با عرض سلام و خسته نباشید ...
خیلی وقت بود نبودم ...
خوب این هم سورس کد مسیر یاب من برای یونیتی
با تشکر ویژه از دوست خوبم مهدی ربیعی.
اسکرین شات »:
صفحه دانلود:
برای حمایت وبلاگم....
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
با عرض سلام و خسته نباشید ...
خیلی وقت بود نبودم ...
خوب این هم سورس کد مسیر یاب من برای یونیتی
با تشکر ویژه از دوست خوبم مهدی ربیعی.
اسکرین شات »:
صفحه دانلود:
برای حمایت وبلاگم....
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دمت گرم پرویز جان خیلی آقایی![]()
دوستان دقت کنید بعضی مواقع شاید الگوریتم جواب نده البته خیلی جواب دادنش به نحوه چیدمان waypoint ها مرتبطه
سعی کنید فقط جاهای که واقعا نیاز هست waypoint قرار بدید.
تو ادیتور gizmo راه انتخاب رو نشون می ده.
علی رضا جان آقایی از خودته لطف داری.
پرویز میتونم تو بازیم ازش استفاده کنم یا جنبه آموزشی داره ؟![]()
پ ن پ گذاشتم استفاده کنی ...
دمت گرم دادا خیلی توپ شده بنظرم روش کار کن و حرفه ایش کن!![]()
این فایل رو جایگزین کنید (نسخه بهبود یافته ):
ابتدا یک شی خالی به نام dataTable بسازید و به آن اسکریپت dataTable اضافه کنید.
خوب اکنون تعدادی جسم خالی ایجاد کرده و تگ همه آنها را waypoint تنظیم کرده و آن اسکریپت wayinfo به همه آنها اضافه کنید.
سپس یک شی خالی اضافه کرده و اسکریپت pathfinding به اون اضافه کنید .
حالا کافیست تابع PathFinding به صورت زیر استفاده کنید:این تابع آرایه ای از Vector3 بر می گردند شما می توانید سپس به سادگی از آن استفاده کنیدکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)