شما فقط وانتهای مدل بالا رو مدنظر داری ؟ اگر مدلش فرقی نمیکنه وانت کاستوم های 6 سیلندر هم خیلی سگ جون هستن و خوب حمالی میکنن بدبختااندازه 2 تا وانت پیکان بار میبرن مصرفشون هم همون حدودای وانت پیکانه موتور پرقدرتی هم دارن
قطعات یدکی هم فراوان دارن![]()
شما فقط وانتهای مدل بالا رو مدنظر داری ؟ اگر مدلش فرقی نمیکنه وانت کاستوم های 6 سیلندر هم خیلی سگ جون هستن و خوب حمالی میکنن بدبختااندازه 2 تا وانت پیکان بار میبرن مصرفشون هم همون حدودای وانت پیکانه موتور پرقدرتی هم دارن
قطعات یدکی هم فراوان دارن![]()
Chevrolet Colorado 2012
![]()
کاستوم که خیلی بیشتر میبره
هم شاسی بزرگی داره هم موتور خوبی داره میدونم خیلی هم خوبه وضعیت یدکیش
فکر میکنم 6 سیلندر هاش با موتور نوا یکی هستن و 8 سیلندر ها هم همون بلوک 350 باشن
میدونم ماشین خوبی هستن ولی من ماشین یه مقدار کوچکتر نیاز دارم با اینکه اونقدر هم بد نیست یکی از همون کاستوم ها رو جور کنم
یه قیمت متوسطی از این کاستوم باشه اونم در نظر میگیرم
گاهی به نظرم میرسه دنبال یه ترانسپورتر مدل بالا برم بیشتر به کارم میاد.
دوستان یه سوال.آیا در دوره ای در دهه 70 موتور کروت روی کامارو سوار شده؟؟؟؟(منظورم به صورت آپشنال هست)
كامارو تا 73 موتور 396 و 427 هم توليد داشته كه جفتش رو كوروت هم بوده.البته من 72 اس اس با موتور 454 هم ديدم ولي فكر نمي كنم فابريك بوده باشه.
و در ادامه سوال قبلی"کروت موتور 350 داشته؟"یا اصلا همچین موتوری روی کاماری بالای 74 اومده؟؟؟
اینجا چرا اینقدر سوت و کوور شده؟؟؟
کجایید پس؟
علی اقا برای تنظیم دلکو پیشنهاد شما چیه؟؟؟
ماشینم شتاب دنده یکش خووب نیست یه جووری انگار ماشین به جایی بسته میشه و بزور شتاب میگیره اما وقتی میره دنده دو عالی شتاب میگیره.
من فکر میکنم دلکو تنظیم نباشه.درسته؟
Last edited by diyukis; 11-10-2011 at 19:08.
دلكو اگر تنظيم نباشه معمولا اولين مورد را در روشن شدن نشون ميده. و البته در حالت شتاب گرفتن هم ميتونه باعث ايجاد صداي سوپاپ بشه( اصطلاحا والو ميزنه) من فكر ميكنم مورد كاربراتور باشه كه براي شتاب اوليه يا سرعت گرفتن كم مياره و اين هم مربوط به پمپ افشانك شتاب و سوپاپ برگشت اون هست. احتمالا نياز به يك سرويس كارب داره ولي حتما بايد كسي انجام بده كه تجربه كافي و علم اين كار رو داشته باشه،خيلي از مكانيكهاي قديمي هم به اين مسائل كاربراتور وارد نيستند.
وقتي كه در حال حركت هستين، مثلا در سرعت 60 يا 70 كيلومتر و به يكباره بخواهيد شتاب بگيريد و گاز رو فشار بديد( شديد) آيا باز هم ماشين كم مياره و حالت سنگين و خفه پيدا ميكنه يا نه؟
والا تقریبا برج 3 بود که کاربرات یه سرویس کامل و جامع شد.و اون زمان جواب خیلی خوبی هم گرفتم.دلکو هم تنظیم شده همونجا(تهران)اما وقتی برگشتم شمال یه مقدار ماشین سنگین شد تا حدی که الان به اوج خودش رسیده.از طرفی هم من فقط مشکلم شتاب اولیه هست.تقریبا توو شتاب ثانویه و در حرکت 60 یا 70 به بالا که تو دنده دو حرکت میکنم هیچ مشکلی برای شتاب گیری ندارم.
==============
اینم یه اسپری کابرات شور.روش استفادش چطوریه؟؟
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام
اینکه میگید تو دنده 1 شتاب ماشین کمه و تا میره دنده 2 یهو شتاب ماشین زیاد میشه از صفحات گیربکس هم میتونه باشه
ایمپالا من هم یه زمانی همین طور بود که با تعویض گیربکس حل شد.
====
====
طریقه ی استفاده از کاربراتور شور هم اینه که
ماشین موقعی که خاموشه و تقزیبآ سرده نصف اسپری رو داخل کاربراتور بپاش و استارت بزن(سرگاز رو بگیر)
بعد موقعی که ماشین روشنه بقیه اسپری رو داخل کاربراتور و به همه جاهاش بپاش یادت نره سر گاز رو بگیر تا ماشین خاموش نشه.
اینم فراموش نکن که کاربراتور شور فقط ظاهر کار رو تمیز میکنه بهترین روش باز کردن خود کاربراتوره.
Last edited by mohamad.hejazi; 12-10-2011 at 15:05.
هم اکنون 6 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 6 مهمان)