UDK واحدهایی به صورت متر و سانتیمتر و اینها نداره. تبدیل از مکس و مایا به UDK هم با مقیاس یک به یک انجام میشه و فرقی نمیکنه تو مایا یا مکس از چه واحدی استفاده کرده باشین. مگر اینکه خودمون با fbx این مقیاس رو بهم بزنیم. ولی به صورت معمول ارتفاع یک کارکتر تو UDK برابر با 96 واحده.
بنابراین ما باید مقیاس UDK رو در مایا یا مکس اعمال کنیم و همه چیزو بر اساس این مقیاس مدلسازی کنیم. مثلا برای مایا تو لینکها زیر توضیح داده شده که چه جوری محیط کار رو تنظیم کنیم :
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید