تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 123 از 237 اولاول ... 2373113119120121122123124125126127133173223 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1,221 به 1,230 از 2369

نام تاپيک: *+=[پشتیبانی]=+* Unity/آموزشها در اینجا

  1. #1221
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    2.سوال دوم اینکار رو نیمشه تو unity3d انجام داد اینکار بایستی تو مایا یا مکس یا bodypaint نرم افزار cinmea4d انجام بشه که به اینکار میگن UV-MAP .خود یونتی همچینین چیزی نداره.
    یعنی 1500 دلار انجین تو خودش UV نداره
    حداقل جهتش رو میشد داد,اینجوری نمیشه که آخه,توی مکس میایم هر قسمت رو تعیین میکنیم ولی انجین حداقل حالت های پیش فرض باید داشته باشه دیگه.
    آخه من دارم از کانورتر برای تبدیل مدل ها استفاده میکنم,کانورترم هم که...
    پس مجبورم فعلاً بیخیال شم بعداً همه رو ببرم توی 3DMax درست کنم/.

    راستی AA رو باید از دمش بگیری بندازیش توی Camera اونوقت فعال میشه.
    یه چیزی ساختم تقریباً خیلی باحال شده حیف نمیتونم رونمایی کنم فعلاً

    ویرایش1:
    راستی درخت ها خیلی سریع میرن روی حالت بیلبورد و زود میچرخن و این خیلی تابلوئه چجوری بردش رو زیاد کنم؟
    توی Terrain Settings هم چیز خاصی ندیدم

    ویرایش 2:بیلبورد استارت رو باید زیاد میکردم پس مشکل مطرح شده توی ویرایش 1 حل شد.
    Last edited by Hotsun; 06-08-2011 at 22:57.

  2. این کاربر از Hotsun بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #1222
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    انیمیشن کاراکترای بازی رو باید توی خودش بسازم؟ اگه آره چجوری؟ اگرم میشه فایل انیمیشن دار آورد تو یونیتی انم چجوری؟

    ممنون.
    یونیتی خودشم پنل انیمیشن داره که میتونی از منوی windows بیاری ولی برای حرکت دادن کاراکتر زیاد مناسب نیست ! بیشتر برای کارای ساده تر پیشنهاد میشه.
    بهتره انیمیشن های نسبتا پیچیده رو با برنامه های مخصوص خودش مثل 3D Max بسازی و وارد یونیتی کنی.

  4. 2 کاربر از 3Dmajid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #1223
    آخر فروم باز MobinS's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Behind Those Empty Walls
    پست ها
    1,944

    پيش فرض

    می گم الان من 2.6 دارم ، 3.4 رو بگیرم و نصب کنم ، بعدش کرکش کنم ، راحت آپدیت میشه و می تونم پروژه مو باز کنم یا نه؟

    ---------- Post added at 02:50 AM ---------- Previous post was at 02:49 AM ----------

    این پنل انیمیشنش چطوریه؟؟؟؟ فریم فریم مثل فلش؟

  6. #1224
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی hamed_benz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    شاهین شهر ( پاریس کوچولو )
    پست ها
    188

    پيش فرض

    بله ، مشکلی نداره
    تمام مراحل به روز رسانی پروژه رو خود یونیتی به صورت اتوماتیک انجام میده

  7. این کاربر از hamed_benz بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #1225
    داره خودمونی میشه فرشته‌ی مهربون's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2011
    محل سكونت
    روی ابرها
    پست ها
    84

    پيش فرض

    خیلی ممنون "3dmajid" بخاطر پاسخ و یونیتی.
    نصبش کردم کرکشم اگه میشه شما یا کس دیگری از دوستان بذارید ممنون میشم.

  9. #1226
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    یه سوال اساسی:
    موقع خروجی گرفتن از مدل توی مایا یا مکس باید کار خاصی کنیم UV Mapش توی یونیتی خوب کار کنه؟
    آخه هر چی میزنیم تکسچرش توی یونیتی درب و داغون میشه.

  10. #1227
    آخر فروم باز MobinS's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Behind Those Empty Walls
    پست ها
    1,944

    پيش فرض

    من گرفتم یونیتی رو از 2.6 به 3.4 آپدیت کردم... اون کرکشم از یونیتی. آی آر دانلود کردم... .exe و اون یکی فایلشو کپی کردم... حالا بعضی جاهاش نوشته pro only یا چیز های دیگه... یعنی نسخه ام پرو نیتس و کرک درست کار نکرده؟ از کجا بفهمم؟

  11. #1228
    آخر فروم باز MobinS's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Behind Those Empty Walls
    پست ها
    1,944

    پيش فرض

    این چه نوعشه؟ این نسخه 3.4 خیلی حجیمه چرا اینقد؟ این قدر افت فریم پیدا می کنه پی سی ام...
    کرکشم فکر کنم مشکل داره... الان یونیتی من سیاه شد یعنی فکر کنم نسخه ی پرو اش هست ، ولی باز مثلا موقع خروجی دادن xbox 360 می گه لیسانستکامل نیست و از این حرفا! یا اصلا اسکریپت ها با VS باز نمیشن! sync witch visual studio هم ندارن ! نوشته بجاش sync with monobehavior ، توی پرفرننسش هم هر چی خروجیش VS »ی کنم درست نمیشه! مشکل از چیه ؟ اینا مشکل این نسخه هست؟ چرا نمی تونم خروجی xbox بدم ؟ مگه کرک شده نیست؟

  12. #1229
    آخر فروم باز iload's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,120

    پيش فرض

    یه سوال اساسی:
    موقع خروجی گرفتن از مدل توی مایا یا مکس باید کار خاصی کنیم UV Mapش توی یونیتی خوب کار کنه؟
    آخه هر چی میزنیم تکسچرش توی یونیتی درب و داغون میشه.
    آقا اصلا یو وی میسازی براش ؟ یه مدل که همین جوری هست رو برام پیغام خصوصی کن یو ویش رو درست کنم برات بفرستم . شاید درست شد .

  13. #1230
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی hamed_benz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    شاهین شهر ( پاریس کوچولو )
    پست ها
    188

    پيش فرض

    حالا بعضی جاهاش نوشته pro only یا چیز های دیگه... یعنی نسخه ام پرو نیتس و کرک درست کار نکرده؟
    این پوشه ها که عبارت Pro Only دارن ، یعنی فقط تو حالت پرو کار میکنن ، مثلا Water4 تو حالت عادی وجود نداره و فقط تو حالت پرو به شما جواب میده.

    کرکشم فکر کنم مشکل داره... الان یونیتی من سیاه شد یعنی فکر کنم نسخه ی پرو اش هست ، ولی باز مثلا موقع خروجی دادن xbox 360 می گه لیسانستکامل نیست و از این حرفا! یا اصلا اسکریپت ها با VS باز نمیشن! sync witch visual studio هم ندارن ! نوشته بجاش sync with monobehavior ، توی پرفرننسش هم هر چی خروجیش VS »ی کنم درست نمیشه! مشکل از چیه ؟ اینا مشکل این نسخه هست؟ چرا نمی تونم خروجی xbox بدم ؟ مگه کرک شده نیست؟
    برای خروجی برای کتسول های مختلف ، باید لایسنس اون کنسول رو خریداری کنید ، شما که کرک کردید که هیچ ، کسانی که نسخه ی پرو هم خریداری کنن ، برای گرفتن خروجی برای کنسول ها باید لایسنس جداگانه خریداری کنن.

    توی پیریفرنس ، گزینه اسکریپت ادیتور رو انتخاب کنید ، و گزینه آخر یعنی Brows رو انتخاب کن و آدرس VS رو بش بده ، و بعد همون sync with monobehavior رو بزن ، حل میشه مشکل ( البته پیشنهاد میکنم کار با مونو دولوپ رو شروع کنید ، از نظر رفرنس با یونیتی همخوانی بیشتری داره )

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •