تمیز در آوردی قشنگه![]()
تمیز در آوردی قشنگه![]()
مرسی دوستان
اقا ما به خودمون امید پیدا کردیم!![]()
پس واجب شد دیگه یه Scene از یکی از لول های MW3 رو مدل سازی کنم.![]()
به خاطر اون جابه جایی هایی که رو دسته تفنگ در آوردی کلی Edge loop انداختی که تعداد پلیگن ها رو میبره بالا کلی,اگه بازی اول شخصه سر تفنگ مسئله ای نیست هر چه کیفیت بیشتر بازی از نظر بصری بهتر ولی حواست باشه رو مدل های کم اهمیت تر اصلاً انقدر Edge نندازی.
راستی گلن گدنش کوطراحی نکردی فقط از یه طرف عکس انداختی دیده نشه کسی نتونه ایراد بگیره.
اوه اوه نگاه کن,کل قواعد نشونه گیری رو بردی زیر سوال.
این دو جایی رو که تو عکس نشونت دادم سمت چپیش باید همونجوری باشه که ساختی یه شیار داشته باشه,سمت راستیش باید نازک باشه که یکی میخواد نشونه بگیره بین دوتا برآمدگی اولی که شیار درست شده رو بندازه روی برآمدگی کوچک جلویی که خط مستقیم تولید بشه بعد این وسط رو بذاره روی نشونه که مطمئن باشه تفنگ رو صاف گرفته روی نشونه.
جان من چند نفر رو تو زندگیت دیده بودی اینجوری ایراد در بیاره![]()
یادم باشه پیام بعدا ازت یه SMG قرض بگرم یا یه M4 Rifle که هر وقت خواستم مدل کنم تفنگو بزارم جلوم دیگه این اشتباهات رخ نده.
افرین ایرادات خوبی بود ولی میزان اج های روی دسته تفنگ رو قبل ندارم و به نظرم کافی میاد چون دیگه الان قرن بوق نیستیم که بخوام دیگه جوری مدل سازی کنم که تعداد پولی هاش زیر 850 تا باشه! بعد اینکه ایرادات جزئی هم همیشه زیر تکسچرینگ پنهان میشه که تکسچرینگ هم که دیگه کار من نیست.
مرسی![]()
Last edited by M0hsen3D; 10-05-2012 at 19:13.
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)