تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 266 از 428 اولاول ... 166216256262263264265266267268269270276316366 ... آخرآخر
نمايش نتايج 2,651 به 2,660 از 4277

نام تاپيک: [پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین

  1. #2651
    اگه نباشه جاش خالی می مونه honestbud's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2011
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    397

    پيش فرض

    سلام دوستان
    میشه یک آموزش از وارد کردن یک مدل آماده 3dmax در آنریل را آموزش بدید
    محمد جان اینجا کمی توضیح دادن.
    اگه تاپیک رو هم میخوندین، بار ها در موردش سوال شده و بار ها هم لینک و جواب براش ارسال شده.حداقل یه سرچ میکردین!
    من فعلا همین یکی رو دارم
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    در تکمیل پست دوست عزیزمون.این هم اطلاعاتی در مورد Actor X و لیست انواع آن ها برای برنامه های مختلف و در آخر صفحه هم لینک های آموزشی آن ها
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Last edited by honestbud; 26-03-2011 at 01:47.

  2. 2 کاربر از honestbud بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2652
    داره خودمونی میشه mehrdad_mvb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    133

    پيش فرض

    سلام
    من برای اینکه بتونم یه بازی اتومبیل رانی بسازم.برای هوش مصنوعی اتومبیل های حریف باید چیکار کنم؟
    اگه میشه آموزش بدید.
    با تشکر

  4. #2653
    داره خودمونی میشه mehrdad_mvb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    133

    پيش فرض

    سلام
    مشکل کجاست که light رو نمیتونه بیلد کنه یعنی تا یه اندازه بیلد میکنه بعد اررور میده که نمیتونه لایت رو بیلد کنه .
    این هم عکس map check

  5. #2654
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    سلام
    من برای اینکه بتونم یه بازی اتومبیل رانی بسازم.برای هوش مصنوعی اتومبیل های حریف باید چیکار کنم؟
    اگه میشه آموزش بدید.
    با تشکر
    خب باید هوش مصنوعی بسازی دیگه .
    این لینک رو چک کن:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


    ---------- Post added at 04:07 PM ---------- Previous post was at 04:06 PM ----------

    دوستان این یه صفحه دیگه چون بچه خوبی بودین نشونتون میدم
    ساخت استیل اینترفیس بازی Mass Efect
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  6. 5 کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #2655
    اگه نباشه جاش خالی می مونه honestbud's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2011
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    397

    پيش فرض

    سلام
    مشکل کجاست که light رو نمیتونه بیلد کنه یعنی تا یه اندازه بیلد میکنه بعد اررور میده که نمیتونه لایت رو بیلد کنه .
    این هم عکس map check
    خوب.
    من چند تا پست عقب تر یه توصیه کرده بودم.مثلا همین موقع ها فایده داشت،مثلا ایام عید که بچه ها کمتر میان تو فروم. اونم این بود که کسایی که تازه میان،برن کل تاپیک رو یواش یواش بخونن.

    نمیدونم به این سوال چندین بار پاسخ داده شده اما فکر کنم هر کسی که با UDK کار کرده این مشکل رو داشته(البته نمیدونم چرا برای من این اتفاق نیوفتاد!) و به همون تعداد هم پاسخ داده شده براش که اکثرش رو آقا محمد زحمت کشیدن. به خدا من اگه جاش بودم زبونم مو درآورده بود تا حالا!

    . اون ارور به این خاطره که هر مپ باید حتما یک Lightmass Importance Volume داشتهباشه. برای اینکار بیلدر براش رو بردار، سایزش رو طوری در بیار که کل مرحلت داخلشباشه. تا اینجا یه Cube درست کردی که همه ی مرحله داخلشه. الان باید از منوی Brush بری داخل زیر منوی Add Volume و گزینه ی LightmassImportanceVolume رو انتخاب کنی. همین. راستی با اینکار زمان بیلد نور خیلی کم تر میشه. در ضمن به اون تیک هم سعی کندست نزنی.
    منظورش تیک light mass توی پراپرتیز نورت هستش که یه راه آسپیرینیه(به قول محمد )

  8. این کاربر از honestbud بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #2656
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    این به قولی اموزش یا نه اشنایی یه سری روش مختلف واسه اضافه کردن دست به کارکتر در حالت اول شخصه. که فعلا در حال حاظر خودم به یکی از این روش ها دست یافتم و شدیدا دنبال بقیه هستم دوستان دیگه اگه کسی هم خبر داره از ما دریغ نکنه.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    اضافه کردن دست به کارکتر در حالت اول شخص


    شاید که نه حتما شما توجه کردین که توی UDK مد اول شخص کارکتر هیچ دستی نداره و فقط یه اسلحه از کنار صفحه زده بیرون . خب در حال حاظر این طبیعیه . توضیح میدم. اگه بچه ها بازی Unreal Tornoment رو بازی کرده باشن حتما اونجا هم متوجه شدن که کارکترشون دست نداره و فقط اسلحه داره و چون بیس اجرایی UDK که دست ماست روی سورس Unreal Tornoment هست پس مسلمه که کارکتر ما هم نمی تونه دست داشته باشه ((این رو داخل پرانتر بگم که طبق خبر های ضد و نقیزی که من دارم انریل تورنومنت بعدی قراره سال 2015 بیاد))
    این کاملا بر می گرده به تنظیمات که برنامه نویسی که در بیس اصلی انریل تورنومنت شده . من وارد جزئیات کلی نمی شم . در کل هم بگم من تا به حال برای این کار ده ها روش رو امتحان کردم که نتیجه نگرفتم برای همین وارد اونا نمیشم و هر وقت موفق شدم اونها رو هم مطرح می کنم .
    اما کاری که من تونستم بکنم.
    چند روز پیش به طور کاملا اتفاقی تونستم یکی از روش ها اضافه کردن دست به کارکترم رو یاد بگیرم که کارکترم اینجوری شد.


    بعد از این دقیقا یاد حرف بچه های اپیک افتادم که گفته بودن یکی از روش هاش اینه که هر اسلحه یه دست جدا داشته باشه که من اون موقع گوش نکرده بودم . درست خوندین هر اسلحه باید یه دست جدا داشته باشه اما بازم دارم تاکید می کنم این یکی از روش های انجام این کار و اگه من بخوام بقیه رو حتی تیتر وار بگم کلا دیگه قاطی خواهید کرد. می گفتم . دوستانی که انریل اسکریپت کار کرده باشن حتما تا به حال صد مرتبه اسلحه جدید وارد کردن . حالا فکر کنید اگه این اسلحه یه دست هم بهش چسپیده باشه یا نه کلا با یه دست چسپیده بهش توی نرم افزار های تری دی ساخته بشه اونوقت چی؟ این تستی بود که من زدم و خوشبختانه نتیجه گرفتم . که عکسش رو بالا مشاهده کردین .توجه کنید ازادی این حالت تا جایی که من تست کردم کمه ولی اگه بخوایم کلا حساب کنیم از هیچ چی بهتره . و فقط در این حالت کافیه که به اسلحه خودتون یه دست بچسپونید و اون اسلحه رو توی بازی بیارین.






  10. 3 کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #2657
    داره خودمونی میشه mehrdad_mvb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    133

    پيش فرض

    لینک آموزش اضافه کردن دست به کارکتر در حالت اول شخص رو دارید؟

  12. #2658
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    نویسنده این خودمم .باز لینک اموزش چی چیه؟

  13. این کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #2659
    داره خودمونی میشه mehrdad_mvb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    133

    پيش فرض

    نویسنده این خودمم .باز لینک اموزش چی چیه؟
    منظورم اینه که آموزشی هست برای اضافه کردن دست؟

  15. #2660
    اگه نباشه جاش خالی می مونه honestbud's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2011
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    397

    پيش فرض


    دوستانی که انریل اسکریپت کار کرده باشن حتما تا به حال صد مرتبه اسلحه جدید وارد کردن . حالا فکر کنید اگه این اسلحه یه دست هم بهش چسپیده باشه یا نه کلا با یه دست چسپیده بهش توی نرم افزار های تری دی ساخته بشه اونوقت چی؟ این تستی بود که من زدم و خوشبختانه نتیجه گرفتم . که عکسش رو بالا مشاهده کردین .توجه کنید ازادی این حالت تا جایی که من تست کردم کمه ولی اگه بخوایم کلا حساب کنیم از هیچ چی بهتره . و فقط در این حالت کافیه که به اسلحه خودتون یه دست بچسپونید و اون اسلحه رو توی بازی بیارین.
    ممنون از آموزشت اما یه سوالی؟ مگه شما یه دست به اسلحه اضافه نکردی؟ پس چرا توی تصویر دوم وقتی که میخوای اصلحه رو pic-up کنی دستی دیده نمیشه؟
    میشه بیشتر توضیح بدید.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •