درود من هرکاری که میکنم وصل نمیشه و چراغ Adsl هر 3 دقیقه یه بار خاموش میشه و بعد دوباره وصل میشه، می تونه مشکل از این باشه؟؟ اصلا این خاموش و روشن شدن ماله چیه؟
درود من هرکاری که میکنم وصل نمیشه و چراغ Adsl هر 3 دقیقه یه بار خاموش میشه و بعد دوباره وصل میشه، می تونه مشکل از این باشه؟؟ اصلا این خاموش و روشن شدن ماله چیه؟
صد در صد مشکله.
کلا چشمک زدن چراغ ای دی اس ال ممکنه به این دلایل باشه.
شما یا نویز شدید روی خط دارین که نمیزاره وصل بشین
یا نمیتونه با سرویس دهنده اینترنت ارتباط برقرار کنه
و یا اینکه تو رانژه خطتون مشکل پیش اومده.
اول ببینین سیمکشی تلفن قطعی نداشته باشه.برای اینکار میتونین مودم رو ببرین دم در خونه و از ورودی تلفن به خونه تست کنین اگه بازم این مشکل پیش اومد با پشتیبانی مطرح کنین.
متشکرم دوست عزیز
امروز صبح تونستم به اینترنت وصل بشم ولی فقط برای 2 دقیقه و مرتب قطع و وصل میشد
مشکل نویز دارم که گفتید
Downstream Upstream
SNR Margin: 6.0 6.3 db
Line Attenuation: 19.0 12.4 db
Data Rate : 20045 923 kbps
Max Rate : 21716 923 kbps
POWER : 17.8 11.3 dbm
CRC : 3 49426
به دم در خونه وصل کردم این نویز بود
یعنی درست میشه؟
از مخابرات اصفهان روی خط dlc سرویس دارم
بازم ممنون
شما نویز خیلی شدیدی داری روی خطت. snr margin حداقل باید بالای 12db باشه تازه این 12 حداقلشه که بخواد اینترنتت وصل بشه. مال شما 6 دسیبل هست.
بقیه مقادیرش خوبه . فقط مشکل نویز شدید داری به نظرم.
سلام دوستان خسته نباشین من خیلی وقته از یه شرکت اشتراک دارم بعضی وقتا که مودم روروشن میکنم چراغ لینک ثابت نمیشه یعنی روشن نمیمونه باید مودم رو خاموش کنم و با موبایل به شماره اون خط چندبار زنگ بزنم و بعد مودم رو روشن کنم تا درست بشه کابل داخل خونه رو کلا عوض کردم غیر از مودم هم هیچی به خط تلفن وصل نیست چجوری مشکل رو حل کنم؟
خیلی خیلی ممنونم
احتمال اینکه به پشتیبانی بگم بعد سرعتمو کم کنه هست؟
و اینکه راهی واسه کاهش نویز وجود داره؟
با این وضعیت فعلی راهی هست که قطع شدن ها رو کاهش بدم؟ یکی می گفت روی bridge با این نویز بهتره
Last edited by vahid javani; 21-11-2012 at 14:44.
خواهش میکنم.
نه اینطور نیست که بخوان عمدا سرعتتو کم کنن. ولی خب ممکنه روی رانژه خطت تغییراتی برای کم شدن نویز ایجاد کنن که شاید یه مقدار فرق بکنه سرعتت. البته کم. البته با این شرایط شما ارزش داره. حالا سرعتت چقد هست؟
راه های کاهش نویز که زیاده مثلا استفاده از سیم های تلفن با کیفیت و یکسره در طول مسیر.
دور کردن سیم تلفن از کنار سیم های برق یا پریزهای برق(چون نزدیک بودن سیم تلفن و برق خودش باعث ایجاد نویز میشه)
استفاده از اسپلیتر برای مودم و تلفن .
اینا رو سعی کن رعایت کنی مخصوصا اسپلیتر روی کاهش نویز تاثیر مثبت داره.
در مورد حالت bridge هم فک نکنم تاثیری داشته باشه. تفاوت pppoe و bridge در اتوماتیک و دستی بودن وصل شدن به اینترنته. و اینکه در حال بریج فقط یه سیستم میتونه از اینترنت استفاده کنه.و هیچ فرقی در سرعت و کیفیت کار نمیکنه.
اشکال ممکنه از نویز باشه یه اسکرین شات از صفحه status مودم بذار
از اعداد SNR , و اتلاف خط مشخص میشه .
جحوری اسکرین شات از صفحه استاتوس مودم بذارم؟پلیز بیشتر راهنمایی کنین
توی مرورگر تایپ کنید
192.168.1.1
یوزر و پسورد هر دو admin بزنید
صفحه status رو پیدا کنید و اعداد SNR و Line Attenuation رو بذازید اینجا .
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)