این کلا چیز خوبیه
یه مدله که از مدل دیگه زده بیرون . درستش کردم .
این کلا چیز خوبیه
یه مدله که از مدل دیگه زده بیرون . درستش کردم .
دستت درد نکنه . جالب بود.نوشته شده توسط honestbud [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
در مورد گیم پلی هم منظورم این نیست . مگه میشه من بازی ساز ندونم این چیه؟ منظورم روند ساخت بازیه که چه جوری بنویسم .
من تعارف حالیم نمی شه تعارف زدی باید باشم بمونینوشته شده توسط anti-military [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
شوخی کردم پختو چک کن.
----------------------------------------------------
صبر کنید فردا سرم خلوت بشه عکس میزارم پای سیستم کف کنید .
اخه بدبختی می دونی د چیه ؟ اقا این یه توصیست . کسانی که سیستم متوسط دارن با این انجین کارهای جاه طلبانه نسازن. خود من طمع کردم . چند ماه پیش صحنه ساختم در حد تیم ملی . اگه عکس رو پیدا کردم میزارم وحشناک گرافیکی اومدم رندر کنم نشد هیچ سی پی یومم اسیب دید الان با احتیاط تمام دارم کار می کنم و فشار نمیارم وگرنه تا حالا دو سه تا مرحله ساخته بودم
Last edited by silsin; 12-03-2011 at 21:42.
ببخشید من قصد جسازت نداشتم.فقط سوال کردم که تکلیفم روشن بشه!نوشته شده توسط silsin [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خوب اگه منظورت گیم پلی نیست، به نظرم اول باید بپرسی که برای چه کسیایی با چه سطحی میخوای این doc رو بنویسی.
اگه واسه بچه هایی هست که قبلا با موتور کار کردن و اون رو بلدن، به نظرم بهتره فقط مراحل رو به طور تیتر وار بنویسی و فقط جاهایی که ترفند خاصی داره توضیح کامل بدی.
اگر هم میخوای واسه یه آدمی مثل من بنویسی که (که بدبخته و هنوز نتونسته UDK رو نصب کنه و این شکلی شده و بعد این شکلی و این شکلیو در نهایت دیگه نای هیچ کاری رو نداره و کمک میخواد) بهتره با تمام جزئیات بنویسی-اگه حوصله داری- مثلا فلان به منو بروید و گزینه فلان رو بزنید و ...
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] بهتر نیست به جای اینکه هی بیای غیر مستقیم بگی من توی نسب مشکل دارم واقعا مشکلت رو مطرح کنی؟
اگه مشکل داری بیا توی تاپیک پشتیبانی udk اونجا جواب می گیری.
اما در مورد دومی ایده خوبی بهم دادی . میشینم تیتر وار مینوسم و ترفند های مختص خودم تاکید می کنم مختص خودم رو توش میارم.
اینم دوتا تصویر دیگه .
انتقاد پیشنهاد یادتون نره.
Last edited by silsin; 13-03-2011 at 12:35.
اونجا رفتم و دیدم که خیلی از بچه های دیگه هم با مشکل من مواجه شدن و من تقریبا تمام راه هایی رو که دوستان بهشون گفتن رو رفتم.فقط مونده که رو ویندوز 7 هم امتحان کنم.اگه اون هم جواب نده میام پست میزارم.نوشته شده توسط silsin [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
چون اگه الان پست بزارم میگن که در فلان آدرس راه حل رو نوشتیم
فکر خوبیه.ولی همیشه فکر کن ببین میخوای چی کار کنی.اگه من بودم، یه جوری مینوشتم و تو وب منتشر میکردم که اگه یه روزی جامع و کامل شد بتونم به عنوان یه کتاب چاپش کنم و درآمدی ازش داشته باشم.اما در مورد دومی ایده خوبی بهم دادی . میشینم تیتر وار مینوسم و ترفند های مختص خودم تاکید می کنم مختص خودم رو توش میارم.
راستی یه سایت پیدا کردم چند تا مطلب خوب توش داره
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
سلامنوشته شده توسط makrami [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این خود بازی:
اینم سورسش که شامل همه مدلها.تکسچرها و ... بصورت پکیج هستشکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
یه انتقاد کلی دارم و اون اینه که یه احساس بدی دارم نسبت به این تصاویر.نوشته شده توسط silsin [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
و اون اینه که فکر میکنم از روی بیکاری این ها رو میسازی و هیچ برنامه ای پشت سرش نیست.حالا شاید هم اینطوری نباشه. ولی به عنوان ه بیننده اینطوری فکر میکنم!
اما
انتقادات :
چون فعلا نمیتونم تصویر زمیمه کنم باید با توضیح بگم.
تمام نکات رو شماره بندی کردم تا بعدا بشه راحت تر ارجاع داد بهشون
1.قضیه مشعل ها همچنان باقی هستش و یه مشکل دیگه هم اضافه شده!چرا 2 تاشون روشنن و بقیه خاموش و چرا بعضی هاشون کج و کوله اند(یا حداقل به نظر من تو عکس اینطوری دیده میشن)!باید کمی بچرخونیشون
2.سمت چپ درب(زیر راه پله ها) یه سری سنگ به صورت عمودی هستند(همون هایی رو میگم که روشون مشعل های روشن نصب شده) که جنسشون با بقیه دیوار فرق داره که به نظر جالب نمیاد.این مشکل در دیواری که مشعل های خاموش روش نصب شده هم دیده میشه.
3.قبل از شروع پله ها یه سکو وجود داره که اگه برنامه خاصی براش نداشته باشی(منظورم در روند بازیه) وجودش ضروری نیست و بهتره پله ها یک راست به زمین متصل بشن.اگر هم ضروریه که بافت سنگ کفش به بافت پله ها یا کف زمین نمیخوره.
4.در اون قسمتی که نردی راه پله به نرده پاگرد رسیده، گسیختگی دیده میشه.
5.در پله های بالایی(که در گوشه سمت راست بالای تصویر اول دیده میشه) یه اشکالی هست- که البته فکر کنم از فراموشیه- که عملا پله نداریم و فقط نرده هست و یه سطح زیرین افقی داره که به صورت خام مونده.
6.توی تصویر بالایی سمت راست تصویر کمی دوره و جزئیاتش خوب دیده نمیشه، اگه یه شات نزدیک تر بدی، بهتر میشه قضاوت کرد
7.در تصویر دوم هم دیوار زیر راه پله مشکل داره.یعنی در چندین قسمت رج آجر ها به هم ریخته.
نکات مثبت :
8.زمینه و بافت کف(زمین) خیلی بهتر شده به نظر من.
9.بافت در و نرده ها با هم سنخیت داره.
---------
با تمام این اوصاف به نظر من محیط بازی با توجه به داستان باید شکل بگیره.
حسن جان یه پیشنهاد برای بازیت دارم:
تو بازیایی که نمای بازی از بغله نباید برای فاصله ی دوربین تا پلیر مدلسازی کنی. نما باید یه جوری باشه که انگار لول رو از وسط نصف کردن.
نمیدونم منظورمو متوجه شدی یا نه به این عکسا نگا کن ببین چجوریه:
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
نوشته شده توسط NINJA0098 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به نظر من این قضیه برای بازیهای کلاسیک با دوربین side-scrolling و یا بازیهایی که میخوان اون حالت کلاسیک رو حفظ کنن صدق میکنه، ولی یه روال عمومی نیست. برای نمونه هم میشه بخشهایی از بازی batman arkham asylyum که از این دوربین توش استفاده شده و یا همین دموی bounty arms که تو قسمت show case سایت خود UDK موجوده اشاره کرد. اگه بخوای از بازیهای قدیمی هم مثال بزنی بازی Hercules مثال خوبیه.
تو این شیوه روایت تصویر شما سه رکن اصلی تصویر یعنی پیش زمینه، میان زمینه و پس زمینه رو برای اجرای یک میزانسن مطلوب تر در اختیار داری. نکته تاثیر گذار اینه که شما از همه این لایه های تصویری میتونی تو گیم پلی هم استفاده کنی و یکنواختی ذاتی این حرکت دو بعدی دوربین رو کم کنی.
Last edited by pezhmax; 15-03-2011 at 12:37.
هم اکنون 2 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 2 مهمان)