تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 93 از 237 اولاول ... 4383899091929394959697103143193 ... آخرآخر
نمايش نتايج 921 به 930 از 2369

نام تاپيک: *+=[پشتیبانی]=+* Unity/آموزشها در اینجا

  1. #921
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    یه سوال اساسی.
    برای یه بازی اول شخص چجوری میشه نور رو روی تفنگ Fix کرد.
    یعنی یه جایی از تفنگ رو مثل چراغ قوه کرد بعد خودش با تکون خوردن نورش رو هم تکون بده و نور باعث بوجود آمدن سایه های دینامیک بشه.

  2. #922
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    یه سوال اساسی.
    برای یه بازی اول شخص چجوری میشه نور رو روی تفنگ Fix کرد.
    یعنی یه جایی از تفنگ رو مثل چراغ قوه کرد بعد خودش با تکون خوردن نورش رو هم تکون بده و نور باعث بوجود آمدن سایه های دینامیک بشه.
    بهتره برای این کار یه کمپوننت از نوع Light برای اون قسمتی که قراره چراغ قوه بشه اضافه کنی.

  3. این کاربر از 3Dmajid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #923
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    در مورد کامپوننت میشه یکم توضیح بیشتر بدین/

    راستی از اسکریپت هایی که میتونن نور رو Attach کنن میشه راحت استفاده کرد؟

    بعد اونوقت میشه به نورش افکت های خاص داد؟
    مثلاً شاید بخوام یه مشعل درست کنم اونوقت هم پارتیکل باید اتچ کنم هم نورش باید افکتی داشته باشه که ثابت نمونه و نورش به حالت آتیش باشه و هم دقیق با انیمیشن های مشعلم حرکت کنه.
    محدودیتی که تو اینجا برام بوجود نمیاد؟

    *ویرایش:


    مثلاً میتونم از این استفاده کنم ولی با موقعیت متغیر؟
    lightGameObject.transform.position =Vector3(0, 5, 0);

    یا اسکریپت خاصی میخواد؟
    Last edited by Hotsun; 25-04-2011 at 22:14.

  5. #924
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    آهان یعنی از اسکریپت هایی که میتونن نور رو Attach کنن استفاده کنم؟

    بعد اونوقت میشه به نورش افکت های خاص داد؟
    مثلاً شاید بخوام یه مشعل درست کنم اونوقت هم پارتیکل باید اتچ کنم هم نورش باید افکتی داشته باشه که ثابت نمونه و نورش به حالت آتیش باشه و هم دقیق با انیمیشن های مشعلم حرکت کنه.
    محدودیتی که تو اینجا برام بوجود نمیاد؟

    *ویرایش:


    مثلاً میتونم از این استفاده کنم ولی با موقعیت متغیر؟
    lightGameObject.transform.position = [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] (0, 5, 0);

    یا اسکریپت خاصی میخواد؟
    نه نیازی به برنامه نویسی نیست.
    از منوی کمپوننت قسمت Rendering گزینه ی Light.
    Light رو فقط میتونی بهش lens flare بدی.


    در مورد کامپوننت میشه یکم توضیح بیشتر بدین/
    کامپوننت یه سری مشخصاته که به آبجکتت میدی.
    مثلا داشتن نور یا یه دوربین، یا داشتن فیزیک یا mesh و ...
    در واقع یه گیم آبجکت از چند تا کمپوننت تشکیل شده.
    پس کمپوننت ها در کنار هم میشن یه گیم آبجکت.
    مشخصات و رفتار یه آبجکت.
    نمیدونم خوب توضیح میدم یا نه
    Last edited by 3Dmajid; 25-04-2011 at 22:19.

  6. 2 کاربر از 3Dmajid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #925
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    آهان فهمیدم.
    ولی اینجوری که نمیشه بهش افکت یا برنامه خاصی داد.
    مثلاً میخوام نور آتیشم به صورت رندم 5 میلیمتر جا به جا بشه و هر بار برگرده سر جای اولش.
    تازه اینجوری کلاً لایت میشه در صورتی که مشعل فقط بالاش نور داره.

    حالا چجوری پارتیکل بندازم برای آتیشش.

  8. #926
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    آهان فهمیدم.
    ولی اینجوری که نمیشه بهش افکت یا برنامه خاصی داد.
    مثلاً میخوام نور آتیشم به صورت رندم 5 میلیمتر جا به جا بشه و هر بار برگرده سر جای اولش.
    تازه اینجوری کلاً لایت میشه در صورتی که مشعل فقط بالاش نور داره.

    حالا چجوری پارتیکل بندازم برای آتیشش.
    پارتیکل ساختن رو باید بلد باشی . تا چه حدی کار کردی ؟
    چون کلی پارامتر داره و باید خودت کار کنی و یادبگیری.
    اینجا چه جوری بت بگم آتیش بسازی
    یه سری آتیش خود یونیتی آماده داره، اونا رو دیدی ؟
    پیشنهاد میدم آموزش پارتیکل تریدی باز رو ببینی.

  9. این کاربر از 3Dmajid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #927
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    پارتیکل میسازم برات مثل هلو

    فقط چجوری روی مشعلی که قراره توی دست پلیر باشه اتچش کنم ؟؟؟

    من خودم از ورژن 2.5 یا 2.6 با یونیتی بودم ولی خیلی باهاش جدی کار نکردم برای همینم کارهای ابتداییش رو بلدم ولی از همونا توی کارهای پیچیده تر نمیتونم خوب استفاده کنم.

  11. #928
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    پارتیکل میسازم برات مثل هلو

    فقط چجوری روی مشعلی که قراره توی دست پلیر باشه اتچش کنم ؟؟؟

    من خودم از ورژن 2.5 یا 2.6 با یونیتی بودم ولی خیلی باهاش جدی کار نکردم برای همینم کارهای ابتداییش رو بلدم ولی از همونا توی کارهای پیچیده تر نمیتونم خوب استفاده کنم.
    خب اتچش کن دیگه
    خب مشعل رو چه جوری رو دست پلایر اتچ کردی ؟ اینم اونجوری اتچ کن!
    ولی اگه کمپوننت باشه خودش اتچ میشه.
    مثلا یه نور گذاشتی، خب نورتو ببر زیر مجموعه ی مشعل، توی پنل اسمشو درگ کن ببر زیر مشعل

  12. این کاربر از 3Dmajid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #929
    حـــــرفـه ای ehsan_wwe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    تهران (پایین شهرش) In The End
    پست ها
    2,557

    پيش فرض

    خوب نبودم يه مدت عذر مي خوام

    دوست عزيز اقاي مجيد . برين دوتا پست قبل اختار منو نگاه كنيد


    بگذريم

    براي flare داشته باشي ميتوني يه امپتي ابجكت بسازي و از السكريپت براش flare تعريف كن (‌اينطوري دستت باز تره )

  14. 2 کاربر از ehsan_wwe بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #930
    داره خودمونی میشه pro 3d game studio's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    99

    پيش فرض اسکرین شات

    با کد زیر یه اسکرین شات از صحنه میگیرم که در پوشه save ذخیره میشه .

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    حالا میخوام با یه دستور همین شات رو به یه آبجکت نسبت بدم .
    چطوری میشه این کار رو کرد؟
    منظورم اینه که از همون آدرس قبلی اتوماتیک شات رو به یه آبجکت نسبت بده.
    ممنون

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •