تبلیغات :
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 53 از 158 اولاول ... 34349505152535455565763103153 ... آخرآخر
نمايش نتايج 521 به 530 از 1578

نام تاپيک: اخبار خطوط اینترنتی و ارائه دهندگان اینترنت

  1. #521
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    1 نحوه اجرای آیین نامه تعاملی مخابرات و شرکت های اینترنتی بررسی می شود

    توسط رگولاتوری؛ نحوه اجرای آیین نامه تعاملی مخابرات و شرکت های اینترنتی بررسی می شود
    مدیرکل نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: چگونگی اجرای مصوبه 97 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که با عنوان آیین نامه تعاملی میان شرکت مخابرات ایران و شرکت های ارایه دهنده اینترنت پرسرعت شناخته می شود، بررسی می شود.


    وایمکس نیوز - کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات آبان ماه سال 89، آیین نامه تعاملی واگذاری خدمات شرکت های مخابراتی و شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت را به تصویب رساند تا مشکلات ارایه ADSL در کشور رفع شود اما همچنان شرکت های اینترنتی از اجرا نشدن کامل آیین نامه و توسعه نیافتن اینترنت پرسرعت گلایه مندند.
    علیرضا اصغریان در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به آیین نامه تعاملی شرکت مخابرات ایران و شرکت های اینترنتی که یک واکنش دوطرفه و مشخص است، گفت: تنها زمانی می‌توان اعلام کرد که این آیین نامه اجرا نمی شود که شرکت های اینترنتی مستندات خود را به رگولاتوری ارایه کنند.
    وی با تاکید بر اینکه مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات بعد از ابلاغ برای تمامی فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات لازم الاجرا است، گفت: در صورتی که این آیین نامه از سوی دو طرف اجرایی نشود باید خسارت احتمالی آن پرداخت شود.
    اصغریان با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی عملکرد شرکت مخابرات ایران و شرکت های PAP را در مورد این آیین نامه بررسی خواهد کرد، افزود: چنانچه هر یک از دو طرف از معیارهای مدنظر این آیین نامه مصوب عدول کنند موظف به پرداخت خسارت خواهند بود.
    مدیرکل نظارت بر سرویس های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به سامانه ثبت درخواست ها که در این سازمان راه اندازی شده است، گفت: تمامی درخواست شرکت های PAP در این سامانه ثبت می شود و در این زمینه کمیته راهبردی نیز تشکیل شده است.
    وی گفت: به زودی این سیستم از حالت دستی به حالت اتوماسیون تغییر وضعیت می دهد و در تمامی استان ها با هدف ایجاد سامانه متمرکز ثبت درخواست ها فعالیت خواهد کرد.
    به گزارش وایمکس نیوز، با تصویب " آیین نامه تعاملی واگذاری خدمات شرکت های مخابراتی و شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (PAP)، کارشناسان پیش بینی می‌کردند که مشکلات ارایه ADSL در کشور رفع شده و توسعه کند این فناوری شتاب بیشتری به خود گیرد اما شواهد نشان می‌دهد این آیین نامه به رغم مفاد کامل و جامع مندرج در آن در اجرا آن طور که باید موفق نبوده و همچنان نبود تعامل میان مخابرات و PAP ها یکی از معضلاتی است که جلوی شتاب توسعه اینترنت پرسرعت را گرفته است.

  2. 2 کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #522
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض *كاربران در شاخص خريد دقت كنند*

    *كاربران در شاخص خريد دقت كنند* مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي IT اعلام كرد: بيش‌ترين شكايت‌ها از اينترنت پرسرعت است به گفته مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، بيش‌ترين شكايات كاربران در رابطه با اينترنت پرسرعت است. عليرضا اصغريان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: مردم بايد درباره پارامتر‌ها و شاخص خريد اينترنت، نرخ اشتراك، ظرفيت خط، سرعت دانلود و مواردي از اين قبيل دقت كنند. وي افزود: كم‌فروشي در حوزه اينترنت اين است كه اپراتوري كه از مشترك مبلغي را براي ارائه سرويسي دريافت كرده و قرار بوده كه اين سرويس را سه روزه ارايه بدهد، مثلا 10 روزه اين كار را انجام دهد و يا سرويس كم‌تر از آن ميزاي كه تعهد دارد، ارائه كند. اصغريان هم‌چنين با بيان اين كه سازمان تنظيم مقررات ارتباطات تعهدات دارندگان پروانه سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات را در دو حالت برخط و از راه نزديک مورد نظارت و بررسي قرار مي‌دهد گفت: سيستم نظارت آنلاين سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با دسترسي مستقيم به شبکه اپراتورهاي فن‌آوري اطلاعات به‌طور مداوم شبکه اپراتورهاي فن‌آوري اطلاعات را کنترل مي‌کند. وي ابراز كرد: بررسي وضعيت شبکه اپراتورهاي فن‌آوري اطلاعات بايد از راه نزديک و در محل صورت پذيرد كه اين امر باعث ايجاد تعامل ميان ارائه‌دهندگان خدمات و اطلاع از مشکلات و شرايط واقعي آن‌ها مي‌شود. انتهاي پيام

  4. 3 کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #523
    آخر فروم باز M e i s a m's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2011
    محل سكونت
    هــمـدان
    پست ها
    2,556

    پيش فرض

    *كاربران در شاخص خريد دقت كنند* مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي IT اعلام كرد: بيش‌ترين شكايت‌ها از اينترنت پرسرعت است به گفته مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، بيش‌ترين شكايات كاربران در رابطه با اينترنت پرسرعت است. عليرضا اصغريان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: مردم بايد درباره پارامتر‌ها و شاخص خريد اينترنت، نرخ اشتراك، ظرفيت خط، سرعت دانلود و مواردي از اين قبيل دقت كنند. وي افزود: كم‌فروشي در حوزه اينترنت اين است كه اپراتوري كه از مشترك مبلغي را براي ارائه سرويسي دريافت كرده و قرار بوده كه اين سرويس را سه روزه ارايه بدهد، مثلا 10 روزه اين كار را انجام دهد و يا سرويس كم‌تر از آن ميزاي كه تعهد دارد، ارائه كند. اصغريان هم‌چنين با بيان اين كه سازمان تنظيم مقررات ارتباطات تعهدات دارندگان پروانه سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات را در دو حالت برخط و از راه نزديک مورد نظارت و بررسي قرار مي‌دهد گفت: سيستم نظارت آنلاين سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با دسترسي مستقيم به شبکه اپراتورهاي فن‌آوري اطلاعات به‌طور مداوم شبکه اپراتورهاي فن‌آوري اطلاعات را کنترل مي‌کند. وي ابراز كرد: بررسي وضعيت شبکه اپراتورهاي فن‌آوري اطلاعات بايد از راه نزديک و در محل صورت پذيرد كه اين امر باعث ايجاد تعامل ميان ارائه‌دهندگان خدمات و اطلاع از مشکلات و شرايط واقعي آن‌ها مي‌شود. انتهاي پيام
    خااااااااک

  6. #524
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض اختلالات اینترنت به شرکت ارتباطات زیر ساخت ارتباطی ندارد

    اختلالات اینترنت به شرکت ارتباطات زیر ساخت ارتباطی ندارد موبنا- معاون شرکت ارتباطات زیر ساخت با بیان این مطلب که اختلالات شبکه اینترنت طی روزهای گذشته، ارتباطی به شرکت ارتباطات زیر ساخت ندارد، اعلام کرد: طی این روزها هیچ گونه قطعی درشبکه دیده نمی شود.


    احمد پورنگ نیا در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه همه کابل های شرکت ارتباطات زیر ساخت درسراسر کشور سالم است، ادامه داد: کندی سرعت اینترنت واختلالات در این شبکه ازجای دیگرناشی می شود.
    وی وضعیت شبکه راعادی و طبیعی اعلام کردو گفت: باید سازمان های دیگری جوابگوی این اختلالات باشد.
    اختلالا‌ت اینترنت طی روزهای اخیر شکایت بسیاری از مشترکان و شرکت‌های اینترنتی را به دنبال داشت که در پاسخ به این مسئله، هیچ نهاد خاصی پاسخگو نبوده است.
    هم‌اکنون نیز این مشکل به صورت اختلال‌های جزئی و افت سرعت اینترنت در برخی ساعات ادامه دارد.
    این دوره از قطعی‌های گسترده در اینترنت کشور که به افت سرعت حدودا ۷۰ درصدی سرعت منجر شده بود که حتی سرویس دهی اپراتورهای وایمکس را با مشکل همراه کرده بود.

  7. 3 کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #525
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض شماره‌های 1899 و8117 منطقه‌ی البرز به 2828 تغییر یافت

    شماره‌های 1899 و8117 منطقه‌ی البرز به 2828 تغییر یافت موبنا- مشترکین منطقه البرز از این پس برای اعلام خرابی دیتا و اینترنت پرسرعت با شماره‌ی تلفن 2828 تماس بگیرند.


    به گزارش سازمان خبری موبنا، روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد: همزمان با راه‌اندازی نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان به‌صورت پایلوت در منطقه البرز شماره تلفن اعلام خرابی دیتا 8117 و پشتیبانی اینترنت پرسرعت از 1899 به 2828 تغییر یافت و مشترکان در این منطقه می‌توانند برای پیگیری با شماره تلفن 2828 تماس حاصل کنند.

  9. 3 کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #526
    آخر فروم باز Erfan.B's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    1,284

    پيش فرض

    نوشته كم فروشي اينترنت فقط مثلاً 3 روزه بشه 10 روزه مي شه كم فروشي! ديگه سرعت صفر باشه كه شامل تعهدشون نيست!!! فقط پول مي گيرن خط رو رانژه كنن!!! اينترنت يعني فقط رانژه شدن ديگه استفاده ي ديگه اي كه از اينترنت نمي شه كرد ، دانلود كه وجود خارجي نداره ! داره دوستان؟!؟!؟!

  11. این کاربر از Erfan.B بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #527
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    1 کاهش تعرفه اینترنت باید دردستورکار قرار گیرد

    کاهش تعرفه اینترنت باید دردستورکار قرار گیرد موبنا- وزیر اسبق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه ایران دارای کمترین تعرفه تلفن ثابت و سیار است، اعلام کرد: در این میان لازم است که کاهش تعرفه اینترنت در دستور کار قرار بگیرد.


    سید احمد معتمدی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه تا چند سال گذشته ایران جزء معدود کشورهایی بود که تعرفه های مخابراتی پایین داشت، اظهار داشت: در شرایط حاضر تعرفه تلفن همراه مناسب است و تعرفه تلفن ثابت بهتر است، استانی شود.
    وی با اشاره به تعرفه بالای اینترنت، اظهار داشت: تعرفه دسترسی به شبکه اینترنت با توجه به قدرت خرید مردم و تعرفه جهانی بالا است که جا دارد که این تعرفه کاهش یابد.
    وی خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات باید کاهش هزینه انتقال تعرفه دسترسی به این شبکه را در دستور کار خود قرار دهد.
    معتمدی حذف کدهای بین شهری را به نفع کاربران دانست وگفت:در شرایط حاضر در هیچ یک از کشورهای دنیا تعرفه تلفن ثابت به اینگونه محاسبه نمی شود.
    این درحالیست که علی مطهری، رئیس کمیته مخابرات مجلس معتقد است که نرخ خدمات مخابراتی در کشور به صورت میانگین بالا است و بررسی های صورت گرفته از وضع موجود، بیانگر این امر است که تا کنون برای تعیین تعرفه های مخابراتی از فرمولی مناسبی تبعیت نشده و از یک روش تجربی پیروی شده است.
    به گفته وی درزمانی که فقط دو میلیون خط تلفن همراه در کشور وجود داشت، میزان تعرفه ها به همین منوال بود و هم اکنون نیز با وجود بیش از 60 میلیون خط، در تعرفه ها هیچ تغییری ایجاد نشده است.
    117

  13. 3 کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #528
    آخر فروم باز Erfan.B's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    1,284

    پيش فرض

    كاهش تعرفه ي اينترنت در دستور كار قرار بگيره ولي به شرط اين كه مثل پيراشكي ميدون تجريش مجبور نشن به خاطر حفظ قيمت كوچيكش بكنن! شما يه مثالي بزنين كه يه جنسي قيمتش پايين اومده باشه كيفيتش نمي گم بالاتر رفته باشه همون كيفيت مونده باشه؟!!! حالا اومدن رو نت دست گذاشتن قيمت بياد پايين سرعت بشه 1.5 كيلوبايت! نمي شه اين 128 كيلوبيت محدوديت مزخرف رو بردارين اون وقت ضريب 1 به 10 رو به ملت بدين؟ لااقل آدم بگه اي دي اس ال مون يه فرقي با دايال آپ داره! اين جوري كه نمي شه همه اينترنت داشته باشن ولي هيچ كي نتونه استفاده كنه! (به نظر من بهتره خيلي ها اينترنت نداشته باشن چون اصلاً‌نمي دونن چه جوري بايد ازش استفاده كنن فقط پورت رو هدر مي دن! اگه پرايد و پژو رو هم حذف كنن خيلي آمار تصادفات مياد پايين حالا اگه اينترنت رو هم مثل نقل و نبات شير نمي كردن لااقل 2 نفر مي تونستن ازش استفاده ي مفيد كنن ؛ بد مي گم دوستان؟
    يعني هيچ كي وضع مزخرف اينترنتمون رو نمي بينه؟ يا مي بينن كاري نمي كنن؟ يا كاري مي كنن كه اصلاً ديده نشه؟ يا ...... !

  15. این کاربر از Erfan.B بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  16. #529
    داره خودمونی میشه raya2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    192

    پيش فرض

    يعني هيچ كي وضع مزخرف اينترنتمون رو نمي بينه؟ يا مي بينن كاري نمي كنن؟ يا كاري مي كنن كه اصلاً ديده نشه؟ يا ...... !
    جوابش دومی میشه D:

    مي بينن كاري نمي كنن

  17. این کاربر از raya2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  18. #530
    آخر فروم باز hamed malekpour's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    ....
    پست ها
    2,676

    پيش فرض

    يك كارشناس تجارت آنلاين تاكيد كرد:
    ارتباطات پرسرعت اينترنت جزو حداقل نيازهاي كاربران ايراني است


    به اعتقاد يك كارشناس رشد توليدات در داخل كشور زماني اتفاق مي‌افتد كه به فن‌آوري اطلاعات كه حوزه‌اي با ارزش افزوده است هم يارانه تعلق بگيرد.

    محمدحسين رئوفيان در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، كشورهايي هم‌چون كره‌جنوبي را مهد تكنولوژي عنوان و اظهار كرد: يكي از راه‌هايي كه اينگونه كشورها را به اين موقعيت رسانده است، ايجاد نياز و بردن تمايلات مردم به سمت استفاده از تكنولوژي بوده است و به همين منظور بيش‌تر به جاي اينكه برروي موضوعي خاص براي توليد متمركز شوند، سعي كرده‌اند كه به مردم خود بفهمانند كه الآن به يك تكنولوژي خاص نياز دارند و پس از آن كه مردم به اهميت آن فرآيند پي بردند، دست به ساخت و رفع نياز مردم مي‌زنند.

    اين كارشناس تجارت الكترونيكي ابراز كرد: در كشوري زندگي مي‌كنيم كه مردم تلفن‌هاي همراه گران قيمت در دست دارند اما بعضا كاري جز برقراري تماس و ارسال پيامك نمي‌توانند با آن انجام دهند در صورتي كه هدف از ساخت چنين محصولاتي برقراري ارتباطات ساده نبوده است چراكه گوشي‌هاي اوليه كه وارد بازار شدند نيز اين قابليت را داشتند.

    رئوفيان با ابراز نارضايتي از نداشتن اينترنتي بي‌دغدغه گفت: يادم مي‌آيد از 10 سال پيش بر سر اختلالات اينترنت صحبت بود تا حال حاضر و هيچ زماني هم به دغدغه‌هاي كاربران پاسخي اساسي داده نشده است.

    او اضافه كرد: ارتباطات 512kbps براي هر كاربر ايراني در حال حاضر جزو حداقل نيازهاي اوست تا به راحتي بتواند اعمال بر بستر وب را انجام دهد و حتي دانلود هم داشته باشد البته بگويم كه اين جزو حداقل‌هاست و در اكثر كشورها اين موضوع به 1mbps رسيده است.

    وي تصريح كرد: به‌جاي اينكه از شبكه ملي اطلاعات دم بزنيم بهتر بود شرايطي فراهم كنيم تا كاربران طعم اينترنت و دوركاري را بچشند آن وقت با آغوشي باز به استقبال اينترنت داخلي بروند تا هم امنيت را بر بستر آن درك كنند و هم تبادلات پرسرعت‌تري داشته باشند.

  19. 7 کاربر از hamed malekpour بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •