تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
ماهان سرور
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 165 از 334 اولاول ... 65115155161162163164165166167168169175215265 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1,641 به 1,650 از 3333

نام تاپيک: تیبا ( TIBA )

  1. #1641
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    پست ها
    45

    پيش فرض

    خدمت تیبا نوید و بقیه دوستان سلام عرض میکنم. بنده 1هفته است که تیبا سفید(تو پرانتز بگم رنگ روغنی حتی در بعضی موارد بهتر از متالیکهو اینو یک مهندس شیمی میگه نه یه رنگ کار) گرفتم. مدل sx. جز صدای فرمون و سفتی درها مشکلی نداشتم و از شتاب اولیه و نرمی فرمون کاملا راضیم. مصرفش حدود 8 که مطلوبه برای اول استفاده. فقط در تغییر دنده 2 به 3 کمی تاخیر داره که ماشین باید یکم زور بزنه که این موضوع گرچه زیاد مهم نیست ولی از طرف سازنده گیربکس که آلمانی ها بودند ایجاد شده که باید بگم برای ایجاد گشتاور بالاتر نسبت به پراید گریزی ازین مشکل به هیچ وجه نبوده. (باز هم بگم موضوع مهمی نیست و من تا سرعت 80 کیلومتر رو طی 10ثانیه رفتم.)
    بلافاصله 4چرخ بارز رو فروختم(130تومن) و بجاش کوموهو با ضخامت 205 انداختم(بهترین لاستیک برا تیبا کوموهوست.) و کار جدیدی کردم که قیافه این ماشینو به شدت بهتر کرد(البته از یکی که این کارو کرده بود اونم توی مسیر به 1000 زحمت گرفتمش و پرسیدم) استفاده از یک فایبرگلاس در عقب ماشین که حدود 10سانت به پایین بدنه زیر صندوق عقب افزوده شد و در یک سطح مستقیم با بقیه بدنه قرار گرفت و یه نوار مشکی هم بین این بخش اضافی و بدنه عقب خود ماشین گذاشتم. دیگه نمای زشت سیستم اگزوز از پشت معلوم نیست. هزینش 120 تومن . تایرها هم 300 که 130 فابریکشو فروختم. پس با 300 تومن میشه گفت ماشین زیبایی داریم.
    نکته آخر بگم خدمت دوستان که از زبان یه کارمند سایپا تهران گفت که تیبا افزایش قیمت 1 تا 2 تومن در سال آینده داره. برا من که 9 در اومد (با 1.5سال در صف) و تا 13 سال آینده میشه فروخت.
    برا بعضیها که واقعا فکر نمیکنن و از تیبا بد میگن متاسفم.

  2. 4 کاربر از ramtin2005 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #1642
    اگه نباشه جاش خالی می مونه TIBA-NAVID's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2011
    پست ها
    328

    پيش فرض

    خدمت تیبا نوید و بقیه دوستان سلام عرض میکنم. بنده 1هفته است که تیبا سفید(تو پرانتز بگم رنگ روغنی حتی در بعضی موارد بهتر از متالیکهو اینو یک مهندس شیمی میگه نه یه رنگ کار) گرفتم. مدل sx. جز صدای فرمون و سفتی درها مشکلی نداشتم و از شتاب اولیه و نرمی فرمون کاملا راضیم. مصرفش حدود 8 که مطلوبه برای اول استفاده. فقط در تغییر دنده 2 به 3 کمی تاخیر داره که ماشین باید یکم زور بزنه که این موضوع گرچه زیاد مهم نیست ولی از طرف سازنده گیربکس که آلمانی ها بودند ایجاد شده که باید بگم برای ایجاد گشتاور بالاتر نسبت به پراید گریزی ازین مشکل به هیچ وجه نبوده. (باز هم بگم موضوع مهمی نیست و من تا سرعت 80 کیلومتر رو طی 10ثانیه رفتم.)
    بلافاصله 4چرخ بارز رو فروختم(130تومن) و بجاش کوموهو با ضخامت 205 انداختم(بهترین لاستیک برا تیبا کوموهوست.) و کار جدیدی کردم که قیافه این ماشینو به شدت بهتر کرد(البته از یکی که این کارو کرده بود اونم توی مسیر به 1000 زحمت گرفتمش و پرسیدم) استفاده از یک فایبرگلاس در عقب ماشین که حدود 10سانت به پایین بدنه زیر صندوق عقب افزوده شد و در یک سطح مستقیم با بقیه بدنه قرار گرفت و یه نوار مشکی هم بین این بخش اضافی و بدنه عقب خود ماشین گذاشتم. دیگه نمای زشت سیستم اگزوز از پشت معلوم نیست. هزینش 120 تومن . تایرها هم 300 که 130 فابریکشو فروختم. پس با 300 تومن میشه گفت ماشین زیبایی داریم.
    نکته آخر بگم خدمت دوستان که از زبان یه کارمند سایپا تهران گفت که تیبا افزایش قیمت 1 تا 2 تومن در سال آینده داره. برا من که 9 در اومد (با 1.5سال در صف) و تا 13 سال آینده میشه فروخت.
    برا بعضیها که واقعا فکر نمیکنن و از تیبا بد میگن متاسفم.

    سلام و عرض خوش امد به شما دوست عزیز و خوبمون
    واقعا ممنون از توضیحاتی که دادین
    من هم در مورد لاستیک های خودرو همین نظر رو دارم
    حداقل 2 برند از برند های مختلف لاستیک های تیبا واقعا بی کیفیت و لاستیک هایی خشک و سفت میباشند که یکی از آن دو همین بارز میباشد.
    قبلا در خودروی پژو 206 که داشتم همان اول تحویل خودرو از کمپانی لاستیک میشلن ( ساخت فرانسه) برایش گرفتم
    کیفیت اون لاستیک بینهایت تاکید میکنم بینهایت عالی بود
    لاستیک چند جداره بود و اصلا جدار داخلی لاستیک یک جداری تعبیه شده بود که در هیچ برند ایرانی وجود ندارد.
    خلاصه از سال 84 تا سال 90 ان 5 حلقه لاستیک لاستیک های آن خودرو بودند و هستند.
    اول سال 2 حلقه خواستم برای جلو بگیرم.
    چون قیمت میشلن خیلی بالا رفته و من هم قصد فروش ماشین را داشتم بنا به توصیه فروشندگان بارز گرفتم.
    الان میبینم بعد از 4 5 ماه استفاده لاستیک های جلو مثل لاستیک 3 سال کار شده اند.
    جالب است بعضی نقاط تکه ازشان کنده شده.بس که لاستیک خشک و بی کیفیتی است.
    جالب این است لاستیک های قبلی بعد از مسافرت های طولانی .بعضا رفتن نقاط واقعا صعب العبور و خاکی هنوز کار میکنند بعد از چند سال.
    و لاستیک های نو که یک مسافرت هم باهاشون نرفتم کیفیت خود را باخته اند!!
    تعویض لاستیک در صورتی که شانس ما از این چند برند افتضاح بود را تایید میکنم
    اما اینکه برای تیبا که لاستیکی بهتر است را هنوز مردد هستم.
    از طرفی با عریض کردن بیش از حد لاستیک موافق نیستم و معتقدم لاستیک خود تیبا زیاد خارج عرف نیست.
    این لاستیکی که فرمودید میشود شماره کامل لاستیکش را بفرمایید تا متوجه شوم از لاستیک اصلی چه قدر عریض تر است؟
    شماره به صورت ضرب در 13 روی لاستیک نوشته شده است.مثلا در لاستیک اصلی تیبا ابعاد این است: r70/175
    حالا به لحاظ ظاهری چه قدر عریض تر شده از لاستیک اصلی؟میشه تصویر برامون بذارین از خودرو؟
    چه عددی در 13 ضرب کرده است؟
    ممنونم

    راستی تا یادم نرفته خدمتتون بگم بله حرفتون کاملا درسته...
    رنگ داریم تا رنگ
    مثلا رنگ خودروهای قدیمی مثلا خودروی خیلی خیلی قدیمی بیوک را نگاه کنید
    روغنی هست
    سال ها از ساختش گذشته
    بعد از سال ها هنوز ذره ای تغییر رنگ نداشته و دورنگ نشده است.
    حال رنگ پراید را نگاه کنید
    من صحبتی نمیکنم.
    فقط مقایسه کنید....
    خودرو خودروی دهه اخیر است و آن خودرو مربوط به حداقل نیم قرن قبل....
    در مورد تیبا و رنگ روغنی تیبا مورد منفی ای به چشم خود ندیدم.چون اکثرا هنوز تازه تحویل گرفتند و خیلی موارد خاصی پیش نیامده برایشان...
    اما از زبان یکی از دوستان در همین تاپیک که تیبای سفید گرفته بودند و خیلی از رنگ راضی بودند نقل قول میکنم که فرمودند رنگ خودروشان خیلی کم ثبات است و با اندک برخوردی رنگشان مشکل بزرگ برایش ایجاد شده است.
    و گفته بودند که بیشتر مراقب رنگ باشند که برخورد پیش بیاید رنگ ثبات زیادی ندشته است.
    اما در مورد رنگ های متالیک (البته متالیک با کیفیت) واقعا ثبات رنگ چه در برابر افتاب
    چه در برابر خدای نکرده ضربه بهتر است.
    من خودم رنگ سفید را خیلی میپسندم و از نظرم تیبای سفید هم خیلی زیباست.
    حالا کمی نوک مدادی به نظرم زیباتر آمد اما دلیل اصلی تر انتخاب این رنگ همان متالیک بودن و نیتم استحکام بیشتر رنگی آن بود.
    هرچند به نظرم این 2 رنگ بهترین رنگ های تیبا هستند.
    موفق باشید

    @@@ راستی در نهایت یک سوال هم از شخص جناب عالی:
    باتری تیبای شما که همان باتری اسیدی است؟
    آنرا تعویض نکرده و قصد تعویض آن با باتری های با کیفیت ( نه معمولی و بی کیفیت) اتمیک ندارید؟؟؟
    باتری با کیفیت و کره ای اتمیک که بهترین کیفیت باتری را دارد حدود 60 70 تومن است.
    کلا به نظرم واقعا نسل باتری آبی قدیمی منسوخ شده است.
    Last edited by TIBA-NAVID; 07-07-2011 at 14:10.

  4. #1643
    اگه نباشه جاش خالی می مونه TIBA-NAVID's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2011
    پست ها
    328

    پيش فرض

    داشتم وبلاگ گردی می کردم در بین خاطرات یکی از دوستان مطلبی نظرم رو به خودش جلب کرد.
    چون بی ربط به این تاپیک نبود کپی کردم اینجا
    فکر کنم خواندنش خالی از لطف نباشه
    ایرانی بخر:تیبا ماشین تمام ایرانی




    شاید شما همه این موضوع رو شنیدین که می گن ماشین چینی نخر ایرانی بخر چینیاش خوب نیست زود می شکنه آقا ماهم طبق همین حرفا رفتیم ماشین تمام ایرانی سایپارو خریدیم تیبا یا همون مینیاتور بله بعد دوسال انتظارو نزرو نیازبلخره تو ماه پیش ماشین تمام ایرانی رو به قیمت 11میلیونو خورده ای به ما تحویل دادن ما هم خوشحال از این موضوع که ماشین تمام ایرانی سوار میشیم حالشو میبریم گرفتیمش آقا سوارش شدیم اولش باهاش حال می کردم تا یک شب که سه روز بعد تحویل ماشین بود هواسردبوداز خونه مادر زن سوار ماشین تمام ایرانی شدیم به طرف خونه بعد چند کیلومتریهو آمپر ماشین رفت بالا چراغ دینام روشن شد بله رویاهام به باد رفت آقا خلاصه کشیدم کنار آمپر ماشینو آوردم پایین بعدشم خاموشش کردم بعد یاد امدادخودرو سایپا افتادم زنگ زدم به امدادخودرو تلفن 09655آدرس محل خراب شدن ماشینو دادم بهش بعد45 دقیقه امدادآومد ولی خدایش خانمم یخ کرد طفلی دلم واسش می سوخت خلاصه امداد آومدو گفت ماشین تمام ایرانی ما تسمه دینام پاره کرده خلاصه یک 1ساعتی اعلاف شدیم تا درست شد بعد کلی تشکر از امداد خودرو رفتییم خونه گذشت یک 1ماهی داشتیم با ماشین تمام ایرانی حال می کردیم که یک روز صبح ماشین رو پارک کردم کنار خیابون رفتم کارمو انجام دادمو بعدش برگشتم تا استارت زدم روزگارم سیاه شد ماشین استارت نمی خورد آقا مارو می گی پلنگ وسوسمارو می گی خلاصه چون می گن تلفن امداد خودرو رایگان و ماهم شارژایرانسل نداشتیم زنگ زدیم دوباره به امداد خودر سایپا ولی همش این خانوم ایرانسل صحبت می کردش خلاصه از شانس خوب ما پدر خانومم بهم زنگ زد ما هم سیر تا پیاز قضیه رو بهش گفتم اونم زنگ زد امداد خودرو بعدم بهم زنگ زد گفت زنگ زده میاد امدادخودرو بعد از 1ساعت یخ زدن امدادخودرو آومد گفت تسمه دینامت شوله سفتش کرد یکمم باطری رو شارژکردگفت به سلامت آقا خوشحال سوار خودرویی تمام ایرانی شدیم رفتیم سر چهارراه دوم ماشین به مکافات افتاد آمپرای ماشین بالا پایین می شد خلاصه گاز دادم سمت نمایندگی یک 2کیلومتری به نمایندگی ماشین خاموش شد منم که شارژنداشتم زنگ بزنم از کمک که ناامید شده بودم شروع به هول دادن ماشین کردم خلاصه جدو آبادم اومد جلو چشام دهنم سرویس شد خلاصه رسیدم به نمایندگی 20همین ماه یعنی8روز پیش گفتن دینامش سوخته سفارش دادیم بیارن ولی تا حالا هیچ خبری از ماشین تمام ایرانی ما نیست هروز با آژانس داریم این ور اون ور با خودم گفتم چه باحال بود اون روزایی که با آژانس این ور اون ور می رفتم نه الان هم ماشین دارم هم با آژانس رفت وآمد می کنم خیلی باحل تر اینجاست که همسایم ماشین چینی داره ازجلوم که رد میشه بوق میزنه تا میبینه پیاده دارم راه می رم چون وقتی می خواست ماشین بخره بهش گفت نخر ماشین چینی نخر ولی حالا آقا کسی نیست این ماشین تمام ایرانی مارو بخره می خوام چینی بخرم

    نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 دی 1389

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    با سلام خدمت دوست عزیز و گرامی
    صحبت خاصی در این زمینه ندارم
    اما فقط گفتم یک پرانتز برای خودم و دوستان عزیز باز کنم و بگم:
    وقتی منابع خبری و منابع اطلاع رسانی ای که بهش استناد میکنیم میشن یک وبلاگ معمولی که نه صاحبش مشخصه و مطلبش به لحن داستان گونه نوشته شده!
    اون وقت میبینیم زیادم گفتن خیلی بحث ها بیراه نیستند.و انتظار بیشتری نمیشه داشت ازین.
    از شما ممنونم در هر حال.
    اما اگر براتون مقدور بود و دوست داشتین ازین به بعد ما رو از خبرها و صحبت های سایت های معتبر و مشخص بهره مند کنین
    یا صحبت های خودتون رو مثل گذشته مطرح کنین برامون.
    در هر صورت همه ی ما نظرات شما رو به عنوان یک خریدار تیبا خیلی مستند تر از یه داستان یه وبلاگ نامشخص از دنیای اینترنت قبول داریم.
    این وبلاگ که ظاهرا خیال کردن دارن کتاب قصه برای مردم مینویسن! خونه مادر زن پدر زن و .... رو خیلی با آب و تاب شرح دادن .که انسان گمون میکنه واقعا داستان نوشته شده و نه شرح اتفاق...
    راستی به دوستان توصیه میکنم یه سر به لینک مربوطه بزنن.خوندن نوشته ی قبل از این مطلب و دیدن حال و هوای وبلاگ حتما برای شما هم خالی از لطف نیست...
    سلامت باشین و بازم متشکر از زحمت شما اقای علی عزیز
    Last edited by TIBA-NAVID; 07-07-2011 at 14:00.

  5. #1644
    اگه نباشه جاش خالی می مونه TIBA-NAVID's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2011
    پست ها
    328

    پيش فرض

    با سلام مجدد خدمت دوستان عزیز
    دوستان خواستم از بین شما افرادی که احیانا اقدام به تعویض لاستیک انجام دادن خواستم بپرسم برند و شماره لاستیک دقیقی که تهیه فرمودین رو برامون بنویسین.
    و همین طور قید کنین ملاکتون برای انتخاب برند چی بوده.
    مثلا دوست عزیزی که بیان کردن اقدام به تعویض کردن.
    میشه بفرمایین این لاستیکی که فرمودین کیفیتش چه طوره و بنا به چه مطلبی به نظرتون برای تیبا مناسبه؟
    ممنونم پیشاپیش

  6. #1645
    اگه نباشه جاش خالی می مونه TIBA-NAVID's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2011
    پست ها
    328

    پيش فرض

    خدمت تیبا نوید و بقیه دوستان سلام عرض میکنم. بنده 1هفته است که تیبا سفید(تو پرانتز بگم رنگ روغنی حتی در بعضی موارد بهتر از متالیکهو اینو یک مهندس شیمی میگه نه یه رنگ کار) گرفتم. مدل sx. جز صدای فرمون و سفتی درها مشکلی نداشتم و از شتاب اولیه و نرمی فرمون کاملا راضیم. مصرفش حدود 8 که مطلوبه برای اول استفاده. فقط در تغییر دنده 2 به 3 کمی تاخیر داره که ماشین باید یکم زور بزنه که این موضوع گرچه زیاد مهم نیست ولی از طرف سازنده گیربکس که آلمانی ها بودند ایجاد شده که باید بگم برای ایجاد گشتاور بالاتر نسبت به پراید گریزی ازین مشکل به هیچ وجه نبوده. (باز هم بگم موضوع مهمی نیست و من تا سرعت 80 کیلومتر رو طی 10ثانیه رفتم.)
    بلافاصله 4چرخ بارز رو فروختم(130تومن) و بجاش کوموهو با ضخامت 205 انداختم(بهترین لاستیک برا تیبا کوموهوست.) و کار جدیدی کردم که قیافه این ماشینو به شدت بهتر کرد(البته از یکی که این کارو کرده بود اونم توی مسیر به 1000 زحمت گرفتمش و پرسیدم) استفاده از یک فایبرگلاس در عقب ماشین که حدود 10سانت به پایین بدنه زیر صندوق عقب افزوده شد و در یک سطح مستقیم با بقیه بدنه قرار گرفت و یه نوار مشکی هم بین این بخش اضافی و بدنه عقب خود ماشین گذاشتم. دیگه نمای زشت سیستم اگزوز از پشت معلوم نیست. هزینش 120 تومن . تایرها هم 300 که 130 فابریکشو فروختم. پس با 300 تومن میشه گفت ماشین زیبایی داریم.
    نکته آخر بگم خدمت دوستان که از زبان یه کارمند سایپا تهران گفت که تیبا افزایش قیمت 1 تا 2 تومن در سال آینده داره. برا من که 9 در اومد (با 1.5سال در صف) و تا 13 سال آینده میشه فروخت.
    برا بعضیها که واقعا فکر نمیکنن و از تیبا بد میگن متاسفم.

    دوست خوبم بازم ممنون از مطلب خوب و مفیدت
    اگر براتون ممکنه و زحمت نیست میشه برامون از خودروتون چند عکس با کیفیت بذارین؟
    میخوام ببینم با تغییراتی که دادین ائم از لاستیک های جدید و اون تغییرات دیگه چه تغییرات مثبتی کرده خودروتون.
    با تعریفایی که کردین مشتاق شدن ببینم.
    مخصوصا اگه ممکنه این لاستیک های جدید هم مشخص باشن.
    ممنونم بازم
    راستی خوشحالم که شما هم از مصرف سوخت که مساله مهمیه ابراز رضایت دارین.سفتی درها رو در همه خودروهایی که دیدم وجود داشته.
    انشالا کم کم روون تر میشه.
    این مساله ها چیز مهمی نیستن.
    کم کم درست میشن و اگه لازم بود تو سرویس اولیه رگلاژ میشن
    راستی یادت نره روغن ها رو حتما تو سرویس 5000 عوض کنی
    چون شرکت خودش عوض نمیکنه. و میگن نیازی نیست به تعویض
    در مورد روغن مناسب برای تیبا هم شما هم تحقیق کنین.
    ببینین با توجه به موتور چه روغنی مناسب تر است.
    من هم تحقیق میکنم
    Last edited by TIBA-NAVID; 07-07-2011 at 14:14.

  7. #1646
    داره خودمونی میشه cheelia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2011
    پست ها
    42

    پيش فرض

    همه دوستان لطف كنيد به من بگويد دما اب رادياتور تيبا شما در حالت استفاده از كولر حداكثر چقدر بالا ميرود.
    تيباي من توي ترافيك بعد از ظهر تهران تا وسط خط 2 و3 بالا ميرود .
    مال من توی گرمای ظهر خوزستان(50درجه)400کیلومتر با کولر وقتی درجه به نصف برسه فن روشن میشه و اکثر اوقات زیر نصفه

    جنابramtin2005میشه چند تا عکس از سپر عقب ماشین بزاری


    ضمنا من دیروز باتری ماشین (بعداز2ماه کارکرد)40تومن فروختم و باتری خشک (64آمپر)95تومن گرفتم (55تومن تفاوت دادم)
    Last edited by cheelia; 07-07-2011 at 14:44.

  8. این کاربر از cheelia بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #1647
    آخر فروم باز Terova's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    1,662

    پيش فرض

    خیلی برام جالبه که مردم چه طوری این ماشین رو میخرن..!!! واقعا سئوالی هست که جوابش رو فقط با جلسات تخصصی روان شناسی میشه گرفت..!

  10. #1648
    اگه نباشه جاش خالی می مونه TIBA-NAVID's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2011
    پست ها
    328

    پيش فرض

    مال من توی گرمای ظهر خوزستان(50درجه)400کیلومتر با کولر وقتی درجه به نصف برسه فن روشن میشه و اکثر اوقات زیر نصفه

    جنابramtin2005میشه چند تا عکس از سپر عقب ماشین بزاری


    ضمنا من دیروز باتری ماشین (بعداز2ماه کارکرد)40تومن فروختم و باتری خشک (64آمپر)95تومن گرفتم (55تومن تفاوت دادم)

    سیستم ترموستات شما که نرمال به نظر میرسه.چون همانطور که در دفترچه تیبا میبینیم و هم در اکثر خودروها اینطور هست بالارفتن دما از وسط سیستم درجه بندی منجر به روشن شدن فن میشود.
    البته در خودروهای دارای 2 فن در دماهای بالاتر 2 فن با هم روشن میشوند.
    راستی شما که باتری ماشین رو عوض کردین میشه بگین نوع باتری که روش گذاشته بودن دقیق چی بود؟
    کمپانیش چی بود؟
    دقیقا شما به چه علت عوضش کردین؟ و اگر ممکنه نوع باتری جدیدتون و مشخصات دقیقش و دلیل انتخابتون رو بفرمایین.
    ممنون میشم توضیح شما رو هم بشنویم.
    هرچند من خودم در این زمینه نظرمو دادم.
    اما دونستن نظرات شما دوستان هم خیلی مهمه
    ممنونم

    ---------- Post added at 05:22 PM ---------- Previous post was at 05:17 PM ----------

    خیلی برام جالبه که مردم چه طوری این ماشین رو میخرن..!!! واقعا سئوالی هست که جوابش رو فقط با جلسات تخصصی روان شناسی میشه گرفت..!

    راستش رو بخواین برای ما هم نظر دادن افرادی که اصلا به این تاپیک مربوط نمیشن و نه ذی نفع هستن و نه تیبا دارن و نه تا به حال از کنار تیبا رد شدن همیشه برامون جالب و تعجب برانگیز بوده است.
    حال اگر نظری بدن که برای دیگران مفید باشه و استفاده بشه خیلی هم خوبه که دیگران از تجربشون استفاده کنن.
    اما متاسفانه بعضا بعضی افراد هر از گاهی میان که اصلا در شرایطی نیستند که بتونن کمکی به سایرین بکنن و نظرشون فایده ای داشته باشه .نه ثبت نامی هستن.نه خریدارن.
    نه ماشینو دارن.نه هیچ...
    به نظرم خالی از لطف نبود اگر این افراد هم در جلسات تخصصی روانشناسی مورد بررسی دقیق قرار میگرفتن تا مشکل تشخیص داده و برطرف میشد....
    دوستان شما نظرتون چیه؟
    موفق باشین و سلامت
    Last edited by TIBA-NAVID; 07-07-2011 at 16:55.

  11. 6 کاربر از TIBA-NAVID بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #1649
    اگه نباشه جاش خالی می مونه captainpersian's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2011
    محل سكونت
    طهران
    پست ها
    203

    پيش فرض

    دوستانی که قصد نقد دارند منصفانه با دلبل نقد کنند تا لذت ببریم .من به شخصه هنوز تیبا ندارم و شاید هم منصرف بشم از داشتنش. اما این دلیل نمیشه تو سر این ماشین بزنم وقتی سوار نشدم و خودم تست نکردم.بی احترامی به عقاید رو همه بلد هستن.اما هر جایی بحث هر چیزی نیست

    اما در مورد مباحث دیگه با توجه به تجربه کمی که دارم:

    لاستیک پهن(205) با ربنگ 13 بهتر از خود فابریک میشه اما زیاد جالب نمیشه.به نظر رینگ 15 با لاستیک 205 زیباتر میشه و ماشین رو از لاغری خارج میکنه .هر چی رینگ بزرگتر و پهن تر باشه از لحاظ فرمان پذیری در سر پیچها و انتقال صدای کمتر به اتاق بسیار مفید است.اما از معایب اون میشه به کمتر شدن شتاب و مصرف سوخت بیشتر اشاره کرد. مارک کمهو ساخت کره و طی سالها استفاده لاستیک نرم و خوبی نشان داده.

    در مورد باطری هم بهترین کار عوض کردن باطری ابی به اتمی بوده و که مارکهای موجود در ایران زیاد معروف نیستند .سعی کنید حتما گارانتی داشته باشه
    Last edited by captainpersian; 07-07-2011 at 16:15.

  13. 3 کاربر از captainpersian بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #1650
    اگه نباشه جاش خالی می مونه TIBA-NAVID's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2011
    پست ها
    328

    پيش فرض

    دوستانی که قصد نقد دارند منصفانه با دلبل نقد کنند تا لذت ببریم .من به شخصه هنوز تیبا ندارم و شاید هم منصرف بشم از داشتنش. اما این دلیل نمیشه تو سر این ماشین بزنم وقتی سوار نشدم و خودم تست نکردم.بی احترامی به عقاید رو همه بلد هستن.اما هر جایی بحث هر چیزی نیست

    اما در مورد مباحث دیگه با توجه به تجربه کمی که دارم:

    لاستیک پهن(205) با ربنگ 13 بهتر از خود فابریک میشه اما زیاد جالب نمیشه.به نظر رینگ 15 با لاستیک 205 زیباتر میشه و ماشین رو از لاغری خارج میکنه .هر چی رینگ بزرگتر و پهن تر باشه از لحاظ فرمان پذیری در سر پیچها و انتقال صدای کمتر به اتاق بسیار مفید است.اما از معایب اون میشه به کمتر شدن شتاب و مصرف سوخت بیشتر اشاره کرد. مارک کمهو ساخت کره و طی سالها استفاده لاستیک نرم و خوبی نشان داده.

    در مورد باطری هم بهترین کار عوض کردن باطری ابی به اتمی بوده و که مارکهای موجود در ایران زیاد معروف نیستند .سعی کنید حتما گارانتی داشته باشه


    سلام دوست خوبم
    ممنون ازینکه نظرت رو گفتی
    منم در مورد لاستیک کمی پرس و جو کردم
    ظاهرا دوستمون درست گفته
    این مارک کومهو رو همه با نرمی و چسبندگی خوب میشناسن .هرچند مطمئنم میشلن نمیشه اما احتمالا بازم با لاستیکای ایران قابل مقایسه نیست.
    اما در مورد رینگ باید بگم حالا رینگ 14 چون خود سایپا هم از رینگ 14 در مدل ای ایکس استفاده خواهد کرد و یه جورایی مهر تایید گرفته به نظرم منطقی تره البته اگر بنا باشه یکی تعویض رینگ انجام بده.
    اما رینگ 15 رو من رد نمیکنم اما گمون نکنم مناسب باشه خیلی
    چون با توجه به جلوبندی تیبا دیگه بزرگ کردن رینگ تا 15 به نظرم بعدا مشکل ساز ممکنه بشه
    اما رینگ 14 رو در تیبا ای ایکس استفاده شده ...
    حالا اگر بنا باشه تغییر لاستیک انچام بشه به نظر شما دوستان تغییر رینگ به 14 انجام بشه بهتره یا همین انتخاب لاستیک کیفیت بهتر و همون رینگ 13
    ضمنا محض اطلاع میگم که شماره لاستیک های خود شرکت این ها هستن:
    شماره لاستیکای فعلی یعنی همون 13:
    175/70 R 13-82 H

    و شماره لاستیک های مدل ای ایکس تیبا که از رینگ اسپورت در ان استفاده شده :

    R 14-82 H 185/60

  15. این کاربر از TIBA-NAVID بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •