وقتی پشتیبانی بر میگرده میگه مگه انتظار دارید چند باشه ؟!! تازه میگه سرویسامون یک به 10میبندیم و الان سرعتا خیلیم بالاست!
وقتی پشتیبانی بر میگرده میگه مگه انتظار دارید چند باشه ؟!! تازه میگه سرویسامون یک به 10میبندیم و الان سرعتا خیلیم بالاست!
دقیقا. قرار بود با تقسیم کردن بازه ها دیگه کاهش سرعت نداشته باشیم. ازون طرفم سرویس 4مگ رو برداشتن که پهنای باند کم نیارن!
آخرشم وضع شد این.
من یکی از دوستام به پشتیبانی زنگ زده بود طرف بش گفته اگه سرعتت اومد زیر 64ک حق اعتراض داری چون مینیمم سرعت 512 هستش.
آدم میمونه چی بگه واقعا![]()
Last edited by NeORiN; 26-10-2012 at 20:18.
یعنی شعور اینا در حد جلبکه،از نظر اینا اون ماکزیموم که گذاشتن برای قشنگیه![]()
من حدود 2 سال و نیم مشترک پرنیان نت ( نمایندگی داتک در اصفهان ) بودم و بعد از 2 سال سرعتا را کم کردند. اینا 2 ماه نشده مشترکینشون زیاد شده دارن سرعتا را کم میکنند.
همه دوستان فردا صبح زنگ بزنند ببینیم چی میشه.
مگه اینا نمیگن 24 ساعته پشتیبانی داریم!! خوب چه وقتی بهتر از الان؟
هر کی فردا زنگ میزنه شرکت از پست حسین تشکر کنه
دوستان منم دچار همین معظل شدم. اون پشتیبانی ملعون هم میگه سرعت کف مهمه!!!
نظرتون چیه برگه های شکایت پر کنیم؟؟؟
هر کسی هم پیگیری رو توی تاپیک اعلام کنه.چی میگین؟؟؟؟
حداقل فکر میکنم50تا بشیم. میزنیم پک و پوزشونو میاریم پایین.فقط یه نمه هماهنگی و همکاری میخواد.
آره جون عمشون پشتیبانی 24 ساعته
اوایل که گرفتم اینترنتم شب قطع شده بود همون موقع زنگ زدم برام یه ربع آهنگ گذاشت![]()
منم با حرف دوستان موافقم. پر کردن شکایت هم ایده خوبیه که حامد گفت.
هم بزنگیم هم شکایت بفرستیم.
هرکی زنگ زد پشتیبانی همینجا نتیجه رو اعلام کنه
من بد جور هستم ،به یه نتیجه هماهنگ برسیم ،همون کارو کنیم
هم اکنون 2 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 2 مهمان)