سلام
این اولین کار سه بعدیمه.......بش نخندیناااااااااااااااا...... ...منتظر نظراتتون هستم و ممنون میشم ایراداشو بم بگید تا توی کارای بعد جبرانشون کنم
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام
این اولین کار سه بعدیمه.......بش نخندیناااااااااااااااا...... ...منتظر نظراتتون هستم و ممنون میشم ایراداشو بم بگید تا توی کارای بعد جبرانشون کنم
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام
خوب شده
یه کم تکسچر سقف غیر طبیعی هست.
با چه نرم افزاری زدید؟
سلام
با مکس و وی رای ساختمش..........بنظرت نورپردازیش به نور واقعی چقد نزدیکه؟
خوب کذ خدا برای کار اولی خیلی توپ شده. بی تارف. ولی تکسچر سقف و حصار ها و یکمی هم زمین بهتر بود کلی می رفت روش. نور پردازیت با وری سان هستش؟! خوب. برای کار اول خیلی عالیه.
درود کار خوبی شده شما کارت رو [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] می زاشتی تا بتونی ادامش بدی الان تکسچر سقف کش اومده شما باید سیملس کنید یعنی توی فتوشاب یا غیره اون رو بزرگ تر بسازین مثلا تکسچر شما 500 در 500 تبدیلش کنید به هزار در هزار ، [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] و [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] اموزشش.
اون در برای چیه ، چرا توش ابیه ، توی کلبه قراره خالی بمونه ؟ ، رو محیط هم باید کار می کردی .
خوبه همین رو ادامه بده .
سلام
بابت همه ی نظراتتون و گفتن ایرادهای کار اولیم خیلی خیلی ممنونم
بابت تکسچرینگ کار قبول دارم ایراد داره........مخصوصا سقف و زمین....... چون هم اونقد به فتوشاپ هنوز وارد نشدم هم یه بانک تکسچر خوب و باکیفیت ندارم که البته بانک تکسچر قراره چند روز دیگه بخرم......انشالله با استفاده از این نظراتتون کار دومم ایراداش خیلی خیلی کمتر میشه
ضمنا اون در هم خواستم مثلا! بگم درش پوسیده و رنگش کنده کنده شده که البته جالب نشد......
کامرون جون...نورپردازیمم با vray sun و Gi و vray ambientlig هست
Last edited by kadkhoda.mirza; 04-06-2012 at 16:44.
نوشته شده توسط kadkhoda.mirza [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
با سلام
دوست عزيز شما ديوار چوبي كلبه را چگونه كار كرديد؟؟ هر كدام از الوارها را جداگانه ساختيد يا از روش ديگري استفاده كرديد (مثلاً بولين كردن سوراخ ها بصورت رندوم)؟؟
نوشته شده توسط Excel-VB [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام
نه....
من فقط یه الوار بیشتر نساختم اما ورتکس های همون یه الوار رو زیاد کردم....برای ساخت دیوار اول الوار ها رو بصورت کپی کردن سرهم بندی کردم بعد هرکدومشونو به یه حالت رندوم از طریق ورتکس هاش تغیر شکل دادمتا شکل واقعی تری پیدا کنن...که کلا زیاد وقتی نبرد....کمتر از یک ساعت....البته این کار اولیمه....نقص زیاد داره...
Last edited by kadkhoda.mirza; 24-06-2012 at 12:38.
سلام...
خوب شده.به نظرم یکمی روی مدلینگ کار کن وقتی حرفه ای شدی توی مدلینگ بعد برو سراغ وی ری.چون فقط ساختم مدل مد نظر نیست چگونه ساختن مد نظره و توی رندر خیلی تاثیر داره.
وایر هم بزار
موفق باشی
دوست عزيز لطف مي كنيد منظورتان را از واير بيان فرمائيد.نوشته شده توسط faramarz2 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
متشكرم
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)