با سلام
اگر ستونی از اعداد داشته باشیم و بخواهیم به انها درصدی اضافه کنیم باید چگونه عمل کنیم؟!
با سلام
اگر ستونی از اعداد داشته باشیم و بخواهیم به انها درصدی اضافه کنیم باید چگونه عمل کنیم؟!
با سلام و خسته نباشید
من 2 تا ستون دارم که اعداد پر شدن توش
اگه بخوام هر سلول رو از سلول زیریش کم کنم و بگم تو ستون بعدی اگه عدد منفی شد عدد رو نشون بده در کنارش یه فلش قرمز به سمت پایین
و اگه مثبت شد فلش سبز به سمت بالا
فرمولش چی هست؟
با تشکر
سلام خدمت شما دوستان گرامی اگر میشه راهنمایی کنید که چطور میشه سلول های یه جدول رو با سلول های مشابه جدول در sheet دیگه جمع زد این هم تصویر مثال
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام
حروف فارسی در اکسل به این شکل نمایش داده میشن , ار کجا باید انکدینگ رو تنظیم کنم؟
ممنون
![]()
سلام..
مثلاً اگه ستون A رو پر از عدد کرده باشی و بخوای 20 درصد بهشون اضافه کنی، توی ستون B یه همچین فرمولی باید بنویسی:
بعد هم تعمیم بدی به سلولهای پایینی.کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
سلولهایی که تفاضل اعداد رو نشون میده انتخاب کن. بعد از منوی Home، بخش Conditional Formatting رو باز کن و New Rule رو بزن.
از بالا Format all cells based on their values رو بزن. پایین، Format Style رو روی Icon Sets بذار و Icon Style رو همون فلشهای سبز و قرمز. حتی میتونی با فعّالکردن تیک Show Icon Only، کاری کنی که فقط آیکون رو نشون بده (بدون عدد). سایر تنظیمات رو مثل عکس زیر درست کن.
برای ارجاع دادن به یه سلول توی یه Sheet دیگه، قبل از اسم سلول، کلمه Sheet1! رو بذار. مثلاً میخوای به سلول B3 از Sheet2 ارجاع بدی: Sheet2!B3
سلام
من میخوام محتویات یک سطر رو کپی کنم در سطر زیرینش
همراه با فرمت و رنگ و . . . .
ولی در سطر زیرین نوشته های دیگه ای دارم
این کار چطور امکان پذیره ؟
با تشکر من میخوام کل سلول ها رو با هم یکدفعه جمع بزنم یعنی هر سلول با سلول مشابه در sheet دیگه
سلام من چند تا جدول اطلاعات جمعیتی دارم باید توی اکسل به تفکیک سنی برای هر جدول نوشته بشه بعد چند تا از این جدول ها باید اطلاعاتشون تو یه جدول مشابه نوشته شه می خوام ببنم راهی هست که سلول های توی sheet ها جمعشون تویsheet آخری بره
اینم تصویرش
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
میشه لطفا این پست رو هم جواب بدید؟
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ممنون
سلام..
سطر مبدأ رو کپی کن و روی سطر مقصد پیست. بعد، از Paste Options (که با زدن کنترل هم باز میشه) گزینهی Formatting رو انتخاب کن (یا R رو بزن.)
ببین: سه تا Sheet داریم؛ Sheet1، Sheet2، Sheet3. شما توی Sheetهای 1 و 2، سلولهای A1 تا C4 (مجموعاً 12 سلول در هر Sheet) رو با اعداد پر کردید.
توی Sheet سوم و سلول A1 مینویسی:
حالا این فرمول رو به سه سطر بعد و دو ستون کناری، تعمیم میدی. یعنی علامت +ای که گوشهی پایین سلول Sheet3!A1 هست رو میگیری و میکشی به پایین (و بعد به راست)؛ مشابه عکس زیر:کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
راستش تنها چیزی که به ذهنم میرسه اینه که موقع ذخیرهکردن فایل، به این مسیر بری:
پنجرهی Save > دکمهی Tools > گزینهی Web Options > تب Encoding
و انکودینگ مناسب (مثل UTF-8) رو انتخاب کنی.
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)