سریر خودروی لیموزین ایرانی هست که بسیار زیاد از قابلیت های یک لیموزین فاصله داره.
خودروساز ایرانی توجه نداشته که افزایش طول خودرو و یه تودوزی چرم دلیل بر لیموزین بودن خودرو نیست.
همونطور که میدونید خودروهای کلاس لیموزین بسیار پیشرفته تا جایی که تولیدشون اندک و طرفدارانشون خاص هست.
همچنین ادوات و لوازم به کاررفته در یک خودروی لیموزین از عالی ترین مواد اولیه هستن.
امکانات رفاهی یک لیموزین امروزی بسیار مجلل و مدرن و دارای زیباترین ترکیب رنگ هاست.
و لیموزین ها همیشه با کیفیت ترین خودروها هستن.
حالا شاهده حضور سمند سریر با امکاناتی کمی بیشتر از سمند LX به عنوان لیموزین هستیم.
ایران خودرو اگر همین سمند LX رو با این تجهیزات و موتور تولید میکرد خیلی موفق تر بود تا تولید سریر.
و در مورد قیمت هم که بحثی نیست.
در ضمن از آقا مهدی که این تاپیک رو زدن تشکر میکنم و باید خدمتشون عرض کنم که جای این تاپیک در بخش مشاوره خرید
نیست و بیشتر توجه کنن.
تاپیک رو باید در بخش ایران خودرو ایجاد میکردین.
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید