تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 201 از 237 اولاول ... 101151191197198199200201202203204205211 ... آخرآخر
نمايش نتايج 2,001 به 2,010 از 2369

نام تاپيک: *+=[پشتیبانی]=+* Unity/آموزشها در اینجا

  1. #2001
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    والا از transform.Rotate خودم برای چرخش ماشین استفاده کردم (steer angle مشکل اساسی داره!!! ).می تونه بعد چرخش rigidbody.rotation=transform.rotation کنی.
    ممنون از توجهت.بزار بهتر توضیح بدم. ببین الان فرض کن یه Sphere داریم که ریگید بادی نداره.
    خب حالا من میخوام توسط دکمه ی UpArrow به طرف جلو حرکت کنه.
    توسط دکمه ی LeftArrow به سمت چپ Rotate پیدا کنه و همچنین توسط دکمه ی RightArrow به سمت راست Rotate پیدا کنه.
    (بنابراین این چرخش که با این دکمه ها هست باعث تغییر جهت مسیر توپ میشه و توی اون جهت میشه با دکمه ی UpArrow رفت جلو)
    و برای این کار کد زیر رو مینویسیم که خوب کار میکنه :
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    خب این از این ...
    حالا به این Sphere یه RigidBody میدیم.
    خب واسه حرکت دادن جسمی که ریگید بادی داره از AddForce استفاده میکنیم.
    بنابراین خط اول کد بالا اینجوری تغییر میکنه :
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    و مشکل اینجاس ... حالا که داره addForce میشه دیگه Rotate کردن کلاس tranform روش جواب نمیده و باعث تغییر جهت نمیشه ... چون الان حرکت Sphere طبق قوانین فیزیکه.
    و اگه برای چرخش از addTorque استفاده کنیم توپ رو فقط بهش نیروی چرخیدن وارد میکنه که توی تغییر مسیرش هیچ نقشی نداره.

    بنابراین من نمیدونم باید چیکار کنم تا این مشکل برطرف بشه.



  2. #2002
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    مجید اگه می خواهی می تونی از transform.TransfromDirection هم استفاده کنی ولی کلا این مسله با دیراه مشکل گنده هست چون کلا کره دور می خوره باز قاطعی می کنه
    rigidbody.AddForce(transfrom.TransformDirection(Ve ctor3(0,0,1));

  3. این کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #2003
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    بله خب میدونم منم میخوام راهی پیدا کنم که این مشکل حل بشه

  5. این کاربر از 3Dmajid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #2004
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    اگر مشکل فقط این کافیه یک متغیر float در نظر بگیری که اون زوایه ات باشه یا ساده تر شی رو بگیر که با از اون transformdIRECTION کنی و و اون بچرخونی

  7. این کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #2005
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    سلام دوستان من تو import کردن مدل از بلندر به یونتی دچار مشکل شده blend که کلا import نمی کنه fbx که import می کنم...کلا face معکوس شده تو سینما 4دی پیدا کرده بودم چطوری حلش کنم ولی تو بلندر نمی دونم چطوری باید حلش کرد.

    خیلی ممنون

  9. #2006
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    بابا چی سر این انجمن اومده یکی نیست جواب بده...ای داد...خودم پیداش کردم scale نباید منفی باشه...

  10. #2007
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    یه سوال ... اگه از کدهای نوشتن و خوندن فایل استفاده کنیم، وقتی واسه android خروجی میگیریم چی میشه ؟

  11. #2008
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    من تست نکردم . منظورت System.IO هست فکر نکنم اجازه بده از اینها استفاده کنیم.

  12. این کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #2009
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    من تست نکردم . منظورت System.IO هست فکر نکنم اجازه بده از اینها استفاده کنیم.
    پس اگه بازیمون قرار باشه یه سری اطلاعاتش رو ذخیره کنه روی فایل و برای مبایل باشه باید چی کار کرد ؟
    میدونی ؟

  14. این کاربر از 3Dmajid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #2010
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    سلام
    دوستان من یه پارتیکال میخوام برای انفجار توی خاک
    یعنی یه بمب میخوره توی خاک و کلی خاک بلند میشه و میریزه پایین

    میشه کمکم کنید آیا ؟

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •