تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 420 از 428 اولاول ... 320370410416417418419420421422423424 ... آخرآخر
نمايش نتايج 4,191 به 4,200 از 4277

نام تاپيک: [پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین

  1. #4191
    آخر فروم باز NINJA0098's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    شاهی (مازندران)
    پست ها
    1,001

    پيش فرض

    میگم این قضیه ی Mod Authoring for the PlayStation 3 Console تو نسخه ی January 2012 چیه ؟
    واسه یو دی کی ؟!!من این نسخه رو دانلود کردم ... لینک میدی؟
    این برای ادیتور انریل تورنمنت بود الان برای یو دی کی هم اومده؟

  2. #4192
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    این برای ادیتور انریل تورنمنت بود الان برای یو دی کی هم اومده؟
    Hآخر نگفتی چی هست؟

  3. #4193
    داره خودمونی میشه hasansmoke's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2009
    محل سكونت
    in update function
    پست ها
    124

    پيش فرض

    سلام.من چجوری میتونم حرکت و چرخش بازیکنم رو با اسکریپتم غیر فعال کنم.البته من سعی داشتم تو کلاسی که از pawn ارث میبره غیر فعال کنم که نتونستم.

  4. #4194
    پروفشنال aliscan's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    ♥کرمـــان♥
    پست ها
    726

    پيش فرض خروجی گرفتن از UDK

    سلام
    بعضیا با خروجی گرفتن از UDK بیلدهای جدید مشکل داشتن یه آموزش مختصر ردیف کردم واسه دوستان:

    آموزش خروجی گرفتن آز UDK:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  5. 2 کاربر از aliscan بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4195
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    از دوستان کسی لینک دانلود این آموزش هارو داره ؟
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  7. #4196
    ناظر انجمن توسعه و ساخت بازی Reza Azimy_RW's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    بی سرزمین تر از باد
    پست ها
    3,322

    پيش فرض

    سلام دوستان
    چرا من این کدو میزنم :
    class AwesomeActor extends KActorSpawnable
    placeable;

    defaultproperties
    {
    Begin Object Name=StaticMeshComponent0
    StaticMesh=StaticMesh'RE-Levels.Mash.Box'
    HiddenGame=false
    LightingChannels=(Dynamic=TRUE)
    End Object
    }

    بعد ابجکتم که ایجاد میشه همه چیز هم درسته ولی وقتی با اصلحه فیزیکی بلندش میکنم همین که می افته زمین غیب میشه مش
    چرا ؟!
    جالبه ! الان تست کردم میبینم مپی که خودم ساختم این مشکل توش وجود نداره ولی تو حالت پیش فرض خوده یو دی کی غیب میشه ! یعنی با همون مشهایی که پیش فرض تو صحنه وجود داره !
    دلیلشو کسی نمیدونه ؟
    Last edited by Reza Azimy_RW; 08-02-2012 at 13:10.

  8. #4197
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    می افته زمین غیب نمیشه فرو میره . رضا به نظر شما نباید collison داشته باشه ؟

  9. این کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #4198
    ناظر انجمن توسعه و ساخت بازی Reza Azimy_RW's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    بی سرزمین تر از باد
    پست ها
    3,322

    پيش فرض

    کلیژن که داره ... غیب میشه فرو نمیره ! (الان این مشکله برطرف شده انگار تست میکنم نمیدونم دلیلش چی بود باگ بوده احتمالا" )
    فقط وقتی گرفتی جسمتو بالا انگار از یه جایی فشار بهش وارد میشه ؟ مثله اینکه باد شدید باشه از یه طرف
    این مشکلا فک کنم به خاطر باگ باشه ؟!


    اونوقت من بخام کاری کنم که مثلا فلان نود تو کیزمت فراخانی بشه باید چیکار کرد ؟ مثلا یه event toch نوشتم میخام توش کدی بنویسم که Matinee تو کیزمت پلی شه
    Last edited by Reza Azimy_RW; 10-02-2012 at 22:12.

  11. #4199
    داره خودمونی میشه prince 0f persia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    67

    پيش فرض

    سلام
    من دارم رو یه بازی کار می کنم که تقریبا مثل سونیک سه بعدیه وقتی که گلوله شده. فعلا یه جسم کره ای هست که می خوام حرکتش بدم. حرکتشم دقیقه یعنی مثل بازی balance و اینا که باید فیزیک توپ رو کنترل کنی نیست. تقریبا می شه گفت بازی یه نوع رانندگی هست.
    من با استاتیک مش و اسکلتال مش چند بار تست کرد ولی فیزیک و کولیژن توپ مشکل داشت. کسی اگه چیزی در این باره می دونه به من کمک کنه.
    چند تا سوالم در این مورد داشتم.
    - برای این کار من از کلاس pawn استفاده کردم ولی شنیدم از kactor هم می شه استفاده کرد، به نظر شما کدوم برای کار من مناسبه؟
    - برای pawn چه طوری ست کنم که از کولیژن اسکلتال یا استاتیک مشم استفاده کنه؟ من برای این کار CollisionComponent رو ست می کنم ولی تو بازی مدلم موقع حرکت بالا پایین می شه (می پره). به نظر شما مشکل از مدلمه؟ مدلم فقط یه کره ی سادست.

  12. #4200
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    کلیژن که داره ... غیب میشه فرو نمیره ! (الان این مشکله برطرف شده انگار تست میکنم نمیدونم دلیلش چی بود باگ بوده احتمالا" )
    فقط وقتی گرفتی جسمتو بالا انگار از یه جایی فشار بهش وارد میشه ؟ مثله اینکه باد شدید باشه از یه طرف
    این مشکلا فک کنم به خاطر باگ باشه ؟!


    اونوقت من بخام کاری کنم که مثلا فلان نود تو کیزمت فراخانی بشه باید چیکار کرد ؟ مثلا یه event toch نوشتم میخام توش کدی بنویسم که Matinee تو کیزمت پلی شه
    سلام

    خب اولی که خداروشکر می گی حل شده ولی تا اونجایی که من یادم بود باید توی تنظیمات تعریف ابجکت کالشین رو هم می دادی حالا شاید من اشتباه می کنم در کل بگذریم .


    فشار میاد؟ یعنی چی ؟ خب این مدل فیزیکیه شما اگه یه جسمی رو هم اینجوری بلند کنی واکنش فیزیکیش اینجوریه . در کل نفهمیدم چی گفتی


    در مورد سومی هم خب راه زیاد داره . من ساده ترین راه رو بهت می گم . اگه می خوای مثلا یه چیزی تاچ بشه که شما بتونی با اون مثلا متینی رو راه بندازی اول میای اون event ات رو فراخونی می کنی روی صفحه حالا اگه مدل بود یا هرچیز دیگه بلاخره این یه محدوده ای دور خودش داره و ملاک اینه که وقتی بازیکن بهش خود اون فعال بشه . خب حالا کالیشنش رو به TochAll تغییر بده :



    حالا توی کیسمت راحت با گذاشتن نود Toch ازش استفاده کن همین

  13. این کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •