تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 317 از 428 اولاول ... 217267307313314315316317318319320321327367417 ... آخرآخر
نمايش نتايج 3,161 به 3,170 از 4277

نام تاپيک: [پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین

  1. #3161
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    الان رفتم به ایمیلم سر بزنم دیدم یه ایمیل واسم اومده:

    متن این ایمیل درباره انتشار یه پک اموزش فارسی UDK

    این ادرسش

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


    یه چیز می گم شوکه نشید . قیمت این پک سی هزار تومانه 30000 تومان .
    ((من نمی دونم با این قیمت نجومی چه طوری می خوان بفروشنش))

  2. این کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #3162
    حـــــرفـه ای ehsan_wwe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    تهران (پایین شهرش) In The End
    پست ها
    2,557

    پيش فرض

    صد البته احسان فکر کنم اینرو با تری دی مکس ساختی . نه ؟
    مگه نگفتم رئال تايم ؟
    اينا رندراي quest3d 4 هست
    با fps 41 تا 50

  4. این کاربر از ehsan_wwe بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #3163
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    بگو پس .اقا ربطی نداره که کوست کارش ایناست . اما به هیچ وجه لزومی به وجود نیومده که انریل انجین هم واسه طراحی استفاده بشه .ما خودمان کویست کار می کردیم . قدرت کویست توی خلق صحنه های گرافیکی خیلی خیلی بالاتر از انریل انجینه . نمیشه یه موتور بازی سازی رو با یه نرم افزار طراحی گرافیکی مقایسه کرد.

  6. #3164
    حـــــرفـه ای ehsan_wwe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    تهران (پایین شهرش) In The End
    پست ها
    2,557

    پيش فرض

    بگو پس .اقا ربطی نداره که کوست کارش ایناست . اما به هیچ وجه لزومی به وجود نیومده که انریل انجین هم واسه طراحی استفاده بشه .ما خودمان کویست کار می کردیم . قدرت کویست توی خلق صحنه های گرافیکی خیلی خیلی بالاتر از انریل انجینه . نمیشه یه موتور بازی سازی رو با یه نرم افزار طراحی گرافیکی مقایسه کرد.
    اگه الان همين تصاوير رو ببرم تو udk گرافيكش ميتركونه
    quest پدر در مياره هيچي نداره واقا مفت نمي ارزه (‌در مقابل گرافيك unity ؤ udk)

  7. 2 کاربر از ehsan_wwe بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #3165
    داره خودمونی میشه drlearn.org's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    پست ها
    66

    پيش فرض

    سلام به همه بچه ها مخصوصا داش احسان و محمد
    ماشالله چقدر مطلب جدید
    نیومده سوال دارم
    --------------------
    مرجعی میخوام که اکسپورت کردن شی از مکس به udk رو
    به همراه تکستچر یاد بده.
    youtube چنتا ویدیو داره ولی بدون v p nچند ثانیه اول رو نشون میده فقط
    زبانم خوبه و اینترنتم هم پرسرعته اگه فایلی چیزی دارین
    لطفا معرفی کنید
    مرسی
    Last edited by drlearn.org; 14-05-2011 at 21:35.

  9. #3166
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    سلام به همه بچه ها مخصوصا داش احسان و محمد
    ماشالله چقدر مطلب جدید
    نیومده سوال دارم
    --------------------
    مرجعی میخوام که اکسپورت کردن شی از مکس به udk رو
    به همراه تکستچر یاد بده.
    youtube چنتا ویدیو داره ولی بدون v p nچند ثانیه اول رو نشون میده فقط
    زبانم خوبه و اینترنتم هم پرسرعته اگه فایلی چیزی دارین
    لطفا معرفی کنید
    مرسی
    شما فایلتو از مکس با *.fbx اگسپورت بگیر بعد موقع ایمپورتش توی udk توی تنظیماتش دوتا تیک ایمپورت تکسچر و مترایلو بزن


    با متریال وارد میشه
    البته یادت باشه تکسچر ههات مربعی باشن و tga

  10. این کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #3167
    داره خودمونی میشه drlearn.org's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    پست ها
    66

    پيش فرض

    مرسی هادی عزیز
    حتی متریال های v-ray رو پشتیبانی میکنه؟
    (سیستم متریال دهی مکس 2011 خیلی شبیه به UDK شده)

  12. #3168
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    مرسی هادی عزیز
    حتی متریال های v-ray رو پشتیبانی میکنه؟
    (سیستم متریال دهی مکس 2011 خیلی شبیه به UDK شده)
    هوم !
    و ری چیه !
    نه بابا !


    فقط متریال های معمولی
    من همه ی متریالها رو توی udk میسازم
    از این روش استفاده میکنم که فقط کانال دیفوزو بیارم


    نمیدونم چه افکتایی رو از مترایل مکس میشه آورد توی udk

  13. 2 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #3169
    داره خودمونی میشه drlearn.org's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    پست ها
    66

    پيش فرض

    v-ray
    برای نورپردازی داخل مکس استفاده میشه
    1جور پلاگینه
    آره منم باید همین کار رو بکنم.

  15. #3170
    آخر فروم باز anti-military's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    پست ها
    1,415

    پيش فرض

    هوم !
    و ری چیه !
    نه بابا !
    v-ray
    برای نورپردازی داخل مکس استفاده میشه
    1جور پلاگینه

  16. 3 کاربر از anti-military بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •