تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 235 از 428 اولاول ... 135185225231232233234235236237238239245285335 ... آخرآخر
نمايش نتايج 2,341 به 2,350 از 4277

نام تاپيک: [پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین

  1. #2341
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    سلام
    آخر کسی نگفت چطوری میشه تو کیزمت بوسیله ی unreal script تغییر ایجاد کرد یا چیزی اضافه کرد

    بالاخره انجمن تخصصی UDK (بوسیله ی خودم ) تاسیس شد :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اینجا فقط و فقط در مورد UDK صحبت میکنیم ، تا چند روز آینده تمامی بخشهای UDK رو به صورت انجمن در میارم تا تخصصی تر بشه ، امیدوارم شما هم عضو بشید


    خب شما سوال در موردش نکرده بود . یا من ندیده بودم . شما نمی تونی بهشون دست بزنی . یه راه داره یکی از چیز های مد نظرت رو توی پوشه src بگرد . اگه بازش کنی میبینی که یا native تعریف شده یا c++ text اینجور چیزها رو نمی تونی دست بزنی . ولی در مورد اضافه کردن من تا به حال خودم امتحان نکردم و لی توی داکیومنت های خود یو دی ان نوشته که با EDITINLINENEW می تونی این کار رو بکنی . چون مطمئن نیستم طرز استفادش رو نمی گم تا گمراه نشی. که البته اگر هم اشتباه باشه این توضیحات کار خودش رو کرده/




    من یادمه یه جواب داده بودم ولی پستش ثبت نشد . گفته بودم که شما یه تاییده ی تصویری بزار مثل فیلم تا ببینیم چه جوریه چون اگه من بخوام همینجوری راهنماییت کنم امکان داره بزنی یه جای دیگه رو خراب کنی

    مرسی
    اونو منوجه شدم و تقریبا UTBot رو کار انداختمش
    ولی یه سوال مبتدیانه
    توی UTBot یه سری State تعریف شده که می خوام توی یکی از کلاسایی که از UTBot اکستند کردم اونا رو با استفاده از دستور GoToState('state name')f فراخوانی کنم ولی از کلاس من قابل شناسایی نیست
    می خواستم بدونم روشی وجود داره که بدون ایجاد تغییر تو UTBot اون State ها رو فراخونی کنم؟
    ممنون
    شما دلیل استفاده از State رو بگو تا من هم بهت بگم چه جوری باید ازش استفاده کنی .

    ---------- Post added at 08:35 PM ---------- Previous post was at 08:33 PM ----------

    به به به جناب Tovamohamad
    نمردیمو بلاخره اسم شما رو اون پایین دیدم .
    اقا یه نگاه به پ.خ خودت بکن . منتظرم
    ---------------------------------------------
    محمد جان می ترسم بری که بری دیگه برگشتنت با خداست .
    یه باز دیگه پ.خ خودت رو چک کن
    Last edited by silsin; 18-02-2011 at 21:11.

  2. این کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2342
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض منابع یادگیری Scaleform GFx

    منابع یادگیری Scaleform GFx


    سلام

    خب ظاهرا دوستان رسیدن به Scaleform GFx. گفتم بیام یه سری منابعشو بهتون معرفی کنم. البته یه مقدار از دستون ناراحتم. چرا با Mr. Google قهرید؟)

    کل منابع Scaleform GFx رو می تونید اینجا پیدا کنید:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اینم داکیومنته رسمیش که حتما حتما کامل بخونیدش:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اگه حال خوندن فرومو ندارید، اکثر منابع به درد بخور تو پست اول این تاپیک هست:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    یه سری ویدئو ی رسمی هست که Matt Doyle داده. این Matt Doyle یکی از کارمندای شرکت Scaleform هست و میشه گفت کارش حرف نداره. خیلی هم سرش می شه. اگه سوالی داشتین که هیچ جا جواب نگرفتین، کافیه تو همون فروم یه تاپیک بزنید.

    یه توصیه بهتون بکنم. بعد اون داکیومنت برید سراغ ویدئوهای رسمی. اینجا کانال Scaleform هست تو یوتیوب:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اول ویدوئو های عمومی رو ببینید که 9 تاست. بعد یه مقدار تمرین کنید و یکی دو تا Hud بسازید. جلوتر که رفتین تو همین کانال یه 14 تا ویدئو هست که مربوط به Clik هست. بعدا می فهمید Clik چیه، همین قدر بگم که خیلی خیلی کارتونو سریع می کنه. بعد اون هم زمانی که Unreal Script یاد گرفتید برید سراغ 4-5 تا ویدئوی مربوط به Unreal Script که بازم از همون Doyle هست و تو تاپیکی که معرفی کردم پیدا می کنید.

    وسطای پست اول هم یه سری لینک هست از تاپیک های به درد بخور این فروم. که جلوتر ممکنه بخواین چکشون کنین.

    در ضمن با کیسمت فقط از حدود 1/3 از GFx می تونید استفاده کنید، برای بقیش نیاز به اسکریپت دارید.

    اینا همه چیزای رسمی بود. یه سری ویدئوی غیر رسمی هم براش هست:

    این از Allar معروف:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    این از VickiTheSmith:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اینم یه سری از Grosie:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    این یکی هم از Henrik هست و برای استارت بد نیست:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اینم از دیگه یه جورایی همه ی منابع.

    شما نمی تونی بهشون دست بزنی .
    سیلسین جان درست نیست. همه ی اکشن ها، ایونت ها و ... رو تو کیسمت می تونی کنترل کنی. پست قبلی رو بخون.

    البته بازم می گم حتما اول یه کپی از اون نودی که می خوای بساز و بعد تغییراتو توی اون بده. در غیر این صورت مپ هایی که از اون نود خاص استفاده کردن دیگه درست کار نمی کنن.

    به به به جناب Tovamohamad
    نمردیمو بلاخره اسم شما رو اون پایین دیدم .
    اقا یه نگاه به پ.خ خودت بکن . منتظرم
    پخیدم.

    تا بعد.

  4. 10 کاربر از tovamohammad بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #2343
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    خب پس اگه اینجور باشه شما می گی که کلاس هارو که یه native و cpp text دارن میشه تغییر داد .؟
    ----------------------------------------------------------------------------------
    تصحیح می کنم . من اون موقع فقط یه actor factory رو دیده بودم الان که بقیه رو دیدم حرف شما رو قبول می کنم .
    Last edited by silsin; 18-02-2011 at 21:36.

  6. #2344
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,590

    پيش فرض

    سلام دوستان
    من الان چند وقته که سر دو راهی گیر کردم موندم Unity رو انتخاب کنم یا UDK البته UDK خیلی بهتره ولی یه مسئله ای آزارم میده اونم اینکه شنیدم با UDK عملا نمیشه خروجی گرفت
    یه سوال کلی داشتم :
    آیا با UDK میشه بصورت رایگان یه خروجی تمیز مثل Unity گرفت اینکه میگم تمیز منظورم اینه که مثلا توی خروجی اسمی از UDK نیومده باشه مثلا گوشه های صفحه یا اولش که میخواد شروع بشه .

  7. #2345
    پروفشنال aliscan's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    ♥کرمـــان♥
    پست ها
    726

    پيش فرض

    سلام دوستان
    من الان چند وقته که سر دو راهی گیر کردم موندم Unity رو انتخاب کنم یا UDK البته UDK خیلی بهتره ولی یه مسئله ای آزارم میده اونم اینکه شنیدم با UDK عملا نمیشه خروجی گرفت
    یه سوال کلی داشتم :
    آیا با UDK میشه بصورت رایگان یه خروجی تمیز مثل Unity گرفت اینکه میگم تمیز منظورم اینه که مثلا توی خروجی اسمی از UDK نیومده باشه مثلا گوشه های صفحه یا اولش که میخواد شروع بشه .
    سلام
    مصطفی جان اگه بخواهی یه همچون کاری انجام بدی فکر کنم باید یه پول خوشکل بدی تا Licens رو بخریاون لوگوی اول که میاد به نظر من کلی کلاس هم دارهمیگن با آنریل بازی ساختهاین خروجی هم که الان میشه گرفت بنظر من اونقدرا هم بد نیست.گوشه های صفحه؟؟منظورتون کدوم قسمتشه؟؟
    توضیحاتی در مورد Licens:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Last edited by aliscan; 19-02-2011 at 19:46.

  8. 2 کاربر از aliscan بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #2346
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    سلام دوستان
    من الان چند وقته که سر دو راهی گیر کردم موندم Unity رو انتخاب کنم یا UDK البته UDK خیلی بهتره ولی یه مسئله ای آزارم میده اونم اینکه شنیدم با UDK عملا نمیشه خروجی گرفت
    یه سوال کلی داشتم :
    آیا با UDK میشه بصورت رایگان یه خروجی تمیز مثل Unity گرفت اینکه میگم تمیز منظورم اینه که مثلا توی خروجی اسمی از UDK نیومده باشه مثلا گوشه های صفحه یا اولش که میخواد شروع بشه .
    این بحث صد هزار بار تکرار شده توی این فروم . خواهش می کنم دیگه سوال نکنید . یا اگه در این مورد سوا ل دارین برین فروم رو بخونین
    این بهترین انجین رایگان حال حاظر دنیاست
    اصلا شما فکر کن این انجین هیچ ربطی به انریل انجین نداره . و یه انجین جداست که سازنده هاش حال کردن به کل دنیا مجانیش رو بدن .
    این انجین به راحتی خروجی در حد بازی های تجاری می گیره .و نه هیچمحدودیتی توی خروجی گرفتن داره .
    اصلا شما به حرف دیگران چیکار داری خودت با اموزش ها چک کن خروجی بگیر ببین چه جوریه.
    در کل هم 3 تا بازی تجاری باهاش ساختن که اصلا توی با لا یا گوشه صفحه اون اسمی از udk نیومده.
    ضمن من خودم اینقدر خروجی ازش گرفتم که اصلا بهش شک ندارم. بازم می گم شما به حرف دیگران گوش نکن نظر من اینه تا وقتی که خودت امتحان نکردی به حرف هیچ کس گوش نکن.
    Last edited by silsin; 19-02-2011 at 20:12.

  10. این کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #2347
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,590

    پيش فرض

    سلام
    مصطفی جان اگه بخواهی یه همچون کاری انجام بدی فکر کنم باید یه پول خوشکل بدی تا Licens رو بخریاون لوگوی اول که میاد به نظر من کلی کلاس هم دارهمیگن با آنریل بازی ساختهاین خروجی هم که الان میشه گرفت بنظر من اونقدرا هم بد نیست.گوشه های صفحه؟؟منظورتون کدوم قسمتشه؟؟
    توضیحاتی در مورد Licens:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    WOOOOOW
    این دیگه چه جور رایگانیه ؟
    صفر های قیمت هاش خیلی زیاده که
    آخه فرض کن قرار یه کار کاملا فارسی باشه بعد اون لوگو UDK یه خورده گند میزنه تو کار
    اصلا بی خی ، همون Unity رو عشقه
    ممنون که جواب دادی

  12. #2348
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    ده نشد. شما زحمت به خودت نمی دی که یکمی اون رو بخونی .
    این انجین رایگانه .شما با اپیک قرار داد می بندی که اگه فروشت از فلان مقدار بیشتر شد بهشون بیست درصد می دی .
    درضمن کل قیمت این محصول فکر کنم یه چیزی کمتر از سه چهار ملیونه
    در ضمن اونی که شما میگی فقط یه چیز پیش فرضه . اون ایکون توی پوشه UDK\UDK-2011-01\Binaries\InstallData قابل تغییره.
    دومی هم فیلم هایی که پخش میشه از طریق UDK\UDK-2011-01\UDKGame\Config و فایل DefaultGame
    قسمت [FullScreenMovie]
    +StartupMovies=UDKFrontEnd.udk_loading
    +LoadMapMovies=UDKFrontEnd.udk_loading

    یا توی خود Editor از طریق منوی view و قسمت world properties و توی اونجا قسمتهای title و author برای تغییر عنواین بالای صفحه .

    بسه یا بازم بگم .
    در ضمن این نکته رو هم مد نظر داشته باش ما ایرانی هستیم و طد البته توی لیست اپیک هم تحریمیم . پس به شما لایسنس نمی دن مگه اینکه بخوای بری از افغانستان بگیری

  13. 4 کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #2349
    ناظر انجمن توسعه و ساخت بازی Reza Azimy_RW's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    بی سرزمین تر از باد
    پست ها
    3,322

    پيش فرض

    همه بازیهایی که با انریل ساخته شدند از جمله :
    Splinter Cell : Duble Agent و بقیه نسخه ها و بالاتر
    Gears Of War
    و.و......
    همه لوگویه انریل اولشون میاد ( با اینکه نسخه لایسنس شده رو دارند ) . تازه باعثه افتخاره بازیسازه .

  15. 2 کاربر از Reza Azimy_RW بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  16. #2350
    پروفشنال Simin Secret's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    کاشمر
    پست ها
    628

    پيش فرض

    من UDK رو داشتم دانلود میکردم با ADSL 128 ولی بعدش چی شد؟؟؟
    وقتی تو DAP دکمه Pause رو زدم سیستم رو خاموش کردم فرداش که اومدم دوباره همه چی از اول

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •