ترو خدا مدیرا امثال این تاپیکو مهم کنن
ترو خدا مدیرا امثال این تاپیکو مهم کنن
نوشته شده توسط am1988 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام
منم این روش قبلا" انجام داده بودم..بنظرم تنظیم جالبی نمیاد..
آخه تو ولم های پایین صدا اصلا" در نمیاد !!
روش آقا حمید صحیح تر هستش.
آقا حمید مورد 9 کلید HPF همون کلید رو آمپ منظورته ؟نوشته شده توسط hamidR15 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلامنوشته شده توسط Actros [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بله.همونHP
با سلام
خدمت دوستان عزیز عرض کنم که عکسای پست سوم که مربوط به big 3 بود پاک شده بودن تصحیحشون کردم.
تشکر از دوستانی که اطلاع دادن
سلام
بنا به اهمیت تاپیک و درخواست دوستان
مهمید
سلام چون احتمال ميدم مشكلم به برق مربوط ميشه اينجاهم ميپرسم. اميدوارم جواب خودمو بگيرم
من ماشينم دوگانه سوزه.( اول گازسوزش كردم بعد سيستم بستم) وقتي كه ماشين رو روي گاز ميزارم توي باندام يه صداي تيك و تيك مثل اينكه يه سيمي چيزي به جايي اتصال بكنه و جرقه بزنه ايجاد ميشه. كل سيستم برق گاز رو عوض كردم. تمام وايرها، شمعها رو هم عوض كردم. ولي روي بنزين خيلي خوب كار ميكنه و خيلي كم اين مشكل پيش مياد.(1در 1000)
پيش همه صنفي هم بردمش (باطريساز،نصاب هاي سيستم، تعميرگاههاي CNG ولي هيچكدوم نتونستن كاري بكنن.
فقط موقعي كه برق سيستم گاز رو عوض كردم براي 1 ساعت خوب بود ولي دوباره مثل قبل شد. البته اين رو اضافه كنم كه حدود يك ماهي خوب بود و هيچ مشكلي نداشت.بعد از اون كم كم شروع شد و الان خيلي زياد شده.حتي ضبط رو هم عوض كردم،با يه آمپ ديگه هم تست كردم ولي فايدهاي نكرد.
ضبطم پايونير 5250 هست. باندام 6975 هست و يه آمپ jvc هم دارم.
سلام بر دوستاننوشته شده توسط hamidR15 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
با اجازه اساتید درباره این نوع تنظیم آمپلی فایر یک نکته ای قابل توجه هست:
همونطور که حمید جان گفتن این روش برای تنظیم گین ساب شاید روش خوبی باشه چون فقط یک وظیفه داره و تو یک رنج فرکانسی خاص باید کار کنه تا صدای بم تولید کنه. اما برای تنظیم بلندگو های چند راهه احتمالا مناسب نیست چون امپدانس رابطه مستقیم با فرکانس تغذیه داره یعنی:
برای سیم پیچ X=LW ( که W برابر با 2*3.14*f که f فرکانس تغذیه هست)
بر طبق استاندارد، امپدانس بلندگو ها در فرکانس یک کیلو هرتز اندازه گیری میشه یعنی بلندگو اگر با موج سینوسی با فرکانس یک کیلو هرتز تغذیه بشه امپدانس 4 اهم رو نشون میده در حالی که تیوتر، مید و ووفر یک بلندگو هر کدوم تو فرکانس خاص خودشون کار می کنن و فرکانس یک کیلو هرتز شاید فقط تو دامنه فرکانسی یکی از این سه تا قرار داشته باشه. لذا وقتی یک بلندگو در حال کار هست بسته به مجموعه فرکانسی موج تغذیه کنندش ممکنه امپدانس ذکر شده در کاتالوگش رو نداشته باشه.
سلام
این اصطلاح اینتر فیس یعنی چی؟
به طور كلي اينتر فيس به رابطي گفته ميشه كه بينراديو پخش غير فابريك و سيستم الكترونيكی ماشين قرار ميگيره و ميتونه پيامهای دسته كنترل پشت فرمون رو طوری تغيير بده كه برای پخش قابل فهم باشه و بتونه اون فرامين رو اجرا كنه.نوشته شده توسط ali reza 222 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)