تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
ماهان سرور
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 228 از 949 اولاول ... 128178218224225226227228229230231232238278328728 ... آخرآخر
نمايش نتايج 2,271 به 2,280 از 9483

نام تاپيک: Adsl Fanava / شركت فن آوا

  1. #2271
    کـاربـر بـاسـابـقـه arash rashno's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    Persiastore
    پست ها
    1,059

    پيش فرض

    برای شما هم 7 روز به دوره تان اضافه شده؟؟ (برای جبران قطعی های وحشتناک یکماه اخیر)
    شهریور 7 روز اضافه شد ولی گیگ که اضافه ندادند که !
    روز بدون گیگ به چه دردی میخوره ؟ باید واسه روزهایی که دادند گیگ خرید

  2. 3 کاربر از arash rashno بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2272
    کـاربـر بـاسـابـقـه arash rashno's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    Persiastore
    پست ها
    1,059

    پيش فرض

    کسایی که تست کردن سرعت فرقی کرده ایا سرعت روی همون 350 تا 400 برگشته؟؟؟
    شما بگو سرعت روز 1مگابایت در ثانیه
    فایدش چیه ؟
    فقط باعث میشه ترنسفر زودتر تموم بشه

  4. 2 کاربر از arash rashno بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #2273
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    پست ها
    75

    پيش فرض

    چك كرديم از دوتا خط ، شبا دوباره سرعت كم شد رفقا

    فكر كنم اين چند روزي كه سرعت شبا اسمي بود ، فقط جهت از دست ندادن كاربراشون بعد افزايش تعرفه و كاهش سرعتا بود ...

    دوباره به روال قبل برگشت

  6. 2 کاربر از pilot2000 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #2274
    کـاربـر بـاسـابـقـه arash rashno's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    Persiastore
    پست ها
    1,059

    پيش فرض

    چك كرديم از دوتا خط ، شبا دوباره سرعت كم شد رفقا

    فكر كنم اين چند روزي كه سرعت شبا اسمي بود ، فقط جهت از دست ندادن كاربراشون بعد افزايش تعرفه و كاهش سرعتا بود ...

    دوباره به روال قبل برگشت
    یعنی دوباره شده نصف سرعت اسمی ؟

  8. این کاربر از arash rashno بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #2275
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    پست ها
    104

    پيش فرض

    1- از اولین روز افزایش قیمتها تنها جوابتون همین بوده و هنوز هم در کمال پررویی!! (کل شرکت منظورمه) هنوز همین جواب رو تکرار میکنید!!
    تا اونجایی که ما میدونیم معمولا افزایش یا کاهش قیمتها رو بصورت دستورالعمل یا بخشنامه بصورت همگانی و موازی برای همه در هر صنفی اعلام میکنن ( روال عمومی) البته تاخیر چند روزه در این پروسه مخصوصا زمانی که مخاطبین زیاد باشند (نه فقط یازده شرکت) طبیعیه...
    یک ماه گذشت از افزایش قیمتهایتان .... انصافا 30 روز این جواب رو تکرار کردید... خودتون خسته نشدید!! ما که هیچ!!
    بحث رقابت به کنار .... میرسیم به همون بحث شفاف سازی ....

    2- هدیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما در کجای سایتتان و در کجای قرارداد ذکر کردید این هدیه است؟؟
    شما مثالتان از اساس اشتباه است چرا که سینمای خانگی کاری اضافه تر از کالای اصلی که lcd است انجام میدهد و نه مثل شما جزئی از کالای اصلی رو بعنوان هدیه؟؟؟ و با منت به کاربر با شرایط اجباری عرضه میکنید....
    مثلا فرض کنید پاناسونیک سیستمی پیاده کند که مثلا استفاده از lcd هایش در ساعت 2 تا 7 بامداد تنها برای مشتریانی فراهم باشد که 40 اینچ به بالا بخرند!!! این میشود شبیه کار شما که جرم و فروش خدمات بصورت اجباریست!

    3- لطفا پیگیری کنید .... چون عین واقعیت است و برای من و چند مشترک دیگرانتان که در ارتباط هستیم اتفاق افتاد ( سرویس 2 مگ قبل از اتمام دوره اشتراک بدون رضایت کاربر تبدیل به 1 مگ شد چون شما سرویس های 2 مگ رو حذف کردید! البته یکطرفه)
    4- اولا که من تا حالا در حسرت دریافت یک SMS یا ایمیل حتی خالی از فن آوا مانده ام
    اگر کسی از بچه ها اینجا پیغامی گرفته از فن آوا خواهشا اعلام کنه شاید اشکال فقط از منه؟؟
    این اضافه شدن 7 روز کجا اعمال شده؟؟ در مورد فن آوا صحبت میکنید؟؟
    میشه کسی اگه گرفته اعلام کنه؟؟؟

    5- موضوع قطعی 2 نیمه شب که 3 هفته است در حال حل است!!!
    اگر می خواستید یک روز هم بیشتر طول نمیکشید تا مشکل حل بشه
    مسئله دقیقا همین جاست که تصمیم مدیران شرکت در حل این مشکل نیست و فعلا با خریدن زمان همان کاری رو میکنید که خانم ترکمان همیشه انجام میدهد!!

    من نمی خوام بصورت موردی در مورد ترکمان چیزی مطرح کنم ولی این ر ا بدونید من با خیلی از همکاران شما در تماس بوده ام و هستم انصافا در داشتن صبر و حوصله و انصاف هیچ کم نگذاشتند و از این نظر در بین همه شرکت ها نمونه هستید ( نگید فقط منفی می بینه)
    ولی مطمئن باشید وقتی از خانم ترکمان بد می گویم حتمارفتارها و حرکتهایی از ایشان دیده ام .


    در پایان لازم میدونم از حضور مستمر و حوصله و وقتی که در این تاپیک گذاشته اید تا حداقل گوش شنوایی باشید برای شنیدن شکایتهای زیاد کاربران شرکت فن آوا ( شاید می توانستید از کنار این تاپیک خیلی راحت بگذرید و خود را به ندیدن بزنید) قدردادنی کنم
    به پاس این حرکت شما ، من و تعدادی از دوستانم که کاربر شما هستیم فعلا از تصمیم خود در کوچ کردن از فن آوا تجدید نظر کنیم به امید اینکه کسی چون شما در تلاش برای رفع مشکلات ما باشد..
    با سپاس

    خب ظاهرا اینها قطعی 2 نیمه شب حل شده ولی مشخصه کاملا برنامه ریزی شده بوده
    چون دقیقا از پریشب سرعت به محض ورود به ساعت رایگان ، نصف اسمی میشه!!!
    واقعا اومدن به فن آوا دیوونگی محضه ...
    من به عقل کسی که با وجود این شرایط مشترک فن آوا بشه شک دارم!!
    1- سرعت نصف آن چیزی که حقتونه! و پولش رو میدید
    2- کمترین ساعت رایگان اونم فقط 2تا7 در مقایسه با آسیاتک (1تا9)
    3- قیمتهای فضایی و گران
    4- قطعی های زیاد و بی حساب و کتاب
    5- سیستم اکونتینگ ضعیف و پراشتباه و پر اشکال
    6- ....................

    این خلاصه وضعیت فن اواست !!!!


    آش اینقدر شوره که آقای کاظمی(مدیریت فروش ) که اومد اینجا جو رو بنفع فن اوا کنه هم فرار کرد و در رفت!! دیگه خودتون ببینیند چه خر تو خریه تو این شرکت؟؟

  10. 2 کاربر از 20sasa بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #2276
    پروفشنال tranceyou's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2010
    پست ها
    993

    پيش فرض

    باید رفت...نبایند ماند


  12. این کاربر از tranceyou بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #2277
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    May 2007
    پست ها
    42

    پيش فرض

    این دیگه چه بامبول جدیدیه که راه انداختید؟؟ اصلا صفحه به زور باز میشه

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  14. این کاربر از capitantom بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #2278
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    پست ها
    104

    پيش فرض

    این دیگه چه بامبول جدیدیه که راه انداختید؟؟ اصلا صفحه به زور باز میشه

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    من با هیلتر شکن اومدم راحت باز شد!!

  16. این کاربر از 20sasa بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  17. #2279
    حـــــرفـه ای milad_gta's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    پست ها
    2,810

    پيش فرض

    خوب همینطور که میبینید سایر دوستان هم دارند به نتایجی که بنده رسیده بودم میرسند به نظرم لازمه پست مقایسه خودم رو اینجا دوباره قرار بدم :

    چرا نباید از فن آوا سرویس گرفت :

    بیاید مقایسه کنید :

    قیمت ها
    ساعات شبانه
    کیفیت سرویس
    کیفیت پشتیبانی
    پنل کاربر
    تخفیف ها
    طرح ها

    اینا چیز هایی هست که فن آوا تو همشون بازنده هست ، پس باور کنید هیچ دلیلی برای موندن در این شرکت نیست ، همه سرویس دهنده های مطرح قیمت پایین تر ، ساعات شبانه بیشتر با کیفیت بهتر ، پشتیبانی به مراتب منظم و گسترده تر ، پنل مدیریتی قدرتمند تر ، به همراه انواع تخفیف ها و طرح های مختلف دارند ، یک سرویس دهنده که هر وقت من شارژ میکردم یک سوم هزینه سرویس رو به خاطر پرداخت سریع تر همیشه تخفیف میداد ( اسم نبردم که تبلیغ نشه )

    اینکه میگم شرکت رو عوض کنید ، دلیلش این هست که فن آوا هیچی نداره جز قیمت بالاتر ، ساعات شبانه کمتر ، شبانه محدود ( نه شیر شده ) ، بدون تخفیف ، یک پنل واقعا محدود و ...

    خلاصه تصمیم با خودتون ، من که میریم ، تا در توانم هم هست کاربر های این شرکت رو روشن میکنم و سرویس های بهتر بهشون پیشنهاد میدم ، کارمم جوری هست که خیلی افراد در روز ازم درباره سرویس دهنده ها میپرسند قبلا شاتل معرفی میکردم چون واقعا عالی بود بعد هم با توجه به شرایط شرکت های مختلف اما قطعا هرگز نمیزارم کسی سمت این شرکت بیاد ، تا وقتی که این روش کار رو پیشه گرفتن ...

    خوش باشید .
    الان باید اضافه کرد :

    قطعی های بسیار بالا و بدون اطلاع قبلی .
    تغییر سرویس تعدادی از دوستان که هزینه 2 مگ رو داده بودن به سرویس یک مگ ، بدون هماهنگی و بازپرداخت مابه تفاوت .
    دادن وعده های سر خرمن توسط پشتیبانی
    هدیه دونستون سرویس شبانه
    و ...

    ---

    يادمه شاتل ايميل ميزد مشترک گرامي هفته آينده تاريخ X ساعت X تا Y اينترنت شما به اين دليل دچار اختلال خواهد شد ، هيچ وقت هم مختل نميشد ، هميشه هم بعدش 2 گيگ هديه ميدادن ، اينجا هر شب قطعه ، بعد هم علني ميگن قطع نيست . حالا جدا از روز ها که تو ساعات مختلف دچار اختلال میشه ...

  18. این کاربر از milad_gta بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  19. #2280
    پروفشنال tranceyou's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2010
    پست ها
    993

    پيش فرض

    دوستان واقعا باید رفت و نباید ماند

    ببنید شاید چند روزی وقتمون بره اما روی یه شرکت دیگه رفتن یعنی صرفه جویی در هزینه و مهمتر از اون راحت موندن اعصاب هست همه بیایین تا بریم شاید این شرکت فکری کنه اما با موندن

    بهشون بها میدیم و فکر میکنن ما راضی هستیم وقتی همه با هم باشیم تعداد چشم گیری جلوی چششون میاد.


  20. 2 کاربر از tranceyou بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •