تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 268 از 428 اولاول ... 168218258264265266267268269270271272278318368 ... آخرآخر
نمايش نتايج 2,671 به 2,680 از 4277

نام تاپيک: [پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین

  1. #2671
    اگه نباشه جاش خالی می مونه honestbud's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2011
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    397

    پيش فرض

    فکر کنم بهتره بچه های با تجربه پاسخ بدن ولی بهتره شما اگه تازه کار هستید مثل خود من بیاید و ویدئو ها رو تهیه کنید و نگاه کنید.میگن خیلی خوبه!


    ممنون دوست عزيز

    اين دي وي دي ها كه فرمودي كجا بايد تهيه كرد ؟
    2 تا دي وي دي رو خودم ديدم كه مال شركت udk بود ولي تو اون اين چيزايي كه گفتم نبود
    شما يه نگا به اون دي وي ديهايي كه فرمودي بزن اگه جواب سوال من توش بود بگو از كجا تهيه كنم و مانيش چقده

    یه نگاه اینجا بنداز

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  2. #2672
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    سلام

    عيد رو به نوبه خودم به همه p30worldيا تبريك ميگم

    يه چنتا سوال داشتم از دوستان گل

    يك اين كه face FX چطوري كار مي كنه ؟

    دوم اين كه چطوري يه انميشن رو به كليدي نسبت بديم ؟
    مثال ( با گرفتن كليد w انيميت حركت رو به جلو اجرا بشه )

    سوم اين كه اين افكت هاي شمشير ( مثل god of war نور زرد رنگ و حركت دنباله دار )

    اينو چطوري ميشه ساخت ؟

    چهارم و آخرين سوال اين كه دوربين سوم شخس شمشيري مثل پرنس رو چطوري بايد ساخت ؟

    ممنون از شما
    از من هم سلام
    face fx نام میان افزاریه که باعث میشه شما بتونی با یک فایل صوتی کاری کنی که کارکترت صحبت کنه . البته اگر بخوام یه توضیح کلی بدم همینه اما مکانیزم اصلیش فرق می کنه . ته کلام بهت بگم که چیز بسیار باحالیه . توی تری دی مکس مکانهای صورت علامت گذاری یا همون بون گذاری میشه و بعد توی udk کار میشه .
    ------------------------
    مورد دوم
    با Animtree
    ---------------------------------------------------------------------------------
    سوم :به راحتی اگه انریل اسکریپت بلد باشی کار پنج دقیقست
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    چهارم : انریل اسکریپت به راحتی میشه هر جور دوربینی رو ساخت .

  3. 3 کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #2673
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    سلام
    تو این فروم udk چیزهایی زیادی میشه پیدا کرد
    مثلا udk pad :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    دانلود:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


    ---------- Post added at 05:58 PM ---------- Previous post was at 05:56 PM ----------

    کی میگه با udk نمیشه هر سبکی ساخت ؟



    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


    ---------- Post added at 05:59 PM ---------- Previous post was at 05:58 PM ----------
    Last edited by AMIR REZAs; 31-03-2011 at 17:04.

  5. 5 کاربر از AMIR REZAs بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #2674
    آخر فروم باز iload's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,120

    پيش فرض

    سلام
    تو این فروم udk چیزهایی زیادی میشه پیدا کرد
    مثلا udk pad :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    دانلود:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


    ---------- Post added at 05:58 PM ---------- Previous post was at 05:56 PM ----------

    کی میگه با udk نمیشه هر سبکی ساخت ؟



    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


    ---------- Post added at 05:59 PM ---------- Previous post was at 05:58 PM ----------
    سلام

    حالا این udk pad چی کار میکنه ؟

  7. #2675
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    Features

    - Auto updating map selector
    - Executes users game class and gamemodes
    - Executes users command line arguments
    - Executes users console commands on launch
    - Launch game, server and editor in 64-bit mode
    - Launch game and editor in DirectX 11 mode
    - Choose the most common server options before launch
    - Creates dynamic URIs for servers launch
    - Add up to 8 local clients upon server start for debugging
    - Works with both cooked and uncooked data
    - And a lot more…

  8. 7 کاربر از AMIR REZAs بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #2676
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    سلام دوستان عزیز بازی سازم
    دوستان من یه مشکلی عجیب دارم

    من یه محیط داخلی مثلا یه پارکینگ آماده کردم و اینبار فقط از bsp wall برای ساخت دیوارو اینا استفاده کردم اما الآن وقتی نور های point گزاشتم توشو پردازش کردم توی تمام شرایط ستون ها روشن تر از دیوار ها میوفتن !
    تمام متریال هاییم که دادم یکسانه اما بازم همینطوریه !!



    من از یه lightmassImportancevolume هم استفاده کردم نتیجه شد این :



    که کاملا مشخصه که بازم ستون ها روشنه !


    من دلم میخوام ستون ها اینطوری بشن ( این عکس توی فتوشاپ edit شده )


  10. این کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #2677
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    حس جواب دادن ندارم . نه اصلا می خوام ببینم کسی بلده . اگه کسی جواب نداد من بهت میگم .

  12. #2678
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    حس جواب دادن ندارم . نه اصلا می خوام ببینم کسی بلده . اگه کسی جواب نداد من بهت میگم .
    راستش نمیدونم چیکار کردم اما الآن تقریبا همونی شد که میخواستم : دی
    البته به جای نور های معمولی ، از actor class نور کش رفتم : دی انگاری بهتر شده



    اما اگه یه جایی یه دلیل خاصی داره لطفا بگو که توی ادامه مشکل دار نشیم
    ممنونم

  13. #2679
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    سلام دوستان عزیز بازی سازم
    دوستان من یه مشکلی عجیب دارم

    من یه محیط داخلی مثلا یه پارکینگ آماده کردم و اینبار فقط از bsp wall برای ساخت دیوارو اینا استفاده کردم اما الآن وقتی نور های point گزاشتم توشو پردازش کردم توی تمام شرایط ستون ها روشن تر از دیوار ها میوفتن !
    تمام متریال هاییم که دادم یکسانه اما بازم همینطوریه !!

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    من از یه lightmassImportancevolume هم استفاده کردم نتیجه شد این :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    که کاملا مشخصه که بازم ستون ها روشنه !


    من دلم میخوام ستون ها اینطوری بشن ( این عکس توی فتوشاپ edit شده )

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    سلام

    هادی جان این به خاطر همون بحث Lightmap Resolution هست که توی تاپیک خودت هم صحبت شد. به صورت پیش فرض همه ی سطوح رزولوشنشون 32 هست.

    وقتی که سایز سطوح متفاوت میشه لازمه که دستی رزولوشن ها رو ست کنی. اوایل با آزمون و خطا می تونی درستش کنی. جلوتر دیگه دستت میاد کجا چند بذاری.

    در ضمن در کل سعی کن ویدئو ها رو زودتر ببینی. در غیر این صورت هر چی می ری جلوتر، بیشتر وقتتو باید صرف رفع مشکلات کنی.

    -----

    ادیت - راستی دوستان اگه طی این چند هفته که نبودم، سوالی پرسیدن و جواب نگرفتن، دوباره بپرسن. بلد بودم جواب میدم.

    در ضمن. سال نو همگی مبارک. ایشالا تو همین سال هر کدومتون یه بازی توپ درست کنید.

    فعلا.
    Last edited by tovamohammad; 03-04-2011 at 21:39.

  14. 4 کاربر از tovamohammad بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #2680
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    سلام

    هادی جان این به خاطر همون بحث Lightmap Resolution هست که توی تاپیک خودت هم صحبت شد. به صورت پیش فرض همه ی سطوح رزولوشنشون 32 هست.

    وقتی که سایز سطوح متفاوت میشه لازمه که دستی رزولوشن ها رو ست کنی. اوایل با آزمون و خطا می تونی درستش کنی. جلوتر دیگه دستت میاد کجا چند بذاری.

    در ضمن در کل سعی کن ویدئو ها رو زودتر ببینی. در غیر این صورت هر چی می ری جلوتر، بیشتر وقتتو باید صرف رفع مشکلات کنی.

    -----

    ادیت - راستی دوستان اگه طی این چند هفته که نبودم، سوالی پرسیدن و جواب نگرفتن، دوباره بپرسن. بلد بودم جواب میدم.

    در ضمن. سال نو همگی مبارک. ایشالا تو همین سال هر کدومتون یه بازی توپ درست کنید.

    فعلا.

    e چه جالب !
    راست میگی ، مشکل از همین باید باشه


    ویدئو ها رو اغلب دیدم
    البته نه کامل
    معمولا اون جاهایی که به مشکلش بر میخورم نگاه میکنم
    آخه وقت درستو حسابی ندارم


    ممنونم به خاطره کمک هات دوست ععزیز

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •