کاربران عزیز
برای بحث در مورد شرکت های ضمانت کننده لپ تاپ در ایران می توانید در اینجا بحث کنین .
در ادامه این پست لیست شرکت ها به تفکیک برند آورده میشه .
ممنون
عالی
معمولی
غیر قابل قبول
کاربران عزیز
برای بحث در مورد شرکت های ضمانت کننده لپ تاپ در ایران می توانید در اینجا بحث کنین .
در ادامه این پست لیست شرکت ها به تفکیک برند آورده میشه .
ممنون
Last edited by Pami; 17-02-2012 at 16:27.
اولا كه موفق باشيد
دوما كه فونتتون خيلي ريزه
سوما كه خيلي خوب بود
چهارما اينكه وظيفشون بوده
پنجما اينكه بقيه اينكارا رو نميكنن از پدر سوختگيشونه
ششما اينكه نميدونم مديراي بخش با اين تاپيك چه برخوردي بكنن(جنبه تبليغاتيش بالاست) ولي به خوندنش ميارزيد
خسته نباشي
ممنونم از شمانوشته شده توسط Xilevens [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
والا قصد من تبلیغ نبود،فقط این که هر آن چه اتفاق افتاده بود رو نوشتم،مستنداتشم موجوده،اگر کسی خواست بگه که هم شات ایمیل رو ها رو بزارم اینجا و هم فاکتور میزان هزینه که هنوز دستمه،بازم اگه مدیرای عزیز بگن هر قسمتیش نیاز باشه ادیت میکنم
Last edited by pooria-ir; 15-12-2011 at 14:35.
دستت درد نکنه ای کاش یه تاپیک تو فروم بود درباره تجربه های خاص از برخورد با شرکت های مختلف IT من خودم تجربه های قابل مطرحی از ضمانت نوکیا*3 ضمانت مودم Zyxel و چند شرکت دیگه دارم. این ها میتونه درجه اعتبار واقعی یک شرکت رو آشکار و مطرح کنه. ولی واقعیت امر هیچ وقت نتونستم جایی پیدا کنم برای ایجاد همچین تاپیکی.
یه مشکلی که مردم ما دارند اصلا بلد نیستند با شرکت ها و سازمان های خارجی ارتباط بر قرار کنند و یا مشکلاتشون رو تو فروم های زبون اصلی مطرح کنند مثلا میبینم کاربر میره یه تاپیک از یه فروم مرجع پیدا میکنه میگه کمک کن خوب یه خط سوالت رو به ساده ترین شکل میپرسیدی جوابت رو گرفته بودی.
به نظر من تبلیغ نمیاد چون تبلیغ وقتی محسوب میشه که اسمی از فروشگاه حضوری و یا مجازی داخلی بیاد و یا از شرکت وارد کننده تعریف بشه.ششما اينكه نميدونم مديراي بخش با اين تاپيك چه برخوردي بكنن(جنبه تبليغاتيش بالاست) ولي به خوندنش ميارزيد
خسته نباشي
وقتی صحبت سر شرکتی هست که حداقل به صورت رسمی 5 تا شرکت شاید تا 10 تا هم برسه دارند باهاش کار میکند تبلیغ نیست مگر این که والدین ایشون تایوانی باشند و مسولین این برند.
کاملا باهاتون موافقم،اتفاقا تو فروم های دیگه هم دیدم که بخش گارانتی وجود داره و بچه ها میان مسائلشون رو مطرح میکنن،به نظر من هم اینجا هم نیاز به وحودش کاملا حس میشهنوشته شده توسط peaceful1 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
و در مورد بخش دوم عرایضتون
من دیدم ایسن دوستمون کاربر فعال هستن و این انتقاد رو کردن یه جاهای رو ادیت کردم،چون واقعا دلم نمیخواد حالا به هر دلیل این تاپیک بلایی سرش بیاد،من زحمت کشیدم تا تونستم پولم رو از اینا پس بگیرم و یه معذرت خواهی ازشون بشنوم،دلم میخواد بقیه هم بخونن تا ترغیب بشن و برن دنبال حقشون،همش نگن نه،فایده نداره،جواب نمیده
2 اینکه ،من کل ماجرا رو گفتم،امام مسئله هایی که اتفاق افتاده،و همونطور که گفتم مستنداتش هم موجوده،حالا اینکه تو این ماجرا عملکرد یه شرکت خوب بوده و من اینجا مطرح کردم،ایرادی داره ؟
مگه نه اینکه ما تو این فروم دور هم جمع شدیم که بتونیم بهترین انتخاب ها رو بکنیم ؟ و به هم کمک کنیم که سرمون کلاه نزارن،خوب،منم سعی کردم که یه قدم کوچیک تو این راستا بردارم
اگه به این فروم میگن تبلیغ،پس هرکس که میاد میگه کارت گرافیک فلان بخر من ازش راضیم داره تبلیغ میکنه و خیلی مصادیق دیگه...
به هر حال بازم امیدوارم تیم مدیریت با دید + به این تاپیک نگاه کنن
متنی جالب بود که به خوندنش می ارزید.
در ضمن قلم شیوایی دارین.
فونت متن شما ادیت شد
در مورد شرکت های ارائه دهنده خدمات در ایران ، بایستی بگم به تعداد کمتر از انگشتان دست خدمات واقعی ارائه میکنند و مشتری مدار هستن
نیازی به آوردن اسم اونها نیست
احتمالا تاپیک شما رو در آینده تغییر و تحول خواهیم داد
مرسی
تازه تو بعضی فروم های خارجی یه درجه دارن (مثل مدیر و ناظر و کاربر فعال ) به اسم نماینده رسمی شرکت و توزیع کننده رسمی این رو خیلی میپسندم چون هم وجه تمایزی بین این قشر با کاربر های عادی خواهد بود و هم این که میدونی یک کسی هست که جوابت رو بده و حرفش سند باشه جالبه تو این جور افراد رفتارشون خیلی متعادل تر از fanboy های متعصب ایرانی هست که حاضرند گاهی مسائل رو به حاشیه بکشند و حتی دوستاشون رو ناراحت کنند و آزرده خاطر کنند.نوشته شده توسط pooria-ir [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)