تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
ماهان سرور
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 295 از 524 اولاول ... 195245285291292293294295296297298299305345395 ... آخرآخر
نمايش نتايج 2,941 به 2,950 از 5234

نام تاپيک: ▓ Microsoft Excel سوالات، مشكلات و مباحث در اینجا ▓

  1. #2941
    آخر فروم باز nelahe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    اصفهان
    پست ها
    2,527

    پيش فرض

    سلام چطور می تونیم محور x را مثل محور y تعیین کنیم

    ماکزیمم، مینیمم، و عددها چند تا چند تا بالا بروند


    می خوام این موارد هم برای ستون x و هم برای y اعمال شود





    2- می خوام بالا سر هر ستون (میله) یک متن بنویسم یک جمله البته

    چطور این را بنویسم

    من خودم از روش کشیدن شیپ و تایپ درون آن شیپ استفاده کردم اما وقتی این کار را کردم برای کپی در ورد متأسفانه شیپ ها کپی نشد و فقط نمودار در ورد پیست شد

  2. #2942
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    1

    14

    با سلام

    چطور می شه اطلاعات چند شیت اکسل رو با هم یکی کرد؟
    یک فایل اکسل دارم شامل 315 شیت که ردیف اول همه (تیتر عنوان) یکی هست.

    الف) سرچ کردم این رو پیدا کردم:

    http://video.about.com/spreadsheets/Merge-Spreadsheets-in-Excel.htm

    با استفاده از دستور consolidate، انتخاب Sum و انتخاب محدوده مورد نظر و Add کردن هر بخش.

    اما دوتا مشکل داشت:
    1) باید هر شیت تکی و به صورت دستی وارد می شد که برای 315 شیت هم وقتگیره و هم مهمتر ازون احتمال خطا بالاست.
    2) فقط اطلاعات عددی رو نشون میده و اطلاعات متنی رو منتقل نمی کنه.

    ب) سعی کردم منتقل کنم توی اکسس و اونجا یکی کنم اما طی مراحلش از کپی و پیست دستی هم بیشتر طول میکشه.


    آیا راهی هست که بشه مثلا با نوشتن فرمول، استفاده از دستور و ... به طور اتوماتیک اطلاعات تمامی شیت ها خونده بشه و یک جا بیاد؟ حالا اکسس از اکسل بخونه و یا توی یه فایل یا شیت جدید اکسل.


    با تشکر

  3. #2943
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    يزد
    پست ها
    67

    پيش فرض

    با سلام

    چطور می شه اطلاعات چند شیت اکسل رو با هم یکی کرد؟
    یک فایل اکسل دارم شامل 315 شیت که ردیف اول همه (تیتر عنوان) یکی هست.

    الف) سرچ کردم این رو پیدا کردم:

    http://video.about.com/spreadsheets/Merge-Spreadsheets-in-Excel.htm

    با استفاده از دستور consolidate، انتخاب Sum و انتخاب محدوده مورد نظر و Add کردن هر بخش.

    اما دوتا مشکل داشت:
    1) باید هر شیت تکی و به صورت دستی وارد می شد که برای 315 شیت هم وقتگیره و هم مهمتر ازون احتمال خطا بالاست.
    2) فقط اطلاعات عددی رو نشون میده و اطلاعات متنی رو منتقل نمی کنه.

    ب) سعی کردم منتقل کنم توی اکسس و اونجا یکی کنم اما طی مراحلش از کپی و پیست دستی هم بیشتر طول میکشه.


    آیا راهی هست که بشه مثلا با نوشتن فرمول، استفاده از دستور و ... به طور اتوماتیک اطلاعات تمامی شیت ها خونده بشه و یک جا بیاد؟ حالا اکسس از اکسل بخونه و یا توی یه فایل یا شیت جدید اکسل.


    با تشکر
    يك نمونه شامل چند شيت را دانلود كن تا بتونيم كمكت كنيم

  4. #2944
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    43

    14

    ببین این درست شد؟

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    فقط من آخر نفهمیدم این سلولهای D3 -- D5 -- D8 و C1 -- C3 -- C7 - چرا خالی باید بمونن ؟

    ببینیم مقبول می افته یا نه
    اگرنه بازم بگو!!!
    از زحماتتون ممنون
    الان دقیقا همینه . فقط دو تا مشکل .
    1 - اگه بخوام سطر بهش اضافه کنم چطوریه ؟ (مثلا اگخ بخوام A9 , B9 رو بهش اضافه کنم و تو اونا هم سرچ کنم )
    2 - یه مشکل دیگه هم اینه که اگه چند وزودی یکسان در سطر d باشه همه رو جمع کنه . مثلا در همین فایلی که آپلود کردین اگه در d1 , d2 عدد 4 وجود داشت مجموع 2000+3000+4000 رو در c3 بنوسه .

    اگه این دو تا حل بشه عالیه .

  5. #2945
    آخر فروم باز nelahe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    اصفهان
    پست ها
    2,527

    پيش فرض

    سلام چطور می تونیم محور x را مثل محور y تعیین کنیم

    ماکزیمم، مینیمم، و عددها چند تا چند تا بالا بروند


    می خوام این موارد هم برای ستون x و هم برای y اعمال شود





    2- می خوام بالا سر هر ستون (میله) یک متن بنویسم یک جمله البته

    چطور این را بنویسم

    من خودم از روش کشیدن شیپ و تایپ درون آن شیپ استفاده کردم اما وقتی این کار را کردم برای کپی در ورد متأسفانه شیپ ها کپی نشد و فقط نمودار در ورد پیست شد
    سلام این رو می دونید دوستان مرسی

  6. #2946
    اگه نباشه جاش خالی می مونه AmirMomtaz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2011
    محل سكونت
    A Hell Named iran
    پست ها
    431

    پيش فرض

    از زحماتتون ممنون
    الان دقیقا همینه . فقط دو تا مشکل .
    1 - اگه بخوام سطر بهش اضافه کنم چطوریه ؟ (مثلا اگخ بخوام A9 , B9 رو بهش اضافه کنم و تو اونا هم سرچ کنم )
    2 - یه مشکل دیگه هم اینه که اگه چند وزودی یکسان در سطر d باشه همه رو جمع کنه . مثلا در همین فایلی که آپلود کردین اگه در d1 , d2 عدد 4 وجود داشت مجموع 2000+3000+4000 رو در c3 بنوسه .

    اگه این دو تا حل بشه عالیه .
    سلام
    شرمنده فکر کنم یکی دو روزی شد که نبودم!
    بازم متوجه نشدم ... !
    امین جان تو توضیح تصویریت هم خیلی خوکشل مفهوم نیست چه برسه به توضیح دو کلمه ای... (شوخی بود) - اون دفعه ای گفتم الآنه که دوستمون ebibrati چوب ورداره بیفته دنبالت !!
    اگه تونستی تصویر کامل و گویا بذار تا ببینم چیکار میشه کرد
    گوربانعلی !

  7. 2 کاربر از AmirMomtaz بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #2947
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Moahammad_sdt's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    275

    پيش فرض

    سلام
    دوستان من می خواستم یه همچین چیزی با آفیس طراحی کنم ولی نمی دونم با کدوم نرم افزار می شه، همچین کاری کرد. ولی چون احتمال بیشتر رو با اکسل دیدم برای همین اومدم توی این تاپیک
    دوستان من هر روز چند تا کار مهم دارم مثلا کار 1 و کار 2 و 3 حالا می خواستم که یک تقویم بسازم مثلا یک ماهه (اگه شمسی باشه بهتر) بعد این کارها رو توی همه اونها تکرار کنه و کنارش یک تیک هم بزاره.
    اگه کمکم کنید خیلی ممنون میشم

  9. #2948
    آخر فروم باز sarmast65_ata's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    پست ها
    2,121

    پيش فرض

    ممنون میشم کمکم کنید
    من یه فایل اکسل دارم که می خوام نمودار بکشم می خوام تو این نمودار یک ردیف از داده هام ستون x باشه یکی از ستون ها ستون y چجوری باید در اکسل 2007 این کارو انجام بدم؟چون یادمه تو 2003 میگتی کدوم ستون x باشه ولی توی 2007 هرکاری میکنم پیداش نمی کنم و نمی دونم چطوریه ممنون میشم کمکم کند

  10. #2949
    اگه نباشه جاش خالی می مونه AmirMomtaz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2011
    محل سكونت
    A Hell Named iran
    پست ها
    431

    پيش فرض

    ممنون میشم کمکم کنید
    من یه فایل اکسل دارم که می خوام نمودار بکشم می خوام تو این نمودار یک ردیف از داده هام ستون x باشه یکی از ستون ها ستون y چجوری باید در اکسل 2007 این کارو انجام بدم؟چون یادمه تو 2003 میگتی کدوم ستون x باشه ولی توی 2007 هرکاری میکنم پیداش نمی کنم و نمی دونم چطوریه ممنون میشم کمکم کند
    بسادگی !
    شما فقط کافیه دو ردیف دیتا داشته باشی انتخابشون کن بعد کلید F11 بزن تمام!
    مثلا تو A1 بنویس he (عنوان سری اول) بعد از B1 تا L1 یک تا ده رو وارد کن
    همینو کلا به ردیف پایینش کپی کن بجای he مثلا بزن she و بجای 1 تا 10 هم بزن 2 تا 20
    حالا دو ردیفو سلکت کن و F11 رو بزن
    البته بعدش دیگه کلی کار میتونی رو چارتت انجام بدی که همون جاییه که علاقه من در اکسل به پایان میرسه ..!!
    اصلا از نمودار و نمودار بازی خوشم نمیاد!
    ارادت ..

  11. #2950
    اگه نباشه جاش خالی می مونه AmirMomtaz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2011
    محل سكونت
    A Hell Named iran
    پست ها
    431

    پيش فرض

    سلام
    دوستان من می خواستم یه همچین چیزی با آفیس طراحی کنم ولی نمی دونم با کدوم نرم افزار می شه، همچین کاری کرد. ولی چون احتمال بیشتر رو با اکسل دیدم برای همین اومدم توی این تاپیک
    دوستان من هر روز چند تا کار مهم دارم مثلا کار 1 و کار 2 و 3 حالا می خواستم که یک تقویم بسازم مثلا یک ماهه (اگه شمسی باشه بهتر) بعد این کارها رو توی همه اونها تکرار کنه و کنارش یک تیک هم بزاره.
    اگه کمکم کنید خیلی ممنون میشم
    ببین این بکارت میاد : ( پست 2924)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •