ای ول
آره این ویدئو رو داشتم : دی
ممنون دارم میبینمش
![]()
ای ول
آره این ویدئو رو داشتم : دی
ممنون دارم میبینمش
![]()
سلام
من چند روزیه نسخه 2011-4 دانلود کردم ، یه مشکل اساسی داره که بیلدش خیلی طول می کشه یه ترین ساده 30 دقیقه طول کشید بازم تموم نشد(خسته شدم بستمش)
اون LIGHTMASS IMPORTANC هم گذاشتم واسش ...
مشکلش چیه؟
نخیر !
من هر کاری میکنم نمیشه !
من از روی اون آموزش شروع کردم که سیمو درست کنم اما نشد
ببینید من یه لامپ دارم که با سیم آویزونه
میخوام وقتی تیر میخوره این ور اون ور بره
توی آموزش طرف یه سیم که از قبل توی content بود رو گرفت روش کلید راست کردو new physic asset اینا رو زدو ما بقی ماجرا
اما من میخوام مدلو از مکس وارد کنم !
من توی مکس به مدل bone دادم چند تا
حالا باید چطوری بیارمش توی udk ؟
با actorX ؟
خو وقتی آوردمو توی udk ایمپورتش کردم پنجره ای که وا میشه شبیه اون آموزش نیست ( پنجره ی اسکلت مش وا میشه ! )
هلپ می پلیز : دی
بهش Bone نده ... وقتی Bone میدی چون اسکلت بندی داره یک Skeletal Mesh میشناستش .. فرمتش هم FBX باشه بهتره
راستی این ارور هم هر چند باری که میخوام بیلد کنم میاد :
ورژنت مشکل داره . اپیک واسه این یه نسخه beta2 داده. باید دوباره دانلود کنی
e خوب اگه bone ندم که یه استاتیک مش ساده میشه !
اون وقت چطوری بیام بش بگم که فیزیک داشته باشه و با تیر خوردن سیمش این ور اون ور بره !!؟
تقریبا بیچاره شدم رفتورژنت مشکل داره . اپیک واسه این یه نسخه beta2 داده. باید دوباره دانلود کنی
یکی از پکیج هامو تو ورژن جدیده سیوش کردم حالا که دوباره قدیمی( 2010-12) رو نصب کردم میگه این پکیج تو یه ورژن دیگه سیو شده و باز نمیشهکسی راه حلی چیزی نمیدونه؟
توی تنظیمات خود فیزیک اونجا میتونی Bone بدی و Simulate کنی ... میتونی از سیم پیشفرض خود UDK هم استفاده کنی و لامپ رو بهش Attach کنی
اگه ورژن جدید تر بریزی باز میکنه . من تست کردم .
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)