مشترک های قدیمی برای دیدن ریز مصرف کجا باید برن؟
تو پنل جدید وارد نمیشه
تو پتل قدیم هم که حجم کم نمیشه
باید چیکار کنیم؟
مشترک های قدیمی برای دیدن ریز مصرف کجا باید برن؟
تو پنل جدید وارد نمیشه
تو پتل قدیم هم که حجم کم نمیشه
باید چیکار کنیم؟
سلام من امروز برای اولین بار پس از اتفاقات اخیر زنگ زدم 2030 بعد نیم ساعت که موفق به وصل شدن شدم یک خانمی پشت خط بود بهش گفتم این قضیه این پنل جدید (ریز مصرف )که گذاشتید تو سایت چیه کاربران قدیمی که نمی تونند واردش شوند.. بعد خودش که نمی دونست رفت از یک دیگه پرسید بعد 10 دقیقه اومد گفت باید پسوردت عوض بشه ..(مثل حموم زنونه فقط صدا زن میامد) بعد یوزم پرسید و یک پسورد 20 کارکتری داد بهم. ولی بازم با این پسورد وارد نمیشه!! معلوم نیست چه پسوردی که گفت اگه باز وارد نشدی آخرش را فلان عدد را عوض کن..
حالا تازه می ترسم مودمم را خاموش کنم که نکنه پسوردم عوض کرده باشه و اشتباه بهم داده باشه و مودمم ریست کنم و دیگه کانکت نشم!!
خلاصه کار دادن دست خانم ها آخرش همینه
دقیقاً همین اتفاق واسه من افتاد
من: چطوری در سایت جدید لاگین کنم؟
پشتیبانی: شمارت چیه؟
من: ......
پشتیبانی: رمزتون هست: سه تا 1 بعد 311وشماره تلفنتون بعد یک علامت تعجب
( امتحان کردم وارد نشد)
دوباره زنگیدم:
من: وارد نمیشه!
پشتیبانی: مودمت چیه؟
من: به اینترنت وصلم، مودمم مشکلی نداره، tplink هستش
پشتیبانی : صبر کنید.... (یکدفعه تلفن رو قطع کرد)
آره به من یه چنین مدلی پسورد گفت و یک مورد دیگه وقتی اون خانم رفت از یک دیگه بپرسه صدای یک خانم دیگه اومد که می گفت کاربران قدیمی تا چند روز دیگه نمی تونند ریز مصرف شون را ببینند..نوشته شده توسط maziarb [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این هم پرسدم که چقدری حجم دارم گفت 4گیگ ..گفتم پس تکلیف این 4 گیگ چی میشه .. گفت هیچی اگه هر چقدر هم حجم داشته باشی بازم روی قبض میاد..گفتم یعنی چی.. گفت نمی دونم به ما اینطور گفتند..
ولی فکر کنم این طور باشه که مثلا اگر کسی خطش به نام خودش نباشد و بالا 8 گیگ دانلود کنه به جای اینکه دوباره بیاد آنلاین اعتبار بخره از حجم ترافیکی مونده قبلیش باید استفاده کنه.. یعنی یک جور گروکشی..(البته این نظر من هست)
Last edited by uuss20ir; 16-08-2011 at 15:12.
در صفحه ریز مصرف قبلی برای من اینجوری بوده
تا 1 هفنه پیش : هنوز پیش فاکتورهای مختلف باز بود و میشد 3 ، 6 یا 12 ماهه تمدید و 2 گیگ اضافه گرفت
تا دیروز : گزینه 2 گیگ اضافه هم بود
امروز : هیچ گزینه ای نیست
فردا : کلا پنلی نیست
پس فردا : مخابرات به سرکردگی سپاه پول مردم را خورد و 2030 بهمون فحش هم میده
سلام.آقا کسی از این اوضاع آشفته بازار adsl مخابرات خبر داره!!!؟اصلا معلوم نیست چه خبرهشبانه رو برداشتن،حجم تموم بشه دیگه به سایت نمیری برا خرید حجم آنلاین.ریز کارکرد تو سایت نشون داده نمیشه!!با پشتیبانی به هیچ طریق نمیشه تماس گرفت!!من بعد 3 روز که تماس گرفتن بالخره با یکی تونستم صحبت کنم که اونم پشیمون شدم با طرز جواب دادانه نا محترمانه اپراتور!!
نحوه ارائه سرویس های پرسرعت اینترنت (ADSL) توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شفاف سازی شد که براساس آن اپراتورهای ارائه دهنده این سرویس نباید هیچگونه محدودیتی در میزان حجم آپلود، دانلود و زمان اتصال در طول دوره ارائه خدمات ایجاد کنند.
شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت ADSL و شرکت مخابرات ایران در مجموع نزدیک به 2.5 میلیون خط اینترنت پرسرعت در کشور نصب کرده اند که از این تعداد یک میلیون و 200 هزار پورت به مشترکان واگذار شده و در حال استفاده است.
در این راستا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان متولی بخش نظارت و اعمال مقررات بر سرویس های ارائه شده از سوی اپراتورهای موجود، شفاف سازی و اطلاع رسانی درباره ظرفیت خطوط و تعرفه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت با استفاده از فناوری ADSL توسط شرکت های مجاز را در دستور کار قرار داده است.
براین اساس مبنای محاسبه ظرفیت یک خط، حداکثر سرعت دانلود در حالت نرخ اشتراک 1 به 1 است و اپراتورها برای ارائه این خدمات مطابق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مجاز به اشتراک سرویس با نرخ حداکثر 1 به 10 خواهند بود.
براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، شرکت مخابرات ایران در صورت ارائه خدمات به صورت مشارکتی و یا غیر مشارکتی با شرکت های PAP ، ملزم به رعایت تعرفه های ابلاغی است و تنها شرکتهایPAP آنهم در حالت غیر مشارکتی می توانند خدمات مورد اشاره را حداکثر تا سقف 20 درصد بیشتر از تعرفه های مذکور ارائه کنند.
همچنین اپراتورها برای ارائه سایر بسته های اینترنت پرسرعت خارج از چارچوب تعرفه های مصوبه شماره 49 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نظیر سرویسهایی با محدودیت های زمانی و حجمی و یا با نرخ اشتراک متفاوت، موظفند تعرفه های پیشنهادی خود را مطابق مفاد پروانه به رگولاتوری اعلام کنند و پس از اخذ تاییدیه لازم این سرویس ها را ارائه کنند.
جدول نرخ استفاده از اینترنت ADSL
نرخ استفاده از اینترنت پرسرعت مبتنی بر فناوری ADSL به شرح زیر اعلام شده است:
تعرفه حداکثر ضریب اشتراک پهنای باند
59200 ریال 64 کیلوبیت بر ثانیه
99200 ریال 128 کیلوبیت بر ثانیه
125600ریال 256 کیلوبیت بر ثانیه
204800 ریال 512 کیلوبیت بر ثانیه
383200 ریال 1024 کیلوبیت بر ثانیه
745600 ریال 2048 کیلوبیت بر ثانیه
نرخ اشتراک و میزان دانلود
مشترکان ADSL باید توجه داشته باشند که نرخ اشتراک 1 به 10 به معنای استفاده همزمان حداکثر 10 نفر از ظرفیت یک خط است.
عموما ظرفیت خطوط اینترنت براساس کیلوبیت بر ثانیه (kbps) سنجیده و سرعت دانلود براساس کیلوبایت (kBps) اندازه گیری می شود که روش تبدیل آنها به یکدیگر با استفاده از فرمول ظرفیت تقسیم بر 8 مساوی سرعت قابل حصول است و لازم است کاربران در زمان اندازه گیری ظرفیت خط و یا سرعت دانلود خود به این واحدها توجه کنند.
در صورتیکه کاربران سرویس اینترنت پرسرعت شکایتی در این رابطه از اپراتورهای خود داشته باشند با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به نشانی، تماس تلفنی، نمابر و یا مکاتبه می توانند شکایت خود را به رگولاتوری منعکس کنند.کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
نرخ اشتراک و میزان دانلود با توجه به سرعت اتصال خطوط برای کاربران ADSL در جدول زیر آمده است:
سرعت اتصال خط برحسب کیلوبیت برثانیه
نرخ اشتراک1 به 1
نرخ اشتراک 1 به 10
حداکثر مقدار دانلود با نرخ اشتراک یک به یک در یکماه برحسب گیگابایت
Last edited by bridge; 16-08-2011 at 17:48.
من که نفهمیدم اخر محدودیت ندارن یا دارن!
دوستان هنوزم کارای اینترنت مخابرات تو مرکز خرازیه یا جای دیگه ای هست؟ خواهشاً راهنمایی کنید.می خوام حضوری برم اونجا و هر چی از دهنم در میاد بهشون بگم. الان 10 روزه که اینترنت ندارمممممممممممممم
لعنت به این مخابرات و شانس من که باید گیر این عوضیا باشممممممممممم
مخابرات ولیعصر هستش (خ ولیعصر)دوستان هنوزم کارای اینترنت مخابرات تو مرکز خرازیه یا جای دیگه ای هست؟
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)