تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 120 از 237 اولاول ... 2070110116117118119120121122123124130170220 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1,191 به 1,200 از 2369

نام تاپيک: *+=[پشتیبانی]=+* Unity/آموزشها در اینجا

  1. #1191
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    من نمیدونم چرا هر چیز جدیدی اضافه میکنم دیده نمیشه.
    چه از اشیای خود یونیتی چه خودم مدل اضافه میکنم همه غیب هستن ولی توی بازی وجود دارن.
    مثلاً یه Terrain اضافه میکنم دیگه چون دیده نمیشه نمیتونم از ابزارش استفاده کنم و تغییرات ایجاد کنم ولی یه دوربین که میندازم توی بازی و Play میکنم همه چیز هست.
    دموهای آماده رو هم که میزنم میان ولی بعضی چیزا هست(مثلاً پلیر هست) ولی بعضی چیزا مثل زمین دیده نمیشه,Play که میکنم همه چیز عادیه...

  2. #1192
    داره خودمونی میشه فرشته‌ی مهربون's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2011
    محل سكونت
    روی ابرها
    پست ها
    84

    پيش فرض

    خیلی ممنون مرسی این کد هاروهم از PDF خودسایتش که عین همون آموزش بود (ولی زبون اصلی) با وضوح خوب گیرآوردم.
    بازم ممنون

  3. #1193
    آخر فروم باز MobinS's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Behind Those Empty Walls
    پست ها
    1,944

    پيش فرض

    دوستان سوال...
    من پرسیدم صفحه ی قبل که اگه مثلا زیر آب بری و این چیزا ، دوستمون گفت تریگر بذار... گذاشتم... حالا چند تا سوال
    1- می خوام یک اسپریت دیگه بدم که وقتی رفت زیر آب فلان صدا رو آن کنه و وقتی اومد بیرون سریع قطع کنه ( مشکل من اینه که صبر می کنه تا کامل پلی شه!)
    2- خب من یک تریگر دیگه می خوام رو زمین بذارم که وقتی رفت توش یک صدا پلی شه ( یکی حرف بزنه ) ولی دفعه ی دوم دیگه حرف نزنه!
    3- خب توی این دومی که تریگر بذارم ، برم توی تریگر ، عمل 1 هم انجام میده! چون توی یک هم گفته بودیم ( اسکریپتش صفحه ی قبل هست ) بره تو تریگر... چطوری باید بگم مثلا بره توی فلان تریگر این طوری بشه ، بره توی اونیکی تریگر این طوری.../؟

  4. #1194
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی hamed_benz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    شاهین شهر ( پاریس کوچولو )
    پست ها
    188

    پيش فرض

    دوستان سوال...
    من پرسیدم صفحه ی قبل که اگه مثلا زیر آب بری و این چیزا ، دوستمون گفت تریگر بذار... گذاشتم... حالا چند تا سوال
    1- می خوام یک اسپریت دیگه بدم که وقتی رفت زیر آب فلان صدا رو آن کنه و وقتی اومد بیرون سریع قطع کنه ( مشکل من اینه که صبر می کنه تا کامل پلی شه!)
    2- خب من یک تریگر دیگه می خوام رو زمین بذارم که وقتی رفت توش یک صدا پلی شه ( یکی حرف بزنه ) ولی دفعه ی دوم دیگه حرف نزنه!
    3- خب توی این دومی که تریگر بذارم ، برم توی تریگر ، عمل 1 هم انجام میده! چون توی یک هم گفته بودیم ( اسکریپتش صفحه ی قبل هست ) بره تو تریگر... چطوری باید بگم مثلا بره توی فلان تریگر این طوری بشه ، بره توی اونیکی تریگر این طوری.../؟
    1- من فکر میکنم شما باید یه فکر اساسی واسه ساخت بازی بکنید ، من جواب شما رو میدم ، ولی واقعا سوال ها در این سطح پایین هیچ سودی واسه کسی نداره ، نهایت زمان برای به دست آوردن جواب این سوال ، 2 دقیقه جست و جو توی داکیومنت بود ، داخل اسکریپت رفرنس سرچ میکردین َAudio ( کلمه ی نا آشنایی هم نیست والا )
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    2 - کافیه یه فلگ ( bool ) تعریف کنی ، با یه شرط چک کنی هر وقت فالس باشه اتفاق بیفته و True بشه ، پس فقط بار اول اتفاق میفته

    3 -
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    با other که از توع Collider هست ، میتونم اسم یا تگ other رو متوجا بشم

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    من باز دوستانه و دلسوزانه میگم ، این که شما یه مکانی برای پیش سوالتون دارید ( و اینجا پشتیبانی هست ) خیلی خوبه ، ولی شما کار با رفرنس رو باید یاد بگیرید ، من تمام کدهایی که گذاشتم رو از اونجا کپی کیدم.

    صلاح مملکت خویش ، خوسروان دانند.

  5. 2 کاربر از hamed_benz بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #1195
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    5 یونیتی

    من نمیدونم چرا هر چیز جدیدی اضافه میکنم دیده نمیشه.
    چه از اشیای خود یونیتی چه خودم مدل اضافه میکنم همه غیب هستن ولی توی بازی وجود دارن.
    مثلاً یه Terrain اضافه میکنم دیگه چون دیده نمیشه نمیتونم از ابزارش استفاده کنم و تغییرات ایجاد کنم ولی یه دوربین که میندازم توی بازی و Play میکنم همه چیز هست.
    دموهای آماده رو هم که میزنم میان ولی بعضی چیزا هست(مثلاً پلیر هست) ولی بعضی چیزا مثل زمین دیده نمیشه,Play که میکنم همه چیز عادیه...
    این مشکل رو بر طرف کردم خودم
    بالا سمت راست توی قسمت Layers تیک همه رو برداشته بودم اونم همه چیز رو نشون نمیداد.

    حالا یه سوال:

    چیزایی که از Assets Store دانلود میکنیم کجا ریخته میشن؟؟؟
    ورژن من Bootcamp رو نداشت دانلودش کردم یه بار استفاده کردم حالا میخوام دوباره Importشون کنم نمیدونم کجا هستن که این کار رو بکنم.

  7. #1196
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی hamed_benz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    شاهین شهر ( پاریس کوچولو )
    پست ها
    188

    پيش فرض

    یونیتی رو باز کنید ، new Project
    توی پنجره ی جدید ، توی تب دوم میتونید پکیج ها رو ببینید ، پکیج های دانلود شده اونجا هست .

    آدرس رو یه بار پیدا کردم ، ولی یادم رفت (-:
    ولی شما واسه راحتی یه پگیج خودت بگیر و جای مناسبی ذخیرش کن ( که اگه وین رو پاک کردی ، پکیج هات نپره )

  8. #1197
    آخر فروم باز MobinS's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Behind Those Empty Walls
    پست ها
    1,944

    پيش فرض

    یک سوال دارم...
    باز عصبانی نشید ، کلی گشتم پیدا نکردم...
    الان این کد من هست :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    این الان ایمپوت هوریتزال بازی رو می گیره ، یعنی با جلو عقب شدن یا ورتیکال که چپ و راست هست تکون می خوره و می چرخه روی محور Y ...
    حالا می خوام یک کاری کنم که به مرور زمان خودش بچرخه ، نه با زدن دکمه ها توسط من....
    دو ساعت دارم ور میرم پیدا نکردم چیزی... ممنون میشم کمکم کنید...

  9. #1198
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی hamed_benz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    شاهین شهر ( پاریس کوچولو )
    پست ها
    188

    پيش فرض

    عزیز جان عصابانی چیه ، اگه از حرفام همچین چیزی برداشت میشه ، من واقعا معذرت میخوام .
    کسی که منو زور نکرده که ، من فقط چیزی که میدونم درسته رو گفتم ( همین حرفو شخص دیگه ای به من گفت ، خدا خیرش بده )

    1- اسم اسکریپتت ( اسم کلاس ) رو Rotation نذار ، چون همچین تابعی جای دیگه وجود داره ، فکر نکنم مشکلی پیش بیاد ، ولی اسمشو عوض کن ، خیر دنیا و آخرت توش هست

    2- برای چرخوندن آبجکت از eulerAngles استفاده نکن ، کار چندان درستی نیست ( واسه یونیتی این دستور مکروه )

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    یا

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    که فهمیدن تفاوت این 2 تا رو بر عهده ی خودت میذارم.

  10. #1199
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    یونیتی رو باز کنید ، new Project
    توی پنجره ی جدید ، توی تب دوم میتونید پکیج ها رو ببینید ، پکیج های دانلود شده اونجا هست .
    دستت درد نکنه اونجوری نمیخوام,میخوام Assets هاش رو Import کنم توی پروژه خودم.

    خب خودم یه راهی پیدا کردم اونم اینه:
    اول از راه شما پکیج رو بازش میکنم.
    بعد تمام Assets هاش رو یه جایی که میدونم کجاست Export میکنم,حالا میرم توی پروژه خودم پکیج مورد نظرم رو Import میکنم,اونوقت میتونم ازش استفاده کنم.
    Last edited by Hotsun; 04-08-2011 at 11:57.

  11. این کاربر از Hotsun بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #1200
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    سوال اساسی در زبون جاوا:
    چه کار کنم یه مرحله باز بشه بعد از اینکه بازیکن کلید Enter رو زد بره مرحله بعد.
    خودم این رو نوشتم ولی این یه جور دیگست.
    مرحله باز میشه بازیکن باید کلیک کنه روی یه گزینه ولی میخوام گزینه رو بردارم جاش با اینتر وارد بشه:


    GUI.Label(Rect(10,10,300,200), instructionText);


    if( GUI.Button(Rect(10,60,200,50), "Start Game") ){

    Application.LoadLevel(1);

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •