تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 416 از 428 اولاول ... 316366406412413414415416417418419420426 ... آخرآخر
نمايش نتايج 4,151 به 4,160 از 4277

نام تاپيک: [پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین

  1. #4151
    در آغاز فعالیت ACmaster's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2011
    پست ها
    14

    پيش فرض

    آهان. خب این کار اسمش هست Subdivision Surface نه Smooth. عجیبه Autodesk همچین اسمی گذاشته براش، حدس می زنم برا حفظ یکپارچگی با ورژن های قدیمی تغییرش نداده. با این همه دیگه می دونی الان Smooth همونه که تو اون پست تعریف کردم و اینم هست Subdivision Surface:

    درضمن حقیقتشو بخوای "توی هر نرم افزاری برای این که مدل را نرم تر و طبیعی تر کنیم باید تعداد polygon هاش را افزایش بدیم دیگه" ، این درست نیست. نه برای صنعت گیم. از این روش فقط برای کارهای آفلاین استفاده می شه که Performance توشون هیچ اهمیتی نداره. اگه قرار بود از این روش برای بازی استفاده بشه لازم بود رو هر بازی یه تسلا چند میلیونی هم بخریم.

    توی بازی برای افزایش کیفیت از Normal Baking و Bump Making استفاده می شه و تا جایی که ممکن هست تعداد ورتکس مدل رو مینیمم نگه داشته میشه. که البته کار پرهزینه و وقت گیری هست.
    ممنون از توضیحاتتون!
    .

    یه سوال داشتم می خواستم بدونم توی این عکس پایین،این کاری که نور اینطوری از پنجره اومده تو و توی هوا هم پیداست(!) توی udk بهش چکاری میگن؟

  2. #4152
    ناظر انجمن توسعه و ساخت بازی Reza Azimy_RW's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    بی سرزمین تر از باد
    پست ها
    3,322

    پيش فرض

    Light Shaft تو تنظیمات نورها راحت میتونی فعالش کنی ( کاره خزیه )

  3. 3 کاربر از Reza Azimy_RW بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #4153
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    بابا یکی واسم APEX رو بزاره دیگه یعنی هیچ کی استفاده نکرده ؟
    برنامه ی nvidia apex physX lab رو میگم.


    دوستان کسی لینک دانلود این آموزش هایی که محمد تو پست زیر گفته رو داره ؟ :
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    Last edited by 3Dmajid; 07-01-2012 at 18:34.

  5. #4154
    داره خودمونی میشه hasansmoke's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2009
    محل سكونت
    in update function
    پست ها
    124

    پيش فرض

    سلام.
    ایا میشه Swf ای که کامپوننت tlf - text format فلش را دارد داخل یو دی کا وارد کرد.؟

    برای نوشتن فارسی در یو دی کا میخوام.

  6. #4155
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    سلام

    آقا محمد دستت درد نکنه منم همینا رو میخواستم بپرسم که جواب دادی فقط یه سوال دیگه دارم.
    در مورد ساخت اینستالر یه توضیح میدی؟ اونی که design3 گذاشته بود رو خونده بودم ولی الان لینکشو ندارم.فقط همون لینکو بدی کافیه اگه نداری یه توضیح بدی ممنون میشم.
    اون موقع که من کار می کردم آموزشی نبود براش، این جدیده خودت ببین چیکار کرده. منبع خوبی که براش می شناسم فروم خود UDK هست. منم از همونجا کار می کردم. یه سرچ توش بکن.

    ممنون محمد جان. طبق سرچی که زدم به این نتیجه رسیدم که Destructable PhysX از ورژن جدید udk حذف شده ... درسته ؟
    آخه روی fracture mesh راست کلیک کنیم باید گزینه ش باشه که نیست.
    و برای استفاده از Destructable apex باید نرم افزارشو داشته باشیم، کسی لینک این نرم افزارو داره بده ؟>
    خیلی باحاله
    و اما یه سوال، این apex که nvidia فیزیک هست یعنی رو کارت گرافیکای ati جواب نمیده ؟
    بله، حدود یک ساله پیش Apex Destructible جایگزین Physx Destructible شده. باید بسته به بیلد UDK با یکیش کار کنی. اگه از بیلد های جدید استفاده می کنی تخریب های واقعی تری می تونی در بیاری:


    باید براش عضو بشی تا لینک رایگان دانلودشو بهت بده انویدیا. لازم نیس جای دیگه دنبالش بگردی. برای عضویت اینجارو دقیق بخون:

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    یادت باشه تمامی اطلاعاتو دقیق و کامل بدی موقع ثبت نام. اکانتها به صورت دستی تایید میشه و تا تایید نشه نمی تونی چیزی دانلود کنی.

    بعدش یه مدت طول می کشه تا تایید بشی، اگه اطلاعاتت مشکلی نداشته باشه و همونجور که تو اون لینک می گه رفته باشی.، بعد یه مدت تایید میشی و می تونی از همونجا دانلود کنی.

    اینم داکیومنتش برا UDK:

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    راستی همون سایت که قرار شد مقالشو بخونی یه سری ویدئوی رایگان برا Apex درست کرده، اتفاقا تو UDK هم هست.

    منم بعد از قرنی چند تا سوال دارم .
    کسی می تونه ساختار سیو توی dll bind رو واسم توضیح بده ؟ این چه جوری میسازه یعنی مثلا مثل بعضی از بازی ها میاد table میسازه و رکورد مثل بانک های اطلاعاتی ؟ می دونم که اساس یو دی کی واسه این کار نیست ولی علاقه مند شدم یه تحقیقی در موردش بکنم ((یکی نیست بگه خو مرد حسابی برو بازیت رو بساز به این چیزا چی کارداری ))

    راستی کسی اینجا مسلط به انجین نویسی و کلا علومش رو داره ؟ می خوام از یه با تجربه چند تا سوال بکنم اگه کسی هست لطفا ابراز وجود کنه .

    درضمن یک سوال دیگه هم دارم . human ik توی یو دی کی هست ؟ یه سری ik مای کی داشت توش دقیق نگاه نکردم الانم یو دی کی ندارم ببینم واقعا داره ؟

    یه سوال دیگه . بلاخره تکلیف اون پروژه k2 واسه یو دی کی معلوم نشد ؟ یادتون هست که یه سری کلاس k2 توش گذاشتن بعد حذفش کردن خبری ازش نیست ؟"
    سیلسن حان بیکاریا. این سوالا چیه؟ یه چیز بپرس که به درد بازی سازیت بخوره.

    دو مورد آخر که تا جاییکه من می دونم هنوز خبری نیست. مورد اول هم شما ظاهرا اصلا نمی دونی Dll Bind چیه. Dll Bind هیچ کد قابل استفاده ای نداره، اصلا کلاسی نداره که بخواد ساختار سیو داشته باشه. Dll Bind صرفا یه روش ارتباطی هست بین US و Dll های Native، همین.

    در مورد Table هم اگه منظورت به اون سیستم SQLite هست که تو پست قبل گفتم،SQLite یه سیستم بانک اطلاعاتیه مثل بقیه. فرق اصلیه این سیستم که باعث میشه ازش تو صنعت گیم استفاده بشه اینه که برخلاف SQL Server، MySQL ، Oracle و امثالهم از سیستم Client/Server استفاده نمی کنه. در نتیجه نیازی به نصب و کانفیگ سرور نیست. به سادگی به بازیت وصل می کنی و ازش استفاده می کنی. کاری که با اون سیتم های تجاری نمی تونی انجام بدی.

    اگه واقعا به بحثش علاقمند شدی چند ساعت برو تو این سایت بچرخ. چیزای خیلی زیادی فقط با خوندن توضیحاتش یاد می گیری:

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    باز میام.
    Last edited by tovamohammad; 08-01-2012 at 23:56. دليل: اضافه کردن شات

  7. 6 کاربر از tovamohammad بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #4156
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    باز سلام

    سلام.
    ایا میشه Swf ای که کامپوننت tlf - text format فلش را دارد داخل یو دی کا وارد کرد.؟

    برای نوشتن فارسی در یو دی کا میخوام.
    می تونی به سادگی از TextField فلش استفاده کنی، کافیه نوعشو بکنی Dynamic Text و مثل همه ی فیلدهای دیگه تو UDK کارشون داری، یه Instance Name بهش اختصاص بدی.

    در ضمن حواست به اون Font Embedding که گفتم باشه ، بدون اون تو UDK یه مشت مستطیل نشونت میده.

    توصیه می کنم به جای اینکه مورد به مورد بپرسی قبل هر کاری ویدئو های رسمی Scaleform رو ببین. حالا اگه 4-3 سری ویدئو که بقیه گذاشتنم دیدی که چه بهتر ولی سری رسمی رو حتما لازمه ببینی.

    اگه هم می خوای کاربر تو بازی بتونه فارسی بنویسه، باید از Text Input استفاده کنی که یکی از ویجت های CLIK هست.

    ممنون از توضیحاتتون!
    .

    یه سوال داشتم می خواستم بدونم توی این عکس پایین،این کاری که نور اینطوری از پنجره اومده تو و توی هوا هم پیداست(!) توی udk بهش چکاری میگن؟
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    دو تا متد مختلف کلا هست برای اینکار. Light Shaft و Volumetric Light. (برا تفاوت اصلیشون پایین پستو بخون) اینی که تو عکس نشون دادی دومی هست.

    البته مثل اون Smooth که پرسیده بودی، Volumetric Light اصطلاح درستش نیست ولی به این اسم معروف شده تو افراد عامی. نمونش مثل بالای این عکسه:


    تو ساده ترین حالت باید یه Spot Light بذاری تو لول به اضافه ی یه استاتیک مش مخصوص که براش درست می کنی. البته چنتا نمونه تو کانتنت های UDK هست. بگردی پیدا می کنی.

    اینم داکیومنتش:

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    فقط یادت باشه هر جا رسیدی استفادش نکنی. تو ی واقعیت همچین نوری تو محیط هایی که دو تا خاصیت داشته باشه ایجاد می شه. یکی اختلاف روشنایی تو محیط باشه مثل همین عکس و یکی هم هوا یا مه آلود باشه یا کثیف و غبال آلود. تو هوای تمیز و شفاف همچین نوری نمی بینی.

    Light Shaft تو تنظیمات نورها راحت میتونی فعالش کنی ( کاره خزیه )
    البته همونطور که بالاتر گفتم این Volumetric Light هست. برای Light Shaft زاویه ی شما حتما لازمه طوری باشه که به منبع نور یا نزدیکای منبع نور نگاه کنی و حتما هم یه مانع بین شما و منبع نور باشه. Volumetric Light این دو تا محدودیتو نداره ولی مسلما کمی مصنوعی تره.

    -----

    راستی چه عجب این پی سی ورلد لینکو آزاد کرد. دیگه می شه پست درست حسابی بدی بدون اینکه سایزش بیخود دوبرابر شه. (هر چند معلوم نیس از اول چرا بلوک بوده.)

    بای.
    Last edited by tovamohammad; 09-01-2012 at 00:02.

  9. 8 کاربر از tovamohammad بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #4157
    داره خودمونی میشه hasansmoke's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2009
    محل سكونت
    in update function
    پست ها
    124

    پيش فرض

    سلام به همه.
    من تو انیمیت های بازیکنم دو تا انیمیشن راه رفتن معمولی و راه رفتن با حالت زوم دارم.من الان از کدوم نود استفاده کنم تا این انیمیت را وارد کنم تا موقعی که دوربین زوم میشه این انیمیت اجرا بشه.
    همین طور واسه گروه انیمیت Crouch باید از کدوم نود استفاده کنم.

  11. این کاربر از hasansmoke بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #4158
    داره خودمونی میشه hasansmoke's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2009
    محل سكونت
    in update function
    پست ها
    124

    پيش فرض

    رو از صفحه ی
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    دانلود کنم.یا اگه کسی دانلود کرده میتونه یه جا دیگه اپلود کنه واسه ما هم بزاره.







  13. این کاربر از hasansmoke بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #4159
    آخر فروم باز NINJA0098's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    شاهی (مازندران)
    پست ها
    1,001

    پيش فرض

    رو از صفحه ی
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    دانلود کنم.یا اگه کسی دانلود کرده میتونه یه جا دیگه اپلود کنه واسه ما هم بزاره.
    فکر کنم همینو میخواستی ... دوتا نسخه داره نسخه قدیمیشو ندارم .. 2010 رو دارم .. تو سایت اتچ کردن خرابه؟!!
    لینک دانلود :
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  15. 2 کاربر از NINJA0098 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  16. #4160
    کـاربـر بـاسـابـقـه Amin Asterix's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    Stone Mountain
    پست ها
    1,947

    پيش فرض

    دوستان چجوری تو کیزمت به یک بات هدف بدیم برای نابود کردن؟مثلا بهش بگیم بعد spawn یک ماشین رو نابود کنه.

    بعد از کجا میشه این health و ... حذف یا تغییر داد؟

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •