سلام. درسته که با قاب پیگیری خیلی راحتتره ولی این حرفی که اپراتور هم زده خیلی بعیده.
شما یک کار ساده کن. زنگ بزن 700 و متصل شو به اپراتور، و بجای اینکه درخواست سوزوندن کنی، کل مشکل رو بگو ببین چی میگن.
حتما از طریق پشتیبانی 700 پیگیری کنید.چون سند مالکیت رو هم در اختیار دارید غیر ممکنه نشه کاری کرد.
ولی از اونجا که سیمکارت ایرانسل بعد 90 روز غیر فعال و شاید سلب امتیاز بشه، برای پیشگری این کار رو بکنید:
اگه رمز ویترین یا همون E-care رو بلدید یعنی قبلا به 130 sms خالی دادید و رمز رو گرفتید که هیچ؛ ولی اگه رمز رو نمیدونید، زنگ بزنید 700 رمز E-care رو ازش بگیرید.
بعد وارد سایت vitrin.irancell.ir بشید و طبق عکس ادامه بدید...
از منوی محصولات متنی روی " ارسال پیام کوتاه از طریق وب " کلیک کنید.
در صفحه ی ظاهر شده شماره ی ایرانسل خود را بعد از 98 وارد کنید(9893)
رمز عبور را وارد کنید.
توجه کنید که کیبرد روی زبان انگلیسی و Caps Lock روشن باشد.
دقت کنید اگر چند بار رمز را اشتباه وارد کنید،مجبور به تغییر آن خواهید بود.
با کلیک روی دکمه ی ورود به سیستم، وارد اکانت خود خواهید شد:
در این مرحله یک sms خالی یا فارسی به شماره ی دلخواه ارسال کنید.
با انجام این کار هزینه ی ارسال sms از اعتبار شما کم خواهد شد ،در واقع شما از سیم کارتی که گم کرده اید،استفاده خواهید کرد! بنابراین خط مفقودی شما غیر فعال نخواهد شد.
توجه کنید که این کار رو تا زمان دریافت سیم کارت جدید حداقل هر ماه یک بار انجام بدید.بالاخره کار از محکم کاری که عیب نمیکنه!
لطفاً از قاب سيم كارت خود نگهداري كنيد، زيرا در موارد زير به آن احتياج خواهيد داشت:
"اين قاب به منزله سند تعويض سيم كارت شماست"
- تعويض سيم كارت: هنگام جايگزيني سيم كارت، شما بايد سند تعويض سيم كارت را كه در اختيار داريد تحويل داده تا به شما سيم كارت جديدي داده شود.
- درخواست ريز مكالمات
- واگذاري مالكيت