از یک شرکت خصوصی adsl اینترنت گرفتم، از نظر هزینه اشتراک و غیره مثل مبین نت هست. تازه بد بختا هزینه نصب و راه اندازی هم نصف مبین نت! کلا هم فکر نکنم تو شرکتشون بیشتر از 10 نفر آدم باشن. ولی خداییش ساعت 8:30 شب زنگ زدم بهشون گفتم آقا اینترنت من نیم ساعته قطعه گفت بله برق مرکز مخابراتتیون رفته و یک نفر مامور با موتور فرستادیم تا مشکل اون مرکزو حل کنه. مشکلتون بزودی برطرف میشه! بعد هم خداییش وصل شد.
منظورم از این حرفا اینه که مبین نت n تا پشتیبان داره، n تا آدم اونجا بیکار و مفت خور نشستن. هر مشکلی هم که پیش میاد فقط میگن مودمتو جابجا کن. این به جهنم اصلا میگیم اینا انقد آدم ندارند که برای هر کسی که مشکل داره یک مامور بفرستند ولی دیگه وقتی BTS یکجا قطع میشه مشکل از شخص نیست که ت..مشونم نیست مشکل از خودشونه!
این نشون میده که مبین نت مشتریهاشو به هیچ جاش حساب نمیکنه. به قول شما اگر 2 روزم تعطیلی بود بینش دیگه اون بی تی اس رو حال حالاها بیخیال میشدند، شاید هم هم فراموشش میکردند.
ولی در کل من امید دارم مبین نت بهتر میشه تا 3-4 ماه دیگه!
مثل ایرانسل ، اول چندماه خوب بود، بعد از معروف شدن افتضاح شد و خیلی از مشتریهاشو از دست داد و هرچی سایت نظرسنجی و بحث در مورد وایمکس ایرانسل رو که باز میکردیم ضد ایرانسل بودند، ولی الان چندوقتیه میبینیم که میزان نارضایتی از ایرانسل کاهش یافته و کیفیت سرویسش داره قابل قبول میشه.
مبین نت هم همین روند رو داره طی میکنه.