تبلیغات :
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 18 از 28 اولاول ... 8141516171819202122 ... آخرآخر
نمايش نتايج 171 به 180 از 280

نام تاپيک: آینده برنامه نویسان || (چه زبانی یاد بگیریم + از کجا شروع کنیم) * (WPF,WP7,Silverlight) چیست؟

  1. #171
    کـاربـر بـاسـابـقـه god of war 2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    585

    پيش فرض

    از طرفی با WPF هم میتونن بهترین بازی های گرافیکی رو بسازن و هرچی فکرشو بکنن میشه با WPF انجام داد و اصلاً محدودیت نداره.بازی های سه بعدی کاملاً جرفه و پیشرفته رو که با 10 هزار خط کد توی زبان های دیگه مینویسن توی WPF کمتر از دو هزار خط کد مینویسن و بسیار سریعتر و کار آمد تر خواهد بود.
    لطفا در رابطه با موضوعی که هیچ اطلاعی ازش ندارید صحبت نکنید.
    اگر قرار بود با WPF بازی بسازن هیچوقت انجین هایی مثل Unreal , Quake و ... ساخته نمیشد.
    Last edited by god of war 2; 26-01-2012 at 17:42.

  2. 2 کاربر از god of war 2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #172
    کاربر فعال انجمن دات نت عــــلی's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    زیر سایه عرش الهی
    پست ها
    2,335

    پيش فرض

    بنام خدا.
    سلام.
    لطفا در رابطه با موضوعی که هیچ اطلاعی ازش ندارید صحبت نکنید.
    اگر قرار بود با WPF بازی بسازن هیچوقت انجین هایی مثل Unreal , Quake و ... ساخته نمیشد.
    .
    کجای دنیا سیر میکنی برادر؟اینطور که معلومه اصلاً هیچی از سیستم برنامه نویسی سال 2011 خبر نداری.
    جالب اینجاست که توی ویژوال استادیو 2011 نه تنها شما میتونی بازی حرفه ای بسازی بلکه برای خود ویژوال استادیو این قابلیت فراهم شده که کاربر بتونه کارها و مدل های سه بعدیشو مثل 3d max و نرم افزار های سه بعدی مدیریت کنه.
    شما نه تنها میتونی بازی سه بعدی بسازی بلکه قادر خواهی بود که نرم افزار های سه بعدی هم بسازی.یعنی بتونی فرمی رو که طراحی کردی به صورت سه بعدی به کاربر نمایش بدی...شاید به فکر کسی هم خطور نکرده باشه.ولی فکر کنم مایکروسافت با این کار دیگه ایده ای نداشته باشه که ورژن جدیدی برای دات نت بده!!

  4. 2 کاربر از عــــلی بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #173
    کـاربـر بـاسـابـقـه god of war 2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    585

    پيش فرض

    کجای دنیا سیر میکنی برادر؟اینطور که معلومه اصلاً هیچی از سیستم برنامه نویسی سال 2011 خبر نداری.
    جالب اینجاست که توی ویژوال استادیو 2011 نه تنها شما میتونی بازی حرفه ای بسازی بلکه برای خود ویژوال استادیو این قابلیت فراهم شده که کاربر بتونه کارها و مدل های سه بعدیشو مثل 3d max و نرم افزار های سه بعدی مدیریت کنه.
    VS به عنوان یک IDE برای زبان ++C در بازیسازی به وفور استفاده میشه اما این هیچ ربطی به WPF نداره و نخواهد داشت.
    شما نه تنها میتونی بازی سه بعدی بسازی بلکه قادر خواهی بود که نرم افزار های سه بعدی هم بسازی.یعنی بتونی فرمی رو که طراحی کردی به صورت سه بعدی به کاربر نمایش بدی...شاید به فکر کسی هم خطور نکرده باشه.ولی فکر کنم مایکروسافت با این کار دیگه ایده ای نداشته باشه که ورژن جدیدی برای دات نت بده!!
    متاسفانه شما انقدر در WPF غرق شدی که دیگه هیچ جایی رو نمیبینی.
    فرم های سه بعدی حتی با یک کتابخانه ساده مثل ClanLib هم قابل پیاده سازی هست.
    یک نمونه در Qt که زیاد هم جدید نیست.
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    --------
    در کل پیشنهاد میکنم یکم از Micro$oft و WPF فاصله بگیرید و به جاهای دیگه هم فقط محض بدست آوردن اطلاعات یک سری بزنید.

  6. 3 کاربر از god of war 2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #174
    کاربر فعال انجمن دات نت عــــلی's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    زیر سایه عرش الهی
    پست ها
    2,335

    پيش فرض

    بنام خدا.
    سلام.
    VS به عنوان یک IDE برای زبان ++C در بازیسازی به وفور استفاده میشه اما این هیچ ربطی به WPF نداره و نخواهد داشت.
    متاسفانه شما انقدر در WPF غرق شدی که دیگه هیچ جایی رو نمیبینی.
    فرم های سه بعدی حتی با یک کتابخانه ساده مثل ClanLib هم قابل پیاده سازی هست.
    یک نمونه در Qt که زیاد هم جدید نیست.
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    --------
    در کل پیشنهاد میکنم یکم از Micro$oft و WPF فاصله بگیرید و به جاهای دیگه هم فقط محض بدست آوردن اطلاعات یک سری بزنید.
    در مورد این موضوعات قبلاً بحث شده.نرم افزار AutoCad یکی از نرم افزارهایی هست که با WPF توسعه داده شده:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  8. 2 کاربر از عــــلی بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #175
    کـاربـر بـاسـابـقـه god of war 2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    585

    پيش فرض

    در مورد این موضوعات قبلاً بحث شده.نرم افزار AutoCad یکی از نرم افزارهایی هست که با WPF توسعه داده شده:
    اصلا موضوع بحث این نیست.
    موضوع ساخت بازی با WPF بود که باید گفت در حد ساخت بازیهایی مثل منچ یا دوز 3 بعدی کارایی داره.(تازی برای این بازیها هم گزینه های بهتری هست)
    بعد موضوع عوض شد و به ساخت فرم های سه بعدی رسیدیم که باز مسئله روشن شد.(با کتابخانه های دیگه هم میشه براحتی این کارو انجام داد)
    و حالا هم به نمونه برنامه های ساخته شده رسیدیم.(که این هم مانند بحث های قبلی هست)
    اکثر نرمافزار های بزرگ و معروف با تکنولوژی ها و زبانهای دیگری مثل ++C نوشته شدند و تعدادشان کم هم نیست.و اگر نرمافزاری مثل AutoCad از WPF استفاده کرده مطمئن باشید چیزی خارج از محدوده UI نیست و فقط در همین حد از WPF استفاده شده.

  10. 3 کاربر از god of war 2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #176
    کاربر فعال انجمن دات نت عــــلی's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    زیر سایه عرش الهی
    پست ها
    2,335

    پيش فرض

    بنام خدا.
    سلام.
    اصلا موضوع بحث این نیست.
    موضوع ساخت بازی با WPF بود که باید گفت در حد ساخت بازیهایی مثل منچ یا دوز 3 بعدی کارایی داره.(تازی برای این بازیها هم گزینه های بهتری هست)
    بعد موضوع عوض شد و به ساخت فرم های سه بعدی رسیدیم که باز مسئله روشن شد.(با کتابخانه های دیگه هم میشه براحتی این کارو انجام داد)
    و حالا هم به نمونه برنامه های ساخته شده رسیدیم.(که این هم مانند بحث های قبلی هست)
    اکثر نرمافزار های بزرگ و معروف با تکنولوژی ها و زبانهای دیگری مثل ++C نوشته شدند و تعدادشان کم هم نیست.و اگر نرمافزاری مثل AutoCad از WPF استفاده کرده مطمئن باشید چیزی خارج از محدوده UI نیست و فقط در همین حد از WPF استفاده شده.
    دوست عزیز بجای نظر دادن و ایجاد شبه بهتره اول برید مقاله بالا رو بخونید!!!
    اگه هم حوصلشو ندارید توی یوتوب WPF رو جستجو کنید.
    بازی های منچ و دوز برای سال 1990 با ویژوال بیسیک و سی بود نه برنامه نویسی سال 2011.
    بجای مسخره کردن و چهار تا حرف، بهتره چند تا منبع نشون بدید که ما نه وقتمون گرفته بشه توی پست دادن و پست خوندن هم اینکه یکم علممون بیشتر بشه!!
    میتونید بجای نشون دادن عکس و لینک های خارجی یکم در مورد قابلیت های QT بگید تا بشه حداقل در مورد صحبت کرد!!
    البته اگر اطلاعاتتون وسیع بود حتماً اینکارو میکردید!!

  12. 2 کاربر از عــــلی بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #177
    کـاربـر بـاسـابـقـه god of war 2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    585

    پيش فرض

    دوست عزیز بجای نظر دادن و ایجاد شبه بهتره اول برید مقاله بالا رو بخونید!!!
    اگه هم حوصلشو ندارید توی یوتوب WPF رو جستجو کنید.
    بازی های منچ و دوز برای سال 1990 با ویژوال بیسیک و سی بود نه برنامه نویسی سال 2011.
    چرا راه دور میرید نیاز به یوتوب نیست کافی بخش بازی سازی همین انجن رو یک نگاه کلی بندازید تا از خیلی چیزها مطلع بشید.
    اصلا کلمه WPF رو تو انجمن بازیسازی سرچ کنید ببینید چندتا مطلب پیدا میشه.
    در رابطه با کلمه "برنامه نویسی سال 2011." هم باید بگم که در سال 2011 و 2012 خیلی از زبانها و تکنولوژی ها پیشرفت داشتن و این فقط مختص Micro$oft و WPF نیست که شما فقط از این نام برای WPF استفاده میکنید. نیاز به منبع هم نیست کافی یک سری به وبسایتهای هرکدام بزنید و ببینید که چه امکاناتی اظافه شده و چه بروزرسانی هایی انجام شده.
    بجای مسخره کردن و چهار تا حرف، بهتره چند تا منبع نشون بدید که ما نه وقتمون گرفته بشه توی پست دادن و پست خوندن هم اینکه یکم علممون بیشتر بشه!!
    میتونید بجای نشون دادن عکس و لینک های خارجی یکم در مورد قابلیت های QT بگید تا بشه حداقل در مورد صحبت کرد!!
    البته اگر اطلاعاتتون وسیع بود حتماً اینکارو میکردید!!
    لینکی که دیدید مربوط به وبسایت رسمی Qt هست و منبع موثق تر از این وجود ندارد.(میتونید فایلهایی که گذاشته رو هم کامپایل کنید و خودتون به نتیجه برسید)
    در رابطه با قابلیت های Qt هم که بنده در امضا لینکهایی رو گذاشتم که میتونید به اونجا مراجعه کنید هر سوالی هم داشتید به روی چشم.
    خدایی نکرده اصلا قصد مسخره کردن ندارم و فقط یکم رک حرف میزنم.پیشاپیش عضر خواهی میکنم.

  14. 4 کاربر از god of war 2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #178
    کاربر فعال انجمن دات نت عــــلی's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    زیر سایه عرش الهی
    پست ها
    2,335

    پيش فرض

    بنام خدا.
    سلام.
    اصلا کلمه WPF رو تو انجمن بازیسازی سرچ کنید ببینید چندتا مطلب پیدا میشه.
    آخه WPF یک زبان برنامه نویسی عمومی هست ....شما با ویژوال بیسیک 6 هم میتونید بازی سه بعدی طراحی کنید.مبحث این تاپیک بیشتر مربوط به توسعه نرم افزار هست تا توسعه بازی.در مورد بازی هم توی همین انجمن در مورد Xna یک تاپیک مهم شده و میتونید مشاهده کنید.
    XNA صرفاً فقط برای توسعه بازی هست WPF برای توسعه نرم افزار.....حال این نرم افزار میتونه بازی هم باشه.اما نرم افزار های بازی سازی به علت اینکه مخصوص بازی سازی ساخته شده اند و تا زمانی که مایکروسافت XNA رو پشتیبانی میکنه کسی نمیاد با WPF بازی بسازه....ولی خوب همچین چیزی امکان پذیر هست.
    من دوست دارم بیشتر در مورد QT بدونم.
    نرم افزارش رایگانه؟ اگه نیست از کجا باید دانلود کنیم؟

  16. 4 کاربر از عــــلی بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  17. #179
    کـاربـر بـاسـابـقـه god of war 2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    585

    پيش فرض

    آخه WPF یک زبان برنامه نویسی عمومی هست ....شما با ویژوال بیسیک 6 هم میتونید بازی سه بعدی طراحی کنید.مبحث این تاپیک بیشتر مربوط به توسعه نرم افزار هست تا توسعه بازی.در مورد بازی هم توی همین انجمن در مورد Xna یک تاپیک مهم شده و میتونید مشاهده کنید.
    XNA صرفاً فقط برای توسعه بازی هست WPF برای توسعه نرم افزار.....حال این نرم افزار میتونه بازی هم باشه.اما نرم افزار های بازی سازی به علت اینکه مخصوص بازی سازی ساخته شده اند و تا زمانی که مایکروسافت XNA رو پشتیبانی میکنه کسی نمیاد با WPF بازی بسازه....ولی خوب همچین چیزی امکان پذیر هست.
    WPF بیشتر یک UI Framework هست تا هرچیز دیگه.شاید بشه با VB6 بازی 3 بعدی طراحی کرد ولی از قدیم گفتن "هرکه را بهر کاری ساختند". WPF از قدرت و کارایی در حد بازی حرفه ای و سنگین برخوردار نیست حتی XNA هم در خیلی موارد جوابگوی توسعه یکسری از بازیها نیست.
    کتابخانه هایی مثل DirectX و OpenGL برای همین کار ساخته شدند.البته این قضیه بصورت بلعکس هم صدق میکنه یعنی شما اگر بخواهید با OpenGl یک ویرایش گر متن بنویسید بسیار کار وقت گیر و دشواری هست.

    من دوست دارم بیشتر در مورد QT بدونم.
    نرم افزارش رایگانه؟ اگه نیست از کجا باید دانلود کنیم؟
    Qt بصورت متن باز هست و کاملا رایگان البته لایسنز تجاری برای کارهای تجاری داره اما شامل یکسری موارد خاص میشه.
    چون اینجا بحث زیاد مرتبط با Qt نیست براتون یک دعوتنامه گروه رو میفرستم.

  18. 3 کاربر از god of war 2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  19. #180
    کاربر فعال انجمن دات نت عــــلی's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    زیر سایه عرش الهی
    پست ها
    2,335

    پيش فرض

    بنام خدا.
    سلام.
    WPF بیشتر یک UI Framework هست تا هرچیز دیگه.شاید بشه با VB6 بازی 3 بعدی طراحی کرد ولی از قدیم گفتن "هرکه را بهر کاری ساختند". WPF از قدرت و کارایی در حد بازی حرفه ای و سنگین برخوردار نیست حتی XNA هم در خیلی موارد جوابگوی توسعه یکسری از بازیها نیست.
    شما چقدر با WPF آشنایی دارید؟اینطور بنظر میاد فقط UI رو دیده باشید و کد نویسی و یا نرم افزاری باهاش توسعه نداده باشید.
    ببخشید شما اینهمه بازی های Xbox 360 رو فکر میکنید با چی میسازن؟
    نمیتونید با چندتا کلمه هم XNA و هم WPF رو یر سوال ببرید زیرا در این شک ندارم تجربه شما در QT بیشتر از بنده و تجربه بنده در WPF بیشتر از شماست.و تا فردا هم من از WPF بگم و شما از QT کسی چیزی بهش اضافه نمیشه.
    دقت کنید بنده هیچ اطلاعی از QT نداشتم و برای همین چیزی نگفتم اما شما خیلی راحت دارید میگید WPF اله و بله..خوب نیست در مورد چیزی که زیاد ازش اطلاعات ندارید اینطوری حرف بزنید.
    باز هم تاکید میکنم که پست هایی که در صفحه اول در مورد WPF قرار دادم بخونید.تا User Interface رو با Framework قاطی نکنید.

  20. 3 کاربر از عــــلی بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •