تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 206 از 237 اولاول ... 106156196202203204205206207208209210216 ... آخرآخر
نمايش نتايج 2,051 به 2,060 از 2369

نام تاپيک: *+=[پشتیبانی]=+* Unity/آموزشها در اینجا

  1. #2051
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    هادی اصلا پیشنهاد نمی کنم از GUITexture استفاده کنی خیلی خیلی چرته
    حتی قابلیت چرخیدن هم نداره.
    الان نگاه می کنم.

  2. این کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2052
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    نسخه چند رو داری؟
    متاسفانه فایل مراحل ات لود نمی شه

    اینم تغییرات کد ات دوتا gUITEXTURE بذار و بقیه X1 وX2 بهشون نسبت بده:
    using UnityEngine;
    using System.Collections;

    public class SwitchCamera : MonoBehaviour {

    public Camera camera1;
    public Camera camera2;
    public GUITexture x1;
    public GUITexture x2;
    // Use this for initialization
    void Start () {
    camera1.enabled = true;
    camera2.enabled = false;
    }

    // Update is called once per frame
    void Update () {
    if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Q))
    {
    camera1.enabled = false;
    camera2.enabled = true;
    x1.enabled=true;
    x2.enabled=false;

    }
    if (Input.GetKeyDown(KeyCode.W))
    {
    camera1.enabled = true;
    camera2.enabled = false;
    x1.enabled=false;
    x2.enabled=true;

    }


    }
    }

  4. این کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #2053
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    نسخه چند رو داری؟
    متاسفانه فایل مراحل ات لود نمی شه

    اینم تغییرات کد ات دوتا gUITEXTURE بذار و بقیه X1 وX2 بهشون نسبت بده:
    using UnityEngine;
    using System.Collections;

    public class SwitchCamera : MonoBehaviour {

    public Camera camera1;
    public Camera camera2;
    public GUITexture x1;
    public GUITexture x2;
    // Use this for initialization
    void Start () {
    camera1.enabled = true;
    camera2.enabled = false;
    }

    // Update is called once per frame
    void Update () {
    if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Q))
    {
    camera1.enabled = false;
    camera2.enabled = true;
    x1.enabled=true;
    x2.enabled=false;

    }
    if (Input.GetKeyDown(KeyCode.W))
    {
    camera1.enabled = true;
    camera2.enabled = false;
    x1.enabled=false;
    x2.enabled=true;

    }


    }
    }

    واقعا دستت درد نکنه ، پیر شی جوون :ایکس


    .
    یه مشکلی وجود داره !
    وقتی من بازیو توی سایز 1024در720 اجرا میکنم gui من کل صفحه رو میگیره اما وقتی توی سایز 800در600 اجراش میکنم از صفحه میزنه بیرون !
    نمیشه اینو درستش کرد ؟ طوری که توی همه ی رزولیشن ها یه طور اجرا شه ؟!




    .
    من از نسخه ی 4 استفاده میکنم
    ممنونم برای کمکاتون

  6. این کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #2054
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    چک می کنم من 3.2 کار می کنم...

  8. این کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #2055
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    من در تو روسشون 640 480 و 800 600 و 1024 768 تست کردم مشکلی نداشت.البته من 3.2 استفاده می کنم.

  10. این کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #2056
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    من در تو روسشون 640 480 و 800 600 و 1024 768 تست کردم مشکلی نداشت.البته من 3.2 استفاده می کنم.
    e
    یعنی به نظرت ورژن من مورد داره که اینطوری میشه ؟!
    ..

  12. این کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #2057
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    من مونده ام سایت یونتی تو سایتش گفته بتا شما از کجا یونیتی 4 گیر آوردین؟

    فکر کنم.

  14. #2058
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    من مونده ام سایت یونتی تو سایتش گفته بتا شما از کجا یونیتی 4 گیر آوردین؟

    فکر کنم.
    خوب ماله ما هم بتا هست !
    نوشته

    unity 4
    version 4.0.0b8



    .
    ببین من یه مکعب دارم که ثابت وایستاده یه جا
    بعد یه کره هم دارم که با دکمه ها حرکت میکنه

    حالا میخوام وقتی این کره به مکعب بر خورد کرد یه انیمیت برای مکعب (که قبلا ساختمش) play بشه !

    چطور باس اینکارو کنم ؟
    :x

  15. #2059
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    انیشمن با چی ساخته شده با خودت Unity 3d یا مکس؟.
    در کل
    animation.Play("نام اشنیمن ");

    برای برخورد از colider استفاده کن

  16. این کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  17. #2060
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    انیشمن با چی ساخته شده با خودت Unity 3d یا مکس؟.
    در کل
    animation.Play("نام اشنیمن ");

    برای برخورد از colider استفاده کن

    انیمیتو که با خوده یونیتی ساختم
    دستور انیم پلی هم که اوکی

    اما میشه colider رو یکمی توضیح بدی ؟
    یه جوری مثل همون gui : دی

    فدا

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •