منظورت از قابل مقایسه نیست چیه ام وی ام خیلی بهتره یا بدتر . ما که نفهمیدیم
من نگفتم 206 تیپ بالاش ماشین بدیه خیلی هم خوبه
موفق باشی
____________________________________
انسان ها .... بقیشو یادم رفت
منظورت از قابل مقایسه نیست چیه ام وی ام خیلی بهتره یا بدتر . ما که نفهمیدیم
من نگفتم 206 تیپ بالاش ماشین بدیه خیلی هم خوبه
موفق باشی
____________________________________
انسان ها .... بقیشو یادم رفت
منظورم این بود که از لحاظ کلاس بندی نمیشه یه 206که تو کلاسه هاچ بکه رو با یه ام وی ام 530 که سدان خانوادگی مقایسه کرد.(از جمله مقایسات فنی یا ایمنی)
کبوتر با کبوتر باز با باز
(البته به علت تنوع کم تو ایران این کار حتما میشه)
دوست عزیز خوحالم که نظرتون را با حوصله شرح دادین . ممنون . ولی باید بگم من هم اول مثل شما مخالف بودم ولی ما بودحه و انتخاب محدودی داریم این بود که به فکر تحقیق افتادم. در مورد mvm110 درست میگین ولی من فقط از mvm530 دفاع میکنم و نه از mvm110 و نه از mvm شاسی بلند . در مورد تست تصادف mvm530 واقعا عملکرد خوبی داره . در مورد برندهایی مثلتویوتا . ازارا و ... معلوم که خیلی بهترن خوب پولش هم خیلی بیشتره. در مورد زانتیا کارکرده من هم به اون فکر کردم ولی اگه تست تصادف زانتیا رو ببینی متوجه میشین که خیلی آسیب پذیره و عملکرد خوبی ندارد پس زانیای دست دوم ( مثل هر ماشین دست دو دیگه ) امکان سابقه تصادف از جلو رو داره و خیلی خوب میدونید که ماشین که از جلو و شاسی خیلی آسیب ببینه هرچقدر هم خوب تعمیر شده باشه بازهم خیلی جالب نیست .
خواهش میکنم هومن جان.ولی یه نکته.این تست تصادف رو یه شرکت چینی انجام میده نه موسسه معتبر اروپایی euroncap
در مورد زانتیا هم حق با شماست.البته یه حسنی که زانتیا داره کمک فنرهای بسیار عالی در حد اس کلاس ه.(یه جا خوندم که سیتروین که مخترع این نوع کمک بوده این کمک ها رو تحت لیسانس به رویز رویز میفروشه که توی ماشیناش از شبیه همین کمکا استفاده کنه)
ای کاش خودرو های به اصطلاح ملی ما واقعا ایرانی بودن نه چینی
ای کاش سمندی که با 5 میلیون جمع میکنن 15 میلیون به مردم نمی دادن
ای کاش مگان 6 ایربگ رو 2 ایربگ و ریو 2 ایربگ رو بدون ایربگ نمیکردند
ای کاش پراید 2 میلیونی رو 9 میلیون به مردم نمی دادن
ای کاش ...
جای این بحث هایی که ایرانی بهتره یا چینی در ایران نیست چون دوستان سمندی که فرانسوی ها طراحی کردن المانی ها موتورش رو طراحی کردن و قطعاتشم چینی است رو به اسم خودروی ملی به مردم میدند
خودروی جدیدشون دنا هم که بیرونشو تمامن از سوزوکی گرند ویتارا کپی کردن و داخلش هم از روی سوناتا
Last edited by dash_mehdi; 04-03-2012 at 00:11.
دوستان گرامی میشه محبت کنید به جای این که همش حرف چینی یا ایرانی بودن ماشینا رو بزنین از کیفیت بگید از مشخصات فنی بگید کسانی که تست کردن بیان توضیح بدن خواهشا و این که دوستای گلم همچین میگن چینیه یادشون رفته ایران خودمون جنسایی که تولید میکنه دست کمی از چین نداره حالا شاید یکم بهتر باشه اما خیلی هم فرقی نداره
و این که چین هم مثل ایران خودمون جنس خوب و بد داره
بیست و هفت خودرو تولید داخل در دی ماه 1390 مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته اند . این ارزیابی مانند ماههای گذشته در 9 معیار "سیستم فنر بندی" ، "تعلیق و فرمان" ، سیستم موتور" ، "ترمز" ، "تجهیزات الکتریکی" ، "تزئینات داخلی و خارجی" ، "صداهای غیرعادی" ، "بدنه" ، "نفوذ آب" ، "رنگ" ارزیابی شده اند . در این بین خودورهایی که بین صفر تا 120 نمره منفی کسب کرده اند در دسته "خیلی خوب" قرار گرفته اند که در آن میان چهار خودرو چینی MVM530 ، MVMX33 ، mvm110 و Chery (ویانا) جزء گروه خیلی خوب دسته بندی شده اند . آن طور که در جدول رده بندی دی ماه آمده است خودرو MVM مدل 530 بهترین کیفیت را به خود اختصاص داده است . این خودرو در رده بندی بالاتر از سمند و پژو405 قرار گرفته است
خوب من از دیروز تا امروز با این خودرو حدود 600 کیلومتر در شهر و خارج از شهر رانندگی کردم و تجربیاتم رو برای دوستان میگم.
خوب از همان ابتدا که وارد خودرو میشویم : کیفیت قطعات داخلی و داشپورد خوبه اما نسبت به قیمت 24 میلیونی کمی پایین تره اما در کل خوبه.
قدرت موتور بسیار عالیه.
و من تونستم راحت یک زانتیا رو در اتوبان قم بگیرم.
سرعت 170 کیلومتر در ساعت رو پر کردم اما این جور که به نظر می رسید راحت میشه 220 تا پر کرد.(البته با احتساب 20 - 30 کیلومتر خطای همیشگی کیلومتر شمار های خودرو ها)
این خودرو سواری نرمی به ادم میده و می تونم بگم با خودروی پارس ELX یکیه اما شتاب پارس ای ال ایکس رو نداره.
اما موتور این خودرو خیلی پرقدرته و به هیچ وجه در سربالایی ها با وجود 5 سرنشین کم نمیاره و افت قدرت نداره.
مصرف سوخت خوبه و می تونم بگم نسبت به موتور 2000 سی سی 16 سوپاپه عالیه. میانگینی که من به دست اوردم حدود 8.2 لیتر بود. تو جاده که 6.5 میسوزونه.
امکانات خودرو برای یک خودروی 24 میلیونی خیلی خوب هست و امکاناتی نظیر سانروف و یا موتور 2000 سی سی در خودروی در این رنج یافت نمیشه.
یکی از ایراداتی که من از این خودرو بدست اوردم ایراد در کمک فنر هاست (مخصوصا عقب) اما در حدی نیست که لذت رانندگی با این خودرو را از بین ببره.
فضای اتاق خودرو هم بسیار مطلوب و جاداره.
ترمز ها عالی هستند و نسبت به سمند ال ایکس که مقایسه میکنم بهتراند.
پایداری در پیچ ها هم خیلی خوبه.
یکی از اصلی ترین رقیبان این خودرو سورن ELX و پارس ELX هست اما من تجربه رانندگی با سورن رو نداشتم و نمی تونم نظر بدم اما نسبت به سمند LX و پارس ELX این خودرو در نرمی/امکانات رفاهی/راحتی در رانندگی/طراحی داخلی و خارجی و قدرت موتور کاملا برتره.
در کل من از رانندگی با این خودرو لذت بردم و می تونم بگم اگر کسی فقط شتاب و سرعت براش مهم نیست (پارس ELX) این خودرو می تونه گزینه ی خیلی خوبی باشه.
در کل من فقط از ایناش خوشم نمیاد یکی جنس پلاستیکی داشبورد
یکی ظاهر بیرونی بیشتر ماشینهای چینی (استیل) و یغور
یکیم اینکه واقعا معلوم نیست بعد از 2 سال چه شکلی میشه
دنده معمولی
ولی اگه از روز اول مشکل نداشته باشه ماشین نرم و خوبیه
اطلاعات چری ویانا
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)