تبلیغات :
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 33 از 36 اولاول ... 232930313233343536 آخرآخر
نمايش نتايج 321 به 330 از 354

نام تاپيک: شکایت قطعی از کم فروشان اینترنت

  1. #321
    پروفشنال Witcher6610's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2010
    محل سكونت
    On My Pc
    پست ها
    694

    پيش فرض

    سلام
    من از آسیاتک سرویس می گیرم و ترافیک محدود به 20 گیگ دارم...
    اینترنتم خیلی قطع میشه و سرعت ها پایین میره...
    بیشترین مشکل من پینگ هست که نمی دونم چی کارش کنم
    به هر صورت بد از هر روزی که سرعت کمه...سرعت رو می برن بالا...
    خودتون ببینید!

    اینترنت من 512 هست با آپلود 512...
    ولی این اصلا اون نیست!
    خوب سرعت دانلود مشکلی ندارم ولی با پینگ مشکل دارم کسی راه حل داره؟

  2. #322
    Banned
    تاريخ عضويت
    Mar 2010
    محل سكونت
    پایتخت تاریخ و تمدن
    پست ها
    1,035

    پيش فرض

    سلام
    من از آسیاتک سرویس می گیرم و ترافیک محدود به 20 گیگ دارم...
    اینترنتم خیلی قطع میشه و سرعت ها پایین میره...
    بیشترین مشکل من پینگ هست که نمی دونم چی کارش کنم
    به هر صورت بد از هر روزی که سرعت کمه...سرعت رو می برن بالا...
    خودتون ببینید!

    اینترنت من 512 هست با آپلود 512...
    ولی این اصلا اون نیست!
    خوب سرعت دانلود مشکلی ندارم ولی با پینگ مشکل دارم کسی راه حل داره؟

    خدایا با نام تو
    با سلام
    دوست عزیز تاپیک مخصوص شکایت از شرکتهای انترنتی است و مربوط به مشکلات اینترنتی نیست. شما بهتر است پست را به تاپیک اینترنت شهر خود منتقل کنید تا بهتر راهنمایی شوید!


    حامد

  3. این کاربر از NirvanaH بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #323
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    گودر
    پست ها
    149

    پيش فرض

    با سلام
    از مدیر انجمن عاجزانه درخواست دارم که این پست رو پاک نکنند

    بشنوید از دو شرکت مهترم لایزر و پارس آنلاین


    ...........این مطلب حاصل تجربیات شخصی است نه غرض ورزی..........
    من ساکن شهر همدانم و تا حالا از دو تاISPبه نام های پارس آنلاین(نت گستر و جهان نما)ولایزر(ریتون) خدمات گرفتم.به دوستان همشعری این توصیه را دارم که از هیچ یک از این شرکت به هیچ وجه خدمات ADSLنگیرند حتی اگه مجبور شدید از DialUpاستفاده کنید ولی سراغ اونها نرید
    ..........ماجرای لایزر از این قرار بود............

    لایزر چند ماهه اول خدماتش خوب بود و مشکلی نداشت تا اینکه بعد از گذشت 2ماه اینترنت قطع شد. یک ماه قطع بود بعد از اینکه رفتم نمایندگی و گفتم که من یک ماه قطعی داشتم،منکر یک ماه شدند و به کی هفته اکتفا کردند(ملعونهای دزد)....
    بعد از اینم یه یک ماهی همه چیز خوب بود تا اینکه یک هو دانلود شبانه این شرکت هم از بین رفت و سرعت ماکسیمم دانلود شبانه به 800 یا 900 بیت محدود شد...
    قریب به 4 بار به تهران زنگ زدم و هر بار یه چی میگفتند..منم خسته از این همه تماس و کلی پول تلفن ثابت لعنتی نثارشان کردم و قرارداد رو لغو کردم.
    گرفتن اشتراک از لایزر(ریتون)رو به هیچ کدوم از هم شهری (استانی)هام پیشنهاد نمیکنم.اول اینکه دزدی اولین شیوه ی این شرکت وخیلی از شرکتای دیگه داخل ایرانه.اینام که ماشاالله سرعت دانلود شبانشون از ساعت 12نیمه شب تا 6.30 الی 7صبح بالای 900بایت نمیرسه.من یه بار یه فایل صد مگی رو گداشتم واسه دانلود و بعد از 4ساعت 1درصدش دانلود شد.

    اما پارس آنلاین؛ شاه دزدی به تمام معنا...تا امروز یک هفته است از پارس یک پکیچ 512-1024گرفتم.سرعت در طول روز عالیه اونم واسه تخلیه سه صوتی ترافیک.....اما بشنوید از دانود شبانه و پشتیبانی تهوع آور این دزدلن روسپی:
    در هنگام دانلود شبانه که از یک تا شش صبح است سرعت دانلود با این پکیج من بالای 14کیلو نمیرفت.نکته جالب این بود که من 6 تا فایل واسه دانلود میزاشتم و همه اتودانلودها رو میبستم اما وقتی صبح همون روز به بخش ترافیکهای مجانی مورد استفاده رفتم با یه چیز عجیب روبرو شدم" حجم دانلودی من رو زده بود 660مگابایت در صورتیکه از اون 6 تا فایل من 3تاش صددرصد دانلود شده بودند و بقیه همه روی 50 یا 45 دردصد بودند!!!!
    دو روز بعد ساعت1صبح واسه مشکل کندی سرعت به پشتیبانی تهران زنگ زدم و طرف بعد از کلی ور رفتن با سیستم من و تست از هزار تا سایت+سایت خودشون به این نتیجه رسید که مشکل از طرف من نیست...گفت من ثبت مشکل میکنم و شما واسه پیگیری رفع مشکل موقع ساعات اداری زنگ بزن.
    چشمتون روز بد نبینه، صبحش زنگ زدم و وقایع رو شرح دادم و با گستاخی تمام به من گفتند که برای شما هیچ مشکلی ثبت نشده، درضمن اگر مشکلی هم ثبت میشد ما نمیتونیم در این ساعت برای شما کاری انجام بدیم.شما باید در همون ساعتی که مشکل داری زنگ بزنی، یعنی ساعت1صبح.
    یه چند روزی مثل توب به این ور اون ور پاس کاری شدم و در اخر تنها نتیجه ای که گرفتم چند ده هزار تومن پول تلفن بود.
    ...اونا رو هم پول کفاره این چند مدت بود که از این دو تا شرکت دزد خدمات میگرفتم...

    حالا شما اگه دوست دارید به روزگار من دچار شوید به سراغ یکی از این دو شرکت بروید.من به شخصه شرکتهای اینترنتی دیگر را که در شهر همدان هستند مانن شاتل-فن اوا-مبین نت امتحان نکردم، ولی اگه شما هم مثل من بخواهید چند تا شرکت رو امتحان کنید باید هم پول تلفن بیخودی بدهید هم پول فعلسازی(رانژه)را
    .
    .....من آنچه شرط بلاغت بود گفتم، تو خواه پند گیر خواه ملال.....

    دوست عزیز

    من خودم همدان دانشجوام. دوستام اونجا از پارس دارن، شبا توپ دانلود می کنن. خودمم تو شیراز پارس دارم شیاد باورت نشه ولی چند ماه قبل با سرویس 128 اشون من شبا 200 کیلوبایت بر ثانیه دانلود می کردم. الان هم شبی حدود یک گیگ از تورنت دانلود می کنم تو اون ساعت های رایگانش. این مشکل شاید به همدان و زیر ساخت هاش مربوط می شه ولی توی شیراز من بودن هیچ مشکلی دانلود می کنم با سرعت 50 60 تو روز و شبا به 100 میرسه.

  5. این کاربر از aliaqua بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #324
    پروفشنال BursT's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    پست ها
    788

    پيش فرض

    جریان از زمانی شروع میشه که شروع کردن به محدود کردن سرعت دانلود شبانه و من هم هی زنگ میزدم پشتیبانی شیراز و تهران دیدم فایده نداره رفتم تنظیم مقررات شکایت کنم که سرعت شبانه را محدود میکنن که دیدم طبق قانون تنظیم مقررات اگه سرعت کمتر از 1.6 برای 128 باشه نمیشه کاری کرد گفتم اگه طبق قانونه که نباید به کاربر خانگی بیشتر از 128 بدن ولی در عمل به جای 128 بدون ارائه هیچ مدرکی 512 میدن و به خاطر همین شکایت کردم تنظیم مقررات
    یعنی شما به این دلیل که به جای 128 بهت 512 دادن از شاتل شکایت کردی؟
    دمت گرم بابا...

  7. این کاربر از BursT بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #325
    Banned
    تاريخ عضويت
    Mar 2010
    محل سكونت
    پایتخت تاریخ و تمدن
    پست ها
    1,035

    پيش فرض

    یعنی شما به این دلیل که به جای 128 بهت 512 دادن از شاتل شکایت کردی؟
    دمت گرم بابا...


    خدایا با نام تو
    با سلام
    برای شکایت کردن دلیل جالبیه!!!!





    حامد

  9. این کاربر از NirvanaH بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #326
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2009
    محل سكونت
    isfahan
    پست ها
    3

    پيش فرض

    جریان من با شاتل(آرانیک) ...:
    جریان از زمانی شروع میشه که شروع کردن به محدود کردن سرعت دانلود شبانه و من هم هی زنگ میزدم پشتیبانی شیراز و تهران دیدم فایده نداره رفتم تنظیم مقررات شکایت کنم که سرعت شبانه را محدود میکنن که دیدم طبق قانون تنظیم مقررات اگه سرعت کمتر از 1.6 برای 128 باشه نمیشه کاری کرد گفتم اگه طبق قانونه که نباید به کاربر خانگی بیشتر از 128 بدن ولی در عمل به جای 128 بدون ارائه هیچ مدرکی 512 میدن و به خاطر همین شکایت کردم تنظیم مقررات بعد یک مدت دیدم سرعت من تنها را فقط کردن 128 دقیقا داون استریم واپ استریم را کردن 128 منم دوباره رفتم تنظیم مقررات دیدم فایده ای نداره و در پایان دوره سرویسم را بدون درخواست من قطع رانژه کرن در صورتی که من هزینه دوره جدید را داده بود فقط 500 تا تک تومنی مانده بود (تازه فاکتور دوره جدیدم را هم یک روز قبل از پایان این دوره از توی سایت مای شاتل پاک کردن در صورتی که من فاکتور را توی ایمیلم داشتم) که اونم طبق قرارداد قبل از 15 روز پرداخت کردم در صورتی که اینها نباید همون اول قطع رانژه میکردن رفتم استانداری پیش وزیر فناوری اطلاعات و اونجا شکایت کردم که کاری نتونست بکنه رفتم اداره بازرگانی شکایت کردم بخاطر اینکه فاکتور دوره جدید زده بودن و منم پرداخت کرده بودم اداره بازرگانی یه جلسه گذاشت من رفتم و از شاتل هم پشتیبانی ارشدشون به عنوان نماینده شاتل امده بود. طرف نماینده شاتل که فاکتور را دست من دید گفت اگه مشخص بشه شما مبلغ دوره جدید را دادید حق با شماست بعد که مشخص شد زد زیر حرفش و مدیر شاتل خودش امد و با پارتی بازی پرونده را مختومه کرد منم چند روز بعد همونجا یه پارتی پیدا کردم و پرونده را در جریان انداختم و اداره بازرگانی به شاتل گفت باید به من سرویس بدن اونها هم قبول نکردن قرار شد پرونده را بفرستن تعزیرات...
    امروز زنگ زدم اداره بازرگانی گفت نامه تایپ شده رفته برای امضا ولی معاون اداره بازرگانی به متن نامه گیر داده دوباره دادن تایپ بشه
    ادامه دارد...
    فعلا که از طرف اداره بازرگانی یه مورد تخلفاتی توی پروندشون ثبت شده.
    اینو گفتم که دوستان با این شرکت .... بیشتر اشنا باشن و هشیار بشن..
    به عنوان کسی که 4 سال شاتل استفاده می کنه از شاتل راضی هستم الان داتک دارم
    یه زمانی شاتل 128 سرعت دانلودش 250 بود ولی بعد از 10 روز عادی شد و 55 شد نکنه شما لو دادی شاتل هم گفته حالا که اینطوره همون 55 برای همه کافیه

  11. #327
    آخر فروم باز ahriman323's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    پست ها
    9,106

    پيش فرض

    یعنی شما به این دلیل که به جای 128 بهت 512 دادن از شاتل شکایت کردی؟
    دمت گرم بابا...
    خوب اولش شکایت کردم که چرا شبانه را محدود میکنن در جوابش بهم گفتم اگه سرعتت کمتر از یک دهم قرادادت باشه میتونی شکایت کنی یعنی سرعت سرویس ات اگه کمتر از 1.6 باشه
    منم دیدم اینها که حرف از قانون میزنن پس چرا خودشون انجام نمیدن دیدم دلیل خوبی برای شکایت کردن از شاتل که الحق به گفته خودشون به خاطر مشکلاتی که از طرف مخابرات و تنظیم مقررات براشون ایجاد کردم سرویسمو قطع کردن..
    به عنوان کسی که 4 سال شاتل استفاده می کنه از شاتل راضی هستم الان داتک دارم
    یه زمانی شاتل 128 سرعت دانلودش 250 بود ولی بعد از 10 روز عادی شد و 55 شد نکنه شما لو دادی شاتل هم گفته حالا که اینطوره همون 55 برای همه کافیه
    نه بابا.دی:
    بعضی ها شانس میارن گیر محدودیت نمی افتند

  12. #328
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jul 2011
    پست ها
    9

    پيش فرض

    آقا یک سال از شاتل سرویس گرفتم تو این یک سال انواع و اقسام روش های پیچوندن و دروغ گفتن رو از این ------ ها یادگرفتم. بهش میگم سرعت دانلودم نوسان داره میگه طبیعیه میگم مودمی که ازتون گرفتم بعد از 5 دقیقه وصل میشه به اینترنت میگه طبیعیه. حالا هم که ورداشتن سرعت ها رو کم کردن حرفم میزنی میگن طبق قرار داد سرعت برای سویس 128 ، 16 میباشد. میگم چجوریه که پس تو این یک سال این جوری نبوده؟میگه خوب این سیاست شرکت برای جذب مشتریه. یعنی تو این یک سال داشتین مردم رو گول میزدین دیگه؟؟؟
    میبیند چقدر یه شرکت میتونه ------ باشه و مدیرش مثل -----.
    Last edited by Babak; 21-08-2011 at 12:49. دليل: لحن نامناسب

  13. 2 کاربر از Gpower بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #329
    Banned
    تاريخ عضويت
    Mar 2010
    محل سكونت
    پایتخت تاریخ و تمدن
    پست ها
    1,035

    پيش فرض

    آقا یک سال از شاتل سرویس گرفتم تو این یک سال انواع و اقسام روش های پیچوندن و دروغ گفتن رو از این ------- یادگرفتم. بهش میگم سرعت دانلودم نوسان داره میگه طبیعیه میگم مودمی که ازتون گرفتم بعد از 5 دقیقه وصل میشه به اینترنت میگه طبیعیه. حالا هم که ورداشتن سرعت ها رو کم کردن حرفم میزنی میگن طبق قرار داد سرعت برای سویس 128 ، 16 میباشد. میگم چجوریه که پس تو این یک سال این جوری نبوده؟میگه خوب این سیاست شرکت برای جذب مشتریه. یعنی تو این یک سال داشتین مردم رو گول میزدین دیگه؟؟؟
    میبیند چقدر یه شرکت میتونه ---- باشه و مدیرش مثل -----.

    خدایا با نام تو
    سلام دوست من
    ای بابا. توی مملکت ما اگه این جوری نبود که الآن جای ما و ژاپن باید عوض میشد. چی بگم والا. خدا به دادمون برسه.

    حامد

  15. #330
    آخر فروم باز ahriman323's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    پست ها
    9,106

    پيش فرض

    nامروز رفتم دنباله شکایتم از شاتل در تعزیرات گفتش اداره بازرگانی نباید میفرستاد اینجا باید بری دادگاه(بروکراسی که میگن همینه)
    منم چون از جای دیگه adsl گرفتم و راضی هستم و مهمتر از همه دست شاتل آتو دارم از بس دهنشون را سرویس کردم و اذیت کردم دیگه دنبالش نمیرم ولی هنوز دارم براشون...

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •