تبلیغات :
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 43 از 69 اولاول ... 3339404142434445464753 ... آخرآخر
نمايش نتايج 421 به 430 از 686

نام تاپيک: اخبار ایرانـــــسل

  1. #421
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض ایرانسل پیشتاز عرضه سرویس‌های پرداخت روی NFC در ایران است

    NFC World اعلام کرد:


    ایرانسل پیشتاز عرضه سرویس‌های پرداخت روی NFC در ایران است


    سینا: ایرانسل، دومین اپراتور تلفن همراه کشور به همراه شرکت توسعه فناوری‌های هوشمند اتیک پارس و بانک پاسارگاد سرویس‌های مبتنی بر NFC را به بازار ایران عرضه می‌کنند.
    به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این سیستم ارایه شده از سوی ایرانسل و اتیک این امکان را به مشتریان می‌دهد تا با استفاده از یک حساب اعتباری روی کیف موبایل NFC خود امکان نقل و انتقال پول از حساب بانکی یا پرداخت از طریق کارت‌خوان‌ها را در اختیار داشته باشند.
    بهرام احسان‌دوست مدیر پروژه شرکت توسعه فناوری‌های هوشمند اتیک پارس با اعلام این خبر به NFC World گفت: همچنین در صورت نیاز امکان بازگردان پول از کیف پول موبایل به حساب بانکی فراهم شده است.
    پرداخت خریدهای خرد همچون بلیت اتوبوس در شهرهای مشهد و اهواز جایی که اتیک کارت‌های هوشمند سیستم‌های بلیت حمل و نقل عمومی را فراهم کرده است و خرید از ماشین‌های فروش با استفاده از این سرویس ممکن شده است.

  2. #422
    آخر فروم باز italia88's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    محل سكونت
    ناکجا آباد !!!
    پست ها
    2,075

    پيش فرض شکایت 4 میلیارد دلاری ترکسل علیه شریک ایرانسل

    "همشهری اقتصاد" در شماره اردیبهشت ماه خود به بررسی شکایت چهار میلیارد دلاری ترکسل علیه شریک ایرانسل پرداخت.

    به گزارش خبرگزاری مهر، "همشهری اقتصاد" در شماره جدید خود لایحه بودجه سال 91 کل کشور را بررسی و در ادامه 10 توصیه سیاستی برای جدایی نفت از بودجه را پیشنهاد کرده است.

    این نشریه در این شماره در نگاهی ویژه به سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی"، این مطالبه مقام معظم رهبری را به روایت کارشناسان اقتصادی و مقامات دولتی مورد بررسی قرار داده و در این باره گفتگوهایی منتشر کرده است.
    "شکایت 4 میلیارد دلاری علیه شریک ایرانسل"، "پایان بی قانونی در نفت"، " ابعاد تجارت نفوذ در اقتصاد ایران"، "دلایل نارآمدی احزاب در عرصه اقتصادی"، " ارزان فروشی سهام به سبک دولتی‌ها" و "مقدمه چینی برای بازگشایی مجدد پرونده پیمان سپاری ارزی" عنوان چندین گزارش محوری همشهری اقتصاد در شماره اردیبهشت ماه است.


    همچنین در این شماره گزارش‌هایی با عنوان "سرنوشت طرحهای صنعتی که روی دست دولت ماندند"، "قراردادهای ثبت شده مسکن در کشور و تهران"، "اختلاف دولت و انبوه‌سازان بر سر قیمت ساخت مسکن"، "افت کیفی جاده‌ها و بهانه دائمی کمبود اعتبار"، " سوئیفت در انتهای صف تحریم کنندگان"، "46 میلیون فقیر در بزرگترین اقتصاد دنیا"، "غریبه‌ای که تن بانکها را لرزاند"، "جنجالی به نام اخد بهره مالکانه از سنگ آهنی‌ها"، ، " اهش سالانه 8 هزار هکتار از مساحت جنگل‌های شمال"، "شوک نقدینگی به قطعه سازان خودرو"، " اخلاق کسب و کار در ایران" و "گردش مالی 760 میلیون دلاری لپ تاپ در ایران" منتشر شده است.

    ناگفته‌های سید کمال سیدعلی معاون سابق ارزی بانک مرکزی از شوک ارزی 90 و تبعات اجرای فاز دوم هدفمندی به روایت داوود دانش جعفری وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت نهم از دیگر مطالب مهم در شماره اردیبهشت ماه همشهری اقتصاد است، ضمن اینکه در این شماره چالش‌های اقتصادی ایران از زبان 16 چهره اقتصادی روایت شده است.

    آثار و گفتگوهایی با مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، غلامحسین نوذری وزیر اسبق نفت، طهماسب مظاهری رئیس کل سابق بانک مرکزی، محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، فرشاد مومنی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و یحیی آل اسحاق رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران در شماره اردیبهشت ماه همشهری اقتصاد منتشر شده است.

  3. این کاربر از italia88 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #423
    آخر فروم باز italia88's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    محل سكونت
    ناکجا آباد !!!
    پست ها
    2,075

    پيش فرض آخرین خبرها از عرضه ایرانسل در بورس

    آخرین خبرها از عرضه ایرانسل

    مدیرعامل بورس اوراق بهادارتهران فهرست 18شرکت آماده عرضه در بازار سهام را اعلام کرد.

    مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران از آغاز مذاکرات برای پذیرش و عرضه سهام ایرانسل خبر داد و افزود: طبق مکاتباتی که با سهامداران ایرانسل داشته‌ایم تاکنون بنیاد مستضعفان برای عرضه سهام اعلام آمادگی کرده و با شرکت صاایران هم مکاتباتی انجام شده که منتظر دریافت پاسخ هستیم. او تاکید کرد:درصورت پذیرش ایرانسل سومین شرکت فعال در حوزه خدمات مخابرات وارد بازار سرمایه ایران می‌شود.پیش از این سهام شرکت مخابرات ایران در بورس اوراق بهادار تهران و سهام همراه اول در فرابورس ایران عرضه شده بود.

  5. این کاربر از italia88 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #424
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض مشترکان ایرانسل سال گذشته به 33 میلیون 414 هزار نفر رسید

    نا بر گزارش بیزینس مانیتور

    مشترکان ایرانسل سال گذشته به 33 میلیون 414 هزار نفر رسید



    وزیر ارتباطات: ایرانسل تنها می تواند 15 میلیون 800 هزار سیم کارت واگذار کند

    تلنا:بیزینس مانیتورشمار مشترکان ایرانسل در ایران ، در 9 ماه ابتدای سال 90 را 33 میلیون و 414 هزار نفر اعلام کرد.


    تلنا:به گزارش خبرنگار تلنا، آمار اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات در سال گذشته از تعداد مشترکان ایرانسل 18 میلیون بوده و وزیر ارتباطات نیز اعلام کرده بود ایرانسل می تواند تنها 15 میلیون و 800 هزار سیم کارت واگذار کند. در حالی که آمار اعلام شده از سوی بیزینس مانیتور حاکی از واگذاری 17 میلیون و 624 هزار سیم کارت بیش از رقم اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و وزیر ارتباطات دارد.
    به گزارش تلنا،بر اساس آمار اعلام شده از سوی بیزینس مانیتور ایرانسل در سه ماهه ابتدای سال 90، 31 میلیون و 391 هزارمشترک ریجستر شده داشته که این رقم در سه ماهه دوم سال با افزایش 791 هزار مشترک به 32 میلیون و 182 نفر و در نیمه سوم سال با فروش یک میلیون و 232 هزار سیم کارت این رقم را به 33 میلیون و 414 هزار نفر رسانده است.
    در گزارش اعلام شده از سوی بیزینس مانیتور سهم بازار این اپراتور از شبکه تلفن همراه در 9 ماهه ابتدای سال 90، 45 درصد اعلام شده است.در این بررسی آمده اپراتور دوم تلفن همراه در 3 ماهه ابتدای سال 45 درصد از سهم بازار تلفن همراه ایران را در اختیار دارد که با افزایش 0/2 درصدی در نیمه دوم سال این رقم به 45/2 درصد رسیده است. این افزایش سهم بازار در نیمه سوم سال همچنان ادامه دارد تا آنجا که با افزایش 16 درصدی به یکباره به 45/8 درصد در نیمه سوم سال 90 می رسد.
    همچنین دراین گزارش ضریب نفوذ این اپراتور از ابتدای سال 90 تا پایان آذرماه 58/8 درصد اعلام شده است. بیزینس مانیتور در بررسی انجام شده برروی ضریب نفوذاپراتور زرد ایرانی گزارش کرد که ضریب نفوذ این اپراتور در سه ماهه ابتدای سال 90، 83/8 درصد بوده که این رقم در نیمه دوم سال با کاهش اندکی به 84/4 درصد در نیمه سوم سالبا افت 26 درصدی به یکباره به 58/8 درصد می رسد.
    گزارش بیزینس مانیتور همچنین حاکی است؛ سهم بازار اپراتور زرد ایران از کل مشترکین تلفن همراه کشور در سه ماهه ابتدای سال73/2،90درصد بوده که رقم با کاهش19/4 درصدیدر نیمه دوم سال به 53/8 درصد و در نیمه سوم با افزایش15/2درصدی به 69 درصد رسیده است.
    در این گزارش آمده ایرانسل در سه ماهه ابتدای سال 90 توانسته یک میلیون و 648 هزار مشترک به جمع مشترکانش اضافه کند. همچنین آمار اعلام شده از جذب مشترک این اپراتور در نیمه دوم همین سال 791 هزار مشترک و در نیمه سوم سال یک میلیون و 232 هزار مشترک گزارش شده که نشان می دهد این اپراتور در 9 ماه ابتدای سال گذشته 34 میلیون و 671 هزار مشترک را به جمع مشترکانش افزوده است.
    به گزارش خبرنگار تلنا آمار اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات در سال گذشته از تعداد مشترکان ایرانسل 18 میلیون بوده و وزیر ارتباطات نیز اعلام کرده بود ایرانسل می تواند تنها 15 میلیون و 800 هزار سیم کارت واگذار کند. در حالی که آمار اعلام شده از سوی بیزینس مانیتور حاکی از واگذاری 17 میلیون و 624 هزار سیم کارت بیش از رقم اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و وزیر ارتباطات دارد.

  7. #425
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض ماجراي شكايت ترك‌سل از ام تی ان به كجا رسيد؟

    ماجراي شكايت ترك‌سل از ام تی ان به كجا رسيد؟




    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    چندي پيش اعلام شد كه شرکت ترک‌سل، اپراتور تلفن همراه در ترکیه، در راستاي يك رقابت قانوني كه با گروه ام تي ان بر سر مزایده اپراتور خصوصی تلفن همراه در ایران داشت، عليه اين شركت شكايتي تنظيم كرده است.
    به گزارش سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گروه ام‌تی‌ان (MTN Group) یک شرکت ارتباطاتی راه دور چندملیتی است که در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد و در حال حاضر در ۲۱ کشور آفریقایی و خاورمیانه‌ای فعالیت دارد.
    بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه تركيه، با ادعاي خسارتی که اقدامات ام تی ان به اين شرکت وارد آورده، ماه گذشته دادخواستي را عليه اين اپراتور موبایل در آفریقا، به دادگاه واشنگتن تسليم كرد و خواهان غرامتي معادل 4.2 ميليارد دلار شده است.
    بر اساس اين گزارش شركت اميدوار بوده كه نشان بدهد گروه ام تي ان قانون بين‌المللي مرتبط با رشوه خواري و تجارت را نقض كرده است.
    شرکت ام تی ان، در سال ۲۰۰۴ توانست در رقابت با شرکت ترک‌سل برنده شود و ۴۹ درصد از سهام اولین اپراتور خصوصی تلفن همراه ایران را در اختیار بگیرد.
    اما گروه ام‌تی‌ان ادعاهاي ترك سل مبني بر دخيل بودن در انجام اقدامات ناشايست براي در اختيار گرفتن بخشي از سهام ايرانسل را رد كرده و رييس اين شركت اعلام كرده كه اقدام ام‌تی‌ان به از دست رفتن امتياز ترك سل در ايران منجر نشده است، بلكه اين امر، كوتاهي خود شركت ترك‌سل بوده كه نتوانسته از عهده مقررات قانوني و تجاري دولت ايران برآيد و موجب آن شده كه از فرايند اعطاي امتياز خارج شود. در نتيجه، هرگونه ادعايي مبني بر شكست ترك سل در برنده شدن در اين مناقصه به دليل اقدامات نابجاي ام تي ان، بي اساس است.
    انتهاي پيام

  8. #426
    آخر فروم باز italia88's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    محل سكونت
    ناکجا آباد !!!
    پست ها
    2,075

    پيش فرض احتمال تحریم ام تی ان توسط دولت آمریکا به دلیل فعالیت در ایران

    روزنامه میل اند گاردین آفریقای جنوبی اعلام کرد شرکت ام تی ان به دلیل فعالیت های مخابراتی در ایران و سوریه، در آستانه قرار گرفتن در فهرست تحریم های دولت آمریکا است.



    به گزارش فارس، ام تی ان، بزرگترین شرکت آفریقایی فعال در زمینه ارتباطات، به دلیل فعالیت های مخابراتی در ایران و سوریه، در آستانه قرار گرفتن در لیست تحریم های دولت آمریکا است.

    روزنامه میل اند گاردین آفریقای جنوبی گزارش داد که باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته دستوری اجرایی صادر کرد که برای اولین بار به مقامات آمریکایی اجازه می دهد افراد یا شخصیت های حقوقی ای که به فن آوری های رد یابی تلفن همراه و رصد آنلاین برای سوء استفاده فاحش در زمینه حقوق بشر متوصل شوند، را مورد تحریم قرار دهد

    بر اساس این دستور، تحریم های جدید شامل منع اعطای روادید سفر به آمریکا و محدودیت های مالی برای اشخاص و نهادهای مرتبط با ایران و سوریه می شود.

    هرچند نام شرکت ام تی ان، در تازه ترین دستور رئیس جمهور آمریکا علیه شرکت ها و اشخاص کمک کننده به دولت های ایران و سوریه دیده نمی شود، اما مقامات کاخ سفید طی بیانیه ای اظهار داشته اند که لیست این تحریم ها ممکن است گسترش یابد و شامل کشورهای دیگر نیز بشود.

    پل نورمن، رئیس بخش نیروی انسانی ام تی ان، هفته گذشته گفته بود: «ما بیانیه باراک اوباما را مورد توجه قرار داده ایم و به بررسی شرایط ادامه می دهیم... ام تی ان یک شورای بین المللی حقوقی را برای ارائه مشورت در زمینه تحریم های آمریکا، سازمان ملل و اتحادیه اروپا و سایر تحریم های مرتبط استخدام کرده تا به ما در تطبیق عملکردمان با تحریم ها کمک کند.»

    این در حالی است که ام تی ان، همچنان مالک 49 درصد از سهام ام تی ان ایرانسل است که 35 میلیون مشترک در داخل ایران دارد.

  9. این کاربر از italia88 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #427
    آخر فروم باز italia88's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    محل سكونت
    ناکجا آباد !!!
    پست ها
    2,075

    پيش فرض ادامه فشارهای بین‌المللی برای خروج ام تی ان از ایران

    فشارهای بین‌المللی برای ادامه فعالیت اپراتوری MTN آفریقای جنوبی در ایران اگرچه افزون شده است و بسیاری از بازيگران بین‌المللی در تلاشند این اپراتور را برای کنار کشیدن از سهم ۴۹ درصدی اش در ایرانسل قانع کنند اما اين شرکت اعلام کرده است همچنان برای مقابله با تحریم ها به دنبال راه چاره است.

    به گزارش ایتنا به نقل از عصر ارتباط، MTN غول ۹۲/۳۲ میلیارد دلاری مخابراتی آفریقای جنوبی، به دلیل حضورش در بازار مخابراتی ایران و سوریه در معرض خطر تحریم‌های آمریکا قرار دارد به‌علاوه اینکه شکایت ترکسل از این اپراتور به عنوان رقیبی که در نهایت نتوانست سهامدار ایرانسل باشد نیز مزید بر علت شده است.
    MTN آفریقای جنوبی در حال حاضر۴۹ درصد سهام ایرانسل را در ا ختیار دارد.

    خبرگزاری‌هاي رویترز و بلومبرگ اعلام کردند که لابیست‌های آمریکایی فشار زیادی را بر این اپراتور وارد کرده‌اند تا پس از وندورهای تامین‌کننده تجهیزات، این سرمایه‌گذار آفریقایی نیز از خیر حضور در بازار ایران بگذرد.

    این فشارها پس از صدور اطلاعیه‌ای از سوی باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا افزایش یافته است.هفته گذشته اوباما به طور خاص دستور اعمال تحریم روی شرکت‌ها یا افرادی را صادر کرد که فناوری‌های ردیابی تلفن همراه و مانیتورینگ آنلاین را به کشورهای ایران و سوریه می‌فروشند.

    گرچه در این میان نامی از MTN به میان نیامده است اما برخی خبرگزاری‌های خارجی با قصد اعمال فشار روی آن و به دنبال آن کاهش ارزش سهام این اپراتور در بورس، به دنبال قانع کردن MTN برای خروج از بازار ایران هستند.

    این در حالی است که سیفیسو دابنگوا مدیرعامل MTN طی اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده است علی‌رغم مواجهه با چالش‌های پیش رو در برابر تحریم‌های آمریکا علیه ایران برنامه‌ای برای ترک فعالیت اپراتوری خود در ایران ندارد.

    او گفته است MTN تنها وقتی ایرانسل را ترک خواهد کرد که دولت آفریقای جنوبی نیز به برنامه‌های تحریم آمریکا علیه برنامه هسته‌ای تهران بپیوندد.

    مدیرعامل MTN افزود: «ما تحت سیاست‌های بین‌المللی آفریقا فعالیت می‌کنیم، همان‌طور که شرکت‌های آمریکایی به دنبال سیاست‌های این کشور از تجارت با ایران منع شده‌اند. مگر اینکه دولت آفریقای جنوبی چنین تصمیمی را اعلام کند که ما نیز بر اساس آن رفتار کنیم.»

    البته او تاکید کرده است که به دنبال ممنوعیت معاملات موسسات مالی خارجی با ایران، تحریم‌های آمریکا موجب شده وارد یا خارج کردن پول از ایران به سختی انجام شود.

    طبق اظهارات سیفیسو دابنگوا، ایرانسل که ۴۹ درصد سهام آن را MTN آفریقای جنوبی در اختیار دارد، اکنون از ۶/۳۴ میلیون مشترک تلفن همراه برخوردار است و درآمد آن نیز در سال ۲۰۱۱ با ۲۰ درصد افزایش در مقایسه با سال قبل به ۴/۱ میلیارد دلار رسید.

    او گفته است این شرکت آفریقایی توانسته تمامی سرمایه‌گذاری اولیه خود در ایرانسل را به کشورش بازگرداند و با شرایط موجود از طرق دیگری به جز سیستم‌های بانکی رسمی، تجارتش در ایران را مدیریت می‌کند.

    همزمان با افزایش فشارها بر ام‌تی‌ان، ترکسل نیز آن را با تهدید مواجه کرده است به طوری که ترکسل با گذشت بیش از شش سال از حذف شدنش از مزایده اپراتور دوم تلفن همراه ایران، در یک دادگاه آمریکایی شکایت کرده و درخواست ۲/۴ میلیارد دلار غرامت از این اپراتور کرده است.

    ترکسل مدعی است لابی‌های پشت صحنه ایران و آفریقای جنوبی دلیل اصلی حذف شدنش و جایگزینی MTN در اپراتور دوم ایران است.

    بر همین اساس MTN هفته جاری اعلام کرد از یک گروه مشاوران بین‌المللی برای حل مشکلش با ترکسل بهره خواهد برد و در این میان برای مقابله با تحریم‌ها نیز به دنبال راه چاره خواهد بود.

    پائول نورمن مدیر منابع انسانی و امور شرکتی MTN نیز رسما اعلام کرد: «با توجه به صدور اطلاعیه از سوی اوباما به بررسی شرایط ادامه خواهند داد و از یک گروه مشاوران حقوقی در مورد بحث‌های تحریم آمریکا، اتحادیه اروپا و دیگر تحریم‌های مرتبط برای کمک به ادامه فعالیتش در ایران بهره خواهد برد.»

    ام‌تی‌ان در حال حاضر ۱۶۴ میلیون مشترک در ۲۱ کشور دنیا دارد و گفته می شود حدود ۳۴ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک آن متعلق به ایرانسل دومین اپراتور تلفن همراه ایران است و طبق برآورد های رسمی حدود ۹ درصد از درآمد و سود گروه MTN در سال ۲۰۱۱ نیز از اپراتوری در ایران به دست آمده است.

    در این میان با اعمال فشارها علیه MTN برای خروجش از ایران، در پروانه صادره برای ایرانسل نیز به طور مشخص احتمال خروج MTN از این پروژه به صورت مستقیم در نظر گرفته نشده و تنها در ماده۴ آن با عنوان ماهیت پروانه یا انتقال پروانه به غیر آمده است: «پروانه مختص دارنده پروانه بوده و او حق ندارد بدون اجازه کتبی و قبلی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آن را به هیچ طرف ثالث اعم از شخصیت حقیقی و حقوقی و حتی به شرکت‌های وابسته، تابعه یا مادر دارنده پروانه خود به هر صورت قابل تصور، انتقال، اجاره یا وکالت منتقل کند.»

    همچنین درخواست انتقال پروانه باید طبق ماده۴ توسط دارنده پروانه به صورت کتبی ارائه شود و دارنده پروانه باید تضمین کند که ذی‌نفع هر انتقال که توسط سازمان مورد تایید قرار گرفته باشد، تمامی مفاد موافقتنامه پروانه را رعایت خواهد کرد.»

  11. این کاربر از italia88 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #428
    آخر فروم باز italia88's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    محل سكونت
    ناکجا آباد !!!
    پست ها
    2,075

    پيش فرض ایرانسل برای برخورد با مزاحمان همکاری نمی‌کند

    یکی از معظلات ارتباطی که دستگاه‌های خدماتی‌ و امنیتی همچون پلیس 110، اورژانس و آتش‌نشانی با آن دست به گریبان هستند مزاحمت‌های تلفنی است که گویا با ورود ایرانسل فصل جدیدی را آغاز کرده است. این در حالی است که مدیران این سه دستگاه از همکاری نکردن مدیران ایرانسل برای شناسایی و برخورد با مزاحمان تلفنی گلایه دارند که در ادامه نمونه‌هایی از آن را می‌خوانید.

    ** 50 درصد از تماس‌ها مزاحمی است
    مدير روابط عمومي اورژانس پايتخت با بيان اينكه بيش از 49 درصد از كل تماس‌هاي دريافتي مركز فوريت‌هاي پزشكي 115 در سال گذشته را مزاحمان تلفني به خود اختصاص داده‌اند، گفت: ميانگين سني مزاحمان تلفني 10 تا 20 سال تخمين‌زده شده است و با تعطيلي مدارس، بيم افزايش مزاحمت‌هاي تلفني وجود دارد.
    حسن عباسي با بيان اينكه در سال گذشته سه ميليون و 636 هزار و 846 تماس با مركز فوريت‌هاي پزشكي (115) تهران گرفته شده، گفت: از اين ميان، 6/12 تماس‌ها عملياتي شده و 5/14 تماس‌ها نيز براي ارایه مشاوره پزشكي بوده است.
    وي با بيان اينكه روزانه به طور ميانگين 17 هزار تماس در مركز فوريت‌هاي پزشكي 115 تهران به ثبت مي‌رسد، گفت: از كل تماس‌هاي دريافتي، 66/49 درصد تماس‌ها را مزاحمان تلفني تشكيل مي‌دهند.

    ** ایرانسل برای برخورد با مزاحمان همکاری نمی‌کند
    عباسي با بيان اينكه 18/9 درصد از تماس‌هاي مزاحمان تلفني اورژانس تهران را مالكان سیم‌کارت‌های ايرانسل تشكيل مي‌دهند، گفت: متاسفانه شركت ايرانسل، هيچ كمكي مبني بر قطع يا اخطاريه به مالكان اين‌گونه خطوط نمي‌كند.
    مدير روابط عمومي اورژانس تهران در مورد جنسيت مزاحمان تلفني اورژانس تهران گفت: از آنجا كه اپراتورهاي مركز فوريت‌هاي پزشكي تهران را زنان تشكيل مي‌دهند، عمده مزاحمان تلفني مردان هستند.
    وي خاص‌ترين مزاحم تلفني مركز 115 به تماس مكرر پيرزني 80 ساله اعلام کرد و گفت: اين پيرزن در هر تماس عنوان مي‌كرد كه دچار افت فشار خون و ديگر مشكلات كهنسالي شده است اما هنگامي كه تكنيسين‌هاي اورژانس براي بررسي وضعيت جسماني او به منزلش مراجعه مي‌كردند، اين پيرزن به دليل كمبود محبت، با تكنيسين‌هاي اورژانس صحبت مي‌كرد تا از تنهايي دربيايد.
    عباسي افزود: چندي پيش نيز با بررسي سوابق، مشخص شد كه فردي در طول يك سال هفت هزار مرتبه با اورژانس تهران تماس گرفته و با ارایه گزارش‌هاي كذب، قصد ايجاد مزاحمت براي مركز فوريت‌هاي پزشكي را داشت كه با شكايت اورژانس تهران اين مساله رفع شد.

    ** مزاحمت 8 ساله جوان بي‌خانمان براي اورژانس
    وي در ادامه به تماس‌هاي مكرر جواني بي‌خانمان اشاره كرد و گفت: اين فرد كه بيش از هشت سال است با تماس‌هاي مكرر خود به اورژانس باعث مزاحمت مي‌شد، هربار در يكي از نقاط شهر به خصوص در محلات شمالي تهران، به گونه‌اي وانمود مي‌كند كه دچار تشنج شده و از مردم طلب كمك مي‌كند و تكنيسين‌هاي اورژانس نيز پس از حضور در صحنه حادثه متوجه مي‌شوند كه اين بيمار فردي نيست جز جوان بي‌خانماني است که مدتی اين روند را در پيش گرفته است.
    عباسي با بيان اينكه تلفن‌هاي عمومي نصب شده در سطح پايتخت نيز يكي ديگر از ابزارهاي افراد براي ايجاد مزاحمت براي اورژانس تهران است، گفت: تلفن‌هاي عمومي به گونه‌اي طراحي شده است كه بدون پرداخت پول يا واردكردن كارت، با فشار يك دكمه به مركز فوريت‌هاي پزشكي تماس گرفت كه گاها ديده مي‌شود، مزاحمان تلفني، از تلفن‌هاي عمومي استفاده مي‌كنند.
    وي با بيان اينكه ميانگين سني مزاحمان تلفني اورژانس تهران، نوجوانان 10 تا 20 سال هستند، گفت: در مواردي ديده مي‌شود كه نوجوانان با تماس با مركز 115 اعلام وضعيت اضطراري كرده، به‌گونه‌اي كه آمبولانس به محل حادثه اعزام مي شود و اما پس از رسيدن ماموران اورژانس به محل حادثه مشخص مي‌شود كه تعدادي از كودكان با تماس با 115، گزارش غلط اعلام كرده و باعث خارج شدن آمبولانس از آشيانه شده‌اند و در مواردي نيز ديده شده است كه نوجوانان پس از حضور تكنيسين اورژانس در محل ياد شده براي امدادگران دست تكان داده و به آنان مي‌خندند.
    عباسي با بيان اينكه اوج تماس‌هاي مردم با مركز فوريت‌هاي پزشكي از ساعت 12 -14 ظهر، 19 –17:30 و 20 تا 24 است، گفت: معمولا تعداد مزاحمان در اين ساعات زياد مي‌شود.

    ** با تعطيلي مدارس مزاحمان تلفني افزايش مي‌يابند
    مديرروابط عمومي اورژانس تهران با بيان اينكه با تعطيل‌شدن مدارس بيم افزايش مزاحمان تلفني نيز وجود دارد، گفت: بيشتر مزاحمان مركز اورژانس تهران را نوجوانان تشكيل مي‌دهند كه پس از خروج از مدرسه و براي تفريح، اقدام به ايجاد مزاحمت براي اورژانس مي‌كنند كه اميد است مسوولان آموزش و پرورش چاره‌اي براي اين مشكل بينديشند.
    وي در مورد برخي از رفتارهاي مردم در هنگام انجام ماموريت تكنيسين‌هاي اورژانس گفت: چندي پيش تكنيسين‌هاي اورژانس در حال انتقال بيماري به يكي از بيمارستان‌هاي تهران بودند كه سرنشين يك دستگاه خودرو سواري پرشيا، اقدام به مسدودكردن مسير حركت آمبولانس كرد. راننده آمبولانس با دادن علامت‌هاي مختلف سرانجام توانست از سرنشين اين خودرو پيشي بگيرد، پس از مدتي، سرنشين اين خودرو با مسدود كردن مسير آمبولانس اقدام به درگيري با راننده كرده و با استفاده از شوكر برقي يكي از تكنيسين‌ها را از ناحيه چشم و صورت دچار مصدوميت شديد كردند.
    عباسي با بيان اينكه ايجاد مزاحمت براي دستگاه‌هاي خدمت‌رسان و حساسي همچون اورژانس تهران تبعات متعددي در بر دارد، گفت: گاها ديده شده، آمبولانس به همراه تيم درماني به دليل اعزام به گزارشي اشتباه از آشيانه خارج شده و در اين هنگام حادثه‌اي حقيقي رخ داده است كه براي پوشش اين حادثه، مجبور شده‌ايم كه آمبولانسي دورتر از محل حادثه به محل اعزام كنيم كه اين مساله سبب افزايش زمان حضور تكنيسين‌هاي اورژانس به محل حادثه شد.

    ** برخورد شركت مخابرات با مزاحمان هدفمند اورژانس
    مديرروابط عمومي اورژانس با بيان اينكه اورژانس تهران از مزاحمان شكايت خواهد كرد گفت: با هماهنگي‌ شركت مخابرات و همراه اول مزاحماني را كه به صورت هدفمند براي اين مركز ايجاد مزاحمت مي‌كنند، برخورد مي‌كند.
    به گفته وي چندي پيش نيز فردي كه به بهانه‌های واهی به آمبولانس اورژانس 115 قم آسیب رسانده بود، از سوي شعبه 110 دادگاه عمومی (جزایی) قم به شش ماه حبس محكوم شد.
    عباسي گفت: براساس این رای متهم پرونده که در تاریخ 16 دی‌ماه سال گذشته به بهانه دیررسیدن آمبولانس اورژانس 115 اقدام به تخریب آمبولانس با میله فلزی کرده بود، به استناد ماده 677 قانون مجازات اسلامی به شش ماه حبس و جبران خسارات وارده محکوم شد.

    ** ايرانسل براي برخورد با مزاحمان كمك نمي‌كند
    معاون عمليات فرماندهي انتظامي تهران بزرگ از برقراري روزانه حدود 2500 تماس مزاحمي با مركز فوريتي پليسي 110 خبرداد و گفت: اداره حقوقي پليس تهران پيگير مساله مزاحمان تلفني است.
    سرهنگ كريمي با بيان اينكه در سال گذشته بيش از 11 ميليون تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 برقرار شده است، گفت: به صورت ميانگين روزانه 25 تا 30 هزار تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 برقرار مي‌شود.
    وي با بيان اينكه از ميان 11 ميليون تماس برقرارشده با مركز 110 در سال گذشته تنها حدود چهار ميليون تماس منجر به عمليات شده است، گفت: نزديك به دو ميليون از تماس‌هاي برقراري با مركز فوريت‌هاي پليسي ارایه مشاوره در زمينه‌هاي مشاوره‌ حقوقي، خانوادگي و پاسخ به سوالات انتظامي مردم بوده است.
    معاون عمليات فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با بيان اينكه مابقي تماس‌ها غيرعملياتي بوده است، گفت: اين تماس‌ها شامل مزاحمان، ارایه اخبار تكراري، تماس‌هاي زير پنج ثانيه، اشكالات مخابراتي و تماس‌هاي اشتباهي ساير مراكز 115، 125 و118 را شامل مي‌شود.
    كريمي با بيان اينكه مزاحمان روزانه حدود 2500 تماس با مركز فوريتي‌هاي پليسي 110 برقرار مي‌كنند، گفت: بيشتر اين افراد اخبار كذب ارایه مي‌كنند البته شماره‌هاي تكراري مزاحمان براي پليس مشخص شده و اقدامات پليسي جهت پيگيري اخبار صورت نمي‌گيرد.

    ** تركيب جنسيتي مزاحمان
    وي در مورد جنسيت مزاحمان تلفني مركز فوريت‌هاي پليسي 110 عنوان كرد كه در طول روز كه اپراتورهاي زن مسووليت پاسخگويي به تماس‌هاي تلفني را دارند، عمده مزاحمان تلفني مرد بوده و در هنگام شب كه اپراتورهاي مركز 110 مرد هستند، عمده مزاحمان تلفني را زنان تشكيل مي‌دهند.
    كريمي با بيان اينكه اوج زمان تماس مردمي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110، ساعت 18 تا 22 است گفت: بيشتر تماس‌هاي مزاحمان تلفني در ساعت 12 تا 14 كه زمان تعطيلي مدارس نيز هست، ثبت شده است.
    وي در توضيح خاص‌ترين مزاحمان تلفني مركز 110 به تماس‌هاي مكرر شهروندي اشاره كرد و گفت: اين فرد 42 مرتبه با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفته و هرباره با اعلام خبر كذب وقوع نزاع و درگيري در مناطق مختلف شهر باعث ايجاد مزاحمت براي پليس تهران شده بود، به گونه‌اي كه در هر 42 مرتبه ماموران به محل اعلامي اعزام شده و دريافتند كه گزارش دريافتي كذب است كه با پيگيري اداره حقوقي مشاره اليه به مرجع قضايي معرفي شد.
    كريمي در ادامه با بيان اينكه گاها مزاحمان در تماس‌هاي تلفني از اپراتورها درخواست مي‌كنند كه تنها با آنان صحبت كنند، گفت: چندي پيش مردي به طور ميانگين 28 مرتبه با مركز 110 تماس گرفته و عنوان مي‌كرد كه «با آقا محمد كار دارم»، اين موضوع نيز تحت پيگيري قرار گرفت و مزاحم تلفني به مرجع قضايي معرفي شد.
    معاون عمليات پليس پايتخت با بيان اينكه چندي پيش نيز مردي با برقراري 218 تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اقدام به ارایه گزارش‌ها و اخبار كذب در مورد وقوع نزاع، درگيري، مزاحمت كرده بود، گفت: چندي پيش نيز فردي با برقراري بيش از 17 تماس ضمن ارایه گزارش كذب اقدام به فحاشي به اپراتورهاي 110 كرد.
    وي با اشاره به هماهنگي‌هاي انجام‌شده با شركت‌هاي مخابراتي ايران گفت: سال گذشته با همكاري مركز مخابرات ايران (همراه اول) حدود 220 شماره تلفن كه اقدام به ايجاد مزاحمت براي مركز 110 كرده بود قطع شد.

    ** ايرانسل براي برخورد با مزاحمان به پليس كمك نمي‌كند
    كريمي با گلايه از همكاري نکردن شركت مخابراتي ايرانسل گفت: بسياري از مزاحمان اين مركز از طريق شماره‌هاي ايرانسل اقدام به ايجاد مزاحمت براي اين شماره فوريتي مي‌كنند و اين در حالي است كه اين شركت براي برخورد يا كنترل مزاحمان كمك اثر بخشي به پليس نمي‌كند.
    معاون عمليات پليس پايتخت با اشاره به پيگيري‌هاي موثر اداره حقوقي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ گفت: مركز 110 با هماهنگي اداره حقوقي پليس تهران اقدام به طرح شكايت از مزاحمان كرده و با هماهنگي‌هاي انجام شده با مراجع‌قضايي و شركت‌هاي مخابراتي رسيدگي به پرونده مزاحمان تلفني مركز 110 با جديت انجام مي‌‌شود.
    وي افزود: در مواردي كه مخابرات اقدام به قطع خط شماره مزاحمان مي‌كند، مزاحمان براي رفع اين مشكل بايد به اداره حقوقي پليس فاتب مراجعه كرده تا قطع‌شدگي تلفن اين افراد رفع شود.
    كريمي افزود: چندي پيش نيز يكي از شماره‌هاي مزاحمان قطع شده كه در بررسي‌هاي بعدي مشخص شد فرزند اين خانواده اقدام به ايجاد مزاحمت براي مركز فوريتي پليس 110 كرده و هنگامي كه مادر اين طفل براي پيگيري مشكل قطع‌شدگي خطوط به اداره حقوقي پليس تهران مراجعه كرد كه بسيار شوكه و از اقدام كودك هشت ساله عذرخواهي كرد.
    معاون عمليات پليس تهران بزرگ گفت: ميانگين سني مزاحمان تلفني 110، هفت تا 18 ساله هستند كه گاها ضمن اعلام خبر كذب اقدام به فحاشي كرده،‌ گاها نيز به جاي صحبت‌كردن، فوت كرده يا نوار مبتذل پخش مي‌كنند.
    كريمي با بيان اينكه موضوع تماس‌هاي تلفني مزاحمان مركز 110 به صورت ويژه در اداره حقوقي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ بررسي مي‌شود، گفت: اميدواريم تمامی شركت‌هاي مخابراتي تعامل خوبي با پليس داشته باشد.

    ** ايرانسل براي كنترل يا قطع ارتباط مزاحمان كمكي نمي‌كند
    رييس مركز فرماندهي 125 با بيان اينكه روزانه پنج هزار تماس با اين مركز برقرار مي‌شود، گفت: ميانگين سني مزاحمان تلفني سازمان آتش‌نشاني را نوجوانان و جوانان تشكيل مي‌دهند كه با تعطيلي مدارس در تابستان مزاحمت‌هاي تلفني افزايش مي‌يابد.
    پيمان نيكبخت، با بيان اينكه به طور متوسط روزانه پنج هزار تماس تلفني در سامانه 125 ثبت مي‌شود، گفت:‌ اين در حالي است كه در ميان اين پنج‌هزار تماس تنها دو درصد از تماس‌ها عملياتي مي‌شود و 98 درصد از تماس‌هاي تلفني غيرمرتبط با فعاليت‌هاي آتش‌نشاني است.
    وي درباره تماس‌هاي تلفني غيرمرتبط با فعاليت‌هاي آتش‌نشاني افزود: بسياري از تماس‌ها در قالب مشاوره است و تماس گيرنده حادثه يا آتش‌سوزي را اعلام نمي‌كند و خواهان ارایه توضيحات هستند و اين درحالي است كه اين سامانه تنها شماره فوريتي است و مشاوره‌اي ارایه نمي‌كند و گاها نيز ديده مي‌شود، افراد به صورت سهوي با مركز فوريت‌هاي 125 تماس مي‌گيرند.
    نيكبخت با بيان اينكه عمده تماس‌ها با سامانه 125 مزاحمتي است، گفت: ميانگين سني مزاحمان تلفني سازمان آتش‌نشاني گروه سني نوجوانان و جوانان هستند.
    رييس ستاد فرماندهي 125 با بيان اينكه ترافيك تماس‌هاي تلفني با سامانه 125 مقارن است با زمان تعطيلي مدارس، گفت: بيشتر تماس‌هاي مزاحمان تلفني از ساعت 17 كه عمدتا زمان تعطيلي مدارس است، تا ساعت 22 ثبت شده است.
    وي با بيان اينكه تلفن‌هاي عمومي نصب‌شده در سطح پايتخت نيز يكي ديگر از ابزارهاي افراد براي ايجاد مزاحمت براي سازمان آتش‌نشاني پايتخت است، گفت: تلفن‌هاي عمومي به گونه‌اي طراحي شده كه بدون پرداخت پول يا واردكردن كارت، با فشار يك دكمه به اين مركز تماس گرفت كه گاها ديده مي‌شود، مزاحمان تلفني، از تلفن‌هاي عمومي استفاده مي‌كنند.

    ** افزایش مزاحمت‌ها با آغاز به کار ایرانسل
    نيكبخت همچنين با انتقاد از عملكرد شركت ايرانسل گفت: از زماني كه شركت مخابراتي ايرانسل در سطح تهران به صورت گسترده فعاليت خود را آغاز كرده است و افراد به راحتي مي‌توانند با تماس با اين سامانه مزاحمت ايجاد كنند.
    وي با بيان اينكه مزاحمان اكثرا از تلفن‌هاي همگاني و خطوط ايرانسل تماس مي‌گيرند، گفت: تماس‌هاي تلفني مزاحمان از خطوط ايرانسل بسيار زياد است و شركت ايرانسل نيز براي كنترل يا قطع ارتباط مزاحمان كمكي به اين سازمان نمي‌كند.
    نيكبخت با اشاره به نشست اخير مسوولان آتش‌نشاني با مسوولان همراه اول گفت: در اين جلسه مقرر شد كه مسوولان مخابرات استان تهران (همراه اول) با مزاحمان سامانه 125 برخورد كنند. اما شركت مخابراتي ايرانسل بر اين باور است كه در عالم تجارت مشتريان خود را از دست خواهد داد و برهمين اساس كمكي به سازمان آتش‌نشاني نمي‌كند.

    ** 8 هزار بار تماس زني با آتش‌نشاني
    رييس مركز فرماندهي 125 در توضيح خاص‌ترين مزاحمان تلفني مركز 125 به تماس‌هاي مكرر زني اشاره كرد و گفت: اين زن در سال گذشته هشت هزار بار با مركز 125 تماس گرفته و اقدام به فحاشي و آزار و اذيت اپراتورهاي اين مركز مي‌كرد.
    وي با بيان اينكه آمارها نشان مي‌دهد اين زن در يك روز كاري بيش از 900 بار با اين مركز تماس گرفته است، گفت: سرانجام مسوولان اين مركز تصميم گرفتند تا براي برطرف كردن اين مشكل با اين زن صحبت كرده و توانستند با صحبت كردن با اين زن كه قصد داشت مسایل رواني خود را حل كند، مشكلات را رفع كنند.

    ** مزاحم دروغگو اسير كوهستان شد
    نيكبخت همچنين به تماس 900 باره جواني اشاره كرد و گفت: سال پيش جواني با استفاده از شماره‌هاي شركت مخابراتي ايرانسل حدود 900 بار با مركز فرماندهي آتش‌نشاني تماس گرفت و هر بار نيز با اعلام گزارش كذب ماموران را به محل‌هاي اعلام شده اعزام مي‌كرد كه سرانجام در يكي از روزهاي زمستان بار ديگر اين جوان با سامانه 125 تماس گرفته و اعلام مي‌كند، در كوهستان گرفتار شده است.
    وي افزود: با وجود آن كه اپراتورهاي سامانه 125 شماره اين فرد را شناسايي كرده بودند اما با اين حال نيروهاي عملياتي به محل اعلامي اعزام و نهايتا اين جوان پس از 900 بار مزاحمت گزارشي صحيح اعلام كرد و توسط گروه نجات از كوهستان نجات يافت.
    به گفته نيكبخت اين جوان پس از نجات از كوهستان به مركز فوريت‌هاي آتش‌نشاني آمد و از اپراتورهاي اين مركز عذرخواهي كرده است.
    وي با بيان اينكه ميانگين سني مزاحمان تلفني اين مركز را بيشتر نوجوانان و جوانان تشكيل مي‌دهند، گفت: درصد كمي از مزاحمان سامانه 125 به صورت تعمدي اقدام به ايجاد مزاحمت كرده و مردم از روي شادي اقدام به اين كار مي‌كنند.
    رييس مركز فرماندهي 125 با بيان اينكه بايد افكار مردم در اين زمينه را تغيير داد به بحث فرهنگ‌سازي و ارتقاي سطح فرهنگ مردم اشاره كرد و گفت: ارتقاي سطح فرهنگ دانش‌آموزان مي‌تواند نقش موثري در كاهش تماس‌هاي تلفني غيرمرتبط با سامانه 125 داشته باشد.

    ** مقوله ايمني در مدارس مغفول مانده است
    وي با بيان اينكه گاها ديده شده است در پي وصول گزارشي كذب نيروهاي عملياتي با 15 آتش‌نشان، از آشيانه خارج شده‌اند، گفت: ممكن است در زماني كه آتش‌نشانان براي پوشش حادثه‌اي كذب از ايستگاه خارج مي‌شوند اتفاقي در محدوده حوزه استحفاظي آتش‌نشانان آن ايستگاه رخ دهد و از آنجا كه آتش‌نشانان آن ايستگاه در پي گزارش كذب از ايستگاه خارج شده‌اند، سازمان آتش‌نشاني مجبور شود براي پوشش حادثه رخ داده از آتش‌نشانان ايستگاه‌هاي ديگر استفاده كند و اين زمان، حضور امدادگران در صحنه حادثه را افزايش مي‌دهد.
    نيكبخت با بيان اينكه با تعطيلي مدارس در تابستان شمار مزاحمان تلفني سامانه 125 نيز افزايش مي‌يابد، گفت: والدين،‌ مربيان مدارس و مسوولان آموزش و پرورش نقش بسزايي در آموزش كودكان ايفا مي‌كنند و بايد پذيرفت كه توجه به مقوله ايمني در مدارس مغفول مانده است.

    منابع : ايسنا / فناوران اطلاعات

  13. این کاربر از italia88 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #429
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض تعداد مشترکان MTN به ۱۷۰ میلیون نفر رسید

    تعداد مشترکان MTN به ۱۷۰ میلیون نفر رسید


    سینا: گروه MTN امروز اعلام کرد که با رشد ۳٫۷ درصدی تعداد مشترکان آن تا پایان ماه مارس ۲۰۱۲ به ۱۷۰ میلیون و ۵۷۳ هزار نفر رسید.
    به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این شرکت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل سطح بالای رقابت در بازارهای اصلی خود، همچنان از کارآیی رضایت بخشی برخوردار است.
    MTN در آفریقای جنوبی ۱۳٫۳ درصد از مشترکان کل گروه را تشکیل می‌دهد بطوریکه با رشد ۳٫۲ درصدی تا پایان فصل گذشته، تعدا مشترکان آن به ۲۲ میلیون و ۷۳۵ هزار نفر رسید. اپراتور این کشور از رشد ۴٫۴ درصدی در تعداد مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی خود و رشد ۲٫۹ درصدی در مشترکین اعتباری خود خبر داد.
    MTN نیجریه نیز ۲۵٫۱ درصد از مشترکان کل گروه MTN را به خود اختصاص داده است و با رشد ۳ درصدی توانست تا پایان این فصل تعداد آنها را به ۴۲ میلیون و ۸۹۹ هزا رنفر افزایش دهد.
    MTN با برخورداری از سهم ۴۹ درصدی در اپراتور ایرانسل نیز ۲۱٫۶ درصد از مشترکان این اپراتور را به خود اختصاص داده است و با افزایش ۶٫۲ درصدی تعداد مشترکان خود سهمش از بازار تلفن همراه ایران را افزایش داده است.
    MTN غنا ۶٫۱ درصد، MTN سوریه ۳٫۳ درصد و باقی فعالیت‌های اپراتوری آن ۳۰٫۵ درصد از کل مشترکان تلفن همراه این گروه را به خود اختصاص داده‌اند.
    این اپراتور آفریقای جنوبی توانسته سرویس پول موبایل را در ۱۳ کشور راه‌اندازی کند و تا پایان ماه مارس ۲۰۱۲ تعداد .۲ میلیون مشترک پول موبایل داشته است.

  15. #430
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض احتمال تحریم MTN در نیجریه

    10:14 - 17/02/1391


    احتمال تحریم MTN در نیجریهموبنا- رگولاتوری مخابراتی نیجریه شرکت MTN را تهدید به تحریم کرده است.


    به گزارش اخبار خارجی موبنا، شرکت MTN نیجریه از سوی رگولاتوری مخابراتی و کمیسیون ارتباطات این کشور به دلیل کیفیت ضعیف شبکه برای مشترکانش، تهدید به اعمال تحریم شده است.
    بر این اساس این رگولاتوری با ارسال نامه ای به شبکه موبایل MTN اخطار داده که ممکن است این تحریم در صورت اصلاح نشدن فعالیت های این شرکت اعمال شود و مجوز MTN باطل شود.
    با این حال MTN در پاسخ به نامه رگولاتوری تایید کرده که اختلالاتی اوایل ماه جاری در شبکه وجود داشته که این موضوع به رگولاتوری اطلاع داده شده و در همین زمینه هم به مشترکان هشدار داده شده است.
    شرکت MTN اعلام کرده، کیفیت سرویس ها در نیجریه با چالش وسیعی روبه رو است و این قضیه به دلیل ترکیب عوامل مرتبط با افزایش درخواست ها در بخش زیرساخت و چالش های محیطی است.
    135/117

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •