تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 4 1234 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 36

نام تاپيک: Trine 2

  1. #1
    مدیر انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Layken's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2009
    محل سكونت
    Sillent Hill
    پست ها
    7,262

    پيش فرض Trine 2




    ناشر..:
    Frozenbyte

    سازنده..: Atlus

    پلتفرم..: PC--PS3--X360

    تاریخ انتشار..: December 6, 2011 ...: PC

    و برای پلتفرم های Xbox360 و PS3 به ترتیب 21 و 20 دسامبر خواهد بود

    سبک..: Platform/puzzle

    مد..: Single-player, Multiplayer

    دو سال پیش عنوانی پلتفرمینگ منتشر شد که با ارائه جو جدیدی توانست مدل جدیدی رو از این سبک با داستانی زیبا ارائه کند در این بازی ما با سه شخصیت متفاوت همراه هستیم که از توانایی های مهم این بازی سویئچ کردن در بین این کارکترها هستش زیرا که هر کدام از انها توانایی های خاص خودشون رو دارن و این که حتما این تونایی ها در گیم پلی بازی تاثیر مستقیمی دارد همانطور که در قسمت قبلی دیدم و این بار هم خواهیم دید در اولین نمایش این بازی در سال پیش دیدیم که همان سه شخصیت بازی حضور دارند و با توجه به موسیقی زیبای بازی و روند عالی که در ان نمتایش کوتاه دیدیم اخر کار ما با یک غوباغه بزرگ روبرو میشیم که ویدئو د رانجا تمام می شود و ما را در عطش باقی قرار میدهد
    سایت گیم اسپات هم گفتگویی داشته با طراح ارشد بازی که در زیر قرار میدهم





    Trine 2 Q&A
    Previews

    گفتگوی گیم اسپات با طراح ارشد بازی Lauri Hyvarinen

    گیم اسپات:
    تصور اينكه Trine چطور اصلاً اتفاق افتاد؟ آيا به يك نتيجه هميشه اميدوار بوديد؟

    لوری هيوارينن:
    Trine اصلی در ابتدا يك پروژه خيلی كوچك بود كه به وسيله يكی از برنامه‌نويسانمان بود و يك جمعي از كارآموزان بوجود آمد. قبل از سال 2008، آغاز پروژه بزرگمان كليد خورد بنابراين ما تصميم گرفتيم تنها روی Trine متمركز شويم. كه به مقدار زيادی تغيير منتج شد.
    كاری آسان نبود و سختی هاي در طول راه بودند اما در انتهای روز ما از اينكه Trine چطور بيرون مي آيد كاملاً خوشحال بوديم. شما میتوانستيد بگوييد ما به اندازه كافی خوشحال بوديم اما نه به كلی بر میآوريم بنابراين ما وقتی كه بازی را شناختيم خوب بود و همچنين توانست فروش خوبي داشته باشد، ما در حال كار كردن روی يك نتيجه تصميم گرفتيم شروع بكنيم و توانستيم از تمام نظرات جديدمان استفاده بكنيم. در ژوئن 2009 اين كار درست در زماني اتفاق افتاد بازی اصلی تمام‌شده بود . مايه افتخار بود ، دانستن اينكه تكيه‌گاههايي زياد آنجا از بيرون حمايت مي كند و آن بسياري از مردم منتظر برای Trine 2 بودند!

    GS:
    چه داستاني پشت Trine 2 است؟ آيا میتوانيد به ما در مورد كاراكترها بگوييد؟ آيا سبك بازی خيلی تغيير كرده است؟

    LH:
    Trine 2 سه نفر جادوگر آشنا، دزد و شواليه را برای شركت در يك تلاش جديد براي احياء باقيمانده دنيا كنار هم مي آورد. در اين زمان قهرمانان در حال يورش به قلمرو سرزمين كهن هستند، جايي كه يك تهديد جديد در حال پديدار شدن است. داستان در مقايسه با Trine اصلی به جاهاي عميق‌تري كشيده مي شود ؛ ما حقيقتاً با Trine 2 روی گفتن يك داستان تخيلی بزرگ تمركز مي كنيم.
    از جنبه سبك بازی، مقدار زيادی پيشرفت وجود دارد: قهرمانان داراي توانايیها جديد میشوند، انواع دشمنان افزايش يافته و همه آنها مرموز تر شده اند ، بعلاوه افزودني هاي كوچكو بزرگ بسياري اضافه شده اند . آخر ولی نه نهايت ، ما داريم تمام موتور سبك بازیمان را باز نويسی میكنيم ، كه بدين معني است كه هم بازي با چند بازيكن بصورت مشاركتی هم آفلاين و هم آنلاين در دسترس باشد بنابراين بازيكنان در تمام جهان میتوانند ملحق بشوند و با دوستانشان كه مهم نيست در همان اتاق باشند يا 10000 مايل دورتر سكونت داشته باشند بازی نمايند .

    GS:
    جلوه های قابل توجه و موسيقی آرام چيزيست كه در بازی اول به چشم مي خورد. آيا همان را در ورژن دوم میتوانيم انتظار داشته باشيم؟

    :LH
    ما هدفمان را خيلی بالاتر از اين مرتبه گرفته ايم. Trine يك بازی زيبا است اما Trine 2 سهم چيزها بالاتر از يك بازي ساده است. ما داريم موتورمان را باز نويسی میكنيم، سايه‌های بهتري اضافه‌شده اند و فضا روشن تر است، سايه‌اندازي ها تماماً اثر جزيي را میگذارند و به طور كلی ما مدل های هنری ، تركيبات و انيميشن هاي جديدي را داريم كه استفاده كنيم. همچنين ما با توجه بيشتر به طراحي سطوح و محيط پرداخته‌ايم تا دنيا را زنده‌تر احساس كند.
    در يك كلام ، Trine 2 به يكی از زيباترين بازیهاي منتشر شده تبديل خواهد گرديد!
    همه چيز مطمئنا در Trine زيبا است.

    GS:
    شما چه چيزهايی از توسعه بازی اول آموختيد كه مي خواهيد در نتيجه كار بكار ببريد؟

    LH:

    مقدار زيادی درس ظريف براي آموختن وجود دارند، چيزهاي ساده اي كه براي تسهيل پيشرفت ناديده گرفته مي شوند. چيزها مانند اينكه بازيكن را به اصول آبی آشنا بكند با يك پرتگاه عظيم عظيم كه مانند يك مرگ تله‌ای به نظر مي رسد و اگر شما در آن بپريد، مانند آنچه كه در سطح پنجم Trineغار كريستال است، نمي باشد.
    گفته شده كه بيشتر دروس بزرگتر منسوب به كار و طرف توليد هستند. Trine يك پروژه خيلی سخت بود كه به حد تكميل رسيده بود. ما Trine 2 را قطعاً نه فقط میخواهيم يك بازی بهتر بسازيم بلكه پروژه اي بهتر را از آن انتظار داريم. نشانه هاي زودهنگام خوبند ؛ برای مثال، نشان دادن Trine 2 با آلتوس مسابقه اي در فضاي بازی بود و ما قبلاً سودهايي را برده ايم!




    GS:
    آيا شما میتوانستيد شرح بدهيد در Trine 2 چه شده و چه تغييراتي نمايان میشود ؟

    LH:
    ايده اساسی سه كاراكتري كه معماها را با توانايیهای بیمانند خود حل میكنند ، ولي هنوز آنلاين و آفلاين بازي با چند بازيكن قدری فراتر است و ما حتی بازی را به عنوان يك تجربه مشاركتي با تمركز بيشتر روی توازن كاراكترها لذت‌بخش تر درست كرده ايم. ما مقداری توانايی جديد جذاب اضافه كرده‌ايم براي اينكه هر كاراكتر را از نظر حل معماها و مهارتهاي جنگي بهتر كنيم و در كل كاراكترها را متوازن‌تر میكند. بعضی از معماها بزرگتر و پيچيده‌تر هستند اما در همان موقع براي هر يك از معماها راه‌حلهايي وسيع است و هر كاراكتر و تركيب كاراكتري راه‌حلهای خودشان را دارند كه میتوانند از آنها استفاده بكنند بنابراين هيچ كس نبايد از آنها خرده بگيرد يا آنها را بیمصرف احساس كند. وقتی كه شما Trine 2 را با مشاركت بازی میكنيد، خوشی زيادی از كنترل كاراكتر بدست مي آوريد.
    ما همچنين به اصول GPR بازي Trine 2 مقداری پيچيدگي 2ايجاد كرده‌ايم، تا كاراكتر بطور اساسي ارتقاء پيدا كند. ما هميشه میخواسته‌ايم به حقيقت يك چيزی در بازی ارتقاء پيدا بكنيم --- برای مثال، يك جزء جديد به بازی اضافه كرديم-- و ما به آن پافشاري مي كنيم. سيستم ترفيع يافته جديد احساسي آشنا خواهد داشت اما اين احساس از قابل استفاده بودن و لذت‌بردن خيلی بيشتر است.
    همچنين دامنه وسيعي از پيشرفت‌ها روی دوش كاركنان فنی است، و اين به لطف بازنويسی تمام موتور بازي و اين اجازه كه ما تغييراتي روی سبك بازی انجام بدهيم، مي باشد. برای مثال، بازيكنان برای حالا هر وقت و در هر سطحي میتوانند بازیشان را ذخيره بكنند و بازی بدين شكل ادامه خواهد داد. علاوه بر تمام پيشرفت‌های ظاهری، بازی نيز بايد به يك سرعت فريم صاف برسد.
    بهترين كار اين است كه بنشينيم و آنرا در يك نگاه بررسي كنيم.

    GS:
    ما نتيجتاً چه انتظاري میتوانيم از ازای موسيقی داشته باشيم؟

    LH:
    موسيقی يك نقش مهم در Trine 2 بازی میكند، درست مثل نقشي كه در بازی اصلی انجام داد. Trine 2 مي رود كه آشناتر ولي بهتر به نظر برسد. در انتهای روز، ما نمیتوانيم موسيقی Trine 2 را به درستی توصيف كنيم؛ بدين معنا كه رسيدگي به تريلر ها و ساير ويدئوها ، كاري بس سخت است. ما به جزئيات بيشتر روی موسيقی Trine 2 در ماه‌های آينده مي پردازيم اعلام میكنيم بنابراين با ما باشيد!

    GS:
    بازی مولتی و بخش مولتی هميشه يك ويژگی مطلوب است. آيا تنظيماتي داريد كه برايش درست كنيد؟

    LH:
    Trine 2 از سه كاراكتر و توانايیهايشان در فكر آيا تك‌بازيكن است يا مشاركتي ، آفلاين يا آنلاين ساخته‌شده است . Trine 2 يك حالت آنلاين و مشاركتي كامل دارد و اين برای بسياري از گيمر ها تفاوت اصلی خواهد بود اما همچنين ما براي اطمينان از اينكه كه تجربه واقعی مثل صاف و مفرح است ، توجه زيادی كرده‌ايم. در حالت مشاركتي، بازيكنان در راههاي متفاوت میتوانند به پاسخ بسياری از معماها دست بيابند و اين مقدار خوشی زيادی را فراهم میكند و قابليت دوباره بازی كردن را برای بازی تدارك مي بيند. همچنين يك دسته حقه‌ها كه حقيقتاً سخت يا ناممكن است وجود دارند كه در تك‌بازيكن شايد نتوان از آنها استفاده نمود اما در مشاركتي قابل دسترس‌تر میشوند.


    GS:
    آيا بازيكنان برای لذت بردن از بازي به بازی كردن بازي اول احتياج دارند ؟

    LH:
    ما به همه Trine را توصيه میكنيم برای اينكه يك بازی بزرگ است و ما مفتخر به آن هستيم اما Trine 2 يك ماجراجويی كاملاً تازه است و حتی تجربه اي بزرگ كه شما تا حال آنرا بازی نكرده‌ايد. دوستداران بازي اصلی درست در خانه با كاراكترها خواهند بود اما در كل بازی به بازيكنان جديد دسترس خواهند داشت
    بازی به صورت شبکه ای نیز در PSN و Xlive قرار خواهد گرفت

    شات هایی از بازی..:

    ******

    ******

      محتوای مخفی: سایز بزرگ از چپ به راست 
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید




    Lauri Hyvarinen



    شخصیت های بازی..:



    The Thief

    نام اصلی این زن Zoya هستش و بسیار مرموز هستش طوری که در قسمت قبل هم این حس رو داشت
    از ویژگی های او استفاده از تیرو کمان هست که بسیار ماهرانه انجام میدهد و بیشتر برای مبارزات دور به کار میرود
    و در مبارزات نزدیک خیلی قوی نیست
    لازم به ذکر هستش که او بسیار زنی ماهر در امر دزدی هستش



    The Wizard

    نام اصلی او Amadeus بوده و و از سیستم جادو در نبرد های خود استفاده میکند او بیشتر برای جابه جایی و
    حرکت دادن اجسام از نیروی خود استفاده میکند



    The Knight

    قوی هیکل ماجرای ما که نام واقعی او Pontius هستش زور بازوی خوبی داره و در سیستم Melee توانایی خوبی داره
    و در مبارزات نزدیک مبارز خوبی هستش

    ویدئو های بازی ..:

    **********


    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    ای برادر کپی چون پیمانه است حق این مولفه هم محفوظ است
    Last edited by Layken; 07-12-2011 at 15:19.


  2. #2
    Moderator vahidgame's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    6,503

    پيش فرض

    مرسی حامد...
    شماره اول اون یه بازی هنری خلاقانه ای بود و جوری بود که اکثر افراد رو راضی می کرد
    امیدوارم این شماره هم به همین صورت باشه و ما مثل شماره قبل از دانلودش لذت ببریم : دی
    +
    نمی دونم چرا از طرفی بیشتر سایت ها رو دیدم نزده بودن که بازی تاخیر خورده و از طرفی خبری هم از بازی نیست

  3. 5 کاربر از vahidgame بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    داره خودمونی میشه duke_m96's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    پست ها
    197

    پيش فرض

    موسيقي main اش عاليه مي تونيد از لينك زير دانلود كنيد

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    حجمش 2 مگه
    من كه واقعا لذت بردم
    Last edited by duke_m96; 04-12-2011 at 19:53.

  5. 5 کاربر از duke_m96 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    آخر فروم باز marmolak kocholo's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    It's S3cr3T
    پست ها
    2,203

    پيش فرض

    تاریخ انتشار..: December 6, 2011 ) مثل این که تاخیر خورده و رفته 2012
    تاریخ انتشار بازی برای PCا 7 December هست ( امروز )
    و برای پلتفرم های Xbox360 و PS3 به ترتیب 21 و 20 دسامبر خواهد بود.

    ( در واقع بازی برای PC منتشر شده... )

  7. 3 کاربر از marmolak kocholo بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #5
    حـــــرفـه ای Erfan.'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    Solar System
    پست ها
    5,350

    پيش فرض

    Bit-Gamer به بازی نمره داد(هر چند سایت خیلی مهمی نیست) :




    لینک Review:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    پیروز باشید.

  9. 6 کاربر از Erfan. بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #6
    مدیر انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Layken's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2009
    محل سكونت
    Sillent Hill
    پست ها
    7,262

    پيش فرض

    کلا امسال بازی های خوب در هر ژانری زیاد داریم و این خیلی عالیه..(قدر این سالو بدونید دی)
    دو تا امتیاز دیگه..:

    Eurogamer Italy: 90
    Bit-Tech: 95




  11. 5 کاربر از Layken بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #7
    Moderator vahidgame's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    6,503

    پيش فرض

    جالبه فعلا میانگینش هم توی متا 90 شده و سایت هایی که بازیو نقد کرده بودن همه اشاره داشتن که بازی نسبت به شماره قبلی بهتر شده. مثلا همین Eurogamer Italy که به شماره قبلی 8 داده بود به این شماره 9 داده...
    چند وقته دنبال لینک دانلود بازیم مخصوصا دیشب که بازم پیدا نکردم و توی تورنت نیومده بود وگرنه دیشب بازیو گرفته بودم و الان نقدش رو اینجا می ذاشتم
    ولی الان چند ساعتیه که لینک تورنت بازی به تعداد زیاد اومده و خیلی راحت می تونید اونو دانلود کنید البته نسبت به شماره قبلی حجمش بیشتره و حدود 1.3 گیگ

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  13. 5 کاربر از vahidgame بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #8
    Moderator vahidgame's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    6,503

    پيش فرض

    تریلر لانچ بازی هم خیلی قشنگه:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اونایی که از بازی اطلاعات زیادی ندارن که حتما ببینن چون دیگه به طور واضح نشون میده بازی چه جوریه و در چه سطحیه
    بخش co-op هم ظاهرا خیلی جذاب طراحی شده و از نکات مثبت بازیه

    امتیاز ها هم فعلا بیش از حد بالائه یعنی مثلا امتیاز یوزهای گیم اسپات رو دیدم فعلا 9.4 بودش!
    این جور آمار ها به مرور مطمئنا تغییر می کنه ولی غیر این کلا احساس می کنم بازی باید شاهکار باشه!

  15. 5 کاربر از vahidgame بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  16. #9
    آخر فروم باز Davood_titan's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2009
    محل سكونت
    ...::: هـمــــدان :::....
    پست ها
    1,419

    پيش فرض

    سبک بازیش چطوریه ؟؟

  17. #10
    پروفشنال ali703's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    مینودشت-شوشتر!!!
    پست ها
    823

    پيش فرض

    اگه اشتباه نکنم تخیلی باید باشه ، کرک اصلیش اومده؟

صفحه 1 از 4 1234 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •