منم بعد از قرنی چند تا سوال دارم .
کسی می تونه ساختار سیو توی dll bind رو واسم توضیح بده ؟ این چه جوری میسازه یعنی مثلا مثل بعضی از بازی ها میاد table میسازه و رکورد مثل بانک های اطلاعاتی ؟ می دونم که اساس یو دی کی واسه این کار نیست ولی علاقه مند شدم یه تحقیقی در موردش بکنم ((یکی نیست بگه خو مرد حسابی برو بازیت رو بساز به این چیزا چی کارداری

))
راستی کسی اینجا مسلط به انجین نویسی و کلا علومش رو داره ؟ می خوام از یه با تجربه چند تا سوال بکنم اگه کسی هست لطفا ابراز وجود کنه .
درضمن یک سوال دیگه هم دارم . human ik توی یو دی کی هست ؟ یه سری ik مای کی داشت توش دقیق نگاه نکردم الانم یو دی کی ندارم ببینم واقعا داره ؟
یه سوال دیگه . بلاخره تکلیف اون پروژه k2 واسه یو دی کی معلوم نشد ؟ یادتون هست که یه سری کلاس k2 توش گذاشتن بعد حذفش کردن خبری ازش نیست ؟"