تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 10 از 28 اولاول ... 6789101112131420 ... آخرآخر
نمايش نتايج 91 به 100 از 280

نام تاپيک: سوالات متداول گرافیک سه بعدی

  1. #91
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    می‌خوام برای یه مدل بنا یه فایل تکسچر dds درست کنم که هر قسمت از بنا رو همین یه دونه پر کنه و مدل رو با تکسچرش بذارم تو بازی اگرم بگید که چه ‌جوری فایل dds باز کنم بهتر هم میشه.
    کمک کنید
    ممنون
    شما ابتدا مدلتونو بسازید
    بعد با Unwarp (ابزار توی مکس ) UV مدلتو تنظیم کنید ، بعد از منوی tool گزینه ی render UV رو بزنید و بعد عکسو سیو کنید
    بعد توی فتوشاپ متناسب با عکس که محل قرار گرفتن UV ها رو نشون میده ، تکسچرو بسازید
    برای ساخت DDs هم به یه پلاگین توی فتوشاپ نیاز دارید که فتوشاپتون بتونه عکس های DDS رو باز و سیو کنه

  2. 3 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #92
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Excel-VB's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    ايران عزيز
    پست ها
    370

    پيش فرض اعمال ماده به يك وجه

    سلام دوستان
    در راستاي هرچه فعال تر شدن اين تاپيك يك سوال ديگر مطرح مي كنم و از دوستاني كه شرح كاملي مي دهند سپاسگزارم
    فرض كنيد يك باكس داريم با 1 سگمنت در هر وجه
    حال آنرا به edit poly تبديل كرده و يك وجه آنرا انتخاب كرده و در حالت element به آن tesselate مي زنيم حال مي خواهيم ماده noise را به اين وجه بدهيم (توجه كنيد فقط به يك سطح باكس نه كل آن) چه بايد كرد؟ وقتي ماده را اعمال مي كنيم به كل باكس اعمال مي شود نه يك وجه آن!
    متشكرم

  4. #93
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Feb 2011
    پست ها
    20

    پيش فرض

    یه توضیح راجع به گزینه helper> crowd بدین و بگین که چگونه چندین کارکتر را با crowd کنترل و برای اونها حرکت تعریف کرد و برای اونها هوش مصنوعی هم گذاشت طوری که نسبت به موانع و مسیر ... خودشونو تطبیق بدن
    خیلی حیاتیه خواهشن اگه منبعی ...لینکی یا .... تو این تایپیک واسم بزارین
    اگر هم script داره بزارین با تشکر ازدوستان

  5. #94
    داره خودمونی میشه MrJey's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2010
    محل سكونت
    زیر ابرها
    پست ها
    88

    پيش فرض

    قبل از اعمال noise از mesh select استفاده کنید و همون وجه مورد نظر رو انتخاب کنید.

  6. 2 کاربر از MrJey بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #95
    داره خودمونی میشه فرشته‌ی مهربون's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2011
    محل سكونت
    روی ابرها
    پست ها
    84

    پيش فرض

    خیلی ممنون "hadi665" ولی من کار با UVunwarp رو بلد نیستم درضمن متریالم multi/sub object هست. اگه بتونید کمک کنید ممنون می‌شم.

  8. این کاربر از فرشته‌ی مهربون بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #96
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    سلام دوستان
    در راستاي هرچه فعال تر شدن اين تاپيك يك سوال ديگر مطرح مي كنم و از دوستاني كه شرح كاملي مي دهند سپاسگزارم
    فرض كنيد يك باكس داريم با 1 سگمنت در هر وجه
    حال آنرا به edit poly تبديل كرده و يك وجه آنرا انتخاب كرده و در حالت element به آن tesselate مي زنيم حال مي خواهيم ماده noise را به اين وجه بدهيم (توجه كنيد فقط به يك سطح باكس نه كل آن) چه بايد كرد؟ وقتي ماده را اعمال مي كنيم به كل باكس اعمال مي شود نه يك وجه آن!
    متشكرم
    جواب شما رو که دوستمون گفتن
    کاملا روش درستی رو اشاره کردن

    یه توضیح راجع به گزینه helper> crowd بدین و بگین که چگونه چندین کارکتر را با crowd کنترل و برای اونها حرکت تعریف کرد و برای اونها هوش مصنوعی هم گذاشت طوری که نسبت به موانع و مسیر ... خودشونو تطبیق بدن
    خیلی حیاتیه خواهشن اگه منبعی ...لینکی یا .... تو این تایپیک واسم بزارین
    اگر هم script داره بزارین با تشکر ازدوستان
    دوست من ، این چیزی که میگید یه روند طولانی داره که توضیحش کمی سخته
    اما شما اگه help مکس رو داشته باشید توش کاملا مرحله به مرحله توضیح داده و به راحتی میتونید اینکارو کنید

    خیلی ممنون "hadi665" ولی من کار با UVunwarp رو بلد نیستم درضمن متریالم multi/sub object هست. اگه بتونید کمک کنید ممنون می‌شم.
    شما وقتی میخواید کلا تکسچر ساختمونتون توی یه عکس قرار بگیره پس نباید از multi استفاده کنی
    باس متریالت یه تکسچر داشته باشه و تمام وجوه مدلت از همون تکسچر استفاده کنند

  10. 3 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #97
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Excel-VB's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    ايران عزيز
    پست ها
    370

    پيش فرض mesh select?!

    قبل از اعمال noise از mesh select استفاده کنید و همون وجه مورد نظر رو انتخاب کنید.

    سلام دوست عزيز
    من متوجه منظور شما نشدم؟! Mesh Select چه گزينه ايست؟؟ اگر منظور شما انتخاب آن وجه قبل از اعمال متريال است كه اينرا خودم گفتم و مگر مي شود قبل از انتخاب آبجكتي متريالي را اعمال كرد؟!!! احتمالا منظور شما از mesh Select انتخاب يك وجه باكس قبل از اعمال متريال است درسته؟ در اين حالت نيز ماده به كل باكس اعمال مي شود نه فقط آن قسمت از مش هاي انتخاب شده و نكته عجيب اينجاست
    متشكرم

  12. #98
    داره خودمونی میشه MrJey's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2010
    محل سكونت
    زیر ابرها
    پست ها
    88

    پيش فرض

    Mesh select اسم یکی از مدیفایر هاست... که باید در این نمونه زیر Noise قرار بدین.

    از زیر مجموعه ی mesh select به قسمت polygon برید و ضلعتون رو انتخاب کنید، همونطور رهاش کنید و نویز رو اضافه کنید حل میشه.

  13. این کاربر از MrJey بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #99
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Excel-VB's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    ايران عزيز
    پست ها
    370

    پيش فرض noise

    Mesh select اسم یکی از مدیفایر هاست... که باید در این نمونه زیر Noise قرار بدین.

    از زیر مجموعه ی mesh select به قسمت polygon برید و ضلعتون رو انتخاب کنید، همونطور رهاش کنید و نویز رو اضافه کنید حل میشه.

    نه منظورم noise در متريال بود نه مديرفاير ضمن اينكه اون روشي كه شما فرموديد هم جواب نمي دهد چون نويز درست است كه سطح را متحول مي كند ولي در نهايت كل باكس را تغيير مي دهد كه منظور من اين نبود ..

  15. #100
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Excel-VB's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    ايران عزيز
    پست ها
    370

    پيش فرض اعمال noise

    جواب شما رو که دوستمون گفتن
    کاملا روش درستی رو اشاره کردن



    با سلام
    دوست عزيز خير اشتباه فرموديد ... راهش را خودم پيدا كردم .. در حالت edit poly اين كار جواب نمي دهد ولي در حالت edit mesh درست مي شود كافيست وجه مورد نظر را در حالت polygon انتخاب و متريال نويز را اعمال كنيم .. مشكل من اين بود كه در حالت edit poly اين كار را مي كردم كه جواب نمي داد و به كل باكس اعمال مي شد!

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •