*******************************
*******************************
Last edited by hasansmoke; 04-11-2011 at 15:36.
حسن جان این فقط AddExplosionForce هست اما انصافا جالب کار کردی.
راستش فکر کردم سیستم تخریب پذیری point (مثل آنریل )هست راستش درجا براش رفتم.
دادا AddExplosionForce نیست.یه دونه مش هست که تخریب میشه.اگه دقت کرده باشی میبینی uv اونقسمتی که تخریب شده و دوباره ساخته شده خراب هستش.
راستش کیفیت فیلم یکم پایین بود متوجه نشدم .منظورت درست نگرفتم.
ویدئو با کیفیت بالا اضافه شد.لطفا دانلود کنید تا با کیفیت بهتری ببینید.
با سلام:
فکر کنم شما یه شی رو توی یک نرم افزار سه بعدی به صورت تخریب شبیه سازی کردی مثلا با Houdini Master یا RayFire مکس بعد مش تخریب شده برده شده به یونیتی بعد با استفاده از کد تونستی مش ها را تخریب کنید البته فقط فکر کردم.
چون من با Ray fire مکس این کارو کرده بودم با کیفیت بسیار عالی.
در کل کارتون درسته
یا علی
نه خیر.ریل تایم تخریب صورت میگیره و هیچ نرمافزار جانبی وجود نداره.
با سلام:نه خیر.ریل تایم تخریب صورت میگیره و هیچ نرمافزار جانبی وجود نداره.
گفتم که فقط فکر کردم .
میشه توضیح بدید از چه تکنیکی استفاده کردید
یا علی
اگر اینی باشه که من میگم خیلی هم پیچیده نیست
قضیه اینه که هر Face از مدل رو پیدا میکنه و از هم جدا میکنشون.با یه نیرویی هم هر کدوم رو در جهت خودش پرت میکنه یعنی مثلاً بالایی رو رو به بالا و چپی رو به چپ و غیره,اینجوری به نظر میاد پکیده
نمونش رو میذارم براتون تا ببینید روی انجین های ضعیف تر از یونیتی هم میشه پیاده کرد.
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)