تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 76 از 237 اولاول ... 266672737475767778798086126176 ... آخرآخر
نمايش نتايج 751 به 760 از 2369

نام تاپيک: *+=[پشتیبانی]=+* Unity/آموزشها در اینجا

  1. #751
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    سلام.

    آیا ساخت کاراکتر بار نرم افزار DAZ 3D Studio Advanced آسونتره یا نرم افزارهای دیگه؟

    این نرم افزار خروجی برای یونیتی داره؟
    من از این نرم افزار واسه بازیم استفاده میکنم.
    کار ساخت انیمیشن و کاراکتر سازی رو خیلی آسون کرده.
    البته برای ساخت یه بازی خیلی جدی به درد نمیخوره. چون کاراکتر ها باید توسط اعضای تیم ساخته بشه.
    ولی اگه بازیتو مثل من تکی میسازی میتونی از کاراکتراش و انیمیشناش استفاده کنی.
    و انیمیشن مورد نظرت رو برای کاراکترت بسازی.
    خروجی برای یونیتی هم داره.
    میتونی به FBX تبدیل کنی و وارد یونیتی کنی.
    البته بعضی از مدلاش چونPoly خیلی زیادی دارن یونیتی قبول نمیکنه ولی از کاراکترایی که قبول میکنه میتونی استفاده کنی
    اینم اضافه کنم که نمیشه گفت کار این نرم افزار ساخت کاراکتره، چون کاراکترا آماده هستن و تنها با یه کلیک میتونی کاراکترتو بیاری روی صحنه.

  2. 2 کاربر از 3Dmajid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #752
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2011
    پست ها
    9

    پيش فرض

    اموزش زبان فارسی کسی داره ؟

  4. این کاربر از amirghibi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #753
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    اموزش زبان فارسی کسی داره ؟
    آموزش زبان فارسی کم میتونی پیدا کنی.
    مگراینکه یکی یه مقاله خونده باشه فارسی ترجمه ش کنه.
    ولی هیچ وقت آموزشای خارجی رو با مقاله ها و آموزشای ایرانی مقایسه نکن.
    لینک آموزش 3DBuzz رو صفحه ی قبل گذاشتم اونا رو دانلود کن و ببین.
    خیلی خوبه ... فقط شاید یه کم حوصله ت سر بره چون زیاد حرف میزنه.
    ولی مهم اینه که ببینی چی کار میکنه

  6. این کاربر از 3Dmajid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #754
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    May 2010
    محل سكونت
    اطراف تهرون
    پست ها
    225

    پيش فرض

    سلام بر دوستان گلم و یک سلام مخصوص برای 3D MAJID عزیز.

    یه سایت پیدا کردم آموزشهای توپی برای daz studio داره که دوستان علاقه مند میتونن استفاده کنند.

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    یک سوال :

    من تو مکس یه کاراکتر ساختم و وارد daz studio کردم و یک انیمیشن پیش فرض idle به کاراکترم نسبت دادم... بعد یه انیمیشن walk بعد یه انیمیشن دویدون..... سپس خروجی گرفتم و وارد یونیتی کردم... انیمیشن ها اجرا نمیشن چرا؟؟
    بعدش وقتی من انیمیشن idle را به کاراکتر نسبت دادم باید برای هر انیمیشن ، از کاراکتر خروجی بگیرم؟ یا میشه همه رو باهم یه جا داشت؟

    دوستان جریان این ساخت درخت تو یونیتی چی هست؟(تو سایتش یه آموزش دیدم ولی هر کاری کردم نتونستم درختی بسازم تو یونیتی )

  8. این کاربر از AMINGERAMI بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #755
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    یک سوال :

    من تو مکس یه کاراکتر ساختم و وارد daz studio کردم و یک انیمیشن پیش فرض idle به کاراکترم نسبت دادم... بعد یه انیمیشن walk بعد یه انیمیشن دویدون..... سپس خروجی گرفتم و وارد یونیتی کردم... انیمیشن ها اجرا نمیشن چرا؟؟
    من با مکس کاراکتر وارد این برنامه نکردم.
    از کانتنت های پوزر استفاده میکنم.
    توی مکس کاراکترتو Bone کردی ؟
    تعجب میکنم آخه ... Pose های توی این برنامه مخصوص کاراکترهای خودش مگه نیست ؟ یعنی به کاراکترهای دیگه بدی خوب کار نمیکنه چه جوری انیمیشنشو ساختی
    خروجی چی میگیری ؟ حتما FBX باشه.
    در این صورت توی یونیتی مشکلی نداره.
    میخوای کاراکترتو آپ کن منم یه تستی کنم

    بعدش وقتی من انیمیشن idle را به کاراکتر نسبت دادم باید برای هر انیمیشن ، از کاراکتر خروجی بگیرم؟ یا میشه همه رو باهم یه جا داشت؟
    همه رو یه جا میتونی خروجی بگیری. مثلا از فریم 0 تا 30 حرکت Walk و از فریم 31 تا 50 یه حرکت دیگه.
    بعد که بردی توی یونیتی میتونی قسمت بندی کنی و از این فریم تا اون فریم واسه هر کدوم یه اسمی بزاری تا توی کدنویسی ازش استفاده کنی.

    دوستان جریان این ساخت درخت تو یونیتی چی هست؟(تو سایتش یه آموزش دیدم ولی هر کاری کردم نتونستم درختی بسازم تو یونیتی )
    توی نسخه ی سه Tree Creator اضافه شده ... نیاز به سایت آموزشی نیست. هلپ یونیتی خوب توضیح داده

  10. 2 کاربر از 3Dmajid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #756
    پروفشنال soha is the beSt's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    میخوام برزیل باشم):
    پست ها
    851

    پيش فرض

    اگه با یونیتی فری یه بازی ساخت میشه تجاریش کرد؟

  12. #757
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    اگه با یونیتی فری یه بازی ساخت میشه تجاریش کرد؟
    آره فک میکنم بشه

  13. این کاربر از 3Dmajid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #758
    آخر فروم باز rostamiani's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    پست ها
    1,875

    پيش فرض

    سلام دوستان
    یک سوال دارم :

    Unity Web Player روی چه براوزرایی کار می کنه ؟
    در صورتی که از نسخه رایگان استفاده کنم ،چه محدودیتی داره ؟ آیا میشه بازی هایی رو که با نسخه رایگان ساختم بفروشم ؟

    متشکرم

  15. #759
    داره خودمونی میشه jrzm1388's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2010
    محل سكونت
    دیر-بوشهر
    پست ها
    22

    پيش فرض

    سلام دوستان عزیز
    من برای اولین بار در موضوعی شرکت می کنم
    من یک کمکی می خواستم
    من می خواستم یک بازی اول شخص فوق ساده بسازم محیط را ساختم ولی برای گرفتن اسلحه در دست مشکل اساسی دارم من اسلحه را فرزند دوربین اول (اسلحه را درگ می کنم در main Camera)شخص می کنم جای مناسب هم قرار می دهم ولی بازم اسلحه را نشون نمی دهد مدل اسلحه هم Fbx است راهنمایی کنید آیا کد نیازه؟

  16. #760
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی hamed_benz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    شاهین شهر ( پاریس کوچولو )
    پست ها
    188

    پيش فرض

    شما اول آبجک رو به صورت ساده روی صحنه بنداز ، بعد کلید F رو بزن ، ببین آبجکتی وجود داره یا نه ، اگر بود به اسکیل آبجکت هم دقت کن ( اصولا چون با اسکیل فکتور 3 صدم اگر اشتباه نکنم یونیتی امپورت میکنه ، ممکنه آبجکتت خیلی گوچیک شده باشه ).

    اگر هم که آبجکت وجود نداشت که توی امپورت و اکسپورت گرفتن ، جایی مشکل داشنی.

    برای قرار دادن اصلحه هم ، دقت کنید که Near Clip پیشفرض دوربین روی 3 دهم هست یعنی فاصله ی 3دهم کمتر رو رندر نمیکنه.

  17. این کاربر از hamed_benz بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •