تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 370 از 428 اولاول ... 270320360366367368369370371372373374380420 ... آخرآخر
نمايش نتايج 3,691 به 3,700 از 4277

نام تاپيک: [پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین

  1. #3691
    آخر فروم باز Vahid67's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    پاي كامپيوتر
    پست ها
    2,737

    پيش فرض

    سلام!

    من دیروز خواستم در و پنجره بزارم شد ولی الان می خواهم اینکار را بکنم نمی شه اینجوری میشه:
    خوب در درست شده دیگه ... برو آموزش هابی که من صفحه اول گذاشتم رو ببین .... ولی همیشه سعی کن دیوار هات یه ضخامت داشته باشن .... اون زمین هم که می بینی سوراخ شده بخاطر اینکه یه مقداری باید براش رو بیاری بالاتر تا اونو سوراخ نکنه ....
    نکته بعدی بدون اینکه آموزش های 3dbuzz یا همون آموزش های رسمی UDK که توی خود سایتشون لینکش هست کار با این نرم افزار رو شروع نکن ....

    ببخشید میشه پس از گزاشتن تکسچر در بزاریم یعنی پس از گزاشتن تکسچر یه سوراخی با پنجره ای بزاریم با نه بای قبل از گزاشتن تکسچر در بزاریم
    چرا فکر می کنی نمیشه ؟؟؟ خوب معلومه که میشه هر وقت بخوای می تونی هر BSP رو سوراخ کنی و در و پنجره بزاری ....




    یه قسمت برای ساخت درخت و اینا اضاف شده
    یعنی دیگه نیازی نیست از توی Speed Tree وارد کنیم ؟؟؟

    یه preview برای IOS اضافه شده که مستقیما توی انجین با کنترل های IOS میتونی تو محیط بگردی
    یعنی با ماوس و کیبرد می تونی بازی کنی؟؟

    نور پردازی های مختلف از قبل با تنظیمات آماده شده ، همون اول که new میسازی میتونی انتخاب کنی که نور پردازی صبح باشه ، بد از ظهر باشه غروب باشه یا شب !!! یا اصلا صحنه خالی باشه !
    جالبه

    کاراکتر و اسلحه حذف شدن و دیگه یه دوربین خالی داریم ، البته دوربین موقع نفس کشیدن حرکت میکنه و این خیلی باحاله
    وارد کردنشون چجوری شده مثل قبل از طریق کد نویسیه؟


    واجب شد برم دانلودش کنم .....
    Last edited by Vahid67; 20-08-2011 at 15:32.

  2. #3692
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    یعنی دیگه نیازی نیست از توی Speed Tree وارد کنیم ؟؟؟
    ولا من نفهمیدم قضیه این قسمت چیه !
    اما بازم فکر نمیکنم نیاز به speed tree نباشه !!

    یعنی با ماوس و کیبرد می تونی بازی کنی؟؟
    نه
    دو تا کنترلر توی محیط بازی میاد که میتونی با اونا و با حرکت موس روی اونا حرکت کنی
    همون کنترلر هایی که توی IOS میاد

    وارد کردنشون چجوری شده مثل قبل از طریق کد نویسیه؟
    مثل قبل هست حتما
    کلاس نوشتنو اینا

  3. #3693
    آخر فروم باز Vahid67's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    پاي كامپيوتر
    پست ها
    2,737

    پيش فرض

    تصمیم گرفتم صبر کنم شاید تا چند روز دیگه نسخه آگوست بیاد ....
    توی ویژگی های نسخه جولای این موارد جالب بودن ...

    Simplygon skeletal mesh simplification
    Unreal Console on iOS که هادی بهش اشاره کرد ....
    The static mesh editor now has an option to show an object’s pivot point

  4. 2 کاربر از Vahid67 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3694
    آخر فروم باز 2lombe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    هر جایی دور از دست شیطان!!
    پست ها
    1,454

    پيش فرض

    سوال اخر ببخشید چطوری مدلی که که در 3D MAX ساختیم وارد UDK کنیم با همان شکل و رنگ قیافه لطفا توضیح دهید

  6. #3695
    آخر فروم باز NINJA0098's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    شاهی (مازندران)
    پست ها
    1,001

    پيش فرض

    بچه ها به نظرتون کیفیت این آب چطوره؟(خودم زدم)

  7. 3 کاربر از NINJA0098 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #3696
    آخر فروم باز 2lombe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    هر جایی دور از دست شیطان!!
    پست ها
    1,454

    پيش فرض

    یعنی چی خودت زدی؟؟؟؟

  9. #3697
    آخر فروم باز NINJA0098's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    شاهی (مازندران)
    پست ها
    1,001

    پيش فرض

    یعنی چی خودت زدی؟؟؟؟
    خوب متریالشو خودم زدم دیگه......

  10. این کاربر از NINJA0098 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #3698
    آخر فروم باز 2lombe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    هر جایی دور از دست شیطان!!
    پست ها
    1,454

    پيش فرض

    ها فهمیدم خیلی خوب شده راستی این جئاب ما کمونه کرد ها

  12. #3699
    آخر فروم باز NINJA0098's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    شاهی (مازندران)
    پست ها
    1,001

    پيش فرض

    سوال اخر ببخشید چطوری مدلی که که در 3D MAX ساختیم وارد UDK کنیم با همان شکل و رنگ قیافه لطفا توضیح دهید
    شکلش که همونجوی میمونه موقع ایمپورت ولی اگه منظورت از رنگ و قیافه متریاله , نمیشه باید بیاری تو انجین متریال بدی.....

  13. این کاربر از NINJA0098 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #3700
    آخر فروم باز 2lombe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    هر جایی دور از دست شیطان!!
    پست ها
    1,454

    پيش فرض

    چجوری ولی خداکنه برنامه نویسی نباشه

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •