی با هم همکاری داشته باشیم.

    تصمیم دارید کار مشترکی با دولتمند خالف اجرا کنید؟
    در سفری که به همراه دکتر علی رضا قزوه مدیر مرکز تحقیقات فارسی به هندوستان رفته بودم،ایشان مسئله ای را در مورد 12بندی‌ که به استقبال از محتشم کاشانی یا شاید هم به پیروی از ایشان بود (دقیقا نمی دانم دراین باره خودشان باید توضیح دهند)مطرح کردند.این 12بند«انگشتری سوم خاتم»نام داشت که علاقمند بودند این کار را به همراه دولتمند خالف اجرا کنم.
    البته ناگفته نماند ایشان علاقه من را به مسائل مذهبی می دانستند و همانطور که شما اشاره فرمودید صدای من به فضاهای مذهبی خیلی نزدیک‌ است وآقای قزوه هم همین نظر را داشتند.من هم از این پیشنهاد خیلی استقبال کردم و تصمیم گرفتیم آلبومی دو صدایی تولید شود که این 12بند در آن اجرا شود والبته ادامه این همکاری منوط به این است که ایشان ازسفرهندوستان برگردند و ما این رایزنی ها را با دعوت از ایشان برای کنسرتی در ایران داشته باشیم ودر راستای این کنسرت اگر میسر شود اجراهای مشترکی در قالب آلبوم یا کنسرت داشته باشیم.
    یعنی ایشان در آلبوم جدیدتان حضور دارند؟
    امیدوارم. چون صدای دولتمند از صداهایی است که به آن علاقمندم. طنین و رنگ صدای ایشان برای من حال و هوای دیگری دارد.
    نظرتان در مورد موسیقی تاجیکی چیست؟
    من خودم را به عنوان یک موزیسین نمی دانم که در این باره نظری بدهم چون خیلی تجربی و دلی وارد فضای خوانندگی شدم اما ملودی های تاجیکی خصوصا کارهایی که با صدای دولتمند اجرا شده است را بسیار دوست دارم. موسیقی تاجیکی، فواصل و دستگاه‌های مقامی اش به موسیقی ایران خیلی نزدیک است و می توانیم کارهای مشترکی انجام دهیم.
    تمایل دارید کاری مشترک با خواننده های دیگر داشته باشید؟بستگی به خواننده اش دارد.
    تا به حال پیشنهادی در این باره داشته اید؟خیر تا به الان پیشنهادی در این زمینه نداشته ام که این اتفاق بیفتد.
    کارهای مناسبتی هم انجام می دهید؟تا به امروز یک آلبوم به اسم «آمده ام» با آهنگسازی آقای فریدون خشنود اجرا کرده ام که مختص به حضرت صاحب الزمان(عج) ساخته شده است. این اثر را به عنوان یک کار مناسبتی می شود نام برد اما نه به آن صورت که یک بار مصرف باشد.
    درباره مرحوم پدرتان که آثار ماندگاری چون دعاهای سحر در ماه رمضان به یادگار گذاشته اند نیز کمی صحبت کنید؟
    پدرمن (علی اصغر حشمتی) استاد قرآن بودند و به جرأت می توان گفت پایه گذار ابتهال(مرثیه خوانی، مدیحه خوانی و مناجات به زبان عربی) در ایران است. این استاد فقید در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری نزد ایشان به اجرای ابتهال پرداختند و فرازهایی از مدیحه امام شافعی درمورد اهل بیت را به زیبایی هرچه تمام تر اجرا کردند(یا آل بیت رسول الله حبکم فرض من الله فی القرآن انزله.....) که با تشویق ستودنی مقام معظم رهبری مواجه شد. همین امر موجب ترویج ابتهال و تواشیح در ایران گردید.
    تصمیم دارید پیرو راه ایشان باشید و دعاهای ماه مبارک را بخوانید؟
    بله حتما . اگر شورای عالی قرآن چنین دعوتی را از من به عمل بیاورند می پذیرم و از خدایم است دعاهای ماه مبارک را بخوانم. چون همان طور که می دانید انتخاب این افراد زیر نظر شورای عالی قرآن است که دبیر آن عموی بنده هستند منتهی هنوز از من دعوت نشده تا شرکت کنم چون خوشبختانه زیاد اهل آشنا بازی نیستم.
    تا به حال به فعالیت سینمایی یا بازیگری فکر کرده‌اید؟هنوز خودم را در این حد و اندازه نمی بینم که بخواهم وارد سینما شوم چون سینما را خراب‌تر از آنچه که هست خواهم کرد.(با خنده)متاسفانه امروزه هر کسی در خودش یک اعتماد به نفس کاذبی می بیند و محیط هنر را خراب می کند. اما من دوست ندارم به این صورت معرفی شوم چون ودیعه ای که خدا به من داد یک مقدار صدایی است که همیشه شاکرم.
    در پایان از برنامه‌های آینده و آلبوم‌ها و کنسرت‌تان بگویید.
    آلبوم پنجم ام در دست تهیه است و حدود 5 آهنگ آن آماده شده و در مرحله میکس و مستر است والبته اگر 3 آهنگ دیگر آن را ضبط کنیم آلبوم برای پخش آماده است.
    Last edited by Behrang_sh; 30-01-2013 at 18:22.

  7. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Behrang_sh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    226

    پيش فرض

    ورژن اصلی و قدیمی آهنگ خدا چرا عاشق شدم با صدای محمود وصفی که در دهه 50 اجرا شده
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    و این هم ورژن جدید که با صدای محمد حشمتی بازخوانی شده (آلبوم خدا چرا عاشق شدم)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  8. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Behrang_sh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    226

    پيش فرض

    یه آهنگ زیبا به نام "علی بود" از آلبوم "خونه خورشید"
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  9. #7
    آخر فروم باز amirkhan_0o0's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    تو لباسم!!
    پست ها
    1,602

    پيش فرض

    من یه چند وقت پیش با کارهای جناب حشمتی آشنا شدم، همون طور که شما می فرمائید صدای باز و عالی ای داره. اما متأسفانه خیلی کارهاش دلی اجرا می شه(از لحاظ فنی ضعیفه) و آهنگساز های ضعیفی داره.

  10. این کاربر از amirkhan_0o0 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #8
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Behrang_sh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    226

    پيش فرض

    امیر جان مشکل این ماجرا از اینجا نشأت میگیره که تو خود مصاحبشون هم گفتن میخوان یه جورایی تمام سبک ها رو تجربه کنن
    از لحاظ آهنگساز هم ایشون با استاد فریدون خشنود کار میکنه اما از لحاظ تنظیم منم قبول دارم یه کم ضعیفه

  12. این کاربر از Behrang_sh بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #9
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Behrang_sh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    226

    پيش فرض

    سلام دوستان

    اینم آهنگ زیبای «خونه خورشید» از آلبوم "خونه خورشید"
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •