خوب توی مثال معلومه که خوب کار نمیکنه ، چون از مرکز دوربین به سمت کره LInecast ارصال میشه ، ول چون Near دوربین روی 0.3 هست ، بازم بعضی از اجسام رندر میشن. حالا شما به جای این که فقط از مرکز دوربین ارسال کنی ، تصور کن یه مربع دوره دوربین درست کنی و از 4 گوشه ی اون Linecast ارسال کنی.
Ray = اشعه . میتونی از جسمی ارسالش کنی ، زمانی که به جسمی برخورد کنه، اطلاعات اون رو به شما میده ( اسم ، تگ ، نرمال و اینا ) باید واسط پیش بیاد تا مجبور شی استفاده کنی.
حامد هستم.


 

 
			
			
 
			 
 
 
				 نوشته شده توسط 3Dmajid
 نوشته شده توسط 3Dmajid
					
.gif)
.gif)
.gif)
 
					
					
					
						 جواب بصورت نقل قول
  جواب بصورت نقل قول
 
			
 
			 
			 
			.gif) بازم شرمنده شما شدم
 بازم شرمنده شما شدم
						